24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

SVĚT: O budoucnosti vztahů Ruska a Západu

Téma budoucnosti vztahů Ruska a Západu, jak byl nazván dnešní odpolední panel, považuji za zcela zásadní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Brodský 3.5.2015 23:16

A Vy jste se Juraxi zamyslel?

A copak jste kromě hanění a nadávek na oponenty vymyslel?

J. Jurax 3.5.2015 22:50

Možná by neškodilo,

kdyby se p.t. diskutéři místo projevů kremlofobie, nadávek a hanění autora trochu zamyslili taky nad textem. Po mém soudu šmahem Klausovy argumenty zase odmítnout nejde.

P. Rada 3.5.2015 22:25

"Nic cennějšího nemáme"

http://www.novinky.cz/domaci/368594-nic-cennejsiho-nemame-umelci-chteji-venovat-zemana-putinovi-darem.html

Byl bych pro přibalik k zásilce i jeho kolegu V.K. Zasloužil by si to!

M. Prokop 3.5.2015 22:30

Re: "Nic cennějšího nemáme"

Nebo Bursíka.

Než zase vymyslí nějakou tu "Bursíkovu buzeraci".

V. Vaclavik 3.5.2015 13:52

Co si Rusko zaslouzi?

"Bylo by fatální chybou práve ted vyrazovat Rusko z Evropy. Rusko si zaslouží mít možnost vytváret svou novou historii, nalézat si svou vlastní cestu a být aktivním hrácem na mezinárodní scéne. "

Vzdyt Rusko nikdo nevyrazuje, vyradilo se samo svym otevrenym nepratelstvim vuci nam, vuci Zapadu. Vyradilo se zejmena tim umistenim raket na jeho zapadni hranici, a nicim mensim, nez vyhrozovani jadernym arsenalem!!! Ano, Rusko uz neni SSSR, ale je obema nohama v mysleni starych casu, kdy staty a to najme ty velke, byly jeden druhemu prirozenym nepritelem a cenily na sebe zuby, coz prave a jedine Zapad prekonal prumyslovou revoluci, ktera nam rozumejsim lidem ukazala, ze neni treba porobit si nejaky stat a stat se panem na jeho uzemi, ale ze obchodovanim s nim ke vzajemne vyhode obou stran se dosahne nejen prakticky stejneho vysledku, ale dokonce vysledku lepsiho.

Kdyz dnes napriklad muzeme odejit zit do Nemecka, napriklad, a Nemci zase mohou odejit zit k nam a kdyz ceske podniky muzou odejit podnikat do Nemecka a naopak, ty nemecke mohou priit podnikat sem, tak je prece pro oba narody vysledek prakticky stejny a vskutku jeste lepsi, nez kdyby nas Nemecko zabralo a zotrocilo nasilim. Je to ale zavisle na mire svobodneho spolecensko usporadani, ktere stale jeste v te Evrope notne kulha, ale kazdemu kdo chce videt, je jasne, jaka bude budocnost, kdyz zvitezi socialismus v nas, nebo rozum v nas. V pripade toho prvniho se vratime do casu valek, do casu ve kterych dnes jeste pobyva v tomto ohledu zaostale Rusko.

V. Vaclavik 3.5.2015 13:52

Re: Co si Rusko zaslouzi?

Osobne ctu ten pro-rusky postoj pana Klause jako postoj pravicackeho zbabelectvi - prameni ze stejneho soudku jako presvedceni typickych pravicaku, ze kdybychom spodine odebrali jeji davky, vrhla by se na nas, kteri jsme na tom lepe, a protoze jich je hodne a nas malo, roznesli by nas na kopytech. Pravicak zamrzly v tomto zbabeleckem mysleni tak chape prerozdelovaci stat jako nutne zlo, aby se zly vlk nazral a koza zustala cela. Je to politika zbabeleho apeasementu, ktera jak kazdy rozumny, soudny clovek vi, muze vest jen do pekla. A pritomnost je toho snad dostatecnym dukazem pro kazdeho, kdo k temto vecem neni zamerne slepy.

I. Mertl 3.5.2015 16:58

Re: Co si Rusko zaslouzi?

Pravdu díte, pane Václavíku. Vždy to byl dobře formulující řečník, ale nesnesitelný diskutér, ucházející taktik (jak dohnat Slováky k rozchodu), ale katastrofální stratég. Zbabělec neschopný důsledného rozhodnutí. Jak utíkal jako malý kluk z vlády, když mu někdo odporoval, tak utíkal od důsledné privatizace průmyslu a bank. Jak se mu líbila malá privatizace a kupónovka ("nechme rozhodnutí na lidech"), tak nebránil zneužití kupónové privatizace fondy (Kožený se Klausovi líbil - "kapitál se musí koncentrovat"). EU mu nikdy nebyla po chuti, ale podepsal jak žádost, tak smlouvu - mohl přece dvakrát resignovat! Nepřiznal se ani k tomu nešťastnému peru jako k roztržitosti - kdo ještě při jednání nesebral cizí tužku? A od tohoto člověka někteří z nás chtějí rady do života.

Máte pravdu, pane Václavíku, jen snad bych nemluvil o pravicovém zbabělectví, VK vždy pravicově mluvil, leč levicově konal.

J. Václavíková 3.5.2015 17:15

Re: Co si Rusko zaslouzi?

Ufňukaná kremlofilní bába. To je nejvýstižnější.

E. Erat 3.5.2015 17:26

Re: Co si Rusko zaslouzi?

Pravila babka údernice z BSP.Tak to musí být pravda.

J. Veselý 3.5.2015 22:17

Re: Co si Rusko zaslouzi?

:-)))) praskni , dobytek se dávno odkopal a teď jen uboze plká. Konec zaloužený.. Skvělé :----))))

M. Prokop 3.5.2015 22:34

"dobytek se dávno odkopal "

Vaclavik, Václavíková, Mertl, nebo vy?

M. Prokop 3.5.2015 22:32

Re: Co si Rusko zaslouzi?

Ta nenávist P&L půjde až za hrob.

Narušoval jim bruselní socík.

J. Růžička 3.5.2015 12:02

Vždycky byl a vždycky bude

proruským pletichářem. Zcela vědomě a cíleně zařídil naši závislost na ruském plynu a ropě, dodávky ruského paliva pro naše jaderky. Nevěřím mu ani slovo. Podepsal lisabonskou smlouvu a mektá....kdyby byl formát, za nějž se vydává, ale není, smlouvu by nepodepsal a jako chlap odstoupil z funkce prezidenta. Proruský šmoula.

P. Rada 3.5.2015 14:08

Re: Vždycky byl a vždycky bude

Jo a proto není divu, že jej ve volbách opakovaně podporovali komunisté, že si nechal ruskými oligarchy plati vydání své knihy v ruštině ještě ale jako český president, že podporoval rovněž prorusky smýšlejícího Zemana za svého nástupce ...

Je jen s podivem, že toto vše národ většinově doposud nepovaýuje za vlastizrádné chování i když je/bylo v rozporu s jeho presidenskou přísahou.

Zjevněe se V.K vnitřně stotožnuje s jiným jinými ideály než odpovídají moderní evropské kultuře. Nasvědčuje tomu i temno v jeho minulosti od původu předků až po nedostupnou habilitační práci.

Takovéto rozpory se nevyskytují u demokraticky smýšlejících a upřímě konajících evropských politiků. Těm ale příznačně přidrzle radí, jak se mají chovat k ruské mocenské mafii.

To, že takto extrémistické názory mu opakovaně pomáhá propagovat NP je příznačné pro strukturu pozadí tohoto zdánlivě nezávislého portálu a to paradoxně podobně jak si mnozí lidé této země pod dojmem své nasycenosti myslí, že žijí více v pravdě a svobodněji než dříve.

S. Donát 3.5.2015 14:35

Re: Vždycky byl a vždycky bude

"Takovéto rozpory se nevyskytují u demokraticky smýšlejících a upřímě konajících evropských politiků." Hahaha, to jste mě opravdu upřímně pobavil. Díky :)

Z. Baldova 3.5.2015 15:15

Re: Vždycky byl a vždycky bude

Pan Smrz napsal Klaus je obycejny zlodejicek z pochybne rodiny  Ja bych poopravila obycejny zlodej z pochybne rodiny

S. Donát 3.5.2015 15:55

Re: Vždycky byl a vždycky bude

To sis asi spletla vlákno, jeklíčku tupý :).

M. Prokop 3.5.2015 22:35

Re: Vždycky byl a vždycky bude

Asi ho napadla rudá baronka Ashton, komunistka Mogherini nebo maoista Barroso. :-P

P. Brodský 3.5.2015 11:31

V připadě tak zdatné politické osobnosti, jakou

je Václav Klaus je podstatné nikoliv to co říká, ale to,. kterým směrem kope.Klausovy výroky si občas odporují, zato jeho kopání jde důsledně jedním směrem. Kope do Bruselu a Washingtonu, nikdy do Moskvy.

Z. Baldova 3.5.2015 11:40

Re: V připadě tak zdatné politické osobnosti, jakou

Presne!!!!! n

 a proto by zaslouzil aby ho uz nekdo kopl do rite.....

J. Mrázek 3.5.2015 11:55

Vás už dávno a do hlavičky.

A fatální následky toho odnášejí nedobrovolní čtenáři Vašich "duchaplností"...od sousloví "vypustit ducha"--- ala když čert nemůže, tak alespoň zasmrdí...a stejně nepochopíte...

Z. Baldova 3.5.2015 12:52

Re: Vás už dávno a do hlavičky.

Klause  je potreba nakopnout do rite a vas do to namrzle hlavy netovej sasku

H. Balzám 3.5.2015 11:29

Nevěřil bych,

že někdo může klesnout tak hluboko. Klausův článek je od začátku do konce ne přímo lživý, ale obracející pravdu naruby. On nevyvrací argumenty proti dnešnímu chování Ruska, on nám prostě říká, že Rusko je jiné. Co na tom, že se Putinovské Rusko chová naprosto stejně jako CCCP, rétorika v zahraniční politice je vlastně totožná, my jsme ti, kdo vedou staru studenou válku. Rusko do Evropy nepatří, s tím nikdo nic nenadělá, ani v dobách, kdy byli ruští carové s Evropou zadobře, nikdo nepovažoval Rusko za součást Evropy. Západ dnes jenom přichází na to, že varování zemí, které s Ruskem a Svazem měly a mají dlouholeté zkušenosti, se ukazuje jako správné.

J. Tolman 3.5.2015 10:14

Na rohu ulice vrah o morálce káže

zpíval Karel Kryl.

To kázání o morálce by ani tak nevadilo, jen ať si pindá. Problém je osoba kazatele.

K. Janyška 3.5.2015 9:44

Bububu... Dzp.

V. Kusý 3.5.2015 9:53

Re: Bububu... Dzp.

Muselo to ven?

V. Kusý 3.5.2015 9:39

Možná pan Klaus nepomyslel ve svém

posuzování Ruska "dříve a nyní" na jednoduchý test.Totiž srovnání počtu existujících soch A.Hitlera v Německu a V.I.Lenina a J.V.Stalina v Rusku.Myslím, že výsledek komentovat netřeba.

M. Jelínek 3.5.2015 8:33

ruskej pohunek

Tahni do ruska za svym chlebodarcem zradce

Z. Baldova 3.5.2015 7:11

:):)

Hlavne ze Klaus poslal zdravici demonstraci blaznu  strany DOST  Hajek tento narodni hnup a hlupak se predvadel a Klaus jim dava pozehnani tak jako prosazoval Zemana Pisi to stale a na tom trvam ze Klaus plodi zlo a jde mu jen o jeho financni zajmy a zisky Vzdy co prohlasuje nikdy nedela a dela vse jinak Klaus i ten jeho potapany Hajek a dnes se uz pripojil i ten sasek Okamura

jsou kolaboranti

P. Scheck 3.5.2015 2:38

Nesouhlasím

Nesouhlasím s názorem V. Klause o tom, že: "... vztahy mezi Ruskem a Západem nesmí být redukovány na současnou ukrajinskou krizi." Je to lstivé odvádění od toho podstatného. Stejně, jako kdyby někdo v roce 1939 napsal, že vztahy s nacistickým Německem nesmí být redukovány na nevýznamné zabrání území Čech a Moravy...

Mnohem větší pravdu by měl V. Klaus, kdyby odvážně řekl: "Drazí a vážení - právě tady celý problém začíná."  Jenže mnozí mi zde stále nevěří - Václav Klaus nemluví pravdu a jen se skrývá za těžko napadnutelné lži (hloupý není).