Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Pět báječných „trafik“
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F. Lesniak 23.4.2015 23:21Je to všechno stejná pakáž. Jak kdysi řekl Franta Ringo Čech, politikům je zcela jedno, co si o tom myslí jejich voliči. Oni sledují jen svoje zájmy a svoje hmotné statky. Akorát před volbami se trochu umravní a naslibují hory doly, ale po volbách to jede ve starých kolejích. Proto se ani trochu nedivím všem těm, kteří tento stát ojebou na daních, kde se dá. Proč platit zbytečně daně takovým šmejdům, kteří to tady veřejně rozkrádají za bílého dne? |
H. Gene 23.4.2015 19:12Hnus... A nepochybujte o tom, že bude hlasování tajné, abychom se náhodou nedozvěděli, kdo je čí kůň... |
V. Mlich 23.4.2015 11:03Na jásání lobystů to moc není Doteď stačilo uplatit jednoho ředitele, po novém budou muset chystat igelitky tři. |
Z. Švrček 23.4.2015 8:33Jain, jak říkají němci Ano i ne. Změna monokefálního ERU na orgán řízený Radou (totéž máme již leta v elektronických komunikacích, což si v roce 2005 pro sebe v novém zákonu připravovali V.Mlynář a jejho boys na ministerstvu a nakonec se tam nedostali) není až takový průser. Úřad a jeho chod bude dál řídit předseda/předsedkyně, ale na otázkách regulace odvětví se bude muset shodnout Rada a ta, jak doufám, nebude politicky jednobarevná - bude minimálně koaliční, což připouští rozsáhlé možnosti diskuse. Úhelným kamenem tedy bude konkrétní obsazení Rady. Pokud vláda, která ji má jmenovat, nbude mít v hlavách nas*ráno, vyhne se kritice a nominuje odborně zdatnější radní a ty energetikou nepolíbené vynechá. Obojí - jak úřad řízený jediným člověkem, tak úřad řízený Radou mají své výhoidy i nevýhody. Že přibylo pět slušných trafik o tom není sporu. Opět : bude otázkou erudice a odvahy "trafikantů" když už je takto vlastně článek pojmenovává, jak se své role chopí. Avšak ani Rada nebude mít pole úplně volné, musí se řídit zákony, evropskými nařízeními atd a to bývá někdy dost těžký slalom. |
A. Alda 23.4.2015 8:01Parlament místo aby hlídal vládu a soudy k dodržení systému brzd a vyvážení, vymýšlí stále nové a nové zákony k vlastnímu obohacení poslanců, k obohacení velkých průmyslníků, kteří si poslance koupili a k ožebračení lidí. |
I. Ludvík 23.4.2015 7:14souhlasím Živĕ souhlasím a dodávám: to se to bude dostavovat JETE, až bude přijato a schváleno nové pravidlo pro regulaci výše ceny energie na úrovni, zajišťující "ekonomickou efektivnost projektu". Nedoplatili bychom se. Této hrůze zatím ERÚ úspĕšnĕ čelil; odolá "big energy five"? Tĕžko. Vratislav Ludvík |
A. Bocek 23.4.2015 6:23Navíc vazba platby na velikost jističe je velice asociální. Ti jednodušší, chudší zdědili po předcích 25 A jistič a nemají prostředky , inteligenci a snahu tento stav změnit . Přitom při trošce uvažování lze s hlavním jističem jít až o dva stupně níže v řadě ( až na 16 A) . |
P. Dvořák 23.4.2015 1:09Je to stále tentýž poslanec Milan Urban, který se již motal jako jeden z duchovních otců při vzniku předešlého zákona, který umožnil např. vzniknout nesmyslným solárním polím, fofrníkům, nebo nalévat fritovací olej do nádrží aut? Pamatuji si film Konec agenta W4C, který měl střevíce z tak kvalitního materiálu, že je nezničil ani jaderný výbuch. Co to je za materiál? Ten poslanec. |
T. Czernin 23.4.2015 6:52Je to ten klaun... volaly děti... |
A. Alda 23.4.2015 8:14Stejně jako ODS i ČSSD se skládá z kmotrů. ODS už na to dojela fatální ztrátou důvěry. Voliči ČSSD nebývají ve své většině tak bystří a tak to bude ČSSD trvat trochu déle, ale dojede na to také. Co jiného je vzestup ANO než projev nedůvěry ke kmotry obsazeným tradičním stranám? |
Z. Švrček 23.4.2015 8:36Re: Stejně jako ODS Místo kmotrů schovaných, čili těžko rozeznatelných kmotři zjevní? Vy si děláte zadel, člověče? |
J. Ráž 23.4.2015 8:44Re: Je to stále tentýž Když budete pátrat po minulosti poslance Milana Urbana, proberete koho zastupoval a čí zájmy vždy hájil, zejména když byl ve funkci ministra průmyslu, dojde i méně chápavým proč se tak angažuje, a co sleduje. Připomínám jeho nedávný pokus vpašovat úlevu na daních u paliv, kterou naštěstí poslanci včas zachytili, jinak by st. rozpočet zaplakal a dopravní lobysté vydělali stovky miliónů. |