16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Mediální hyenismus

Pokud by se mi chtělo ze současného prezidenta jakkoli zvracet a nevynechal bych příležitost si do něj kopnout, v případě návratu Hanky s Tončou z Balúčistánu bych mlčel a zavřel notebook.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Pražák 3.4.2015 10:33

Všichni superodvážní cestovatelé bez pudu

sebezáchovy by měli vyrazit na Novou Guineu mezi lidojedy. Ti neunášejí, ale rovnou vaří a pečou. Nezatěžovali by stát starostmí o své nezodpovědné občany a miliony by mohly být použity smysluplněji než na výkupné. Vhodným investováním např. do zdravotnictví nebo charity by se dalo zachránit více životů.

Další možnost by byla cestovní pojištění s pojištěním rizika únosu vč. zprostředkování propuštění. Tito samostatní hazardéři by měli hazardovat za své a nezatěžovat stát svou bezohlednou sobeckostí.

A nyní pište, štěkejte, zlobte se, nebo vyražte do necivilizovaného světa.

M. Pechr 3.4.2015 16:56

Re: Všichni superodvážní cestovatelé bez pudu

...kdybyste si přečetl nějaký rozumný článek od lidí, kteří oblast opakovaně navštívili, dozvěděl byste se, že byly na cestu dobře připravené a že v té oblasti v té době nedocházelo nijak běžně a často k únosům, dokonce že byly únosy zde vzácné... ...takhle víte prd a ještě to o sobě troubíte...

J. Pražák 3.4.2015 18:08

Re: Všichni superodvážní cestovatelé bez pudu

Zase hraběcí rady samostatných cestovatelů, jejichž odvaha skončí po setkání s únosci. Proč se tedy slečny nepojistily proti únosu a jejich rodiny prosili stát i všemožné i nemožné organizace o zásah? České státní orgány informovaly opakovaně, že se nedoporučuje do Pákistánu a Afganistánu jezdit. Jely tedy na vlastní riziko ale výkupné zaplatil někdo jiný. Skutečně vzor "socialisického", nezodpovědného přístupu.

M. Pechr 3.4.2015 19:00

...těžiště problému...

...ve všech debatách a článcích zejména postrádám zdůraznění toho, že viníkem, který něco zlého provedl jsou únosci, ti si zaslouží pranýř a trest, nikoliv ta děvčata, o nichž napsal člověk znalý okolností, že zdaleka neriskovaly tolik jak se uvádí, dokonce měly doprovod, možná je podvedl i ten... ...nic co by se nedělo ani v Evropě... ...přesouváním podstaty problému dospějeme k tomu, že ten kdo byl sražen autem, které vjelo do protisměru je vlastně vůl, protože kdyby si pořídil obrněný automobil, nic moc by se mu nestalo, takže si může za to sám, že se ožralovi připletl do cesty... ...stejně tak pokud se někdo stane obětí přepadení večer po odpolední šichtě je trouba, jelikož pokud by ovládal bojové umění, střelnou zbraň a slzák nebo si platil ochranku, byl by ušetřen ? ...ne, není trouba, ten kdo jej přepadl je hajzl a někdy prostě člověk ať se snaží jakkoliv, nevyhne se nepříjemným událostem, tak to to na Zemi chodí tisíce let... ...to nic nemění na věci, že o vlastní dceru bych se obával, ať by cestovala kamkoliv do ciziny, už proto, že cizina je neznámo... ...já jsem rád, že se holky vrátily a že jsou relativně v pořádku... ...hezké velikonoce...

J. Pražák 3.4.2015 19:26

Re: ...těžiště problému...

Vaše přirovnání kulhají na všechny nohy. Když s pohybujete v zemi, kde neplatí dopravní předpisy (ani jiné zákony jako je např. Pakistán a Afganistán), tak se musíte před vstupem o vozovky rozhlédnout na obě strany. To je třeba dělat i u nás. Mně to zachránilo život, když mi z vedlejší ulice vjel mladík, který nedal přednost, tak tak jsem stačil uhnout. Kdybych se nepodíval do vedlejší ulice, ač jsem dle pravidel nemusel, tak jsem byl já nebo i on mrtev. Tak to v životě chodí. Když někdo bere jako rizika jen to, co se stává pokaždé, tak se častěji spálí. Je to věc každého. Ale nevyjádřil jste se k socanskému přehazování zodpovědnosti za zbytečný únos na stát a nějaké humanitární organizace. Když svobodně cestovat do nebezpečí, tak i sám nést riziko.

M. Pechr 3.4.2015 19:50

Re: ...těžiště problému...

...na socialisticko-kolektivistické manýry jsem alergickej...

...ovšem solidarita, ta pravá solidarita je něco jiného, za pravou solidaritu považuju, když nějaký jedinec nebo skupina je ochotna něco ze svého (ať pohodlí či prostředků) dobrovolně obětovat, přinejmenším proto, že jim jiný jedinec nebo skupina, jenž je v nouzi, za to stojí... ...v socalismu je to "solidarita" povinná a pod hrozbou sankcí (zdravotní a sociální "pojištění" - čili daň - )

...každé přirovnání kulhá, ale společnou podstatou je to, že viník způsobil újmu nevinnému a to nesmíme ztrácet ze zřetele... ...u nás okrádaj turisty pražští taxikáři nebo svoloč gengů... ...mohlo by se říci, do Prahy nejezděte, nebo se proti té svoloči nějak zajistěte, pokud se nezajistíte, jste pitomci... ...je dobré se nechat poučit, vyslyšet radu, ale žádná ochrana není 100 % a podstatou je stále to, že vinen je zloděj, nikoliv oběť...

J. Pražák 3.4.2015 20:17

Re: ...těžiště problému...

Jste nenapravitelný Mimoň. Turisté v Praze jsou varováni, aby si dali na zloděje pozor. Např. v tramvaji 22 jsou písemná upozornění, v průvodcích jsou varování na taxikáře i zloděje. Takže se každý rozhodne, zda do Prahy přijede a ví co ho čeká. Když ukradnou peněženku, tak to nebolí jako když jde o život.

Solidarita je o něčem úplně jiném. Být solidární s někým, kdo vědomě riskuje, to normální člověk nedělá, to by pouze podporovalo šíření hlouposti a dalšího riskování.

Svobodný pravicově smýšlející jedinec by se před cestou pojistil i pro riziko únosu a úhrady výkupného. Pojišťovna umí riziko finančně ohodnotit. Tím se zabývá pojistná matematika. Možná by potom změnil názor. Převádět následky svých rozhodnutí i vyjednávání o úhradu výkupného na stát je nezodpovědné socanské jednání.

M. Pechr 3.4.2015 20:21

Re: ...těžiště problému...

...mam na věc jinej názor a už se tomu nehodlam věnovat... ...vyjádřil jsem se dostatečně... ...pozadí začátku i konce toho nezdařeného výletu beztak neznáme...

...pěkný prodloužený velikonoční víkend...

Š. Hašek 2.4.2015 22:19

Souhlas.

Bohužel někteří diskutéři nepřipustí, aby president republiky Miloš Zeman měl pravdu, i když řekne, "že po neděli u něho v hradní kanceláři vždy následuje pondělí".

Docela smutné (nikoliv pro presidenta).

M. Pechr 3.4.2015 16:58

Re: Souhlas.

...každý se někdy mýlí, ovšem někdo je patologický mluvka, lhář, popleta apd. ...pokud je toho mýlení se příliš, nelze se divit, že ho mnozí přestanou brát vážně...

P. Papež 2.4.2015 21:41

Musí

Musí se snad prezident vyjadřovat ke všem událostem? To je ta jeho trapnost. Proč o všem musí kecat, většinou kraviny ?

B. Rybák 3.4.2015 0:42

Re: Musí

To, že všechno s čím nesouhlasíte, je kravina, to je Vaše trapnost!

M. Pechr 3.4.2015 16:45

Re: Musí

...nevim kde jste přišel na to, že diskutér Papež považuje vše, s čím nesouhlasí za kravinu...

M. Pechr 3.4.2015 16:43

Re: Musí

...souhlasím s Vámi...

J. Kanioková 2.4.2015 21:12

Naprostý souhlas s autorem..

2.4.2015 23:37

Re: Naprostý souhlas s autorem..

Naprosto vám rozumíme, Kanioková. A stavte se příště zase!

:o)

B. Rybák 3.4.2015 0:39

Re: Naprostý souhlas s autorem..

Ozvěno.3 rozumíme Vám. Když už by nás ale něco takového zajímalo, najdeme si původní zdroj!

3.4.2015 11:08

Re: Naprostý souhlas s autorem..

Ty jsi Kanioková?

:o)

B. Rybák 3.4.2015 12:31

Re: Naprostý souhlas s autorem..

Kanioková určitě nejsem, ale jsem vychován, abych chránil "dámu" před hulváty i když vím, že by byla schopna se ochránit sama.

Výsadu tykání jsem Vám neudělil, tak mi netykejte!

4.4.2015 12:14

Re: Naprostý souhlas s autorem..

A kdo se tě prosil, holenku, aby jsi na mě reagoval nebo se do mě navážel? Takže si ty tvoje výsady nacpi třeba do špic.

:o)

J. Pražák 2.4.2015 20:44

tato diskuse je pěkná žumpa

Už se těším, až většina těch přemoudřelých, superodvážných, celý svět znajících Brouků Pytlíků odjede poznávat svět někam k těm kozojebům, kde nebudou mít přístup na internet.

S. Landa 2.4.2015 21:08

Re: tato diskuse je pěkná žumpa

Tak Pepek Vyskoč této diskuze je nespokojený s její úrovní?

J. Pražák 2.4.2015 21:16

Re: tato diskuse je pěkná žumpa

Měla by být limitována diskutujícími s IQ nad 80. To by ubylo hodně "chytrých".

S. Landa 2.4.2015 21:25

Re: tato diskuse je pěkná žumpa

Já bych Vás a Vám podobné nijak neomezoval. Už to, že jste se byl schopen přihlásit je na Vás pěkný výkon a já Vám tleskám.

Nemohu se dočkat další diskuze, ve které se s námi podělíte o své dojmy a názory.

J. Pražák 2.4.2015 21:30

Re: tato diskuse je pěkná žumpa

Vy to IQ 80 zdaleka nedosahujete. Jen hloupé osočování, invektivy. Lituji vaše rodiče.

S. Landa 2.4.2015 21:40

Re: tato diskuse je pěkná žumpa

Tak náš zcestovalý vzdělanec, nazývající osvobozená děvčata blběnami a ostatní diskutující blby a ubožáky, je pohoršen "invektivy"?

J. Pražák 2.4.2015 21:44

Re: tato diskuse je pěkná žumpa

Vždyť neumíte ani skloňovat. Vraťte se do 6 třídy, nebo si najděte význam slova na internetu.

S. Landa 2.4.2015 21:54

Re: tato diskuse je pěkná žumpa

Zkuste příště napsat za 6 tečku a pak mne posílejte do školy, odborníku.

No nic, jdu spát. Tedy se s Vámi loučím, přeji hezký zbytek večera a těším se na příští diskuzi, kde se s námi podělíte o další životní moudra, která jste pochytil od svých kamarádů z nádražní restaurace.

Mějte se

J. Pražák 2.4.2015 22:35

Re: tato diskuse je pěkná žumpa

A zítra hezky do školy. Doufám, že máte domácí úkoly hotové. Info pro vás: do hospod nechodím. S takovými vám podobnými chytráky diskutovat je ztráta času. I s vámi. Je škoda, že zde pár demagogických tro(t)lů rozvrátí věcnou diskusi. A jsou to vždy ti stejní.

S. Landa 2.4.2015 23:25

Re: tato diskuse je pěkná žumpa

Nenazývejte se trotlem, taková přísnost není na místě. Možná si jen vyhledejte, co znamená spojení "věcná diskuze". Zjistíte, že do takové nepatří výrazy jako blběny, blbové, ubožáci, kozomrdi apod. Je možné, že když na sobě zapracujete, možná Vás i z té hospody nebudou vyhazovat.