18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

POLEMIKA: Vždyť je to přeci jasné

Poměrně dlouhou dobu mě nechala informace o tom, že po vojenském cvičení NATO v Pobaltí se přes území ČR bude přesouvat část zúčastněných vojsk zpět na své vojenské základny, v klidu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ś. Svobodová 26.3.2015 12:35

Re: nic ve zlém, paní Svobodová ...

Ano, Rusko se chová agresivně. Ale civilizovanější společnost by neměla přispívat k dalšímu napětí tím, že bude také ukazovat svaly. NATO by měla být natolik sebevědomá organizace, že to nemá mít zapotřebí.

Ś. Svobodová 26.3.2015 12:31

Re: Přesun konvoje není problém.

Nebavíme o ruském cvičení, ale o projíždějícím konvoji. To bude zase pod vaši rozlišovací schopnost.

V. Kusý 25.3.2015 19:54

Re: nechápu, pane Klepale Jaroslave ...

Správně, naši spojenci jsou povinni nás chránit, ale za své peníze a tak, aby nás to neobtěžovalo.Nějak takhle si to představujete? Nerad se opakuji, ale mít Čechy za spojence, tak už nepotřebujete nepřítele.

J. Šimek 25.3.2015 19:08

Re: Naprostý souhlas

Na vy jste potomkem brigád socialistické práce, SSM, pionýra, SČSP, LM, VUMLu, PS VB, STB, nerozborné jednoty strany a lidu a neproniknutelné hráze míru a socializmu.

Stále cítíte svou převahu na amíky, že tady můžete psát takové kraviny?

J. Šimek 25.3.2015 18:29

Re: to není přesun vojsk NATO

Pěkný pokus, ale už ne tak vtipný.

J. Šimek 25.3.2015 18:28

Re: nechápu, pane Klepale Jaroslave ...

Ruské okupační armády mám dost. Průjezd konvoje s rozmístěním má jako společného co? Nic, to ale kremrole neuzná.

J. Tolman 25.3.2015 18:27

Re: nechápu, pane Klepale Jaroslave ...

Jsme ve válce s Ruskem, jen to pořádně neregistrujeme, protože ta válka je vedena jinými prostředky než konvenčními. Zaznělo to v české sněmovně od vojenských expertů včetně náčelníka generálního štábu Petra Pavla.

J. Podešva 25.3.2015 18:26

tedy jen tak mimochodem, pane Brunere

Ten článek, který uvádíte, by bylo možno považovat za šíření poplašné zprávy ("Rusko v minulém týdnu varovalo své občany, aby se připravili na jadernou válku")

J. Podešva 25.3.2015 18:20

ještě drobná poznámka

V Česku a na Slovensku je více než 40 webů, provozujících ruskou propagandu :-( Teplický kurýr je zjevně jedním z nich.

J. Podešva 25.3.2015 18:19

jste 3/4 roku opožděn, pane Brunere :-)

Obávám se, že se nebudete radovat dlouho :-) Tento fake proběhnul internetem v květnu loňského roku a je to ukázka ruské propagandy. Podívejte se na níže uvedený článek. Nemusíte číst celý článek, stačí 5. kapitola. Zde je geneze této kachny popsána, včetně odborného komentáře. Přeji hezký večer, pane Brunere.

http://zpravy.idnes.cz/propaganda-v-ukrajinske-krizi-dk8-/zahranicni.aspx?c=A140422_125610_zahranicni_jw

V. Kolman 25.3.2015 18:18

Re: Tomu už rozumim.

Začnu vaší citací pane Frauknechte: "Válku odmítám v jakékoliv souvislosti." No to já (a asi 99% občanů) také.

       Proto nemlžte o průjezdu vojáků NATO, jehož jsme členem a věnujte se raději válce, která probíhala (a dosud zcela neskončila!) v suverénním státu Ukrajina.

J. Klepal 25.3.2015 17:20

Re: nechápu, pane Klepale Jaroslave ...

Vidím, že jste na rozdíl ode mne přesvědčený zastánce dočasného rozmístění spřátelených vojsk. Navíc jste si nevšimnul, že nejsme ve válce.

J. Šimek 25.3.2015 17:13

Re: Tomu už zase nerozumim.

Další mlha, běžte někam, veselá kopo.

J. Šimek 25.3.2015 17:11

Re: nechápu, pane Klepale Jaroslave ...

Jak asi chcete případně naplnit společnou obranu v rámci NATO? Tím, že nás budou spojenci chránit jen mimo naše území?

J. Kanioková 25.3.2015 16:40

Naprostý souhlas

s p. Fauknechtem..

Máme pořád tendenci nahlížet Ameriku optikou 50. – 80.let. Jenže dnes tam vládnou hippies z Woodstocku a jejich potomci.

J. Bruner 25.3.2015 15:55

poučné čtení

http://teplickykuryr.info/news.php?item.8156.3

J. Klepal 25.3.2015 15:31

Re: nechápu, pane Klepale Jaroslave ...

Jak ukazuje současná zkušenost, pro průjezd vojenského konvoje cizí armády nemusí být žádný důvod, stačí pouze schválení českou vládou. A podle mého názoru cizí armáda jak cizí armáda, a pokud by záleželo na mně, pak bych si nepřál žádné cizí vojáky na území ČR. Na tom není nic nepochopitelného.

J. Podešva 25.3.2015 15:08

nechápu, pane Klepale Jaroslave ...

Proč by po našem území měla jezdit vojenská technika RF ? Proč ? Vy chcete tento konvoj srovnávat se sovětskou okupací ? Tak to jste teda zcela a totálně mimo mísu.

J. Podešva 25.3.2015 15:05

nic ve zlém, paní Svobodová ...

Ale agresivní je tu Rusko. Rusko vyhrožuje kde komu jadernými zbraněmi, např. i takovému Dánsku. Rusko chce dál dobývat Ukrajinu. Kdyby chtělo Rusko zmírňovat napětí, má 1000+1 možnost. Ale Rusko chce to napětí zvyšovat. Dělá pro to vše. Takže je třeba dát Rusku najevo, že se nebojíme.

K. Frauknecht 25.3.2015 14:39

Re: Tomu už zase nerozumim.

Diskuse asi opravdu není možná. Soudě podle prvních řádků, sám nejlíp víte co si myslím a tak si podle toho sám odpovíte :-).

Smajlíku jsem se neubránil, my střelci jsme takový veselý kopy. O žádných náznacích nevim a víc "po lopatě" to už napsat neumim. Pomoh by síťovej diagram?

J. Šimek 25.3.2015 14:12

Kdu pojedou konvojobijci házet rajčata

na konvoje údajné ruské humanitarní pomoci, která jezdí, bez svolení Ukrajiny a bez garance Červeného kříže nebo jiné renomované mezinárodní organizace, na území cizího státu?

A ještě drze vykřikujete cosi o okupaci, provokaci a zastrašování obyvatel ČR, bando kremelsko bolševická.

J. Šimek 25.3.2015 14:08

Re: Přesun konvoje není problém.

Cvičení 38 000 vojákú Ruska v bezprostřední blízkosti pobaltských států je pod vaši ropzlišovací schopnost, ale přejezd stovky kolových vozidel s 520 vojáky považujete za propagandu a stupňování napětí. Pardon madam, ale musíte být málo informovaná nebo blbá.

J. Šimek 25.3.2015 14:06

Re: Tomu už rozumim.

Jak sláma z bot čiší z vašich textů, že voják aliance nemá šlápnout na půdu ČR. Železniční transport je jen kouřová clona.

Všude máte samej smajlík, ale legraci nevidím nikde. Všude jen náznaky, že takhle to není, ale napsat, jak myslíte že to teda je, to se vám nedaří. Dál se nimrat mezi řádky nebudu, to není diskuze, ale blbost.

Ś. Svobodová 25.3.2015 14:01

Přesun konvoje není problém.

Jako problematickou vidím tu část, která obsahuje pečlivě naplánovanou propagandu (ať už slouží ikomukoliv). Otázka: pomáhá taková akce zmírńovat nebo stupňovat napětí mezi státy NATO a Ruskem?

K. Frauknecht 25.3.2015 13:51

Re: Tomu už rozumim.

Na mysli mám Váš text :-), leč nesouhlasím.

Jsme členy NATO a asi oba známe znění článku 5 Smlouvy (... podnikne ... takovou akci, jakou bude považovat za nutnou...). To, že na nás spojenci nekašlou není jistě podmíněno tím, že tady projede občas kolona vojáků :-)).

Válku odmítám v jakékoliv souvislosti. Zmínil jsem se o ní jen v úvaze před kým a proč se kolona předvádí.

No a nakonec, tento mediálně vykřičený vojenský přesun NENÍ normálním chováním v rámci aliance. Normální je rychlý, levný a pro posádky relativně pohodlný transport po železnici. Toto je obyčejná přehlídka, drahá a riziková (připusťme jenom blbou dopravní nehodu). Proto ta zmíněná velkohubost a (snad jen) naivita celé akce.

J. Bruner 25.3.2015 13:50

Re: to není přesun vojsk NATO

se mnou v kontaktu nebyl,ale že by s vámi?

J. Šimek 25.3.2015 13:14

Re: to není přesun vojsk NATO

Po kontaktu s váma?

J. Bruner 25.3.2015 13:05

Re: to není "J. Bruner"

bez dobytka by nebyli MacDonalds

J. Šimek 25.3.2015 13:04

Re: zkušební balónek

Co je tohle za bláboly?

Co by tady jako měla projíždět Ruská armáda? Pobyt jí dávno skončil, Varšavská smlouva je rozpuštěna a jsme členy NATO.

Pokud očekáváme od NATO základní poslání, a to je společná obrana, tak tu nám partneři v NATO nezajistí z vlastního území, ale budou muset k nám. To vás nenapadlo? A jestli potřebují přejet naše území na společné cvičení do některé členské země NATO, tak ať klidně jedou. Jen komouši a kremrole můžou plácat hovadiny o okupaci nebo zastrašování našeho obyvatelstva.

Přejezd vojenské kolony v rámci aliance je to nejmenší, co pro spolupráci můžeme udělat.

J. Bruner 25.3.2015 13:03

Re: to není přesun vojsk NATO

Autor sci-fi románů Slanislaw Lem řekl, že si neuvědomoval, že existuje tolik blbců, než začal používat internet