19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Spiknutí vnuků

Prezident Zdeněk Škromach se chystal otevřít tunel Blanka. Akce musela být odložena, protože ekoaktivisté zjistili, že uvnitř tunelu jsou vzácné plísně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 5.3.2015 20:09

Ano, tak přesně to je. Bolševické

zlodějny a vraždy zůstaly nepotrestány, brzo budou díky rozvratu ÚSTR pod vedením marxistů jako je šustrová opět i zpochybňovány a zatajovány. Bolševici - a jejich vnukové - z toho mohli logicky získat dva různé pocity: a) dělali jsme to správně (to v horším případě) nebo b) sice jsme to po§rali, ale jsme přece beztrestní a můžeme v tom tedy dál pokračovat (to v tom lepším případě).

V. Vaclavik 5.3.2015 17:38

Vyska te latky

nezavisi jednotlive na nikom, ani na nejakem prezidentovi. Ten prece jen spoleha na nizkost latky naroda, jinak by ho tento prece v prve rade ani nezvolil. Lide kteri zvoli lhare, bafunare, hulvata a popleteneho bonmotare, maji prece latku velice nizko a ani Masaryk, kdyby dnes vstal z hrobu by to, ci nas nezachranil, byt osobni latku by mohl mit vysokou.

Tu latku jsme v post-masarykovske dobe snizili nejprve o cely rad (komunisticky rezim) a po osmdesatem devatem jsme v tom kousek po kousku udatne pokracovali. Jakkoli tu kreaturu na hrade nemusim, tak musim rici, ze neni fer ani rozumne ocekavat od nekoho, ze bude nejaky taticek spasitel, ze nekdo z pozice moci (chtel jsem napsat autority) muze tu latku posunout vyse. Ta nase verejna latka (co je u verejnych figur pripustne a co nikoli) je tak vysoko, jako ji ma osobni, demokraticky prumer naroda. Zadny jednotlivec to nemuze vytrhnout, tedy posunout tu latku nejak znatelne vyse osobnim prikladem, protoze jeho osobni usili je mareno tisici jinych osob.

M. Barta 5.3.2015 16:54

Služebně starší

A není Karel Köcher služebně starší a tudíž na řadě?

P. Vaníček 5.3.2015 15:00

Prapůvodce toho zla hledejte

u Vašíka Havlů. Ten rozprostřel křídla nad všemi komunisty a od těch kovaných se učil vládnout. Ekonomika po domluvě zůstala komančským kádrům a jejich potomkům. Jemu samému přihráli trůn ne na půl roku do voleb,ale na let třináct. Po vrácení majetku jemu a Kchárlovi byla spokojenost i u Veškrnů.

O. Kadlec 5.3.2015 15:46

Re: Prapůvodce toho zla hledejte

Chudáku...kyselým dědkům není dobře, nee.

J. Jurax 5.3.2015 23:25

Re: Prapůvodce toho zla hledejte

No ... kdo to hlásal Nejsme jako oni ... :-(

P. Khail 5.3.2015 11:05

Roman Janoušek

Štrougalovým vnukem? To tedy slyším poprvé, to bude asi nějaká kachna. To by ho jeho matka, Štrougalova dcera, musela porodit ve 13 letech.

K. Janyška 5.3.2015 8:53

MZ je pro mne lumpenproletářský pošuk a levičácký kabaretiér

a jako kladivo na pro mne zločince celosvětových rozměrů Khárla byl ale dobrý... Dzp.

J. Lepka 5.3.2015 12:32

Re: MZ je pro mne lumpenproletářský pošuk a levičácký kabaretiér

A to kladivo rezonuje s kompozitní teorií ?

K. Janyška 5.3.2015 16:12

Re: MZ je pro mne lumpenproletářský pošuk a levičácký kabaretiér

Ano, přesně... Dzp.

P. Hlosta 5.3.2015 8:52

Je už dávno PO zpozdilí revoltující. Těžce se vám odvyká?

Úsměvné, jak chtějí být všichni v nevině. Když se společnost normalizovala a mně bylo kolem dvacítky let, s nelibostí jsem nesl většinovou snahu udržet si své zaměstnání se stejnými platy, odměnami i výhodičkami. Kdo šel proti proudu, ten byl jednoduše zlikvidován tvrdě sociálním snížením. Když skončil kdo u lopaty i přes své vzdělání, tak bývalí spolupracovníci se mu vyhýbali, jako by ho neznali a jen vzácně tak snížený člověk našel práci s karierním postupem.

Na co si dnes hraje ta naše společnost, když odsuzuje komunistický režim? Je PO a tahle zpozdilá revolta má zakrýt všeobecný rozpad morálky. Kontinuita socialistického úpadku v morálce s dnešním úpadkem je jasně čitelná. Naši dřívější papaláši a soudruzi vedoucí přešli ve svém typickém stylu do nové podoby režimu. Nijak netratili, naopak hodně získali. Jednoduše "zhasli" a rozkradli to do mrtě. Společnost uvyklá ze socialismu ohnout záda až pod povrch země, si nechala demontovat sociální zabezpečení do absurdna a nutí se do úsměvného velebení svých staronových nadřazených.

Jen vzácně je možné vidět odvážlivce, co nehledí na možný svůj sociální propad a ozvou se proti neřádstvu. Máme každý tuhle možnost. Proč ji nevyužít, když ty praktiky ze socialismu přešlé do "demokracie" známe a známe i jejich hlavní aktéry? Že nejsme jako oni? Na to musí být ovšem odvážná povaha. Aby aspoň sobě přiznal, že pokračuje ve stejném jako za socíku. Jen je otázka v čem stejném. V krádežích, ponižování se před nadřízeným..... Jó, kdo nikdá nekrad, ten si neumí představit, jak těžce se odvyká! ŽE?!

P. Kmoníček 5.3.2015 7:56

A

přesně tak to je!

P. Kmoníček 5.3.2015 13:03

Re: A

aby bylo jasno,myslím tím čánek pana Anderleho.

P. Kmoníček 5.3.2015 13:04

Re: A

......článek....(to ..l.. vynechává).

Z. Baldova 5.3.2015 1:20

Vystizny clanek....

5.3.2015 1:09

jistý přirozený šarm

počítám tedy, že pach žumpy má také jistý přirozený šarm

J. Lepka 5.3.2015 12:33

Re: jistý přirozený šarm

Ne, to se jen pan Andrle mezi řádky omlouvá, že ho volil.

V. Plocek 5.3.2015 1:08

POLITIKA: Spiknutí vnuků

Autor se v článků zabývá charakteristikou presidenta a vůbec našich politiků. Část uloží do bolševického šuplíka a zbytek do neurčitého negativa. Já bych již nechal bolševiky stranou, když jsme se s nimi nedokázali od převratu vypořádat a použil novou klasifikaci. Za prvé se jedná o české "balvany", tj. osoby, které sice nosí pěkné oblékání, dokonce to dotáhli až na kravatu (výjimkou je flanelka v jednom zámku), ale kulturnost jejich projevu je minimální nebo žádná. Druhou velkou skupinou jsou suveréni, kteří jsou přesvědčeni, že mohou vše oproti běžným občanům. Třetí skupinou jsou zloději, neštítící se ničeho a  konečně nezanedbatelnou skupinou jsou neviditelní, páchající ať vědomě nebo díky neschopnosti ohromné škody, ale díky neviditelnosti jim vše prochází. Zůstává chabý zbytek obyvatelstva, krčící se vzadu a jen zírající co se okolo děje. Bohužel neschopný jakékoliv reakce, nedej bože dokonce protestu proti dříve popsanému. Jak to změnit, ví snad bůh.

O. Kadlec 5.3.2015 2:10

Re: POLITIKA: Spiknutí vnuků

Nojo, ale co vy?

V. Plocek 5.3.2015 2:41

Re: POLITIKA: Spiknutí vnuků

Bohužel Vás nepotěším. Patřím k těm troubům, stojícím s otevřenou hubou vzadu. Snad je to věkem, snad okolím, ale v poslední době i mé reakce na dění okolo slábnou. Je zde jedna z příčin:   bydlím vedle soudu s vazební věznicí. Každý podvečer mi pod oknem řvala cikánka jkomunikující se zavřeným druhem za oknem ve druhém patře věznice. Pochopitelně na dálku. Díky způsobu komunikace a vybraným slovům a větám jsme měli o zábavu postaráno. Když to bylo neúnosné a potkal jsem se před domem se sousedem, který vše také nelibě nesl, s argumentem, že to ničí celou ulici, navrhl jsem mu, že dojdu do věznice a požádám ředitele o schůzku na ulici, abychom ho informovali o problému a společně hledali řešení. Souseda jsem požádal aby o tomto informoval ostatní bydlící a požádal je o účast na vyjednaném mítingu. On najednou znehybněl a začal koktat, že nic organizovat nebude. Tak jsem ho požádal, aby si příště na nic nestěžoval. Od té doby se mi vyhýbá, na pozdrav neodpovídá a podobně i někteří další sousedé. Což byla poslední kapka, abych se stáhl s pomyšlením, že tento národ si nic jiného nezaslouží a jakékoliv aktivity jsou zbytečné.

K. Filek 5.3.2015 8:18

Re: POLITIKA: Spiknutí vnuků

Proč jste nezašel sám za ředitelem věznice s nějakou petici občanů z ulice?Házet to na bedra jinému to neni pěkné.

J. Lepka 5.3.2015 12:35

Re: POLITIKA: Spiknutí vnuků

Vy myslíte, že by to někdo v Česku podepsal? A svým jménem k tomu ?

V. Plocek 5.3.2015 12:44

Re: POLITIKA: Spiknutí vnuků

Pane Filek, neporozuměl jste mi. Aktivita pocházela ode mne. Dojít za ředitelem nebyl pro mne žádný problém.  Ale zmíněná komunikace otravovala život  mnoha lidem. A nejsem ochoten hovořit "jménem lidu" bez jeho  přítomnosti - souhlasu. Ale český lid chce "drškovat" ale ne řešit problémy. A hlavně nevystrkovat hlavu. aby náhodou ....   zdravím.-

T. Vodvářka 5.3.2015 9:06

Re: POLITIKA: Spiknutí vnuků

Občanský postoj je ve využití všech zákonných prostředků. Máte plné právo a možnost obrátit se zcela sám na ředitele věznice s tím, že Vás výlevy oné ženy pravidelně ruší. Řešením je přeložení vězně do jiné cely s tím, že se zamezí možnost verbální komunikace mezi ním a křičící osobou. Můžete k tomu přizvat Policii ČR.

Spoléhat se na ostatní, že Vás podpoří, bývá většinou ošidné. Znám to z porevolučních dob, kdy leckdo slíbil podporu, pak měl strach. Od té doby spoléhám jen sebe.

V. Plocek 5.3.2015 12:52

Re: POLITIKA: Spiknutí vnuků

Vaše vyjádření pro mně zní zcela logicky a také bych tak jednal, v případě překročení mezí.  Ale popis konkrétní situace nebyl hlavním předmětem zamyšlení. Hlavní bylo to, že již také často stojím v řadách obyvatel, mlčících k nějakému křiklavému problému, místo abych nějak reagoval. Věznice byl jenom příklad, proč tak člověk činí. Zdravím.

O. Kadlec 5.3.2015 15:45

Re: POLITIKA: Spiknutí vnuků

Tento svět není v pořádku. Člověk musí šetřit energií, takže vás i chápu. Ale kvůli tomu nepřijmu váš pesimistický názor na celý národ. Znám totiž dost lepších "vnuků", než jsou ti v článku zmínění. Možná že i vaši vnuci jsou na tom líp. Já to v té generaci vidím.

V. Plocek 5.3.2015 18:20

Re: POLITIKA: Spiknutí vnuků

Díky za trochu optimismu. Je dnes hodně potřeba. Zdravím.

S. Kalužík 5.3.2015 0:18

Velice

smutný, ale pravdivý článek, díky :)

S.K.