19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

ANO a sněm

Nebýt poslance Pilného, nebylo by o čem psát v souvislosti se sněmem Babišova hnutí ANO. Sněm potvrdil Babiše v čele gottwaldovskou většinou a dva ministry, Stropnického a Brabce, zahnal do boudy, tedy na ministerstva, a nepustil je k postu místopředsedy. Miláčkem Páně se tedy stal Jaroslav Faltýnek, ten, který byl v šéfově přízni už před tím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 2.3.2015 23:01

Zbabělý oplzlý Balzám

který sám porušil pravidla už tím, že při registraci uvedl falešné jméno, a ještě se tím chlubí, jakoby to byla ctnost, si zvolil za záminku pro svůj oplzlý páteční výpad vůči mně to, že jsem si dovolila vnést do diskuse jiné téma, než o čem byl úvodník. Což, jak všichni víme, je zde naprosto běžná zvyklost. Konkrétně se to týkalo nových informací ke střelbě v Uh. Brodě a můj příspěvek byl věcný, nikoho ze zdejších diskutérů nenapadající ani neprovokující. Když jsem Balzáma dnes dvakrát upozornila, že mu vnášení jiných témat vůbec nevadí (reaguje na ně) a naznačila mu, že by se mi měl za ten bezdůvodný sprostý výpad omluvit, nazývá to "stalkingem". Pro ten svůj páteční atak dnes dokonce použil výraz "fláknout kravku po vemenu" a tváří se, že je se svým výkonem náramně spokojen.

Lhal, že jsem se otřela o jeho manželku, což není pravda, protože o jeho manželce jsem já nenapsala ani jedno křivé slovo. Pouze jsem ho poslala za ní poté, co použil vůči mně, tedy jemu cizí ženě, prasácký výraz "vystříkat se". Je zajímavé, že v souvislosti s vlastní manželkou mu ten výraz velmi vadí, zatímco jeho použití vůči cizí ženě (a to jenom proto, že ona zde dlouhodobě prezentuje jiné názory na Ukrajinu, než má on), mu nepřijde ani trochu nepatřičné. Zajímalo by mne, jestli by si dovolil takto hovořit tváří v tvář, pod svou skutečnou identitou, s nějakou cizí ženou v přítomnosti jejího pánského doprovodu. A jak by se asi tvářil poté, co by mu vzápětí ten její pánský doprovod rozbil hubu? Nebo jak by se zachoval on sám, kdyby si nějaký cizí muž dovolil použít ta samá slova, tedy "vystříkat se" a "fláknout kravku po vemenu", k jeho manželce či dceři?

Lhal také o mně, že tady jen pastuju a nikdy nediskutuju, což není pravda, jak zajisté všichni ti, se kterými jsem tady mnohokrát vedla sáhodlouhé debaty, moc dobře vědí.

M. Ilsner 2.3.2015 23:03

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

No právě, sáhodlouhé. To je ten problém .... :-)

J. Václavíková 2.3.2015 23:26

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Teda, jestli tahle neutekla z blázince,tak už nikdo!

S. Lazárek 2.3.2015 23:29

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Jestli tohle dneska dostal pošťourání i admin, tak je tu dneska milej Balzám naposled. A ti s fejkovými jmény to mají hodně, ale hodně nehnutý.

J. Václavíková 2.3.2015 23:31

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Ta musí být nesvéprávná, není schopna si ani uvědomit souvislosti, neřkuli náhledu.

S. Lazárek 2.3.2015 23:34

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Ona není hloupá, je jen.....Milky way.

J. Václavíková 2.3.2015 23:44

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Nesouhlasím. Já jsem s ní už měla víc do činění a zažila jsem, jak si vybásnila i fyzikální zákony. Tohle o vysokém IQ nesvědčí.

M. Varadinková 3.3.2015 0:22

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Ano, že Vy neznáte fyzikální zákony, to opravdu o Vašem vysokém IQ nesvědčí. A bohužel nejen to.

K. Němec 2.3.2015 23:44

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Mléčná dráha? I Vy poeto. :-)

S. Lazárek 2.3.2015 23:48

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Proč ne? O paní Varadinkové je známo, že je to duše veskrze poetická a milá, prostě takový Psí lotosový květ.

K. Němec 2.3.2015 23:55

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Ale jo, já to kvituji s potěšením, tohle je určitý posun od té nedávné doby, kdy jsem se pozastavil nad některými výrazy a dostal jsem přes čumák abych nemistroval.

S. Lazárek 2.3.2015 23:59

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Pane Němče, já se posunuji tam, kam se posunují mí partneři v diskuzi. Nic jiného v tom nehledejte.

K. Němec 3.3.2015 0:10

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Nehledám.

R. Brzák 3.3.2015 0:41

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Pane Lazárku, to je škoda, že nedokážete dojít své neoblíbenkyni na jméno. Poradím Vám - když je pro mně něco nového, můžu to klidně pro sebe pojmenovat - "ona je jiná, než já".

Pokud ovšem nechci svým hrubým žertem pobavit podobně naladěné přátele. Možná trochu laciné, ne?

J. Anděl 2.3.2015 23:45

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Paní Václavíková, jestli víte ty souvislosti, napište mi je. Klidně do mailu, nechcete-li to tu vířit. Já takovým věcem nerozumím, ani když jde o někoho, s kým jsem tolikrát nesouhlasil a díky komu jsem dříve několikrát viděl rudě, jako je paní Varadinková.

J. Václavíková 2.3.2015 23:48

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Dala jsem Vám odkaz na inkriminovanou diskuzi. Dá se to kvalifikovat jako ,,bouchly kamna", ale vzhledem k okolnostem to bylo celkem pochopitelné.

J. Anděl 3.3.2015 0:27

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Díky za odkaz. Bohužel po tom nemám jasněji, že bych si řekl - a jo, tak to chápu. Spíš ještě méně. Paní Varadinková napsala za tu dobu, co jí tu čtu, nejméně 99 procent z mého pohledu více rozčilujících či provokujících textů, než je tento.

Ano, paní Varadinková se také dokáže zapomenout (mnozí jiní také, já také), Američané také bijí černochy, někteří. Z pana Balzáma to gentlemana neudělá a hlavně - to není styl diskuze, který by mi připadal žádoucí. Kvůli stříkání na Psa nechodím. Nikdo jiný, než my, kulturu diskuzí nezvedne. A bývaly tu časy, kdy jsme večer tak pěkně poklábosili o méně politických tématech.

Možná napíšete, že paní Varadinková dělá, co může, aby občas něco takového schytala. I kdyby jo (ve zmiňovaném případě ne), jsem pro, abychom se učili sami reagovat na úrovni. Sám se mám co učit. Trošku s mrknutím a trošku vážně: jak jinak má ale zvítězit pravda a láska nad lží a nenávistí?

R. Brzák 3.3.2015 0:46

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Pokusím se Vás doplnit (se souhlasem ke všemu, co píšete).

Má-li zvítězit láska, musí láska milovat - ona prostě jinak nevítězí...

J. Anděl 3.3.2015 0:49

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Ano, děkuji.

M. Varadinková 3.3.2015 0:38

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Je vidět, že paní Václavíková výrazy jako "vystříkat se" či "fláknout kravku přes vemeno" musí slýchávat od cizích pánů, kterým zrovna "bouchnou kamna", zcela běžně, takže jí nepřipadají nijak nepatřičné.

R. Brzák 3.3.2015 0:35

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Jediná relevantní souvislost je ta, že je to zde jen internet - ne skutečný život. Ale pokud nejste schopna vcítit se do pocitu urážené ženy, pak je to vysvětlitelné jedině Vaší vzájemnou zde mnohokrát projevovanou nevraživostí.

J. Anděl 2.3.2015 23:42

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Nečetl jsem uvedenou část diskuze. Byla tu však debata potom a nikdo to nezpochybnil, nemám tedy důvod tomu nevěřit.

Takové chování je sprosté, není vtipné a škodí diskuzi. A zejména je žalostně ubohé od noname nicka, který nemůže říct, že s vámi má "nevyřízené účty".

Souhlasím, že diskutujete. Případné pastování, jakkoliv někdy z pro mě obskurních zdrojů, mě zároveň několikrát dovedlo k zajímavým článkům. Někdy jsem na ně měl jiný názor, někdy zásadně, někdy souhlasím. Dříve jste mě dokázala snáze vytočit, i dnes nad něčím kroutím hlavou, s uvedeným chováním ovšem nesouhlasím ani o milimetr.

I. Tellner 2.3.2015 23:45

+

!

J. Václavíková 2.3.2015 23:46

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150226_220329_p_cirkus_nef&strana=20

R. Brzák 3.3.2015 0:30

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Paní Varadinková, psal jsem Vám odkaz - 2.3.2015 20:32 - zde na hlavní diskuzi. Vidím ale, jak moc se Vás celá situace dotkla. Je mi jasné, že dlouhodobé zdejší psovské útoky vůči Vám i poměrně nečekaný útok od celkem krátce se zde vyskytujícího pana Balzáma je skutečně těžké skousnout a jít dál. Jediné, jak Vám mohu pomoci (což bych rád), je takto vyjádřit svou účast - ale zároveň volám - PROBOHA, JE TO PŘECI JEN VIRTUÁLNÍ REALITA. Všichni tady chodíme pro zábavu (někdy z diskuze, někdy z hádek, někdy bohužel z poštěkávání po členech jinak "smrdící smečky". Tak se prosím zkuste na pány a dámy pejsky vykašlat, oni ve skutečném životě jistě nejsou až tak agresivní, jak se zde zdá, tak jako Vy jistě nemáte svou stabilitu založenou jen na výtvoru pana Nefa. Bylo by mi opravdu líto, pokud bychom Vás odsud svým chováním vůči Vám vyhnali.

J. Jílek 3.3.2015 7:35

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

stalkerká stalkerká :-)

V. Karda 3.3.2015 9:35

Re: Zbabělý oplzlý Balzám

Jílek-blbečék blbečék.

P. Rajman 2.3.2015 22:24

Byli jsme ostrovem demokracie...

prohlásil Zeman v USA. Jenže od té doby ji politici, kteří řídili a řídí tento stát mnohokrát zradili (v součtu pak i víc než naši sousedé). Být Zemanem, který už asi zapomel, že byl také členem totalitní partaje, bych se tímto faktem dvakrát nechlubil. Jeho slova znejí v tomto kontextu navíc pronesená na půde tak demokratické zeme jako je USA velmi licomerne.

L. Harvánek 2.3.2015 21:50

ANO a sněm

Je Andrej Babiš tím nejdokonalejším člověkem v naší zemi?O tom bych si dovolil s úspěchem pochybovat.Zkuste třeba prolistovat knihu Jaroslava Kmenty a názvem Kmotr Mrázek a něco vás musí trknout.Třebaže se nic nevyšetřilo a nic nedokázalo.Jenže za příslušnou sumu se dá koupit i to,aby se nic nedokázalo ani nevyšetřilo.Nečestné jednání se dá schovat i za demokracii.

M. Ilsner 2.3.2015 21:46

Jak je to s vesmírem?

Vesmír je a není zároveň, proto nikdy nevznikl a nikdy nezanikne. Existuje ovšem universální síla óm, která je přítomna všude v prostoročase, ač ji nelze nijak zjistit, protože de facto neexistuje.

Na špičce vědění jsem tedy já a potom dlouho nikdo, pak dva, pak tři a tak. Až dole v té širokanánské placce, která se už ani nebere v úvahu, vy a ostatní... Dzp.