25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

UKRAJINA: Země dozrála pro Marshallův plán č. 2

Bude-li dosavadní Putinova hra pokračovat, Rusové vyhrají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Filek 3.3.2015 17:15

Re: Celá ta protiruská propaganda

Za ty hlouposti co tady píšeš ti plati z halo novin nebo přímo kgb.

J. Schwarz 3.3.2015 14:33

Re: Celá ta protiruská propaganda

Co máte, pane Podracký, proti "nacionalistickým státům"? Vždyť je / pravda, z dost nepochopitelných důvodů krom Ukrajiny / jinak obdivujete. Česko byste si přál nacionalističtější, rusko je nacionalističtější než Banderovci sami...

J. Herejk 3.3.2015 14:36

Re: Celá ta protiruská propaganda

Ano, Západ se zaručil a má potenciál jednat. Jen mít odvahu. Putin není šílenec a svým jaderným vyhrožováním jen vydírá. Pokud by Západ začal s vyzbrojováním a výcvikem armády hned po Krymu, žádní "separatisté" by neexistovali a jednalo by se o formě autonomie pro Krym.

Bohužel Západ pod vedením politiků, kteří se dostali k moci sliby, že "bude líp", nenajde rozhodnost a ochotu se uskromnit v zájmu idejí a z pudu sebezáchovy.

Pokud bychom dali na pana Podrackého, museli bychom nakonec ustoupit ve všem, jak píše pan Joch.

V. Podracký 3.3.2015 15:42

Re: Celá ta protiruská propaganda

Etnický konflikt na Ukrajině existuje, nelze ho přehlížet. Je podstatou problému. Ani Krym by nemohl Putin obsadit, kdyby tam nebyla většina Rusů. Válka se vede tam, kde je ruské etnikum, které se vzbouřilo. Nemůžeme přehlížet etnické složení obyvatel. Nemůžeme ho přehlížet nikde, ani v Kosovu, ani na Krymu. Vždy jde jen o etnické problémy. Dávat tomu jiný účel je lež.

J. Boleslav 3.3.2015 19:30

Re: Celá ta protiruská propaganda

A jak to bylo s etnickým konfliktem v Čečensku?

P. Vaňura 3.3.2015 15:44

Ti státníci jsou tak "rozumní"

jako byli svého času Chamberlain a Daladier. Merkelová a Hollande mi ty dva silně připomínají!

J. Boleslav 3.3.2015 12:59

Skvělý článek p. Jochu

jako ostatně téměř vždy. Naprosto s Vámi souhlasím.

E. Erat 3.3.2015 14:23

Re: Skvělý článek p. Jochu

Stáří a demence již pokročily.Smutný příběh.

J. Boleslav 3.3.2015 19:20

Re: Skvělý článek p. Jochu

Nesmíte si to tak brát. :-)

Š. Hašek 3.3.2015 14:34

Re: Skvělý článek p. Jochu

Někdy lze souhlasit. poslední dobou už méně.

Dnes hloupý článek. Hloupý ve smyslu "neznám, ale zapáleně píši". Zní to jako "Drang nach Osten". Dnes tedy "Hrrr na Rusa!". Krom televize, pana Jocha a dalších,  jest hodně známo, jak to (tehdy) dopadlo. Teď to bude stejné. Proč jen člověk čte ty knížky, když potom to "osvítí" televize a Joch!!!!!!

A už se to připravuje zas, docela pakárna, kdyby to nebylo tak tristní.

J. Růžička 3.3.2015 12:57

Pan Podracký je obětí ruské propagandy

A stále mu uniká jeden základní, gruntovní fakt. Ukrajina je svrchovaný stát, s řádně zvoleným parlamentem, vládou a prezidentem. Jeho území okupuje skřetí rusácká armáda, tudíž Ukrajina jako svrchovaný stát má nezadatelné právo proti skřetí rusácké armádě bojovat jakýmikoliv prostředky. Zbraně z USA a zemí EU měli mít ukrajinci již dávno k dispozici. Voláte po zdravém rozumu, pane Podracký? Kde tedy byl rusácký zdravý rozum, když rozstříleli Debalceve čtyři dny po dohodách Minsk II. Jste průhledný jako potravinářská folie.

V. Podracký 3.3.2015 13:13

Re: Pan Podracký je obětí ruské propagandy

Ani svrchované státy dnes si nemohou rozhodovat o svém osudu. Jugoslávie to také nemohla, Irák také ne. Ukrajina je tentýž případ, pouze v jiném mocenském prostoru.

J. Boleslav 3.3.2015 13:19

Re: Pan Podracký je obětí ruské propagandy

K rozpadu Jugoslávie došlo v souvislosti s rozpadem celého tábora míru a socialismu a rozpadem Rusistánu. Oba tyto procesy proběhly relativně dávno a rusáci by ten druhý rádi revidovali. Prostě jsou to revanšisté.

M. Salkovsky 3.3.2015 13:59

Re: Pan Podracký je obětí ruské propagandy

Viac sa krvava svoloc ako ty prejavit slintanim za genocidou uz nemoze.

M. Salkovsky 3.3.2015 13:59

Re: Pan Podracký je obětí ruské propagandy

To nie je pan a uz vobec nie obet..len ubohy predajny zjav, ktory mal byt izolovany, a nemuseli by sme plakat nad dalsimi Bilakmi.

Š. Hašek 3.3.2015 14:58

Re: Pan Podracký je obětí ruské propagandy

Ukrajina nemá parlament (frčí majdan), president je loutka, se kterou se nebaví ani Merkelová. Území nikdo neokupuje (jsou tam také haličské bojůvky, které by chtěly reprezentovat právě ten jedinýparlament, na východě ovšem ganz jinak, že). Momentálně má asi pět možných vlád/armád. Ta "Vaše"jednotná "demokratická" Ukrajina!

Tedy, pane Růžičko, komu dáte ty tanky, rakety, kdo to všechno ostatní vystřílí? V čím zájmu? V tom Vašem?

Závidím Vám, že sicher víte, koho tedy má Brusel s těmi "správnými Ukrajiňáky" vystřílet, do mrtě!

L. Kubeš 3.3.2015 12:57

Pan Joch má pravdu!

I přes kvičení místních kolaborantů, kteří by nejraději vymazali z historie rok 1968!

Š. Hašek 3.3.2015 15:02

Re: Pan Joch má pravdu!

Ale nemá.

Nebudu kopírovat svoje příspěvky. A hlavně pan Joch je už moc "současný a moderní", než aby vážně pomyslel, že tedy zítra vyrazí evropští mužové do chaosu na Ukrajinu.

Rozvrtat více a poslat tam nějaké žoldáky "ve jménu EU krásna", to ano.

K. Pavlas 3.3.2015 12:47

Ono známé rčení, že kdyby hloupost nadnášela,

tak pan Joch létá jak holubička, je skoro urážkou této ptačí kategorie.

J. Boleslav 3.3.2015 12:55

Re: Ono známé rčení, že kdyby hloupost nadnášela,

A co teprve Váš případ? Pořád kvoká, pořád kvoká?

M. Salkovsky 3.3.2015 14:00

Re: Ono známé rčení, že kdyby hloupost nadnášela,

Od kolabotantskej spiny by pochvala pana Jocha bola na dezinfekciu

V. Podracký 3.3.2015 12:40

Pan Joch je obětí propagandy

Věří totiž dvěma základním lžím: 1/ "Rusko nasadilo všechny své síly a probíhá válka mezi Ruskem a Ukrajinou." To není pravda. Probíhá občanská válka, ve které každá velmoc podporuje jednu ze stran. Síly jsou vyrovnané. Kdyby Rusové nasadily všechny síly, byli by už dávno v Kyjevě.

2/ "Na Ukrajině nejde o etnický konflikt a etnické problémy nejsou." To není pravda, podstatou konfliktu je etnický spor, který vznikl poté, co vláda z Majdanu zrušila regiony a jazykový zákon.

Protože autor věří lžím, nemůže mít správné řešení:

1/ Když se dodají zbraně jedné straně, druhá strana zvýší adekvátně zbraně také. Konflikt nebude mít konec.

2/ Minsk II poprvé naznačil řešení: Místní svobodné volby a zohlednění požadavků obyvatel východu země. Jiné řešení není. Minsk není žádný ústupek, je to hlas rozumu.

J. Václavíková 3.3.2015 12:44

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Jak jste dokázal do tak krátkého příspěvku vtěsnat tolik lží a blábolů?

J. Boleslav 3.3.2015 12:54

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Máte pravdu, horší kolaborantský blábol dnes na Psu těžko hledat.

J. Václavíková 3.3.2015 12:59

Re: Pan Joch je obětí propagandy

A že je tu ostrá konkurence!

J. Boleslav 3.3.2015 13:00

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Občas bývají i srovnatelní a větší magoři.

M. Salkovsky 3.3.2015 14:01

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Problem je v jeho okoli..ze mu plne umoznit otvorit cestu tej tankovej svoloci.

J. Václavíková 3.3.2015 14:03

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Začínám věřit tezi o čecháčkovství.

S. Netzer 3.3.2015 13:40

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Vámi oslovený je podle Parlamentních listů "konzervativní myslitel".

Komentáře netřeba.

J. Václavíková 3.3.2015 14:02

Re: Pan Joch je obětí propagandy

Takové pseudomyslitele tam právě potřebují. Nový newspeak trénovat.