25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: To je zase síla

Marně čekám na rozumné odpovědi od představitelů státu a policie na otázky novinářů, kteří snad dokonce soutěží, kdo položí jpitomější otázku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
27.2.2015 1:25

Zde pohádka na dobrou noc...

od hrdinného autora, lidového kovboje a ochránce chudých, Fr. Matějky, pod názvem:

"Snažil jsem se vzdělat spoluobčany... abych skončil u prosté facky"

:o))

(Citace)...."Dal jsem mu tam před jeho klukem facku jako hrom. Zvedlo se jich dalších asi pět, které uklidnil až pohled na legálně drženou zbraň v pouzdře za, v tu chvíli, odkrytou košilí. Klukovi jsem koupil párek v rohlíku a našim spoluobčanům sdělil (a lhal jsem), že kolem chodím poměrně často, a že tohle jim tolerovat nebudu. Nasedl jsem na autobus a jel na houby".....

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/150035/Snazil-jsem-se-vzdelat-spoluobcany-abych-skoncil-u-proste-facky.html

Holcman 27.2.2015 21:01

Re: Zde pohádka na dobrou noc...

:-) to je bomba, von chodi Fanous na gample s kverem? Matej.

H. Balzám 26.2.2015 22:59

Lidé jsou furt stejní

Každá vláda, která chce místo spravování státu vládnout ve stylu rudých soudruhů, začíná postupným odzbrojováním obyvatel. Poté se k tomu ještě přidají různá omezení svobod, pohybu, přístupu k informacím a podobně. A když už je stádo pořádně zpracované, hned se věrchušce žije líp. A samozřejmě co nejvíc zparchantět zákony o sebeobraně a nutné obraně, aby se lidi báli ublížit útočníkovi. To všechno jsou pozůstatky myšlení z dob feudalismu, kdy mocipáni nemohli potřebovat, aby se jim pracovní síly mordovaly. S tím na mě nechoďte.

S. Donát 26.2.2015 23:53

Re: Lidé jsou furt stejní

Zákon o zbraních a střelivu je u nás prozatím relativně v pořádku, paragrafy o nutné obraně a krajní nouzi taktéž. Tedy minimálně vzhledem ke zbytku Evropy (světa). Zajímavý článek na to téma zde: http://gunlex.cz/clanky/hlavni-clanky/2006-deset-nejlepsich-zemi-pro-majitele-zbrani

M. Koutný 26.2.2015 19:34

Když řádili

hodní muslimové v obchoďáku v Nairobi, dokázal 1 (slovy jeden!!!) chlap, který měl náhodou u sebe zbraň, dostat ven kolem stovky lidí.

J. Šimek 26.2.2015 19:37

Re: Když řádili

Z prostoru mnoha set nebo tisíc m2 a navíc nepřehlédnutelné plochy. To je sakra rozdíl od jedné malé cimry s pár stoly. Myslím, že vás napadají úplné hovadiny ve vztahu k UB.

M. Koutný 26.2.2015 20:04

Re: Když řádili

Takových případů je dokumentováno celá řada. Nedávno v USA dva středoškoláci, kteří měli náhodou v autě otcovu kulovnici, zastavili "šíleného střelce" ve škole. Jenže takové kauzy jsou málokdy zveřejnovány médii, ovládanými levičáckými tupouny, neboť se nehodí do jejich konceptu "zbraně jsou fuj a zabíjejí lidi".

J. Šimek 26.2.2015 21:31

Re: Když řádili

Jedna obdélníková cimra, pár stolů s žídlemi. Jakou vidíte souvislost s obchoďákem nebo flintou v autě na parkovišti? Žádná není, ale vy melete a melete.

S. Donát 26.2.2015 23:40

Re: Když řádili

Byla tam ještě jídelna, ze které se podařilo několika lidem utéct. Obchoďák a flinty na parkovišti znamenají, že v některých případech může zbraň pomoci více lidem přežít. Račte chápat, při Vaší inteligenci.

M. Koutný 26.2.2015 21:06

Re: Když řádili

Mimochodem v UB zachránil kluk sebe a dva další tím, že na střelce zaútočil židlí. Podle vaší logiky pravděpodobně zakážeme židle.

J. Šimek 26.2.2015 21:28

Re: Když řádili

Proč jste takovou hovadinu napsal o židli ? Si o tom něco přečtěte a zjistíte, že útočníka napadl židlí ve chvíli, kdy jednu zbraň odložil a měnil zásobník.

Potenciální nápady, že veřejné nošení zbraně zvyšuje bezpečnost jsou hovadiny, které naprosto pomíjejí moment překvapení. Jestli se cítíte, jako Rambo, prosím. Ale 99.99% populace jím není a nikdy nebude.

26.2.2015 19:13

Je levičácký Matějka hrdina...

nebo lidový desperád či obyčejný zakomplexovaný dobrodruh a zkrachovalec, který přišel o živnosti na střelnice a další přidružené kšefty? Zůstala mu nakonec jen ta pistolka a po něm osobně děsné dluhy i horentně zadlužená firma. "PROFI PIC KLUB DOBŘICHOVICE" (později Servis pro reality a rekonstrukce, s.r.o.), tak jeho parta původně firmu pojmenovala a začali si hrát na kovboje i na detektivy. O jejich tehdejší klientele neradno si dělat žádné velké ideje. O Frantových obchodních partnerech, komplicích a podezřelých osobních stycích a kontaktech na lidi z kriminální galerky, pak už vůbec ne.

Dopadlo to velkým krachem a pravdu Franta veřejně nikdy nepřiznal. Zato si dodnes ze všech kolem střílí. Zbaštit mu to může jenom blázen nebo naivní hlupák. Stačí nahlédnout do veřejně přístupných informací - ZDE:

http://www.firmo.cz/en/spolecnost/14463229/frantisek-matejka#tabs:time-line

...a nebo ZDE:

http://rejstrik-firem.kurzy.cz/rejstrik-firem/DO-62967720-servis-pro-reality-rekonstrukce-spol/

J. Ráž 26.2.2015 18:22

Vláda neumí uvažovat jinak než restriktivně

Nějaký pošuk jede po městě 100 a zabije matku na přechodu.. reakce blba Ch.: Uvažujeme o povinném snížení rychlosti u přechodů

Jiný pošuk začne střílet v hospodě.. reakce blba Ch.: Musíme zvážit, zda je vhodné, aby bylo mezi lidmi tolik zbraní. Další pošuk se zhulí trávou a bejsbolkou vymlátí hernu, takže se zakáže používat "trávu" rovnou všem, i nemocným, kterým podle lékařů prokazatelně ulehčuje jejich úděl.

Jak říkal jeden z rozumných politologů:"Nejlépe se vládne, když se občanům všechno zakáže". Ale to už tady bylo,není-liž pravda?

P.S. Když poslouchám zejména podrazáka Chovance, tak si myslím, že by naopak měli mít všichni svéprávní občanè povinně zbraně doma, jako ve Švýcarsku. Aby socialisté byli opatrní s tím přechodem na diktaturu, podle bruselského modelu.

26.2.2015 19:41

Re: Vláda neumí uvažovat jinak než restriktivně

:o)

Já tedy Ch. také zrovna nebaštím, ale zeptám se jinak, vy zdejšímu Matějkovi důvěřujete?

M. Kodeš 26.2.2015 21:09

Re: Vláda neumí uvažovat jinak než restriktivně

Naneštěstí nemáme tu tradici jako Švýcaři, ale měli bychom (lépe bysme) s tím co nejrychleji začít. Bohužel máme pár set let zpoždění.

J. Jurax 26.2.2015 22:41

Re: Vláda neumí uvažovat jinak než restriktivně

A když cikánští macheteros posekali hosty v hospodě, kupodivu nikdo nevolal po zákazu mačet ... zvláštní ...

P. Vaňura 26.2.2015 16:45

Takže vzpomínky jednoho

tuším umělce. Byli na státní návštěvě v Rumunsku za soudruha Ceausesca. Pak je dovedli do jedné hospody a tam opravdu chodily servírky s pistolí u pasu. Když jim to bylo divné, Rumuni jim řekli "Vy asi nevíte kde jste. Z rozhodnutí soudruha Ceausesca jsme vás pozvali do rekreačního zařízení ministerstva vnitra."

P. Vaňura 26.2.2015 15:56

Souhlas s autorem

Konec konců, střelec zabil stejně tolik lidí, jako svého času Olga Hepnarová náklaďákem. Ještě zajímavější byl včerejší rozhovor s psychologem na ČTV, kde tento moudře hovořil, kterak se masový vrah na svůj zločin chystá pomalu od dětství, Hepnarová se o úmyslu někoho zabít svěřila svému psychiatrovi už v 16 letech. K tomu, aby příspěvek pana psychologa měl nějakou vypovídací hodnotu by musel dodat, kolik lidí se svému psychiatrovi svěřilo s úmyslem někoho zabít a kolik jich to nakonec provedlo. Obávám se, že počet "potenciálních vrahů" by v prvém případě šel do tisíců, takže vypovídací hodnota takovýchto sdělení je blízká nule.

Nicméně, na místě obětí bych jeden čin očekával, byť ne tak, jak se nakonec stal. Docela bych čekal, že člověk, kterému spoluvlastníci prodali byt v exekuci kvůli částce něco přes 100000 Kč se může naštvat a barák podpálit!

ALE, pokud jsem sledoval dost případů "šílených střelců," myslím, že na Divokém Západě by takto neuspěl ŽÁDNÝ z nich. Střelci se pohybují mezi obětmi někdy i desítky minut a za tu dobu by je tam, kde každý dospělý muž nosil revolver dávno někdo sejmul!

26.2.2015 16:02

Re: Souhlas s autorem

samozřejmě na divokém západě každý dospělý muž revolver nenosil. Byla to velmi drahá hračka, zrovna tak munice

ať je to jak chce, divoký západ asi z české hospody neuděláte ani kdybyste se po

P. Vaňura 26.2.2015 16:22

Colt 1860 stál 20 dolarů,

což byl v té době měsíční plat cowboye. R. 1965 klesla cena na $14.50, plat cowboye po občanské válce a později byl $40 měsíčně.

V. Karda 26.2.2015 16:41

Re: Colt 1860 stál 20 dolarů,

Pane Vaňura divím se že na debila a komouše Certika dokážete reagovat.

J. Jurax 26.2.2015 22:44

Re: Souhlas s autorem

Když se u nás chlapi poperou, tak jenom nožem, a nebo sekerou ... https://www.youtube.com/watch?v=nNN19383khA

J. Václavíková 26.2.2015 15:55

Chybou bylo,

že přes námitky a obavy členů rodiny dotyčný dostal patřičné potvrzení od doktora. Ten systém prostě nefunguje dostatečně.

27.2.2015 10:22

Re: Chybou bylo,

No, ono mezi doktorem a skutečným lékařem bývají někdy diametrální rozdíly. Titul sám člověka vyléčit neumí.

26.2.2015 15:12

takže "matějka"

běhá ozbrojený po ulici a eště tam s tou zbraní něco řeší. No to mě uklidnilo. Zdá se, že si budu muset proti "matějkovi" pořídit zbraň

je to stará metoda výrobců osobních zbraní--prodejte nějaké zbraně několika šílencům a za chvíli je budou chtít všichni

S. Donát 26.2.2015 15:29

Re: takže "matějka"

On Vás pan Matějka nějak ohrožuje, nebo někdy ohrožoval? Co se týče mě, budu rád za více Matějků a méně sluníčkových pacifistů. Ale opakuji, že nikomu zbraně necpu. Jen nechi, aby mě na mém právu nosit zbraň někdo omezoval, nic víc, nic míň.

26.2.2015 15:33

Re: takže "matějka"

rozhodně "matějka" otevřeně velebí kremelského vůdce a nacistickou ruskou agresi, což samozřejmě je hrozivé zvláště s ohledem na historickou předlohu. Ještě u toho mává pistolkou, takže nejvyšší čas si pořídit zbraň o řád účinnější než má "matějka"

S. Donát 26.2.2015 15:36

Re: takže "matějka"

Pořiďte si co libo. Přeji Vám, abyste tu zbraň nikdy nepotřeboval.

26.2.2015 17:57

Re: takže "matějka"

Že vám to Certik pěkně nandal, co?

:o))

A s tou charakteristikou levičáckého Matějky to vůbec nepřehnal, je to totiž ještě horší.

V. Kain 26.2.2015 16:32

Re: takže "matějka"

Čertíku s vaším pitomým názorem si pořiďte prak.Stejně byste zkoušky na zbroják neudělal.