23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Já nejsem Charlie!

Před popravou vyvolávali lidi po jménech. Bez odporu. Jiní je točili na ulici na mobil bez opětování palby, zatímco popravovali policistu na chodníku, který přijel na kole k zásahu neozbrojen. Trvalo to v tu chvíli nekonečných deset minut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Holcman 14.1.2015 22:50

Re: :o) "Zastřelil jsem člověka a bude-li to nutné...

:-) cetl jsem kdysi, ze geroj Matejka chodil i na gample ozbrojenej, asi aby ho v lese hlubokym nejakej janek nenakopl.

13.1.2015 10:22

:o) "Zastřelil jsem člověka a bude-li to nutné...

...Ještě ukázka od tamtéž, z diskuze....

Alena1.

Re: Vážení čtenáři, vidím to v rámci svobody občana takto

Nejvíce se mi líbil na článku ten heroický popis vlastní osoby, kterým se nám zde Matějka sám popsal. Už jenom ta situace - bezbranné děti a důchodci, pár hajzlů, jeden přeodvážný soused a potom sám Matějka, který jako jediný "analyzoval" situaci a potom jako bájný Shane vymetl ten Augiášův chlív zastávky.

Že by to ale taky mohlo dopadnout postřeleným důchodcem, zastřeleným sousedem a Matějkou, protože hajzlové mohli také mít pistoli a být dokonce rychlejší než Matějka, na tenhle konec historky už Matějkovi nestačila sebe-fantazie. 11.4.2010 17:13

13.1.2015 10:17

"Zastřelil jsem člověka a bude-li to nutné...

udělám to znovu" (Fr. Matějka, 10.4.2010)

(Rambo Matějka byl krutě pomalý, když už bylo skoro po všem, začal střílet)

:o))

http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/132703/Zastrelil-jsem-cloveka-a-bude-li-to-nutne-udelam-to-znovu.html

D. Novotný 12.1.2015 15:26

Re: na jedné straně

Pokoušíte se srovnat nesrovnatelné. Charlie kreslili karikatury, ten obchod tam dal fotku skutečného člověka ze skutečné popravy. To je DOST  ( ! ) velký rozdíl...

J. Vlk 12.1.2015 11:58

Naštěstí nejsou pouze Hebdo Charlie

https://www.youtube.com/watch?v=u6tNXk9aB6k

V. Grycz 12.1.2015 11:50

Ano,

aspoň KEVIN by měl být součást domácností bez zbrojáku.

A. Novák 12.1.2015 7:09

na jedné straně

jsou "satirici" z Charlie Hebdo hrdinové, když si dělají legraci z muslimů i křesřanů. Na druhé straně je za "neslušný" označován inzerát českého obchodu se zbraněmi, který do reklamy dal popravujícího muslima...

Platí svoboda slova jen pro někoho? Nejsem Karel.

J. Jurax 12.1.2015 0:50

Re: Tak jako všichni víme,

Jo, pane Skřivane - váš výrok " ... že tzv. Svobodní, mají víc společného s fašismem, než se skutečnou svobodou." - prozrazuje, že jednak neovládáte pravopis - za Svobodní čárka nepatří - jednak že dalším Vašim výrokům netřeba věnovat pozornost. A přečtěte se někde - stačí i na Wiki http://cs.wikipedia.org/wiki/Fa%C5%A1ismus - co je to fašismus, abyste tím výrazem tak neplýtval.

J. Jurax 12.1.2015 0:40

Re: Život není o tom, že držím prst na spoušti,

U vhodně volené zbraně ani ten kohoutek natahovat nemusíte ...

J. Jurax 12.1.2015 0:38

Re: Život není o tom, že držím prst na spoušti,

Anonym - a Vy, šestašedesátko, se fakt jmenujete Šimek 066?

J. Jurax 12.1.2015 0:36

Jojo, jak je ten vtip

optimista se učí anglicky, pesimista čínsky (alternativně arabsky) a realista střílet ...

J. Aspirin 11.1.2015 23:54

Re: Život není o tom, že držím prst na spoušti,

...to počítá. U neozbrojené oběti mu to vyjte na 100 procent. U ozbrojené to zdaleka tak jisté není.

P. Vaňura 11.1.2015 23:27

Připomínám, že v izraelských školách jsou ozbrojeny i

uklizečky. Proto tyto školy nejsou terčem podobných útoků, jako se staly se Francii!

P. Vaňura 11.1.2015 23:23

Japonský námořní kapitán Micio Fučida, který vedl

japonský nálet na Pearl Habor píše, jak byl šokován tím, že nikde nebyly žádná preventivní bezpečnostní opatření pro případ útoku. Napsal, že námořní síly si NIKDY nesmí počínat tak, jako by jim nehrozil nejaký nepřátelský útok.

Prostě, myslet si, že nám nic nehrozí je nepřijatelný hazard!

J. Vintr 11.1.2015 22:20

Re: Matějka moc kouká na americký filmy.

Nesuďte podle sebe, normální člověk v ohrožení použije mozek a snaží se přežít a případně pomoci jiným lidem. Se zbraní má daleko větší šanci, že se mu to povede.

J. Skála 11.1.2015 20:36

Re: Pokud by měl...

Vy tedy pane Šimku říkáte, že je dobře, že ti novináři žádné zbraně neměli a že se tedy nemohli účinně bránit?

L. Křivan 11.1.2015 20:26

Re: Pokud by měl...

Ježíšmarjá to nepište, on tomu bude věřit !!!   Blbej je na to dost !

L. Křivan 11.1.2015 19:41

Re: Život není o tom, že držím prst na spoušti,

Dost často máte pár vteřin na reakci. Pár vteřin stačí k vytažení zbraně a natažení kohoutku.

L. Křivan 11.1.2015 19:39

Re: Zdejší rambové,

Kdo by mi chtěl vzít zbraň,  stává se stejným nepřítelem, jako ten, který by mě chtěl napadnout

J. Aspirin 11.1.2015 19:30

Re: Život není o tom, že držím prst na spoušti,

... ano, jsou velmi výřečné statistiky jednotlivých států USA. Zákony jednotlivých států se totiž výrazně liší. Ale to chce opět číst a pochopit.

Další věc - na internetu jsme každý anonym - pouze Váš nick lze najít v seznamu jmen a můj ne - ani já ani nikdo jiný (mimo redakce) není schopen ověřit zda Vy jste opravdu J. Šimek. Jinak kontrolní dopis s registrací došel na mojí skutečnou adresu - nikoliv na J. Aspirin tedy redakce mé jméno a adresu zná - anonym jsem tak jen ve vaší hlavě. Své jméno sděluji po pečlivé úvaze (na internetu po ještě pečlivější) lidem, kterých si vážím nebo přátelům... Vy jste mě zatím svými příspěvky nepřesvědčil, že byste k nim mohl patřit.

J. Aspirin 11.1.2015 19:25

Re: Pokud by měl...

... já jsem nikde nenapsal o plošném vyzbrojování obyvatelstva a stejně jste vykřikoval o Rambech - takže opět jsme u porozumění psanému textu, nebo Vy si ujasněte proti komu nebo čemu vedete filipiky.

Další věc - na internetu jsme každý anonym - pouze Váš nick lze najít v seznamu jmen a můj ne - ani já ani nikdo jiný (mimo redakce) není schopen ověřit zda Vy jste opravdu J. Šimek. Jinak kontrolní dopis s registrací došel na mojí skutečnou adresu - nikoliv na J. Aspirin tedy redakce mé jméno a adresu zná - anonym jsem tak jen ve vaší hlavě. Své jméno sděluji po pečlivé úvaze (na internetu po ještě pečlivější) lidem, kterých si vážím nebo přátelům... Vy jste mě zatím svými příspěvky nepřesvědčil, že byste k nim mohl patřit.

B. Jelínek 11.1.2015 19:01

Re: Zdejší rambové,

Pokud Vy odmitate zbrane, protože jsou prece špatné, že ano, tak je to Vase vec ale neberte druhym moznost se branit.

Vykladejte to všem tem co by se bývali mohli ucinne branit ale jsou na pravdě bozi kvuli lidem jako jste Vy!

B. Jelínek 11.1.2015 18:54

Re: Pokud by měl...

Ve Francii temer nemate jako privat osona mit zbran na osobmi obranu, a existuji zeme, kde to je dost na husto a není problem - Švýcarsko, Izrael..

P. Čulík 11.1.2015 18:52

Re: No poťeš, tak vy ozbrojíte sebe a děti

Já nikomu nic neberu, pouze jsem zdůvodnil svůj názor.

B. Jelínek 11.1.2015 18:49

Re: Pokud by měl...

Buh stvoril lidi silne a slabé. Pak prisel pan Samuel Colt a vyrovnal síly. Na to clovek nemusi byt zadny Rambo ale ma šanci se sam ubránit, nrno necemu zabranit a vetsinou i utocnika odradit. Ale to je Vas pane socialisto Simku zrejme moc.

I

J. Vintr 11.1.2015 18:46

Re: Pokud by měl...

No jo, ještě by taky mohli použít tank nebo atomovou bombu ...

J. Vintr 11.1.2015 18:44

Re: Život není o tom, že držím prst na spoušti,

Když vás těší představa být bezbrannou obětí případného útočníka, nikdo vám to nebere. Pokud budete mít štěstí, tak se vám to třeba ani nesplní.

J. Šimek 11.1.2015 18:42

Re: Pokud by měl...

Vážený anonyme, vlastnit a nosit legálně drženou zbraň klidně můžete, nikdo vám v tom nebrání, takže nechápu, čeho se pořád domáháte. Můj spor je o nápadech s plošným vyzbrojením obyvatelstva, včetně zapojení dětí.

J. Šimek 11.1.2015 18:39

Re: Pokud by měl...

Moje představivost je taková, že pokud by byla šance, že teroristi narazí na ozbrojený odpor, tak to řeší házením granátů a ty vaše pitomosti budou rázem k ničemu.

J. Šimek 11.1.2015 18:36

Re: Život není o tom, že držím prst na spoušti,

Útočník počítá s momentem překvapení, takže ty vaše pindy na 99.999% neplatí.