20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

PRÁVO: K případu Evy Michalákové

Všechno má svůj čas. Včera a dnes, sebekriticky si říkám, jestli ne příliš pozdě, jsem se podrobněji seznámil s kauzou, která je probírána a propírána v médiích drahný čas. Kauzou Michaláková a synové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 11.12.2014 21:23

Ano,

domnívám se, že jste to vystihl vcelku přesně.

Ś. Svobodová 11.12.2014 20:45

Výzva biskupů Zemanovi

zdroj: http://www.rodon.cz/print/clanek.php?id=2520

Citace: V Norsku jde přímo o státní plán a kvótu na odebrání dětí rodičům. Na Norských webových stránkách jsou každé čtvrtletí publikovány statistiky a grafy o tom, kolik dětí v kterém okrese odebrali. V jednom dokumentu o odebírání dětí ve Švédsku se píše o odejmutí až 300 tisíc dětí jejich rodičům. Odborníci uvádějí, že pěstounská rodina, která přijme dítě, dostává až 10 tisíc korun (švédských nebo norských) a dítě si může vybrat jako na trhu…stačí jen zavolat do agentury Barnevarn, která je mimochodem velmi dobře placena ze státního rozpočtu. Obhájci práv v Norsku se snaží bojovat proti Barnevarnu, který o značují za korupční systém kupčení s dětmi.

I. Procházková 11.12.2014 20:33

Události, komentáře

V UK na ČT24 běží právě Hydepark s ředitelem ÚPMOD, ti úředníci a politici jsou úplně mimo (vystoupil tam i Zaorálek). Nejsou schopni pochopit, že Barnevernet má v Norsku neotřesitelnou pozici a jejich rozhodnutí je ještě nad tamními soudy, přes to prostě vlak nejede. Ředitel Kapitán má taky pěkně vymalováno! Měl by tam ještě vystoupit psycholog P. Pöthe, jsem zvědavá, co on na to.

J. Vintr 11.12.2014 19:38

Četl jsem několik názorů lidí

kteří žijí v Norsku i s dětmi a tvrdí, že všechno co se píše o tom kradení dětí, jsou jen pomluvy. Takže existují tři možnosti, buďto jsou to opravdu pomluvy, nebo to pomluvy nejsou a ti lidé pro jistotu počítají s tím, že norské gestapo může číst i články psané česky. Třetí možností je, že to pomluvy nejsou, ale ti lidé se s tím ještě osobně nesetkali. I v nacistickém Německu spousta lidí netušila nic o tom, že existují koncentrační tábory, že jsou zabíjeni invalidé a duševně nemocní a podobně. Vždyť předválečné Německo byl spořádaný stát a ten kdo dělal co se má, neměl důvod si stěžovat.

I. Procházková 11.12.2014 20:24

Re: Četl jsem několik názorů lidí

Asi jak kdo, např. Andrej Ruščák na svém blogu popisované aktivity Barnevernetu víceméně potvrzuje a varuje před tímto nebezpečím:

http://jdem.cz/bracf8 http://jdem.cz/bran86

http://jdem.cz/bracc8

Další odkazy na problémy norské sociálky - odebrané ruské děti + video a další odkazy: http://jdem.cz/brahw5

Rozhovor Zdeňka Veselovského s norským novinářem Yngvarem Brennou, žijícím v ČR: http://jdem.cz/brahv9

J. Vintr 11.12.2014 20:32

Re: Četl jsem několik názorů lidí

Já těm gestapáckým metodám norských úřadů věřím. I jinde na světě (včetně naší domoviny) se pod záminkou páchání dobra pro děti dějí různé zhovadilosti, ale Norsko v tomto oboru mezi takzvaně civilizovanými zeměmi asi zcela jednoznačně vede. Nedovedu si představit větší zrůdnost, než násilím bezdůvodně oddělit děti od jejich matky. A tady jde zřejmě navíc o obludný sprostý cynický kšeft s pěstounskými příspěvky, které podle toho, co se někde píše, v Norsku dosahují dost astronomických výšek.

I. Procházková 11.12.2014 20:37

Re: Četl jsem několik názorů lidí

Já taky, bohužel ... Norové jsou svérázní, to je známo už dlouho. Projevilo se to už za 2. SV - jejich kolaborace s nacisty byla zdaleka největší z celé Evropy.

P. Vaňura 11.12.2014 16:57

Jinak pozoruji, že pan Breivik má stále více sympatizantů

Pokud byl sám obětí tohoto Systému, vůbec se mu nedivím!

P. Vaňura 11.12.2014 16:55

Už jsem to tu napsal jednou, pokud by se některý stát

takovýmto způsobem pokusil odebrat děti občanům starověkého Říma, vyšle Senát fetiály (kněze), aby se dožadovali nápravy. Pokud jim nebude vyhověno, vyhlásí kněží předepsaným způsobem tomuto státu VÁLKU. A ta válka se povede, bez ohledu na oběti, až do vítězství Říma!

J. Boleslav 11.12.2014 19:20

Re: Už jsem to tu napsal jednou, pokud by se některý stát

Až budeme v pozici starověkého Říma, třeba tak budeme fungovat taky. :-)

J. Vintr 11.12.2014 19:29

Re: Už jsem to tu napsal jednou, pokud by se některý stát

My s nikým válčit nemusíme. Stačilo by třeba Norům naznačit, že si můžou případně zapakovat ambasádu v Praze ...

P. Vaňura 11.12.2014 23:12

Umím si představit drsnější variantu, unést dva norské

etátní příslušníky a Norsku nabídnout výměnu...

P. Vaňura 11.12.2014 23:19

Starověký Řím si tu pozici musel vybojovat a jeho

války často znamenaly velké vzepětí sil. Ale jejich His sum civic Romanus prostě platilo a byli za to ochotni bojovat a umírat. Mimochodem, vláda GB by si někdy v 19 století vynutila propuštění svých občanů přímou hrozbou svého válečného loďstva. Intervenovali dokonce i za obchodní zájmy britských občanů, třeba když jim někde zabavili zboží.

V. Vlk 11.12.2014 14:49

Norsko a Švédsko jsou státy

na cestě k diktatuře, antisemitské, nelidské a k nacismu či stalinismu se přibližující. Přečtete si třeba v dnešních tištěných Lidovkách článek Země Velkého bratra . A budete se radovat, že bydlíte tady.

J. Kanioková 11.12.2014 13:57

Pro mě, jelikož to sleduji už dlouho,

je ten případ jasným příkladem zhůvěřilosti všelijakých "lidských práv". Za ten pojem se dá schovat kdejaká kráčovina, rovněž tak zvrácené rozsudky. Proto už vůbec nevěřím ani tomu Evropskému soudu pro lidská práva ve Štrasburku, který v tomto případě ten nesmysl posvětil. Zrovna tak rozsudek - Skandál: Roky znásilňoval holčičku, dostal odškodné 270 tisíc! - http://jdem.cz/bramc7

Proč vůbec existuje nějaký zvláštní soud pro "lidská práva" ? Jsou jiná, než ta ostatní práva? PROČ? To je zvrácenost !

Je to debilita odporující Zdravému rozumu! Hnát bičem všechny ty Pachatele Dobra!

"Setřes všechen strach a otrocké pověry, pod nimiž se krčí slabé mysli. Usaď rozum na trůn a každý fakt, každý názor

předvolej k jeho soudu." Thomas Jefferson, 1787

J. Jehlík 11.12.2014 12:46

Norsko má dokonalý výchovný systém

Stačí jeden příklad : Anders Behring Breivik

R. Langer 11.12.2014 13:00

Re: Norsko má dokonalý výchovný systém

Myslím, že s takovou jich tam brzy bude víc.

J. Kanioková 11.12.2014 13:23

Přesně !

P. Lenc 11.12.2014 13:27

Re: Norsko má dokonalý výchovný systém

Tak, tak.

V. Kain 11.12.2014 13:48

Re: Norsko má dokonalý výchovný systém

Však on moc dobře věděl do koho má nasypat olovo.

I. Procházková 11.12.2014 18:32

Re: Norsko má dokonalý výchovný systém

Ještě lepší by udělal, kdyby to olovo nasypal do sociálních pracovníků Barnevernu. To by mělo velký efekt, možná by pak bylo osvobozeno několik tisíc dětí.

M. Martin 11.12.2014 11:01

Barnevernet mi silně připomíná

Barnevernet mi silně připomíná fašistické Německo.To také posílalo České děti do říše na převychování.

R. Langer 11.12.2014 13:01

Re: Barnevernet mi silně připomíná

To mě napadlo hned jako první.

P. Joch 11.12.2014 10:13

hlasování Poslanecké sněmovny ČR

Zde je jasně vidět jak kdo hlasoval při projednávání návrhu na další kroky v této kauze:

http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?g=60138&l=cz

Ne podle slov, ale podle činů poznáte je..

R. Gramblička 11.12.2014 10:22

Re: hlasování Poslanecké sněmovny ČR

špinavci špinaví, jsou celí podělaní něco podniknout.

J. Urban 11.12.2014 10:27

Re: hlasování Poslanecké sněmovny ČR

ale z čeho jsou podělaní??? zmetci !

R. Langer 11.12.2014 13:02

Re: hlasování Poslanecké sněmovny ČR

Vy si snad myslíte, že jsou tam proto, aby něco dělali pro lidi? :-P

T. Hudeček 11.12.2014 11:46

Re: hlasování Poslanecké sněmovny ČR

Pokud to dobře chápu, všichni poslanci ANO (až na jednu čestnou výjimku) hlasovalo pro strategii mrtvého brouka. Nechápu, jak tu bandu zmerdů mohl volit někdo, kdo disponuje inteligencí alespoň srovnatelnou s velbloudem. Buďto jsou koupení Burešem a nebo čekají výtah za kariérou. ČSSD nekomentuji. Ale alespoň jsou průhlední a dopředu odhadnutelní.

J. Boleslav 11.12.2014 19:21

Re: hlasování Poslanecké sněmovny ČR

Souhlas.

J. Kanioková 11.12.2014 13:34

Tak to jsem v šoku ... !

Kristovanoho ! A dnes bude v Hyde parku p. Kaplan k tomuto tématu. Ovšem už jednou k tomu vystupoval, a štval mě. Alibista !