19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

POLITIKA: Kavárna a putyka

Tak si říkám, jestli ctný pan prezident Zeman náhodou není tajný monarchista. Protože takhle soustavně a úspěšně ničit reputaci prezidentského úřadu, to nemůže být jen tak samo sebou, za tím už musí být nějaký ďábelsky vychytralý úmysl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Rychlý 2.12.2014 11:56

Re: Tatínek Frýbort - důstojník masarykovské čs. armády

Především nedezertující důstojník rakouské armády, vážený.

B. Šourek 28.11.2014 10:49

Re: Volil bych jinou formu

Tak že skypové značky tu nefungují by mi ani nevadilo, ale můj souhlasný komentář měl patřit pod p. Rybáka.

B. Šourek 28.11.2014 10:38

Re: Volil bych jinou formu

(yes)

B. Šourek 28.11.2014 10:31

Re: Aprílový žert to nejspíš není

Děkuji, vyjádřil jste to za mě a už se nemusím namáhat.

B. Šourek 28.11.2014 10:25

Putyka a prosťáčci

Jako monarchista nemohu jinak než přihlásit se k oněm putykám a prosťáčkům, kteří - možná nevědomky - dokážou mnohem přesněji rozpoznat správnou stranu. Jako ji rozpoznal už při té prezidentské volbě. A v tom se s p. Frýbortem takymonarchistou zásadně rozcházím.

V. Vaclavik 26.11.2014 19:30

Opira se o tu nasi Sloufku

"hodlá se opírat o osůbky názoru prostičkého, pokud vůbec nějakého, jaké lze vodit na oprati jednoduchých hesel a frází. "

Tu nasi narodni umelkyni, ktera se s nim se slzami v ocich po vyhrani voleb tak nadsene libala. Dalsi takovou osubkou, ovsem jineho razeni, je pan Klaus a jeho rodina, kteri nasadili lecbu 'vyhaneni certa dablem'.

J. Babička 26.11.2014 19:19

Re: Už nám dorůstá, pane Frýborte ... :-)

Zvonimir I. Skutecne hezke jmeno pro ceskeho krale

J. Kanioková 26.11.2014 18:42

No, ale pravdoláskovníci OD POČÁTKU -

jejich řeči, články či projevy byly jen filozofické utopie, a všechny, kdo vůči nim nejásal nadšením, nálepkovali výrazy jako - hokynáři, trhovci, zelináři apod.

Bělohradský - kdysi po sametu, ještě bez dlouhodobých kontaktů s našimi P&L, napsal - „Patří k naší české modernosti jistý protiliberální rys; politika musí být NĚCO VÍC, než jen politika; musí být programem národní existence, náboženskou a mravní reformou, NÁPRAVOU LIDSTVA....

Česká modernost se vyznačuje odmítáním liberalismu ve jménu VYŠŠÍHO KULTURNÍHO SMYSLU našeho národního obrození. Komunistický stát jako stát duchovní odpovídal v očích našich intelektuálů touhám našim národním více než liberální stát západní, "tento výron civilizace spěchajících trhovců".“ (což byl autentický výrok)

J. Cervenka 26.11.2014 18:41

Zeman

k Zemanoviu: Frybort rozumi staremu prislovi: lid si zaslouzi takove prezidenta, ktereho si svobodne zvoli. Amen.

J. Schwarz 26.11.2014 18:20

Re: Zeman - "Prezident z božího dopuštění."

Zeman s tím rozdělováním začal už svou "spálenou zemí" a "vázáním stanov ČSSD do kůže členů ODS", jistě si to pamatujete pokud tedy nemáte Alzheimera či alespoň sklerózu.

J. Skála 26.11.2014 17:06

Hřebíček na hlavičku.

Všichni, kteří nám škodolibě referují o "nepřístojnostech" pana presidenta nám nejsou ochotni sdělit prostou pravdu, že lidé nevolili ani tak Zemana, jako proti vnucovanému knížepánu.

Ť. Mráček 26.11.2014 16:42

poctivého soudruha

On jim to náš nejstatečnější na Národní třídě při dalších cestách po světových metropolí vysvětlí.

L. Kubeš 26.11.2014 16:30

Re: Volil bych jinou formu

Výběr hlavy státu zdejšími voliči zcela nepochybně ukazuje na to, že by se dalo o inteligenci převážné většiny těch voličů úspěšně pochybovat, včetně jejich obhájce pana Rybáka.

K. Vyšata 26.11.2014 16:26

Zásadní otázka,

který prezident by měl na světě takovou moc a schopnost aby sjednotil pana Frýborta a Atase9 ? Věřím, že by ani pan Frýbort o to nestál. Takže další tři roky si bude Frýbort vydělávat štvaním proti prezidentovi a já prací. No a v příštích volbách si to rozdáme znovu, doufám, že nasadíte proti Atasům trochu kvalitnějšího kandidáta.

L. Kubeš 26.11.2014 16:24

Re: Je to pohádka

Naprosto výstižné pane Růžička !! A smutné ...

B. Rybák 26.11.2014 16:06

Re: Zeman - "Prezident z božího dopuštění."

Ano. "Zelený", EU-hujerský, pouze při získávání rodového majetku bdící "kníže pán" byl politicky naprosto nepřijatelným, dále neudržitelným produktem masmediálního vymývání mozků. Produktem stejných masmédií byli ale i beznadějně beztvaré osobnosti (Švejnar, Fisher), jejichž jedinou "zásluhou" bylo jejich prosazování zájmů cizího kapitálu u nás! Pan Babiš ta masmédia vydatně nakrmí, takže pokud neskončí v blázinci či v kriminále, bude příštím prezidentem on!

R. Langer 26.11.2014 14:51

Re: Volil bych jinou formu

Předpokládám, že se se svým kandidátem nepochybně považujete za chytráka... :-P

J. Kanioková 26.11.2014 14:24

Jo, pomalu ale jistě tu vzniká Babišistán..

B. Rybák 26.11.2014 14:24

Re: Republika sem, monarchie tam

Souhlasím s Vámi. Rozhodně máme co na sobě vylepšovat. Určitě bychom ale nic nevylepšili návratem k monarchii, který je navíc tak nereálný, že ani Blaničtí rytíři by s tím nic nesvedli protože by se nedohodli na tom, kolik volů bude nový český král posílat do Berlína.

Především ale nemůžeme změnit své politicky degenerující, nás devastující okolí.

Dobrovolně bychom nikdy nepřijali nehumánní enviromentální "zelené" náboženství (boj s klimatem, zničující dotace pro OZE, lidská práva zvířat, konec svobody podnikání..), multikulturmost (neadaptovatelnou imigraci), genderismus, agresivní feminismus, humanrightismus, politicko-korektní inkvizici a především další neosocialistickou říši pro vyvolené národy!

J. Kanioková 26.11.2014 14:22

Zeman - "Prezident z božího dopuštění."

Tak za to "boží dopuštění" můžou P&L, se svou šílenou kampaní a propagací K.Schw., kterou přihráli Zemanovi hlasy i těch, kteří by ho původně volit nechtěli. Akce / reakce..

Vrtěti psem – http://jdem.cz/yck96

A že Zeman "rozděluje" společnost..? Asi dost, to je pravda, ale s rozdělením společnosti si nezačal on, tohle tu začli jiní a pak s vydatnou podporou Ministerstva pravdy - médií.

Pravda o odcházení - http://jdem.cz/9gut4

D. Nováků 26.11.2014 13:56

Re: Zeman je určitě

Tak to byl normální postup min. po Evropě, že měl panovník více královských titulů a tyto země pak byly pod ním sjednocené. Si vemte třeba Karla IV. - mimo titulu českého krále byl za svého života i král něměcký, císař římský, král lombardská, král burgundský, moravský markrabě a také lucemburský hrabě a nevím, zda jsem nezapomněl na další tituly.

Troufám si tvrdit, že pokud by Franta Pepa Jednička dal českým zemím autonomii v rámci Rakousko-Uherské "federace", tak jsme byli možná ještě částí této země. Nebo min. do případné 2. sv. v. Vždyť ani Masaryk zprvu nebyl pro samostatné Československo.

V podstatě je jedno, jestli hlava státu se nazývá president nebo král či jiným titulem, důležité je, aby jeho role byla v podstatě pouze reprezentativní. Což tedy bohužel Zeman nesplňuje.

J. Urban 26.11.2014 13:50

Re: Poctivý soudruh promluvil o vlastnostech poctivého soudruha

a jak se v tom teď má venkovská putyka zorientovat? :-)))

J. Urban 26.11.2014 13:49

Re: Možná po zkušenosti s Vožungrem

No, víte, demokracie není pro bIbce, kteří si svobodně a demokraticky vyberou jen další totalitu (ten citát není můj, ale zapomněl jsem, čí je).

B. Rybák 26.11.2014 13:46

Aprílový žert to nejspíš není

Nicméně údiv "vzdělanců", kteří hlupácky znevažovali téměř všechny instituce našeho demokratického státu (včetně demokratických politických stran), nad tím, že "svými" masmédii dlouhodobě oblbovaný národ dá přednost rafinovaně antidemokratickému "Babišstanu", je skutečně tragikomický!

Vážně myšlený návrh, abychom se vrátili k Českému království, jehož kontinuita byla protireformačními katolickými Habsburky brutálně 300 let přerušena, nejlepší česká šlechta vyvražděna nebo ožebračena, vyhnána a monarchistická idea u nás nakonec zcela zdiskreditována, by nesvědčil o zdravém rozumu jeho autora. Je to ale zřejmě jenom další žalostný pokus nás přesvědčit o tom, že všechno, včetně všech minulých i bezprostředně hrozících budoucích protektorátů je lepší než samostatný demokratický Český stát. Inu koho chleba jíš...

PS. Odkud vzal pan Frýbort, že pana prezidenta Zemana volila česká putyka, to opravdu nevím (já nikoho takového neznám). Zato vím, že užitečnými aktivistickými "intelektuálskými" kavárenskými idioty šířená představa o jejich spasitelské nadřazenosti nad zbytkem národa naprosto lživá, protože právě oni hájí pouze své egoistické proti-demokratické a protinárodní zájmy, protože pouze cizí vrchnost by jejich vlastizrádné "chvalozpěvy" pořádně ocenila (nic jiného totiž většina z nich neumí)! Pan Hrabal by jim to určitě pádně vysvětlil!

Z. Lapil 26.11.2014 12:51

Republika sem, monarchie tam

Obávám se, že změna monarchie na republiku je nevratný proces. I když - přinejmenším ve Francii - nějaké pokusy byly.

Nějak ale nedovedu definovat rozdíl mezi voleným prezidentem a voleným králem. Naopak si dovedu představit, jak vybírám mezi bilboardy dynastií Zemanů, Schwarzenbergů, Franců, Fischerových, Bobošíkových a jaksejmenujetenadvokátcochtělzakázatTemelín, a nějak mi ta představa nedělá dobře. Nemluvě o tom, že jurodivý český parlament by stejně přišel na to, že "na věky věků" je poněkud riskantní termín, funkci krále by časově omezil a byli bychom tam, kde jsme.

Obávám se ale, že pan Frýbort (nebo některý z předkomentátorů?) má zásadní pravdu v tom, že můžeme měnit systémy jak ponožky, ale dokud nezměníme sebe, nezmění se ani naše okolí. A nemusíme do Prahy na hrad, stačí se podívat na chodbu do botníku.

Ť. Mráček 26.11.2014 12:12

Poctivý soudruh promluvil o vlastnostech poctivého soudruha

Nemá špatné vlastnosti pod kontrolou, ale degeneruje, píše Šlouf ve své knize o Zemanovi.

http://www.lidovky.cz/slouf-pise-ve-sve-knize-o-zemanovi-a-nebere-si-servitky-pgd-/zpravy-domov.aspx?c=A141125_180505_ln_domov_ele

J. Růžička 26.11.2014 11:55

Je to pohádka

Sice hezká, ale jenom pohádka. Po generace trvající, plánovitá a cílená likvidace duchovní, intelektuální, umělecké a morální elity  národa sklízí své  plody. Hluboce zakořeněný ateismus, závist, neúcta, nevzdělanost, lenost, neschopnost postarat se o sebe a svou rodinu, natahování pracek směrem ke státu, toť obraz dnešní společnosti.Pro všeholid je nejlepším panovníkem kun.azlán. Všeholid deprimovaný nutností volby a odpovědnosti tíhne k silnému  žvanivému plebejci, neb cítí u něj zastání a pomoc. Kdepak nějaký král...ten není ani nebude pro polovinu národa přijatelným.

B. Rybák 26.11.2014 11:49

Re: Take si myslim,

Jestli Vaše postoje k demokracii (a ke katolickému "žaláři" slovanských národů) zastává většina američanů, pak se americká demokracie svých dvěstěpadesátin určitě nedožije! Ona to má dost nahnuté i bez obdivu k c.k. monarchii!

V. Podracký 26.11.2014 11:46

Zeman je určitě

ožungra a ovar, je otázkou, co jsou ti druzí? Třeba ti z červenýma kartičkama házející vejce.

O monarchii by se dalo dlouho diskutovat, určitě to nebyl zase tak špatný útvar, pouze Habsburkové prostě nabyli ti praví, nadržovali Němcům, nenechali se korunovat českými králi, takže je vlastně otázka, zda těmi českými monarchy byli.

B. Rybák 26.11.2014 11:37

Re: Volil bych jinou formu

Tvrzení, že většina občanů jsou hlupáci, je neomylným poznávacím znakem hlupáka!