25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

ŠAMANOVO DOUPĚ: Masakr na Národní

Nebyla to žádná krvavá řež. Nebyl to žádný nestandardní masakr. Byla to jedna z iks demonstrací… Státní bezpečnost se zachovala humanisticky, protože u Národního divadla nechala jakýsi, téměř by se chtělo říci řitní otvor…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Nytra 20.11.2014 20:27

pojetí masakru

Jak se zdá tak Zeman porovnává masakr v Číně na náměstí Nebeského klidu, kde byl asi na školení, s tím na Národní třídě. Pro tomu byl ten náš masakr skutečně  sametový, jen 10 těžce zraněných, stovky lehce atd. V Číně ovšem je rovnou postříleli a přejeli tanky. Někdy se stane větší masakr na fotbale, ovšem mlátit  lidi  jen tak se státním souhlasem je neoddiskutovatelné, ani podle tehdejších zákonů. Zeman rád rýpe, vše se dá vysvětlit více způsoby a využít. Ví že definice masakru zatím nebyla určena, tak jako jeho pojetí prezidentských pravomocí. Třeba s poslední doby ty sprosťárny, asi taky není obsahem protokolu správná mluva nebo co.

J. Farda 20.11.2014 20:23

Re: Rozhořčený agitátor p. Kovanic, BURCUJE!

A Vy budete konečně mít klid na práci! Odkud tento canc jen znám? Aha, naposled Čmaňa v době Sarajevského atentátu, a pak jen z Rudého Práva. Otlično!

J. Farda 19.11.2014 22:20

Re: Rozhořčený agitátor p. Kovanic, BURCUJE!

Zlatá slova, máte pravdu pravdoucí, bude dobré si Vás pamatovat!

J. Kanioková 19.11.2014 21:36

To je fajn :)

J. Vintr 19.11.2014 21:34

Re: Těm policajtům mohli nařídit cokoliv

Podívejte se třeba na tohle, jací psychopati mohou také nosit uniformu:

http://www.novinky.cz/krimi/347115-neovladajici-se-policista-v-praze-brutalne-zmlatil-zraneneho-motorkare-leziciho-na-zemi.html

A vsadím se, že nebýt toho kamerového záznamu, tak by jim to úplně klidně prošlo a obviněný by byl naopak ten mladík, kterého se jim jen zázrakem nepodařilo úmyslně zabít ...

J. Kanioková 19.11.2014 21:33

Naprosto výstižná slova Tomáše Haase z FB

Miloš Zeman je mým prezidentem.

Miloše Zemana jsem nevolil a pokud bude znovu kandidovat volit ani nebudu. Nesouhlasil jsem s tím jak byl zvolen, přímou volbu považuji za chybu, za úlitbu bohům “přímé demokracie”, kterou považuji za pro náš politický systém naprosto nevhodnou. V mnohém z toho, co dělá a říká, dokonce ve velké většině toho, co dělá a říká, s ním nesouhlasím.

Přesto musím konstatovat, že Miloš Zeman JE mým prezidentem.

Byl demokraticky zvolen a demokracie znamená nejen právo spolurozhodovat, ale i nutnost respektovat její výsledky, i když se mi nemusí líbit. Byl zvolen NÁMI, voliči, i když jsem patřil k té menšině, která mu svůj hlas nedala.

Volání “Miloš Zeman není mým prezidentem”, stejně jako “Václav Klaus nebyl mým prezidentem”, nebo “Václav Havel nebyl mým prezidentem” jsou jen potvrzením toho, že ti kdo je vyslovují, nerozumí podstatě demokracie – práva na názor a povinnost respektovat rozhodnutí většiny i tam, kde s nimi nesouhlasím.

V. Váňa 19.11.2014 21:15

Re: Naprostý souhlas..

Vážená paní Kanioková, po několika emocemi prodchnutých dnech (rozumím tím zde, na diskusi na NP) jsem ve Vás našel ZCELA spřízněnou duši.

MZ rovněž není můj šálek čaje, nechtěl jsem tam jeho ani KS. Stalo se.

Ale fanatismus a hysterie mě děsí mnohem více než jeden méně kompetentní politik. A že o fanatismus a hysterii jde, je zcela jisté.

Atmosféra (domnívám se ale, že naštěstí zejména v médiích a v Praze) je taková, že ať MZ učiní cokoli, všechno mu bude vyčítáno a přičítáno jako zlo. Přebíhá mi z toho tak trochu mráz po zádech.

Díky a dobrou noc. V.

V. Kováčová 19.11.2014 20:11

Krvavá řež

byla o několik měsíců dřív, na Náměstí nebeského klidu v Pekingu a zabito bylo 3000 studentů.

17.listopadu byli studenti brutálně zbiti, ale nebyl žádný mrtvý. Prokázalo se, že student Šmíd byl příslušník STB Zifčák a smrt fingoval. Před 17. listopadem bylo mnoho dalších demonstrací, /paní Šauerová by to jistě mohla potvrdit, říká, že se každé účastnila/ které byly také brutálně potlačeny, byly používány vodní děla, kdy proud vody před sebou valil demonstranty jako smetí, byli vyváženi mnoho km za Prahu a vysazeni v polích, ve vyšetřovaví vazbě byli ponižováni a biti, vyhazováni ze škol atd. Jinak se lidé přestali bát a připojili se až na základě informace Svobodné Evropy, že policie umlátila jednoho studenta a je první mrtvý. To byl teprve ten nejdůležitější stimul a začal otevřený odpor všech v celem Československu.

J. Kanioková 19.11.2014 19:36

Docela souhlasím,

jen si nejsem jista těmi "normálními" lidmi. Docela dost podléhají té neobjektivní hnusné mediální masáži.

J. Kanioková 19.11.2014 19:33

Víceméně nesouhlasím

nevím, která věková generace byla mezi těmi mlátiči, takže přímo je objektivně hodnotit nemohu. Ale roky 88 a 89, mimo listopadu, jsem si "odžila" všechny demonstrace. A věřte, že jsem si odžila různé bijce. Opravdu hodně různé. Ale nechce se mi to vypisovat, bylo těch příležitostí a jednotlivých zkušeností dost.

J. Kanioková 19.11.2014 19:26

Naprostý souhlas..

a ač Zeman není můj šálek čaje, je ironií osudu, že mi připadají jeho odpůrci mnohem pokrytečtější a neobjektivnější, a tudíž musím stát "proti" nim.

Demokracie tu opravdu nevzkvétá..

V. Čermák 19.11.2014 17:23

Rozhořčený agitátor p. Kovanic, BURCUJE!

A ti nejradikálnější bojovníci jsou nyní vyburcovaní na nejvyšší míru rozhořčenosti, což jejich plamenné příspěvky jen potvrzují. Já bych dokonce omluvil i jejich buransky nevychovné chování z důvodu maximálního ideologického rozhořčšení. A je to DOBŘE, že se takto veřejně vyjadřují a svoji ideologickou NENÁVIST neskrývají. Aspoň si to mohou přečíst NORMÁLNÍ lidi a zapamatovat si, koho v příštích volbách zásadně NEVOLIT. Inu PaL má odzvoněno a tato vášnivá vzepětí připomínající agonii umírající kobyly to potvrzují, tak jim to ještě chvíli přejme.

K. Luboš 19.11.2014 17:14

Dobře, tedy masakr na Národní!

Dejme tomu, ale je zajímavé, že se třeba nemluví o „lidickém masakru“, který opravdu masakrem byl. A jak by asi ti lidičtí chlapi byli rádi, kdyby je přivedli k Horákovu statku a tam pouze zmlátili obuchy.

B. Rybák 19.11.2014 17:06

Drobný zádrhel

Prezident Zeman se na rozdíl např. od V. Havla 17. listopadu osobně zúčastnil! Policejní, byť brutální zákrok, při němž nejsou oběti na životech opravdu není masakr (ovšem kromě STB-KGB nastrčeného, své zabití simulujícího agenta Zifčáka)! To, že za své politické "zločiny" (vyjádřené slogany a postoji: "vytunelovaná zem", "loupež století", Bambergská aféra, podpora post-komunistických odborů"...) byl slaven a stal se díky jim "otcem" ČSSD a že jako nejpřijatelnější z reálně možných prezidentů je pravdoláskaři a svého demaskování se obávajícími vlastizrádnými EU-hujery tupen za cokoliv co udělá, je smutnou realitou naší zdeformované post-demokracie!

Nelíbí se mi zdaleka všechno, co jako prezident řekne, ale k věcně správnému překladu názvu nenávistně a agresivně sprostých feministický anarchistek byl vyprovokován jejich společensky neúnosnou jednostrannou obranou pravdoláskařskými "intelektuály".

Ve svém postoji k Ukrajině zaujímá k Rusku poněkud kritičtější postoje než nestoři západní zahraniční politiky (Genscher a Kissinger...). V reálné vstřícnosti vůči Číně ho už dávno předběhla většina západních politiků (nedávno i prezident Obama "Čína je mírumilovná, prosperující a stabilní země" (kecy o lidských právech jsou přece určeny pouze domácímu publiku a čínské vedení to dobře ví - ví že k žádným sankcím nedojde)!

Pan Kovanic nejspíš neví co říká, když připouští možnost, že by Zeman mohl být za své s ústavou v rozporu nejsoucí postoje odvolán a svůj nedostatek argumentů se snaží trapně nahradit neuvěřitelně sprostým závěrem svého článku!

J. Vintr 19.11.2014 16:34

Re: Těm policajtům mohli nařídit cokoliv

Neříkám, že se tak chovají všichni. Lidí se sadistickými sklony zase není tolik a všechny zrovna nenapadne jít k policii a někteří zase nesplňují patřičné kvalifikační požadavky (třeba někoho zmlátili už dřív a nemají čistý trestní rejstřík). Přesto takoví jsou u policie i dnes a v drtivě většině jim násilnické chování beztrestně prochází. Několik extrémních případů se dostalo i do sdělovacích prostředků a přesto nebyli pachatelé v uniformě odpovídajícím způsobem potrestáni. A kořeny tohoto stavu sahají určitě před listopad 89. Jednak personálním propojením, jednak legislativou, která dává policii nepřiměřené pravomoci a malou zodpovědnost. Třeba takový trestný čin verbálního útoku na veřejného činitele je v civilizovaném světě dost unikát.

P. Skřivan 19.11.2014 15:25

Re: Těm policajtům mohli nařídit cokoliv

Já určitě ne a myšlenkové pochody SNBáků jsem nikdy nechápal.

Musím ale trvat na tom, že dnešní policie a tehdejší VB, je opravdu hodně jiné kafe. Tehdy se stačilo pohádat na ulici s příslušníkem a letělo se za to ze školy.

J. Urban 19.11.2014 13:24

Perfektní, výstižné, objektivní, pravdivé.

Přesný opak lejn a ejakulátů, která vypadávají z morálního mrzáka, nedopatřením presidenta ČR.

J. Vintr 19.11.2014 13:12

Re: Těm policajtům mohli nařídit cokoliv

Vy byste byl schopen jen tak pro nic zanic praštit člověka, který vám absolutně nic nedělá? Nebo dokonce mladou dívku? Nebo kopat vší silou okovanými botami do člověka, ležícího na zemi? Pokud ano, tak jste člověk se sadistickými sklony. A takoví byli bez výjimky všichni policajti, co tenkrát mlátili lidi na Národní třídě. A takoví jsou i u dnešní policie. Tohle povolání totiž sadistické typy přímo přitahuje a pokud jim to nadřízení trpí, tak mlátí lidi demokracie, nedemokracie. Jak jsme to mohli mnohokrát vidět i v přímém přenosu. A vždycky u jejich řádění nejsou kamery nebo svědci ...

R. Gramblička 19.11.2014 13:05

Re: Ne, Autore, o masakr opravdu nešlo

Když přepadnu skupinu lidí a každého říznu nožíkem do ruky, půjde o masakr? Krveprolití to určitě bude:-) No dobrá, nechme toho, vadilo mi jen, jak jsou v poslední době defraudovány původní významy slov, kterými se dnes kdekdo ohání (fašismus, rasismus, xenofobie, radikál, extrémista, atd.), ale s tím nikdo z nás nic nenadělá. Přeju hezký zbytek dne

P. Skřivan 19.11.2014 13:04

Re: Bohužel s článkem musím souhlasit.

Cože to dělá BIS, že nás nevarovala. Nebo varovala ?

P. Skřivan 19.11.2014 13:04

Bohužel s článkem musím souhlasit.

Dovoluji si připomenout, že relativizace a popírání zločinů totalitních režimů je u nás trestným činem ... .

Řitní otvor StB bych ale vynechal: to sotva. Pokud, tak to byl a je řitní otvor KGB.

P. Skřivan 19.11.2014 13:00

Re: Těm policajtům mohli nařídit cokoliv

Ti policajti dostali nějakou látku, aby byly agresivnější, to je zdokumentováno. Kromě toho tehdy byla jiná doba, kdy se třídní nepřítel mlátil i když ležel.

Mlácení ale určitě nebyla soukromá iniciativa. Kdyby ano, tak by všichni dotyční seděli. To si pište.

Aktivity VB bych určitě neposuzoval z pohledu dnešní policie. VB měla více společného s StB než s policií demokratického státu.

R. Gramblička 19.11.2014 12:53

Re: Těm policajtům mohli nařídit cokoliv

soukromá iniciativa? Snad jo, ale jak to víte?

R. Gramblička 19.11.2014 12:49

Re: Zeman je někdy buran,

jako prezident ČR a z ohledem na jeho stáří a fyzickou kondici, toho moc dělat nemůže. Tak žvaní. Důležité je, co žvaní. Varování před islámem by mělo být hlasité a permanentní. Kdyby se vykašlal na komentáře k Ukrajině a více usílí věnoval tomuto, byl bych mu moc vděčný

J. Vintr 19.11.2014 12:46

Těm policajtům mohli nařídit cokoliv

jen ne mlácení bezbranných lidí. To byla jejich soukromá iniciativa, vycházející z jejich charakterové deformace. Stačilo jim, že beztrestně mohli a dali volný průchod svému sadismu. Nikdo z nich za to nebyl potrestaný a zřejmě většina z nich dál zůstala u policie. Dnes už to nejsou řadoví pendrekáři, ale náčelníci a šéfové. A ten duch pohrdání občanem s nimi u policie zůstal ...

R. Gramblička 19.11.2014 12:44

Re: Naprostý souhlas s článkem !!!

Ne nemá a ano jsem si plně vědom, co píšu. Nezažil jsem nic takové a rozhodně tady nejsem sám, ale sleduju, co se ve světě děje a z globálního hlediska, v porovnání s tím, co se ve světě za posledních 30 let stalo, je zásah na národní třídě nevýznamný incident. Ne tak z hlediska národního, ale i tady by jsme to měli posuzovat střízlivě. Opakuju, zásah, byl brutální, ale k masakru měl daleko

Ť. Mráček 19.11.2014 12:38

Re: Zeman je někdy buran,

Co ten už toho v poslední době nakecal a později vyvrátil máte také spočítané? Já se přiznám že pár jeho protichůdných blábolů spočteno mám a je mi z nich na blití. Onuce je proti tomu přímo volenému pussydentovi užitečný hadr, protože lidem saje z bagančat pot, ale k čemu je dobrá tahle kreatura?

R. Gramblička 19.11.2014 12:37

Re: Naprostý souhlas s článkem !!!

těžko odhadnout, co vy myslíte vážně a co z legrace. Zeman často trepe blbosti, ale občas trefí hřebík po hlavičce. Jde o to, posuzovat co bylo řečeno a ne kým. Prý můj příspěvek je vadný, můžete říct čím? s ohledem na můj nižší příspěvek k popisu významu slova masakr.

ještě uvedu můj příspěvek pod jedním z článků na lidovkách: "To je tu zas válka o prd, přesněji o jedno slovo. Nevím, jak tady přítomní diskutéři, ale já si pod slovem masakr představuji něco jiného. Něco jako současné hromadné zabíjení v Sýrii, vraždění v koncentračních táborech, ve Rwandě, v Kambodži, Súdánu, v Nigérii atd. To byli MASAKRY! To, co se odehrálo na národní třídě, byl nepřiměřený, brutální zásah státní moci, mnoho lidí bylo zraněno, ale definici masakru to rozhodně nesplňuje. Tož tak, aniž bych chtěl bránit Ovara"

Z. Baldova 19.11.2014 12:07

Re: Naprostý souhlas s článkem !!!

Pane L. Florner   souhlas

L. Florner 19.11.2014 12:05

Re: Tento clanek by si mel

V pohodě, já se zasmál :o).