25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Budeme tolerovat prezidentovu pomstychtivost?

Letos stejně jako loni prezident Miloš Zeman trucuje a nepozval dva rektory na slavnostní předávání státních vyznamenání u příležitosti 28. října na Hrad - s odůvodněním, jak uvedl o víkendu při návštěvě Číny, že hájí prestiž všech prezidentů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Podešva 29.10.2014 7:42

souhlasím i nesouhlasím

Titulek je skutečně hloupý. Kdybychom totiž na otázku "Budeme prezidentovi tolerovat ... ?" odpověděli záporně, další otázka by zněla : "A co s tím budeme dělat ?". A odpověď zní "Nemůžeme s tím dělat nic." Buran zůstane buranem a my to musíme vydržet ještě 3,5 roku. Jinak ovšem s panem Rážem nesouhlasím.

J. Václavíková 28.10.2014 23:50

Re: náš pan prezident

Má bohužel hroší kůži.

M. Stuchlik 28.10.2014 22:57

Re: No ano, Zeman je mstivý,

Nemyslím, že by kritici Virotika byli nepřející a nenávistní. Jen nemají důvod velebit takového ubožáka.

M. Stuchlik 28.10.2014 22:55

Re: Zeman je důstojným prezidentem

Ano, Zeman je jejich reprezentantem, ale důstojným rozhodně ne.

P. Papež 28.10.2014 22:35

Re: Už ten titulek je hloupý

Nepochopil jsem, jak přímá volba prezidenta může omlouvat Zemanovo vlastní zbožštění s mírou ješitnosti bez politické slušnosti. Trochu mně připomínáte hesla z 50. let, když stát se stavěl k těm, kteří se starali o výuku národa, jako k méně důležitým než třeba k soustružníkům.

J. Urban 28.10.2014 22:15

Zeman je důstojným prezidentem

většiny českého "národa". Té většiny, která ochotně kývala protektorátní i sovětské okupační správě, té většiny, která ho zvolila.

M. Prokop 28.10.2014 21:07

Re: Už ten titulek je hloupý

Ano, titulek je hloupý, podobně jako Hvížďala nebo současný president.

Brněnský rektor jen dodržel volební zákon.

J. Farda 28.10.2014 20:35

Re: náš pan prezident

Zatímco nyní pan president vzpomíná onoho dne na Rudém náměstí a papí se předáním státního vyznamenání in memoriam paní Gorbaněvské, ti dosud žijící mu dali pěknou facku! http://echo24.cz/a/iqH9r/hrdinove-roku-1968-bojkotuji-zemanovu-oslavu-kvuli-putinovi

J. Bořický 28.10.2014 20:14

Re: Už ten titulek je hloupý

Respekt si člověk získává svým postojem a chováním.Respekt se nezískává automaticky s titulem.

J. Ráž 28.10.2014 18:50

Už ten titulek je hloupý

"Budeme prezidentovi tolerovat...atd"

Prezident byl zvolen přímou volbou. Ti,co ho volili věděli kdo je a dá se předpokládat, ze jim je zcela jedno, já jej nevolil a je mi to taky jedno, jestli pozve na hrad některého z rektorů a jiného ne. Pro mne rektor je "šéf" university a nepochopím,proč bymel mít větší privilegia než "šéf" úspěšného podniku, který zaměstnává tisíce lidí a platí v Česku daně. A neslyšel jsem,že by se někdo z "šéfů" úspěšných podniků pozastavoval nad tím, že nebyl pozván taky.

Žijeme ve 21.století a tradice jsou sice hezké, ale některé je vhodné dodržovat stoprocentně, jako např.respekt k hlavě státu, ale k jiným přistupovat selektivně.

Ti pánové respekt k hlavě státu abstrahovali,hlavně ten brněnský, takže se není možno divit, ze i prezident takto bez respektu přistupuje k nim.

J. Švarda 28.10.2014 18:49

Re: Urazit státníka

V současnosti asi překážky prezident Zeman nemá. ale ta mediální kampaň ve prospěch Kárla Schwarzenberga byla nevídaná.Pravdoláskovci společně s TOPáky a dalšími hledali všechno co mohli, aby ukázali kdo je ten pravý pro funkci prezidenta. Nakonec ani to číro,ani právě ti kritizovaní rektoři, skandalizace umělců,kteří nebyli podporovateli Kárla a ironické komentáře i na veřejnoprávní TV nic nepomohlo a Zeman získal v druhém kole půl milionu hlasů navíc. Možná ta hysterická kampaň byla kontraproduktivní.

K. Seidl 28.10.2014 18:39

Re: Pane Hvížďalo,

Ani funkce rektora není majetek a proto neměli právo upřít Zemanovi besedu se studenty,zvláště když tzv. Karl tam do škol chodil běžně.

P. Sulc 28.10.2014 18:33

Re: Chtěla jsem to napsat, vzal jste mi to z úst, resp. z pera.

Ja vim, jenze pro to dostanu na diskusich vynadano, jak hanobim svuj bajecny , celym svetem obdivovany narod.

F. Lesniak 28.10.2014 17:04

Tady ještě někdo ctí zvyky a tradice,

o kterých Hvížďala píše? Je zajímavé, že jen, když se to někomu hodí. Zvykem i tradicí bylo také to, že se presstituti chovali k hlavě státu slušně. A je úplně jedno, jestli tam je Zeman či někdo jiný. Je to prezident. A když si vzpomenu, co se odehrávalo před volbami a po volbách, tak Hvížďala a nějaké pochybné tradice jsou k smíchu. Nepozval dva rektory. No a co? Oni jsou nějací nadlidé? Vždyť vůbec o nic nejde,  jen presstituti a pár bláznů v čele s ožralou  Kalouskem si zase přihřívají polívčičku. Já Zemana opravdu nemusím, ale tohle bych mu rozhodně nevyčítal. Nebo existuje nějaký zákon  či předpis, koho musí prezident k oslavám pozvat?

P. Bělohlav 28.10.2014 14:04

Váš "pan prezident"

Z. Baldova 28.10.2014 13:47

Re: náš pan prezident

Souhlas

J. Farda 28.10.2014 13:25

náš pan prezident

se vůči funkcionářům akademické obce nejenže chová jako uražené Vysokoprevoschoditělstvo, ale co se v udělení státního vyznamenání ruským vlastencům, kteří se Československa zastali v roce 1968, dokonce ho předešel i pan Kiska ze Slovenska. Holt pan Kiska nebyl, na rozdíl od pana Zemana, nikdy komunistou, a Rusům, slušně řečeno, nepucuje kliku! No, máme prezidenta po zásluze. http://zpravy.idnes.cz/slovensko-statni-vyznamenani-moskevsky-protest-f72-/zahranicni.aspx?c=A141027_171705_zahranicni_mlb

V. Čermák 28.10.2014 13:15

No ano, Zeman je mstivý,

to je známé. Jeho kritici jsou zase vesměs nepřející a nenávistní a autor k nim také patří. Zde na psím dvorku je to markantní víc, než venku. Počítám, že "starý pes" Zeman už svůj stín nepřekročí. Stejně tak si myslím, že ani ti nenávistní a nepřející "staří psi", co mu stále okusují kotníky, se novým kouskům už taky nenaučí.

P. Vaníček 28.10.2014 12:10

Á,buzeranti drží při sobě!

Kvíčalo,stárneš a stárneš a stárneš............a blbneš.........

Z. Baldova 28.10.2014 12:02

Re: Jenom malá otázečka, ale docela podstatná,

Atas9  Do ktere bandy patrite Vy? Pokud ctu Vas prispevek,tak jecite Vy...

Z. Baldova 28.10.2014 12:00

Re: Pane Hvížďalo,

Velice spravna odpoved.... Nebyla to zadna prednaska,ale propagace Zemanovcu a proto mu to a to zcela spravne nebylo povoleno tecka

P. Novotný 28.10.2014 11:39

Re: Pane Hvížďalo,

Milá paní Katzová,

ono Vám uniklo, že se chtěl na tu přednášku vnutit, i když v té chvíli byl předsedou jedné strany, která se snažila dostat k lizu. No a akademická půda nesmí být zasviňována jakoukoliv  politickou propagandou, jak jistě víte.

Lupen

P. Skřivan 28.10.2014 10:59

Re: Samozrejme ze Cesi budou tolerovat

Zrušení lustrací je zcela správný krok. Především proto, že lustrace diskriminují vlastence před zrádci. Nebo si ještě někdo myslí, že nebezpečnější byli ti u StB než u KGB ? Výsledek této politiky máte na hradě ... .

P. Skřivan 28.10.2014 10:55

Re: Pane Hvížďalo,

Samozřejmě všichni, kromě pipin a ruských rozvědčíků ví, že úřad prezidenta není majetek, ale úřad. A úřad se zastává ne podle nálady, ale především podle zákona.

P. Skřivan 28.10.2014 10:52

Já bych si tu otázku dovolil zjednodušit:

budeme prasidentovi tolerovat Lukoil ?

L. Pelikán 28.10.2014 10:47

Re: Jenom malá otázečka, ale docela podstatná,

rostete hodně,již vydáte nejméně za dvě OO

M. Katzová 28.10.2014 10:17

Re: Pane Hvížďalo,

A nezavazuje to naopak zase rektory k tomu, aby se chovali slušně? Aby nezakazovali prezidentovi republiky domluvenou přednášku na půdě univerzity, neodmítali s výsměchem jeho pozvání- vy byste na Zemanově místě urážky ignoroval a zval je znovu? Já tedy ne!

K. Vyšata 28.10.2014 10:08

Jenom malá otázečka, ale docela podstatná,

nesnižuje hloupost a sebezbožnění rektorů spíš jejich prestiž? Nebyli pozváni dva rektoři, na to čekala nedočkavě pravdoláskařská banda pisálků a rozpoutala mediální smršť. A najednou ti představitelé našich "stánků moudrosti", u kterých se očekává vysoká míra odpovědnosti a rozvahy ječí jak potrefené husy. Jak můžou takové kapacity naletět novinářům honícím se za senzací? Co asi vychází z takových univerzit? Není to taky jedna příčina stavu našeho vysokého školství když je vedou morální nuly?

J. Lepka 28.10.2014 9:32

Re: Urazit státníka

Zajímavá otázka : Kde byl ten průzkum realizován ? Pokud to bylo restaurační zařízení IV. cenové skupiny, není výsledek překvapením.

I. Schlägel 28.10.2014 9:09

Nu,

a přesto obliba prezidenta u českého národa pomalu ale jistě roste. Smrádek, ale teploučko. To je naše přetrvávající celonárodní vize. Čest výjimkám.