26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: Moji asistenti

Pohled Kateřiny Šafaříkové z Lidových novin nebo pohled Pavla Svobody z KDU-ČSL na euroskeptiky je zjednodušeně takový: Euroskeptici nemají právo v Evropském parlamentu na svůj klub, nemají právo na asistenty, mají mlčet. Naopak budovatelé spojené Evropy mohou mít své kluby, mohou mít své asistenty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šejnoha 21.10.2014 21:20

Re: Pana Macha a tu jeho partu nemusím,

Nezavání. Je to  Bolševismus.

J. Urban 21.10.2014 10:00

Pana Macha a tu jeho partu nemusím,

nicméně zakládá-li se citát Svobody z ČSL na pravdě, jde o hnusný, odporný výrok, zavánějící silně Národní frontou a bolševismem.

P. Vítek 20.10.2014 23:12

Re: Petr Mach ty daně

Obycejny zavistivy Marak

P. Vítek 20.10.2014 23:10

Re: Petr Mach to myslí upřímně,

Pokud nekdo ma v programu zlikvidovat uredniky,tak to urcite mysli uprimneji nez ten,kdo je udrzuje pri zivote.Jak si tak nekdo muze rezat pod sebou vetev a plivat na Macha?!Vzdyt vam urednici(platy,predrazene a zbytecne statni zakazky kamaradum,uplatky,spatne hospodareni s cizim majetkem....)ubiraji z duchodu vy nestastnici!stado volu jdoucich na porazku a drzicich se euroletadla

M. Mařák 20.10.2014 22:50

Petr Mach ty daně

od občanů EU vysává seč mu síly stačí. Do žádných výborů nepůjdu a podobně...

Podle činů poznáte je, pane Brzáku, nikoliv podle jejich blablabla pro prostý lid, ehm.

;-)

R. Brzák 20.10.2014 22:49

Re: Petr Mach slastně mlaskal

Vidíte, hnedle něco, co máme společného. Ne, nejsem v Alsasku. Nemusím primitivní nacionalismus kohokoliv a nejsem příznivec V.Klause. Moje vzdálenost od kohokoliv je měřitelná jedním úderem srdce - s čímž rozhodně nemám problém.

M. Mařák 20.10.2014 22:41

Re: Petr Mach slastně mlaskal

Zdravím z Alsaska, pane Brzáku. Nejsem příznivec Klausova primitivního nacionalismu autentického Čecha a se vzdálenostmi nemám žádné potíže.

R. Brzák 20.10.2014 22:38

Re: Ale jo, no, ať se daří,

Nerozumím, pane Mařáku. Myslíte tím, že se snažíte, seč Vám síly stačí, ten "svět" klamat?

SSO, požadující ve vyhrocené rétorice vystoupení z EU, se Vám zdá být prototypem radostných odsávačů daní od občanů států EU? Poněkud slabší soudek...

R. Brzák 20.10.2014 22:34

Re: Petr Mach slastně mlaskal

Zdar a sílu, pane Mařáku. Omlouvám se, sedě u počítače u sebe doma, mám zato, že diskutující na jednom webu jsme vlastně sousedé, že nás zas až tolik věcí nerozděluje a mnohem více spojuje, vzdálenosti nehrají roli, rozdílné názory jsou spíše obohacením - no, prostě jsem naiva. Takže Vás již jenom - "pane Mařáku" - slibuji.

M. Mařák 20.10.2014 22:33

Ale jo, no, ať se daří,

svět chce být klamán, tak mu to dopřejme.

Přeji hodně štěstí sdruženým "svobodným" občanům na EU cecík radostně nasátým.

:-)

R. Brzák 20.10.2014 22:28

Re: Petr Mach to myslí upřímně,

Vy mně překvapujete, pane Mařák. Nejen, že se znáte se Stanislavem Grossem, ale také s panem Machem. Jak jinak můžete vědět, co který jak myslí...?

M. Mařák 20.10.2014 22:25

Re: Petr Mach slastně mlaskal

Pane Mařáku, tak je to správně česky. Vy jste odkud?

M. Mařák 20.10.2014 22:23

Petr Mach to myslí upřímně,

je to takový další Stanislav Gross...

:-)

R. Brzák 20.10.2014 22:23

Re: Petr Mach slastně mlaskal

Ano, pane Mařák, předvádíte pěknou šou. Avšak argumenty do diskuze, ty aby člověk pohledal...

P. Vítek 20.10.2014 22:20

Re: Zdá se, že paní Kombercová je tak trochu podrazák

Jste ten nejhorsi kal-sprosti,bezobsazni,nezajimavi,hloupi,zavistivi....nymandi.Vsechny vase kecy jsou absolutne k nicemu-zadna konstrukce-jen nicit .Uroven vasich odpovedi je tak nesrovnatelne nizka-jakobyste zili v jinem svete.Nechapu proc sem pisete

R. Brzák 20.10.2014 22:16

Re: To je zajímavé,

hezky aplikováno...

R. Brzák 20.10.2014 22:15

ad. pan Šimek - "14 lidí na Macha maká a on to pak

...shrne tím, že vyšpulí zadnici..."

Pokud na pana Macha maká čtrnáct lidí a on za to zaplatí stejnou částku, jako jiní za dva lidi - tak se ptám - není ten Mach skvělý manager?

M. Mařák 20.10.2014 22:13

Petr Mach slastně mlaskal

z eurounijních penězovodů a potměšile se u toho usmíval. Tedy, než, na něho došlo, pak mu úsměv poněkud zmrzl...

Show must go on.

R. Brzák 20.10.2014 22:13

Re: To bylo řečí o plýtvání v EP

Pokud na pana Macha maká čtrnáct lidí a on za to zaplatí stejnou částku, jako jiní za dva lidi - tak se ptám - není ten Mach skvělý manager?

P. Vítek 20.10.2014 22:12

Re: To je zajímavé,

Vrchni se pta panicky Lesniakove:chcete tu pizzu na 4dily nebo na 8?

Radeji jen na 4,osm ja bych nesnedla!

M. Mařák 20.10.2014 22:09

Vyznávám tradiční liberalismus,

ale šašci s jejich veselými kousky zůstanou jen šašci...

R. Brzák 20.10.2014 22:08

ad. pan Šimek - "...mě zase záleží na tom, že mnou volený...

...zástupce se nechová, jako hulvát..."

To je dobře, že preferujete slušné chování. Pokud ale za neslušnost považujete symbolický akt, jímž aktér neurážel nikoho osobně, nýbrž vyjádřil nesouhlas s vedením EU, které zaváděním státních symbolů pro EU prosazují koncept, jenž nemají svými voliči odsouhlasen - pak je to pro mne znak nepochopení. Jestli se pan Mach dopustil hulvátství - vůči komu se tak podle Vás zachoval? A na základě jaké úmluvy bych se měl podle Vás dívat na hymnu a vlajku EU jako na symboly státnosti - neboť pokud nejsou symbolem státnosti, mohu a také budu je brát podobně, jako vlajku Slávie, nebo hymnu Baníku...

- přetiskuji nahoru, neb jednak jsem krom grafomanie také stižen megalomanií, druhak se těším, že naše plodná diskuze zaujme více lidí. Víte, já v tom vidím jakýsi zárodek demokratické diskuze, když mám více případných oponentů...

Š. Hašek 20.10.2014 21:56

Jak jest vidět,

tak zaplatit sto Kč deseti zaměstnancům je na deset trestů smrti.

Ten, kdo zaplatí stovku třem - ten je na nobelovku. Neb ušetřil! Ach ta (zadarmo)matematika!

To sedí. Stačí číst babišárnu a jiné tiskoviny. Příkaz zněl jasně: všichni krom mě (ANO) jsou gauneři. Ale trošku šetřte toho zoufalce Dluhoslava, zatím jest potřebný do party.

Kdokoliv i jen poznamená, že v bruseli taky musí na velkou (a nevoní to), je zločinec, že?

M. Prokop 20.10.2014 21:54

Re: To bylo řečí o plýtvání v EP

Ano, vysvětlení na vaší úrovni.

Za to ale Mach nemůže.

M. Prokop 20.10.2014 21:52

Re: SSO a jejich vůdce Petr Mach

Chápu, že vám liberálové nějak "nesedí".

Taškařice (drahá taškařice) je EU.

M. Prokop 20.10.2014 21:51

Re: Zdá se, že paní Kombercová je tak trochu podrazák

Ono šlo hlavně o pana Macha a Vaše pomluvy.

Čubou někdo odvádí pozornost.

R. Brzák 20.10.2014 21:50

Re: Zdá se, že paní Kombercová je tak trochu podrazák

Á, pane Šimek, kdepak je Vámi požadovaná slušnost? copak nemáte protiargumnety, že to zkoušíte "ad hominem". Nebo slušnost vůči ženě je na nižší úrovni "požadovatelnosti", než vůči státním symbolům neexistujícího státu?

M. Prokop 20.10.2014 21:49

Re: To je zajímavé,

Já raději nevěřím vám, protože lžete.

R. Brzák 20.10.2014 21:46

Re: To je zajímavé,

Raději Vás upřesním (po předchozích zkušenostech s nechápavostí k chápání neochotných). Jde o přesnou částku, kterou dostane stejnou každý poslanec a jak si ji rozdělí (ať už celou jen jednomu, nebo jednu desetinu každému z deseti asistentů), je jen na něm. Víc nedostane, co nespotřebuje, odevzdá na účely EU propagace apod.

R. Brzák 20.10.2014 21:42

Re: ad. pan Šimek - "...to je ta politická kultůra, to vrátí...

To je dobře, že preferujete slušné chování. Pokud ale za neslušnost považujete symbolický akt, jímž aktér neurážel nikoho osobně, nýbrž vyjádřil nesouhlas s vedením EU, které zaváděním státních symbolů pro EU prosazují koncept, jenž nemají svými voliči odsouhlasen - pak je to pro mne znak nepochopení. Jestli se pan Mach dopustil hulvátství - vůči komu se tak podle Vás zachoval? A na základě jaké úmluvy bych se měl podle Vás dívat na hymnu a vlajku EU jako na symboly státnosti - neboť pokud nejsou symbolem státnosti, mohu a také budu je brát podobně, jako vlajku Slávie, nebo hymnu Baníku...