28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

IZRAEL: Vražda za odprodání domu Židům

Ve východojeruzalémské čtvrti Silvan došlo v noci ze čtvrtka na pátek k zavraždění padesátiletého Palestince, jejž rodinný příslušník probodl za údajný prodej bytu Židům. V nemocnici Al Mukased na Olivové hoře konstatovali lékaři smrt. Policie případ vyšetřuje a zatím hovoří o „rodinném sporu“, avšak sousedé jako motiv vraždy uvádějí prodej bytu Židům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 17.10.2014 19:36

Re: Pane Brzák

Píšete to tak, jak to cítím. Jicchaka Rabina nepokládám za levičáckého propalestinského kolaboranta! Nikdy jsem to takhle nenazvala, nikdy a Jigala Amira také nevelebím. Jigal Amir není představitelem izraelské pravice, je to psychopatický vrah odsouzený k doživotnímu vězení a dobře tak. O kolaborantských Židech ať už v diaspoře či v Izraeli odkazuji na článek...

http://neviditelnypes.lidovky.cz/svet-kdo-jsou-spravni-zide-d0m-/p_zahranici.aspx?c=A130306_102340_p_zahranici_wag

Je rozdíl mezi legitimní kritikou určitých kroků izraelské vlády než plivání po Izraeli, popírání jeho práva ne existenci a sebeobranu.

J. Slanina 17.10.2014 19:10

Re: Ta nenávist je zatím neřešitelná,

Ano, sesrát je velice slušný soudruh:

Autor: E. Sevrát Datum: 16.10.2014 14:20

A vy jste zase autentický (spíše autentickej) Počišťovač,smrdutý a vyhřezlý Nežid,zároveň i Sběrač kovů,tedy zlodějíček který krade na hřbitovech.

R. Brzák 17.10.2014 19:09

Re: Pane Brzák

Máte pravdu, dá se na to nahlížet i z této stránky. Avšak paní Netzer předkládala paní Lukešové vraha odsouzeného Izraelem jakožto případného představitele Izraelské vlastenecké pravice. Paní Lukešová přitom hovoří o "zdravém rozumu" a ten je s vražděním neslučitelný. Jistě však je slučitelný s akcentováním národních zájmů (pokud jsou v souladu se zájmem obyčejného jedince). Dále jsem nikdy nezachytil od paní Lukešové jakékoliv označování Jitzaka Rabina za kolaboranta či vlastizrádného levičáka. Takže z mého pohledu jde od paní Netzer o zesměšňující provokaci. Uznávám, že jsem podjatý - neboť tento styl komunikace jsem zde u této dámy registroval mnohokrát.

H. Lukešová 17.10.2014 17:59

Re: Ta nenávist je zatím neřešitelná,

Uf to se mi ulevilo, že jste nedostal ban. Protože včera pod článkem zmizelo velké množství komentářů, nechápu proč. Vylučovat se má za sprostoty, útoky ad hominem, to jsem pro, ale vylučovat někoho jen a jen za názory, byť jsou sebehnusnější, je chybou. Zmizely příspěvky pana Sevráta, nechápu proč, nic sprostého, urážlivého a špatného nepsal, diskutoval slušně. Byla bych i proti banu Ježe, který je na rozdíl od pana Sevráta hlupák. Pan Sevrát píše příspěvky, nad kterými se člověk musí zamyslet, mají hlavu a patu. Vybanování pana Sevráta je hnusné.

H. Lukešová 17.10.2014 17:54

Re: Co se stalo s tím Židem?

Se kterým Židem?

L. Křivan 17.10.2014 16:37

Re: Ta nenávist je zatím neřešitelná,

Máte pravdu, do Tunisu.  Jinak snad jen - Historie PLO ukazuje, že často je lepší vybít než jen vyhnat.

M. Hoblík 17.10.2014 16:01

Co se stalo s tím Židem?

Zabývá se někdo vůbec příčinou, ne jen následky?

P. Brodský 17.10.2014 15:40

Re: Takže to otočíme

Mě neiritujete pane Ludvíku.Naopak, jste vzorně transparentní takže je možno Vám oponovat jednoduše a paušálně.

M. Košťál 17.10.2014 14:39

Re: Ta nenávist je zatím neřešitelná,

myslím že do tuniska. a vyhnali je z libanonu amíci. jinak to souhlasí.

L. Křivan 17.10.2014 14:23

Re: Ta nenávist je zatím neřešitelná,

Královi beduini je zmasakrovali, Arafat utekl převlečen za starou ženskou. Od té doby se slaví "černý September".  :-))   Část těch banditů se zachránila útěkem do Libanonu, kde si získali takovou "lásku" obyvatel, že došlo k dalšímu masakru a dalšímu útěku. Do Lybie. :-))))

L. Křivan 17.10.2014 14:16

Re: Takže to otočíme

Já to věděl, že na to skočí !  Den, kdy nenasseru bllbce je ztracený den. :-))))

L. Křivan 17.10.2014 13:54

Re: Nafta

Ta nafta by byla arabáčům bez bělochů k ničemu.  Nedokázali by ji anii vytěžit, natož zužitkovat. Bylo by rozumné jim naftová pole sebrat, znárodnit všechny jejich akcie našich firem, ... stejně ty prachy mají z peněz za předraženou naftu.

P. Pokorný 17.10.2014 13:32

U nás se ve škole vraždí

bezdůvodně. A nic se neděje. Válku nevyhlásíme.

P. Brodský 17.10.2014 12:52

Re: Takže to otočíme

Každý sympatizant Putina, který se nastěhuje do Evropy bude.... viz předcházející příspěvek. Jak se to bude líbit monokulturním lžinenávistníkům, zdejším postkomunistickým echtpravičákům, rasistickým genocidistům a odsunistům ?

H. Lukešová 17.10.2014 12:45

Re: Spíše se muslimové snaží islamizovat Jeruzalém, než naopak.

Jigal Amir je pohoupouhý exces. Většina izraelské pravice rozhodně nesdílí vizi Jigala Amira. Navíc Izrael, co by právní stát, odsoudili Amira k doživotnímu vězení.

P. Brodský 17.10.2014 12:23

Pane Brzák

paní Netzer v příspěvku na který reagujete nesrovnávala Izrael s Palestinskou samosprávou, ale polemizovala s názorem Kopretiny na ůlohu izraelské pravice a levice.

P.S.:Několikrát jste mě oprávněně upozornil, že nereaguji na Vaše reakce na moje reakce.Budu muset za chvíli přerušit svou ůčast v diskuzi, ale na případnou Vaši odpověĎ´určitě odpovím dodatečně ještě dnes.

M. Košťál 17.10.2014 11:50

Re: Ta nenávist je zatím neřešitelná,

tohle je často opakovaný omyl. v jordánsku a v libanonu dělali bordel arafatovi hoši z fatáhu, resp. z OOP. Ti chudáci, co živoří už skoro sedmdesát let v táborech, nikdy nikoho nezajímali a nezajímají. vystupují v roli "užitečných idiotů", kvůli kterým lze kdykoliv na blízkém východě rozdmýchat nenávist vůči západu, mezi jejich domy se schovávají zbraně i teroristi, v jejichž potyčkách s izraelskou armádou umírá spousta civilistů - ale aby jim někdo pomoh a pozval je do své země, to ne.

arafat byl náčelník teroristů. se svou organizací se vetřel do jordánska a když jordánskej král zjistil, že mu rozvracejí zemi, vyhnal je a oni utekli do libanonu, kde v té době už začala občanská válka, do které se ti "mírumilovní" arafatoi mládenci s velkou vervou zapojili.

P. Jakeš 17.10.2014 11:15

Re: Ta nenávist je zatím neřešitelná,

Má to ovšem háček, ostatní Arabové tzv. palestinci pohrdají a vůbec nestojí o to, aby se jim usazovali na jejich území. Když tuto chybu kdysi udělali Libanonci, tak se jim palestinci odvděčili pokusem o státní převrat, čímž si vykoledovali likvidaci Sabry a Šatily.

R. Brzák 17.10.2014 10:08

Re: Spíše se muslimové snaží islamizovat Jeruzalém, než naopak.

Paní Netzer, vítám ve Vašem příspěvku náznak Vašeho vlastního argumentování (což jsem doposud nezaznamenal - pravděpodobně jsem nepřečetl vše, co jste kdy napsala...), ale srovnávat Izrael (jenž svého občana - vraha, s jeho zdánlivě vlasteneckou rétorikou, odsuzuje na doživotní žalář) a Palestinskou samosprávu (s Hamásem včele), která své vrahy dlouhodobě oslavuje jako vlastní hrdiny a za jejich vraždění je odměňuje) je argument mimořádně chabý.

L. Křivan 17.10.2014 9:43

Re: Ta nenávist je zatím neřešitelná,

Neřešitelná na věky a ne "zatím".  Nenávist zmizí jen ve dvou případech. Buď zmizí Israelci v moři, nebo zmizí palestinští arabové. Nemuselo by to být ani v moři, stačilo by v arabských městech, "rozplynout" mezi jinými araby.

Vzhledem k přínosu Židů ke světové civilizaci (dejte si do Googlu "Israel, Nobelpreis" )  jsem pro to, aby zmizeli paloši. Nejsou k ničemu dobří.

J. Marek 17.10.2014 9:23

Nafta

Bez té podělané nafty by po Arabech neštěstěkl ani pes a Islám by nikoho nezajímal.

L. Křivan 17.10.2014 9:10

Takže to otočíme

Každý Arab, který se nastěhuje do Evropy bude popraven, a zároveň s ním i úředník a politik, který ho do Evropy pustil. Jak se to palošům bude líbit ?

P. Oblaka 17.10.2014 9:07

Re: Není,

ale sakra, zavraždil ho Amir, to je překlep

P. Oblaka 17.10.2014 9:06

Není,

Yigal Amir je vrah odsouzený na doživotí (+ něco). Rabin byl politik, kterého Rabin zavraždil.

Vrahovy názory a iluze nemají vliv na politiku státu Izrael. Když, tak jako názory vraha, který nikdy nevyjde z vězení.

Palestinci se na to zřejmě dívají jinak. Takovéto vrahy mají ve velké úctě.

J. Šula 17.10.2014 8:40

Bohužel, to není první případ

Při návštěvě Izraele jsem se s podobným zvěrstvem setkal. Ta nenávist je zatím neřešitelná, řešení je ve změně chování "Palestiny", kdyby se jí podařilo zavrhnout hnutí Hamas a jemu poodobné krvežíznivé struktury. Ale je to reálné ?

S. Netzer 17.10.2014 7:42

Re: Spíše se muslimové snaží islamizovat Jeruzalém, než naopak.

„ Každý Žid, který ponechá svůj lid nebo území nepříteli podobně jako Rabin, musí být zabit. Studoval jsem Halachu celý život a dobře vím o čem mluvím. “—  Jigal Amir, při výpovědi  před izraelským soudem

Je Yigal Amir "pravicový vlastenecký Izraelec"? Yitzhak Rabin kolaborantský, vlastizrádný levičák?

K. Jež 17.10.2014 0:24

A rudá záře nad Kladnem.

H. Lukešová 17.10.2014 0:13

Spíše se muslimové snaží islamizovat Jeruzalém, než naopak.

Muslimové chtějí ukrást Židům Jeruzalém, doufám, že na izraelské straně zvítězí zdravý rozum (tedy mezi pravicovými vlasteneckými Izraelci, levičáci ti spolupracují s palestinskými Araby proti své zemi spolu s aktivistickými kolaborantskými novináři levicového vlastizrádného plátku Haaretz) a nenechají se od muslimů ostrouhat.