25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

SVĚT: K dárcovské konferenci v Káhiře

V neděli 12. října se konala v Káhiře konference, jejímž smyslem bylo napumpovat do Pásma Gazy peníze pro její rekonstrukci. Mahmúd Abbás opět natáhl ruku: má spočítáno, že jsou potřebí čtyři miliardy dolarů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 16.10.2014 0:14

Dobře napsáno

Svět je praštěný a zacáluje poraženému agresorovi škody, aniž by po něm co chtěl.

A agresor za ty prachy začne zase tvořit rachejtle a odpalovat je směr Izrael. A Izreali dojde trpělivost, rozbombarduje výrobny rachejtlí a sklady zbraní obmyslně umístěné pod školami a špitály, zničí odpalovací zařízení skrytá v obytných domech a sídlech dobročinných organizací, sklidí za to smršť nenávisti od protižidovských levičáků a příznivců palestinských teroristů.

Načež ten praštěný svět zacáluje poraženému agresorovi škody a tak dál a podobně. To se to bojuje za zahnání Židů do moře, když to nemusíme platit a poblblí humanisté nám cpou prachy ...

A samozřejmě naše čacké židobijné a moslemíny milující EU - že by stejnou sumu dalo taky Izraeli, aby taky neměl škodu, zjevně nehrozí. A tohle jsouce v EU podporujeme.

K. Jež 16.10.2014 0:19

Re: Dobře napsáno

Nevím jak vy, ale já bych taky pouštěl raketky na někoho, kdo by si na mé zahradě udělal osadu a buldozerem mě shrnul pergolu. Ted to řeší jeden pán na Slovensku. Také mu vyrostly osady na jeho pozemcích.

J. Jurax 17.10.2014 14:48

Re: Dobře napsáno

Na VAŠÍ zahradě? I Vy vtipálku ... :-)

K. Jež 17.10.2014 23:27

Re: Dobře napsáno

Na mojí. Na rozdíl od židů a vás nemusím čekat, až část světa prostřednictvím OSN něco ukradne a dá mě to.

J. Urban 15.10.2014 23:53

Naprostý souhlas, Ježi! Ovšem až poté, co

Palestinci zaplatí za to, co zničily jejich rakety, víme? Ty svý debiIní hraběcí rady si radší strč do (_._) a neztrapňuj se tady, ultralevé ho-wado.

K. Jež 16.10.2014 0:01

Re: Naprostý souhlas, Ježi! Ovšem až poté, co

Jsem rád, že se mnou souhlasíte pane Urbane. Samozřejmě škody by se měly vyúčtovat oboustranně.

K. Jež 15.10.2014 18:29

Stačilo by vojensky donutit Izrael

aby se stáhnul z okupovaných území, odvezl si své osady a kdyby dokázal svou militantní politiku a genocidu Palestinců ukončit. Pak by se Palestinci nemuseli teroru ze strany Izraele bránit a ten by se nemusel bránit plošným vražděním palestinských civilistů a bouráním desetitisíců jejich domů, infrastruktury atd. a pak by nebyla ani potřeba tato humanitární pomoc. Mimochodem všechno co Izrael zničil by měl do posledního dolaru uhradit, včetně odškodného za každého zavražděného Palestince.

Jinak ten článek je samozřejmě určen židovským proizraelským fanatikům a mentálně retardovaným obdivovatelům izraelské okupační politiky. A má i takovou úrověň.

L. Křivan 15.10.2014 20:44

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Přestaň už kecat tahle palošská svinstva, idiote !

I. Lyčka 15.10.2014 22:20

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Jste vážně tak blbý nebo jen hloupě prudíte?

K. Jež 15.10.2014 22:34

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Naopak ! Nejsem blbý a tedy logicky sem nazapadám. Z toho je jasné, že prudím chytře hlupáky a povznáším chytráky. ::)))

M. Stuchlik 15.10.2014 22:47

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Jasně, jste génius z Vokovické Sorbony.

R. Brzák 15.10.2014 22:55

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Zdravím, mne ani neprudíte, ani nepovznášíte.

Mám Vám zase (jako mnohokrát) rozstřílet Vaše FAKTUM (namátkou - genocida, plošné bombardování atd.)?

Dnes Vám asi dám pokoj, nebo sem přestanete chodit - a takový záměr nemám. Pěkný večer.

K. Jež 15.10.2014 23:09

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Také zdravím, to já podle okolností. Nejsem žádný intenzivní debatér. Sem ale rád zavítám, líbí se mi jaké výrazivo tu prochází a zatím jsem nenarazil na cenzuru. Až tedy na nemožnost vložit odkaz, který není prožidovský, respektive proizraelský, protože jak všichni víme židé nejsou automaticky Izraelci a naopak. A proti židům jako takovým nelze nic mít. Tedy klidně to opět rozstřílejte. Ovšem na skutečnosti to nic nezmění. Mě to neodradí. :) A ostatní obohatíte vaším pohledem na skutečnost.

J. Jurax 16.10.2014 0:16

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

No, blbec nepozná, že je blbec. Ale pozná to okolí ...

K. Jež 16.10.2014 0:21

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Ano, tak to je. Nelze, než souhlasit.

J. Jurax 17.10.2014 14:49

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

No, taky jste to zjevně nepoznal ... :-)

J. Honců 15.10.2014 23:29

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Že Vy si z nás děláte srandu? Hloupou, ale srandu ... Protože jinak bych si musel myslet, že jste se zbláznil. :-)

K. Jež 15.10.2014 23:35

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Jak kdy, ovšem tento můj příspěvek myslím samozřejmě vážně. Postupná likvidace Palestinců a vojenské obsazování palesinských území Izraelem není žádná legrace.

J. Honců 15.10.2014 23:46

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Tak to se obávám, že zaměňujete příčinu a následek. A také by bylo dobré, abyste se podíval kdy a proč vlastně vznikl "palestinský národ".

K. Jež 16.10.2014 0:11

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Já se právě myslím, že je to stou příčinou a následkem přesně naopak. Co se týká dávné historie, ta je ohledně novodobého umělého stvoření Izraele irelevantní. Podstatné je, že Izrael byl umístěn na území, kde ho nikdo nechtěl a místní státy dokonce s předstihem deklarovaly, že ho ihned vojensky napadnou a nikdy neuznají. A jen díky masivním dodávkám těžkých zbraní z ČSSR zničen nebyl. Bylo tedy dopředu jasné, že v oblasti nikdy mír nebude !!! To se stalo a nejde odestát. Možné řešení vidím jen v uznání státu Palestina Izraelem a naopak. Stažení Izraele do hranic stanovených OSN v době jeho stvoření. Žádné jiné řešení mír nepřinese. Ale z pohledu dějin je to také zajímavé. Osobně si myslím, že Izrael zanikne naprosto přirozenou cestou jako každý pokus židů o nějaký státní útvar v historii.

K. Jež 16.10.2014 0:32

Re: Stačilo by vojensky donutit Izrael

Dokonce si myslím, že svět neměl podlehnout sionistům a Izrael vůbec neměl vzniknout, v zájmu samotných židů. Myslím, že rozptýleně žijící židé po světě v nějakých svých komunitách v demokratických státech by na tom byli lépe, než nyní ti co žijí v Izraeli.

B. Mrázek 15.10.2014 14:42

Rekonstrukce...

Teroristická pakáž v Gaze i mimo nic peníze nepoužije na rekonstrukci domů, ale na rekonstrukci tunelů a nákup dalších raket. Proboha kdy už svět otevře oči a přestane ty vrahy podporovat?!

J. Kanioková 15.10.2014 18:00

Souzním..

P. Vaňura 15.10.2014 11:32

Palestincům bych dal howno

Podmínkou jakékoliv pomoci by musela být BEZPODMÍNEČNÁ KAPITULACE HAMASU.

Jinak totiž financujeme válku sebranky, se kterou nemáme NIC SPOLEČNÉHO proti Izraeli.

To by si měli uvědomitr především ti, kterýmvadí pomoc těm, kteří si ji zaslouží nepoměrně více!

J. Dufka 15.10.2014 11:03

dárcovství

..... až izrael donucen okolnostmi zlikviduje isil jedinou drtivou kampaní gaza i západní břeh se vrátí pod civilizovanou správu a svět ani nepípne..z vděčnosti..izrael si může dovolit nasrat kohokoliv.. i usa které izraeli platí za to že národ vyvolený vykonává v islámském světě policejní funkce..případně nakoupené rakety zaparkují v arzenálu armády izraele ..školy nemocnice infrastruktura..to zůstane ..díky Bohu za stát Izrael :-).. se jen zlehka otřou o izrael a problém s isil vyřešen..totiž namísto globálně politických hrátek s mísícími a křížícími se zájmy izrael v zájmu svém bezohledně v tom nejlepším slova smyslu psychopaty v poli a velení v hotelech kdekoliv na světě zlikviduje...je dobře že Židé když už jejich lidé atomové zbraně vymysleli a zkonstruovali a zajistili tak zatím 70 let světového míru - ne míru ve světě - (einstein...moc dalších...oppenheimer) je také mají..pro případ že by jim snad někdo chtěl kázat morálku

P. Vaňura 15.10.2014 11:36

Einstein jaderné zbraně nevymyslel,

udělal nicméně k jejích vývoji velice důležitý krok, podepsal totiž Szilardem navržený dopis presidentu Rooseveltovi, kde se píše o nutnosti, aby USA zahájily práce na výrobě jaderné pumy.

Einstein byl totiž vědec dosti známý na to, aby se Roosevelt jeho dopisem začal zabývat.

J. Dufka 15.10.2014 12:12

Re: Einstein jaderné zbraně nevymyslel,

energie se rovná hmotnosti vynásobené čtvercem rychlosti světla ....autorem formule je einstein a tato formule je základem na němž je vystavěno jaderné inženýrství - tedy i bomby

...autorství myšleno tak jako že např. Alan Turing vynalezl počítač....ten dopis byl jen důsledek toho co věděl ..E=mcc a to věděli od něj jeho bývalí kolegové v Německu

P. Vaňura 15.10.2014 17:26

Ta formule je z roku 1905 a nic

praktického přímo nezměnila. Vědělo se, že při rozpadu radia vzniká energie, ale v praxi to použitelné moc nebylo. Ke snaze přimět USA k výrobě bomby přiměly Szilarda dva stěžejní objevy, totiž objev štěpení uranu neutrony (1939) a následný poznatek, že při tomto štěpení vznikají nové 2-3 neutrony, což umožňuje ŘETĚZOVOU REAKCI. Z Einsteinovy formule vyplynulo, že se při štěpení bude uvolňovat velké množství energie, protože hmotnost štěpných produktů je o něco nižžší, než hmotnost jádra uranu. Mám dojem, že to první spočítal Bohr, ale mohu se mýlit.

B. Rybák 16.10.2014 1:04

Re: Ta formule je z roku 1905 a nic

Souhlasím s Vámi. Dokonce si myslím, že slavná Einsteinova rovnice ekvivalence hmotnosti a energie nesehrála při objevu jaderné energie prakticky žádnou roli, protože přesné hmotnosti jader nových radioizotopů nebyly tehdy známy a energie uvolňovaná při radioaktivních rozpadech (včetně počtu a druhu vzniklých částic) se odhadovala např. z délky jejich drah ve Wilsonově mlžné komoře.

J. Dufka 18.10.2014 20:04

Re: Ta formule je z roku 1905 a nic

..víc s vámi ani souhlasit nemohu :-) ...mám dojem že říkáme totéž...nebýt oné formule patrně by szilard  vůbec nevěděl co se to ksakru při tom štěpení vlastně děje....co je ovšem zábavnější  -  s článkem o kterém se vede diskuze to v zásadě nemá vůbec co dělat...a kromě toho szilard byl taky žid ... ;-)