25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: S Putinem proti džihádu?

Prezident Miloš Zeman má se svým předchůdcem leccos společné. I to, jak dokáže polarizovat společnost. Když něco řekl Klaus, zdvihla se vlna odporu hlavně proto, že to řekl Klaus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vaňura 2.10.2014 21:51

Dovolím si tvrdit, že Hitler rozhodně nebyl horší, než

Stalin. Churchill to věděl, ale "užitečný idiot" Roosevelt toto pochopit nedokázal. Dokonce si myslel, že komunismus se za pár let zkultivuje a klidně mu přenechal celé národy, VČETNĚ NÁS!

Churchill by Stalina do Evropy nepustil, ale on byl slabší, než Roosevelt.

Pokud by USA + GB daly Němcům najevo nějaké mírové podmínky, třeba dost tvrdé, Němci by patrně Hitlera svrhli sami. Ale Roosevelt udělal skoro vše pro to, aby Goebbels mohl dost hodnověrně tvrdit, že nic jiného, než boj Německu nezbývá.

V. Vlach 2.10.2014 21:49

Když on ten Petráček je blboučkej!

Skutečně, za ten článek bych ho poslal k lopatě.

V. Podracký 2.10.2014 17:50

Závěr článku je správný

Musíme držet pohromadě proti islámu, ten je smrtelný. Pochybuji, že by Rusko dnes někoho obsazovalo vyjma zemí s ruským obyvatelstvem. Spíše jde o vliv. Strašit rokem 1968 je nesmysl, Rusko má polovinu obyvatel než někdejší SSSR, nemá podporu satelitů, nemá podporu celé komunistické internacionály a páté kolony k každé zemi. Nemůže vládnout přímo jiným zemím. Dnes se země dobývají penězi a současná válka na Ukrajině má význam pouze jako oslabení finanční moci Ruska. Ukrajinu nikdo neobsadí (vyjma Krymu, který je ruský).

M. Prokop 2.10.2014 17:59

"Pochybuji, že by Rusko dnes někoho obsazovalo vyjma zemí

s ruským obyvatelstvem."

S kým sousedí Sovětský svaz? S kým chce!

A s Ruskem (Putinovým Ruskem) je to to samé. Když někde Rusové nejsou, pošle je tam. V Pobaltí jsou, protože tam nalezli co okupanti. Pokus o obsazení Pobaltí, to už je casus belli.

Držet s Ruskem pohromadě proti islámu nelze. Rusko nedrží pohromadě s nikým, komu nemůže poroučet. Znají jen buďto poddané nebo nepřátele. Ne až teď, dlouhodobě.

V. Podracký 2.10.2014 18:38

Pochybuji, že by dnes Rusko někoho obsazovalo

Žijete v minulosti. Dnes není možné ovládat národy vojsky. Národy se ovládají penězi. Podívejte se na nás!

P. Vaňura 2.10.2014 21:42

Proboha, pokud budu já mít armádu a soused peníze,

tak mohu poslat armádu, aby mu je sebrala. A klidně dovolím, aby si 3/4 lupu vojáci nechali, protože MĚ se to vyplatí. Ale málokdo se vzdá jen tak 3/4 toho, co považuje za svůj majetek.

J. Jurax 2.10.2014 23:43

Re: Proboha, pokud budu já mít armádu a soused peníze,

No, ono to dneska bude trošku složitější, není-liž pravda?

J. Babička 2.10.2014 18:42

Re: "Pochybuji, že by Rusko dnes někoho obsazovalo vyjma zemí

No pan Podhradský říká, ze když rusové někde odstraní původní obylatelstvo, a místo něj tam nastěhuji rusy, jako se to stalo na Krymu, tak ta země je navždy ruská a rusko má právo ji kdykoliv obsadit i když se jedná o poruseni smluv. a změna pomocí síly a ne dohodou. Jenže by mě zajímalo, zda to platí jen pro rusy, nebo taká pro ostatní staty.

J. Kanioková 2.10.2014 19:27

Krym? Otázkou je, čí je to území...

Patří území šlechtě? Nebo vládám? Nebo lidem, kteří na tom území žijí? Pokud si většina obyvatel Krymu přála NEbýt součástí Ukrajiny, tak je to jejich mezinárodně uznané právo.

Existuje totiž "International Court of Justice advisory opinion on Kosovo¨s declaration of independence" z 22. července 2010, tedy v podstatě fungl nové, které tvrdí něco opačného. Mezinárodní trestní tribunál totiž konstatoval, že v mezinárodním právu NENÍ žádné ustanovení, které by bránilo jednostrannému vyhlášení samostatnosti, stejně jako takové vyhlášení NENÍ vázáno vnitřním právním řádem původního státu.

Toto stanovisko Mezinárodního soudu doslova převzalo argumentaci z písemného stanoviska Spojených států ze dne 17. července 2009.

Odkaz: http://www.icj-cij.org/docket/files/141/15704.pdf

Takže.... Kosovo ano..... Krym ne.... jak se nám to hodí... Dvojí Metr !

V. Vlach 2.10.2014 21:53

Re: "Pochybuji, že by Rusko dnes někoho obsazovalo vyjma zemí

Proberte se už ze sna - IS může zdecimovat jedině Írán s Ruskem.

USA se svými kamarádíčky(Saúdové,Qatar, aj.)- před mezinárodní soud! Ale ne ovládaný jimi samými!

J. Kanioková 2.10.2014 15:54

S kýmkoliv proti džihádu, islamistům..

Arabský svět je dnes více násilný, nestabilní a tíhnoucí k extremismu - jak extrémní mocichtivostí vládců, tak těch v opozici - než kdykoli od rozpadu Osmanské říše..

H. Lukešová 2.10.2014 16:32

Re: S kýmkoliv proti džihádu, islamistům..

No a Západ podporoval protiassadovskou opozici (džihádisty/kaidisty). Assad je jistě zločinec a vrah, není vejlupek charakteru, ale pořád o 100% lepší nežli kaidistická opozice Al Nusra, odnož Al Kaidy. Která stejně jako IS řeže hlavy, znásilňuje křesťanky, vypaluje kostely, stahuje z kůže muže a někteří z nich jsou lidojedi. Pojídají orgány svých obětí, aby získali jejich sílu.

L. Severa 2.10.2014 18:15

Re: S kýmkoliv proti džihádu, islamistům..

Dělat arbitra v těchto zemích je stejné jako pustit slona do skladu porcelánu.

H. Lukešová 2.10.2014 18:25

Re: S kýmkoliv proti džihádu, islamistům..

Ano, volba mezi morem a cholerou...

J. Babička 2.10.2014 18:50

Re: S kýmkoliv proti džihádu, islamistům..

No proti Assádovi povstala i část armády a  lide, kteří nebyli islámisté. Takše tvrdit, že kařdý kdo byl proti Assadovy je islámský fanatik je nepřesné. No a Assad vždz podporoval protiisraleské fanatiky jako Hizabolláh a další a vítěstvím Assáda by konečně měl Irán společnou hranici s Izraelem. Takže bych byl v tom odsuzování opatrný.

H. Lukešová 2.10.2014 19:12

Re: S kýmkoliv proti džihádu, islamistům..

Znáte video

https://www.youtube.com/watch?v=bNzzkqKzOcA

Myslím, že komentář netřeba, svědectví, žena, která jela pomáhat...

L. Severa 2.10.2014 15:23

Winston Churchill :

"Proti nacismu se spojím třeba s ďáblem".

J. Kanioková 2.10.2014 15:47

Ano ..

.

H. Lukešová 2.10.2014 16:21

Re: Winston Churchill : o islámu

"Jak děsná jsou prokletí, jimiž stíhá mohamedánství své vyznavače! Kromě fanatického nadšení, které je u člověka stejně nebezpečné, jako je nebezpečná vzteklina u psa, trpí tou strašnou fatalistickou apatií. Důsledky se patrně projevují v mnoha zemích. Neprozřetelné zvyky, ledabylý systém zemědělství, líné obchodní metody a nejisté vlastnictví existují všude, kde vládnou či žijí následovníci Proroka. Pokleslá smyslnost zbavuje pozemský život půvabu a zjemnělosti a příští důstojnosti i svatosti."

"To, že podle mohamedánského práva musí každá žena patřit nějakému muži jako jeho výhradní majetek, buď jako dítě, manželka, anebo konkubína, nutně povede k odkladu konečného vyhynutí otroctví až do té doby, než se islám přestane mezi lidmi uplatňovat jako velká síla. U jednotlivých muslimů se sice mohou projevovat skvělé vlastnosti - vliv náboženství však přesto ochromuje společenský vývoj těch, kdo je vyznávají. Na světě neexistuje žádná mohutnější zpátečnická síla. Mohamedánství není ani zdaleka na vymření, naopak se projevuje jako bojovná víra získávající nové a nové stoupence. Už se rozšířila po celé střední Africe a na každém kroku za sebou zanechává nebojácné válečníky, a nebýt toho, že křesťanství je chráněno silnými zbraněmi vědy, proti níž marně bojovalo, civilizace moderní Evropy by možná padla stejným způsobem, jakým se kdysi zhroutila civilizace starého Říma."

No tato slova by multikulti politkorektníci nerozdýchali. Udělali by z Churchilla nácka, fašistu a nepřítele společnosti. Přitom, jak píše pan Sevrát, se skutečně termínem "nácek" nemá nadužívat. Nacismus byl v Německu, nikde jinde. V Itálii, Španělsku a Slovensku byl fašismus a v SSSR komunismus.

L. Křivan 2.10.2014 14:21

Proti islámu musíme držet VŠICHNI pohromadě !

Křesťani, atheisti, budhisti, Židi, ....prostě všichni "ne-muslimové".   Všem nám jde totiž nejen o svobodu pít alkohol a šoustat sekretářku či sousedku, ale doslova o krk !  Není  a nebylo horšího nepřítele než je islám.

K. Luboš 2.10.2014 12:21

Zkusím to autorovi napsat ještě jednou!

Připouštím, že by Rusko mohlo ohrožovat náš stát, i když pravděpodobně jenom naše elity. Islám však neohrožuje celý náš národ, celou naši civilizaci. Pokud by Putin ovládl Čechy, tak Češi přežijí. Když by ale islám ovládl Čechy, tak cca za 500 let tam už žádní Češi prostě nebudou.

P. Čech 2.10.2014 13:08

Re: Zkusím to autorovi napsat ještě jednou!

Pokud by Rusko ovládlo ČR, potom by za 500 let zde byli také samí Rusáci.

L. Křivan 2.10.2014 13:58

Re: Když by ale islám ovládl Čechy, tak cca za 500 let

škrtněte minimálně jednu nulu.

K. Luboš 2.10.2014 12:12

„Evropa má problémy s muslimy,...

...ale k jejich řešení nepotřebuje Rusko, zvládnou to voliči“.

No nebyl bych si tak jistý. Když uvážíme plodnost muslimek a křesťanek, tak je jenom otázkou času, kdy demokraticky zvolený parlament demokratické evropské země zcela demokraticky zavede v této zemi právo šaría.

H. Lukešová 2.10.2014 17:42

Re: „Evropa má problémy s muslimy,...

No a pak bude s námi ouvej. Však také v krátké době imigruje do Evropy dalších 80 milionů muslimů v rámci programu EUROMED.

V. Vlach 2.10.2014 21:58

Re: „Evropa má problémy s muslimy,...

Euromed - lze odmítnout.

Nebo jste negramotní???

K. Janyška 2.10.2014 9:54

Rusové jsou křesťané, jako my, i když východní.

To by měl mít každý na paměti, pokud posuzuje vznikající náboženskou superválku světa. Nemáme je odhánět, jsme na jedné náboženské lodi. Já ne, já věřím v Boha jen 50 na 50. Ale říkejte to muslimákům.... Dzp.

R. Houška 2.10.2014 10:13

Re: Rusové jsou křesťané, jako my, i když východní.

Jak pravil Tranďák v Obecné škole: Rusové jsou i Slované, jako my, ale VÝCHODNÍ. A já dodávám, v Rusech je ze Slovana ani ne třetina, zbytek jeho genetické výbavy pochází od dobyvačných severských a mongolských kmenů. A TO BYCHOM MĚLI MÍT STÁLE NA PAMĚTI, když nás bude cokoli nutit do spojenectví s ním!

T. Kočí 2.10.2014 10:17

Re: Rusové jsou křesťané, jako my, i když východní.

Rusko chce satisfakci? Návrat do Milovic např.?

R. Houška 2.10.2014 10:24

Re: Rusové jsou křesťané, jako my, i když východní.

Když uvidí, že si může bez odporu a protiakce vzít všechno, kam pošle zelené mužíky, tak dojde i na Milovice. Na to můžete vzít jed!