25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Dráždění „ruského medvěda“

Pronikání Germánů na východ trvá s krátkými přestávkami téměř 1500 let, od té doby, co v rámci stěhování národů přišli Slované do uvolněných krajin ve střední a jižní Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 16.9.2014 10:39

Re: Ano, také mám podezření, že ukrajinská krize

Německo hodně vlastní například GB a FR, jinak fajn pokus :o)

J. Šimek 16.9.2014 10:39

Agitka na úrovni Jirky Jambora.

Rusko je vítěz WW2 a jen pro jeho dobrou vůli existuje Západ, Ukrajina byla a vždy bude patřit Rusku, Merkelová je blázen, na Ukrajině vedou válku proti vlastnímu obyvatelstvu fašitičtí hrdlořezové a to ve jménu historického rozpínání němců na východ. O vojenské anexi Krymu ani slovo, ale vojenská agrese na východě Ukrajiny vedená a podporovaná Ruskem je prý jen jiná forma snahy, kterou známe z rozdělení Československa. Jo a vzkaz Putina, že drží prst na jaderném knoflíku jsou prdlajs, proti Rasmussenovi, který vlastně vede Západ do WW3. Ještě tomu chybí třešnička na dortu o vrazích z Volstrýtu, jinak je to jak opsáno z Rudého práva.

P. Lenc 16.9.2014 10:36

Re: Rusko vítěz 2. světové války?

Máte pane Vintře naprostou pravdu.Oni rusové, když už musí přiznat co se týče války aspoň nějakou pomoc od spojenců, tak uvádí, že celková pomoc byla "pouze" 18% celkového množství zbraní použitých Rudou armádou během války.Jenom zapomínají dodat, že většina dodávek zbraní přišla v době, kdy už neměla Rudá armáda pomalu čím bojovat a evakuované fabriky ještě nezačaly s výrobou.A to byly zbraně. To, že jim tam Američané dodávali od obráběcích strojů, zařízení fabrik na nákladní auta až po potravinovou pomoc v ohromném rozsahu,( mezi vojáky RA oblíbená "druhá fronta") o tom většina lidí vůbec neví.Že většina ruských leteckých es, včetně slavného Pokryškina létala na amerických Airacobrách, to ví také u nás málokdo.A tato pomoc pokračovala po celou válku.

V. Vlach 16.9.2014 10:35

Re: dovolím si polemizovat

Je to všechno jako ve starém zákoně - NATO se také nemělo rozšiřovat na východ. A je jedno jestli na to má ten či onen befl či to bylo smluveno pouze podáním ruky. Na nepravost z jedné strany přichází jiná z druhé, na hrubý pytel hrubá záplata - zákon o rovnováze sil, platí v celém vesmíru.

Zajímavé je, že kabalisté - zasvěcenci do vesmírných a pozemských zákonitostí - se nedokázali ubránit právě těm negativním energiím, které nastolují nerovnováhu. Za to mohou být věčně zatraceni, to se všeobecně ví. Smlouva s ďáblem je smlouva s ďáblem a tu asi kdysi pár banksterů podškráblo.....

V. Vovák 16.9.2014 10:27

Re: Rusko vítěz 2. světové války?

Druhá světová válka byla jenom bezvýáznamnou epizodou v procesu vyhnání sudetských Němců. Nechápu, že se v tom pan předřečník tolik babrá.

K. Janyška 16.9.2014 10:26

Ano, také mám podezření, že ukrajinská krize

je důsledkem rozpínavosti Německa, které vlastní Evropskou unii a chce více... Dzp.

S. Ševeček 16.9.2014 10:26

Re: zamyslete se a v klidu si odpovězte:

Souhlas!

V. Vlach 16.9.2014 10:25

Re: nejde o jednosrannost

Nikde jsem netvrdil, že se mi líbí, jsou osobité a nepracuje s bludy, jak se zde někteří(sami tvůrci bludů pár slovy)snaží přesvědčit anonymní skupinu čtenářů. Jednoduše se zastávám slabšího.Nelíbí se mi smečka hladových vlků dotírající na chatrnou kůlnu beránka, když pomoc je daleko.....

S. Ševeček 16.9.2014 10:22

Re: nejde o jednosrannost

Potrefená se ozvala.

(jaxi ´ste si nevšim´, že pan Vlach to myslel ironicky)

V. Vlach 16.9.2014 10:20

Re: Zírám

představujete myšlenkový úzus malých-velkých dětí: když kdosi ohodnotí poměrně seriozní, byť osobitý(což je dobře především), článek tak, že ho shodí ze stolu a dehonestuje pár slovy vyznačucí poměrně vysoký stupeň osobnostní degenerace,a druhý toto determinuje jako doklad jeho emoční eskalace coby sebezáchovnou reakci ega při narušení hranic vlastního umělého světa, tak právě ego prvého vyhrkne: Vám se hroutí svět. Nebo-li reakce dítěte. Je to jako když jeden mluví zasvěceně o druhém a vlastně mluví o sobě.

S. Ševeček 16.9.2014 10:18

Re: Rusko vítěz 2. světové války?

Máte pravdu s tím otazníkem.

Zvonka to vyzerá na víťazstvo Nemecka.

V. Venc 16.9.2014 10:18

Dobrý článek -

Každopádně stojí za zamyšlení a je potřebné trochu přibrzdit všechny ty rázné, rádoby pravdivé názory a odsudky.

Je novou skutečností, že se střední Evropa, v nových snahách o geopolitické uspořádání, následkem rozpadu SSSR a rozšiřování EU, stává zajímavou a významnou lokalitou!

V tomto případě je třeba si umět odpovědět na otázku, který geopolitický útvar, EU nebo RF, má a bude mít větší hospodářskou výkonnost a sílu. Ten potom bude určovat uspořádání národních zájmů středních Evropanů.

V. Ondys 16.9.2014 10:11

:)))))))))))))) A Slavníkovci taky včetně žen i dětí!

:)))))))))) A Moravané trpí dodnes pod bezohledně nespravedlivou rozpínavostí!

J. Vintr 16.9.2014 10:09

Re: Rusko zabírá největší rozlohu

Rusko zabírá dvakrát větší rozlohu než Čína a má tuším šestkrát méně obyvatel. I v Číně jsou obrovská území prakticky neobyvatelná. Totéž platí třeba i pro Spojené státy ...

J. Podešva 16.9.2014 10:07

nejde o jednosrannost

Pane Vlachu. Nejde o to, aby NP publikoval jednostranně. Naopak je dobře, že se objevují různé názory. Jde o to, že ty dva články pana Bouše, které jsem četl, byly neskutečné slátaniny. To, že se vám ty příspěvky líbí, na věci nic nemění.

J. Vintr 16.9.2014 10:05

Rusko vítěz 2. světové války?

Nebýt masivní materiální pomoci USA, tak by bylo Rusko poraženo už v roce 1943. Na porážce armád nacistického Německa měly větší zásluhy než zbraně Rudé armády počasí, obrovské vzdálenosti a idiotské politické vedení Německa. To, že se po válce jednalo se Stalinem jako s vítězem války byla hlavně vina idiotského idealismu presidenta Roosevelta.

V. Hajková 16.9.2014 10:04

to: V.VLACH

Když  už   zde  od  rána-   většinu  příspěvku  tak  mentorujete-  docela  by  mě  zajímal  váš  názor   na   rozhovor  p. profesora  PŘIBÁNĚ.     http://video.aktualne.cz/dvtv/priban-k-ukrajine-ozbrojeny-konflikt-je-cim-dal-realnejsi/r~bb94e3a23ce311e483e10025900fea04/

O. Mayer 16.9.2014 10:03

Re: Zírám

podle toho jakou máte starost o vzdělání nás všech kolem, musíte být až děsivě vzdělanej (typoval bych na Sorbonnu pro politruky v Bratislavě) 

PS. ať koukám jak koukám, nemůžu to patné osobní zájmeno najít- poučte nás- prosííím

J. Podešva 16.9.2014 10:03

dovolím si polemizovat

Pane Kalino, dovolte, abych s vámi nesouhlasil. Bod po bodu.

- území Krymu ... Nezáleží na tom, jak dlouho které území patří kterému státu. Např. naše země po 300 let patřila Rakousku. Dělá si snad Rakousko nějaký nárok ? Podstatné je to, že v r. 1994 Rusko (+GB +USA) garantovalo hranice Ukrajiny včetně Krymu ! V následujících 20 letech Rusko nikdy nevzneslo nárok na Krym ! Až letos ho zabralo vojskem.

- proč jsme byli tak rádi ... Klíčové je to slovo "nenásilně". Jenže Ukrajina je napadána násilně, vojensky. Jednostranně se vyhlašuje nezávislost, ruská vojska operují na území Ukrajiny, ...

- Rusko pomalu ... Rusko samo změnilo své směřování. 20 let Evropa a svět spolupracovaly s Ruskem jako s normální zemí. Ale s nástupem Putina Rusko změnilo své směřování od normálí demokratické země k diktatuře, agresivně ohrožující své okolí.

V. Vlach 16.9.2014 10:01

Re: četl jsem dva články pana Bouše

To je škoda, že NP nepublikuje jen zprávy z jedné strany barikády, co? No, to si musíte holt koupit v trafice vedle cigár také noviny. Je jedno jaké, protože je demokracie. Eh.

V. Vlach 16.9.2014 9:59

Re: Rusko zabírá největší rozlohu

Pane Vintr, doporučuji vám dovolenou na Sibiři - samo, že v létě. Je tam hezky, sice žádnej komfort, ale za to čistý vzduch. A čistý vzduch je čistá hlava. A tu potřebujete.

V. Vlach 16.9.2014 9:57

Re: zamyslete se a v klidu si odpovězte:

Sýrie také mamlas! A nikdo se nad tím nepozastaví. A žijí tam také obyčejní lidé jako všude. Nene, dvojí metr brát já nikdy nebudu i kdyby protistrana byla opásána jakoukoliv výmluvností a hašteřivostí.

K. Frauknecht 16.9.2014 9:55

Re: Wiki

"V diplomacii se užívá pro významná, i když právně nezávazná společná stanoviska státních představitelů, stručná shrnutí výsledků jednání, která pak slouží jako podklad k dalšímu jednání."

M. Košťál 16.9.2014 9:55

dovolím si citát

Byla to pitomost, pane Bouše, řekl pan rada.

O. Mayer 16.9.2014 9:55

bezděky jsem si vybavil přísloví, ...

... co nás učil s. učítěl. "Nebude dobře v Čechách, dokud se ruský kůň nenapije z Vltavy" (učil jsem se to rusky).  Čím to asi bude?

V. Vlach 16.9.2014 9:55

Re: zamyslete se a v klidu si odpovězte:

Tak to aby amíci vrátili Kalifornii, Texas a další. Když jsme u těch zlomků historických časů. Mohu klidně říci...

K. Frauknecht 16.9.2014 9:52

Re: :-)

To je velmi jednoduchý argument (a podle mě, sorry, blbý argument). Něco podobného se před půl rokem psalo o Němcích (taky blbost :-)!), nepřipadá Vám to divné?

Že mohu mít blbý názory připouštím, také mám o některých jiných názorech podobné mínění :-))). Jen mi připadá hloupé (laciné, jednoduché - jak libo) srovnávat Německou říši z 30. let se současným Německem nebo SSSR se současným Ruskem.

O. Mayer 16.9.2014 9:51

Re: hezky řečeno..

nemluvě o faktu že se ty Slovani tak nějak ocitli zrovinka na území těch na východ pronikajících Germánů (kteří se zřejmě zastyděli při pohledu na jejich  holubičí povahy a hodili přechodně zpátečku na západ). Bože můj tohle národovectví je vopravdu nářez.

V. Vovák 16.9.2014 9:48

Re: Pokud mluvíte

Možná se zeptám blbě, ale jakým jiným způsobem, než anexí byste chtěl území získávat? :-D :-D :-D

Anexe (latinsky ad-nectere, připojovat) je de iure trvalé připojení (inkorporace) cizího státního území k jinému státnímu celku.

V. Vovák 16.9.2014 9:41

Re: zamyslete se a v klidu si odpovězte:

třeba takový Krym patřil Ukrajině zlomek vámi zmiňovaného zlomku historického času, takže nárok Ukrajiny na toto území je nejen nulový, ale spíše se dle vaší úvahy pohybuje v záporných číslech :-)