20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

EVROPA: Dráždění „ruského medvěda“

Pronikání Germánů na východ trvá s krátkými přestávkami téměř 1500 let, od té doby, co v rámci stěhování národů přišli Slované do uvolněných krajin ve střední a jižní Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Zeman 17.9.2014 0:07

docela střízlivý článek

Zde čistě pro informaci: Znění části závěrů „Krymské konference“, které spojenci - W. Churchill, F.D. Roosevelt a J.V. Stalin podepsali 1.2.1945:

"Naším neochvějným cílem je zničení ukrajinského nacismu a zajištění garancí, aby Ukrajina už nikdy více nebyla schopna porušit mír. Jsme rozhodnuti odzbrojit a rozpustit všeukrajinské ozbrojené síly, dostat pod kontrolu veškerý ukrajinský průmysl, jenž by mohl být zneužit pro vojenskou výrobu. Každý zločinec musí být spravedlivě a rychle potrestán. S povrchu Země musí zmizet nacistické strany, nacistické zákony, organizace a instituce. Je třeba odstranit jakýkoliv nacistický vliv ze společenských institucí, z kulturního a ekonomického života ukrajinského lidu a současně přijmout taková opatření, jež zajistí mír a bezpečí v budoucnosti. Jenom tehdy, když vykořeníme ukrajinský nacismus, bude naděje na důstojnou existenci Ukrajiny."

J. Podešva 17.9.2014 7:53

co tím chtěl básník říci ?

Hmmm, pěkné. R. 1945. Co z toho vyplývá pro dnešek ? Nutnost zničit nacismus ? proč ne, poraďte jak. Bohužel nacismus v různých podobách žije ve spoustě zemí, např. taky v Rusku. Takže ještě jednou, co z toho citátu vyvozujete pro dnešek ?

J. Zeman 17.9.2014 10:59

Re: co tím chtěl básník říci ?

To je co se týče "Ukrajiny" (pozůstatku to na hlavu poražené politiky tzv. centrálních mocností, které díky právě této politice prohrály 1. světovou válku)  takzvaný výsledek 2. světové války. A pokud tento výsledek 2. světové války nějakým do očí bijícím způsobem nadále nebude respektován, bude 3. světová válka (kterou z důvodů zoufalého nedostatku zdrojů i morálky znovu nahnědlý západ víceméně v žádném případě nemůže vyhrát) a tato "Ukrajina" každopádně (a samozřejmě jak se říká "mimo jiné") zase zanikne. To je, co, jako člověk znalý historie a rovněž poměrů sil v současném světě bez růžových brýlí arogantní propagandy západu, z toho vyvozuji a čeho se jako obyvatel onoho západu děsím.

J. Podešva 17.9.2014 14:56

jednoduchá rada

Pane Zemane Jane. Jestliže se tolik "jako obyvatel onoho západu děsíte", mám pro vás jednoduchou radu. Odejděte žít do Ruska. Tam se vám bude líbit a protože Rusko v nastávající 3. sv. válce zcela nepochybně zvítězí (protože má ty zdroje a tu morálku), budete na vítězné straně. Jste rád, že jsem vám poradil ? :-)

M. Stuchlik 17.9.2014 0:02

Kremlobotský blábol

Ukrajina není rusko, ukrajinci mají právo jki bránit proti okupantům a vlastizrádcům všemi prostředky.

J. Vydra 16.9.2014 22:21

Dobrý článek, Astone!

V poslední době téměř nemohu uvěřit, jaké články uveřejňuje Neviditelný pes. I tento článek mne zaujal a myslím si, že hodnoceni událostí v něm uvedených je dost objektivní. Nic na tom nezmění nenávistné výlevy některých diskutujících.

A přidám ještě odkaz zabývající se osobností V. Putina. Hodnocení , které se v našich mediích nosí, je hodně neobjektivní a zřejmě vyplývá z převzatých, naprosto zkreslených informací. Od dob Kerenského nemělo Rusko schopnějšího státníka.

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/12576-vladimir-putin-se-stava-tvari-globalniho-hnuti-odporu-v-boji-proti-globalni-oligarchii-amerika-se-stava-fasistickou-zemi-jakou-v-minulosti-bylo-nemecko.aspx

M. Prokop 16.9.2014 22:32

Re: Dobrý článek, Astone!

On byl i Hitler (zpočátku) dost schopný.

A Kerenský zase nepříliš.

Ty zbylé blbiny ani nestojí za komentář. Má-li někdo blízko k fašismu, je to Putin, ne USA. Stačí kouknout na charakteristické znaky.

V. Vlach 16.9.2014 23:18

Re: Dobrý článek, Astone!

Nikdo vám nevěří, totalismus USA je doložitelný tisícero důkazy!

M. Stuchlik 17.9.2014 0:03

Re: Dobrý článek, Astone!

akorát tisícero kecy putlera a jeho kremlobotských poskoků

J. Mrázek 17.9.2014 12:37

Jste fádně se opakující

Máte nesmrtelnou argumentaci - kde nic není, ani smrt nebere ...

J. Zeman 17.9.2014 0:06

ba, stačí se podívat na charakteristické znaky

Stačí porovnat zde http://en.wikipedia.org/wiki/Fascism#mediaviewer/File:Fascist_symbol.svg a zde: http://www.bundesregierung.de/Content/EN/Artikel/2009/11/bild/2009-11-03-eine-seltene-ehre.jpg

J. Podešva 17.9.2014 7:58

slátanina

Článek pana Bouše je neuvěřitelná slátanina. Ovšem pokud se vám líbí věřit tomu, že za všechno zlo na světě mohou USA ("Amerika se stává fašistickou zemí, jakou v minulosti bylo Německo"), tak na to jistě máte ve svobodné zemi právo. V takovém Rusku toto právo nemají.

J. Tolman 16.9.2014 21:49

Heslo kremlobotů

My víme, že vy víte, že jsme svině, ale nám je to jedno. Když naše lži někoho přesvědčí, tak dobře, a když ne, tak se nic neděje.

P. Mach 16.9.2014 21:36

To má být vtip,

nebo, a to myslím zcela vážně, autor uprchl z psychiatrické léčebny?

B. Hamáček 16.9.2014 23:04

Re: To má být vtip,

Spíše bude ruský agent !

Z. Rychlý 16.9.2014 19:48

Pronikání Germánů trvá již 1500 let ??

No to teda příliš úspěšní nebyli !

Zato pronikání carského nedemokratického Ruska (a dcerušky CCCP) tak dlouho netrvalo, a bylo podstatně úspěšnější. Jak je to možné ??!

No za přispění Boušů to možné je. Jak je možné, že okolní státy vnímají  Rusko po staletí výrazně se strachem a obavami ?? Vždyť Rus by přece za mír a spásu světa bojoval, až by na světě nezůstal kámen na kameni.

Válku si nikdo z normálních lidí nepřeje, ale ostražitost na místě je, a ty různé resety si strčte za klobouk. Z medvěda ovečku neuděláte, kdybyste Diensbierů  a Klausů nasadili statisíce.

J. Kanioková 16.9.2014 17:57

Jezusmarjááá, zase Spartáá - Slááviáá

Díky pane autore, byť nás místní publikum sežere, v podstatě s článkem souhlasím. Jen to roztahování na východ vnímám malilinko jinak. To megalomanská bruselská věrchuška má tendenci se roztahovat, její "mozky" vymýšlejí, kam se roztáhnout dál, na čí úkor by si zlepšili ekonomické výsledky svých zemí. Kde mohou najít další bezva přiležitosti pro své investory, kde najít odbyt svého zboží, po kterém už ve "staré" Evropě není tak velká poptávka. Kde je možno nalézt další levné subdodavatele. Které strategické území mohou ovlivňovat. A s tou úžasnou "touhou" po východních územích souzní i NATO. O ty země, ani lidi, jim nejde ani náhodou. Kdyby ANO, tak nebudou podporovat nedemokratické kroky tamní "demokratické vlády". A nebudou tak nehorázným způsobem ovlivňovat mediální scénu pokroucenými informacemi. A nenechají vykřikovat takové válečné štváče jako je Rassmusen a podobní. Jen účelově straší Ruskem a vyvolávají hysterii. Potřebují udržet lidi v napětí, ve strachu a zajistit odbyt zbrojnímu průmyslu.

Dohoda, která byla uzavřena minulý týden v pátek v Bruselu, ukázala na to, co se mělo projednat UŽ PŘED summitem v Litvě. Přesně to, co se teď projednávalo v Bruselu, požadovalo Rusko už před summitem v Litvě. Platnost asociační dohody EU s Ukrajinou se odkládá do roku 2016.

Trollovia vydavateľstva Axel Springer berú do 450 eur mesacne - http://jdem.cz/bqmz89

Nezávislý hlas z Ukrajiny: Západ chtěl srazit Rusko, Kreml vrátil úder. Putin nepřipustí vítězství Kyjeva. V naší zemi tiká obrovská bomba - http://jdem.cz/bqm832

Štefan Füle: Nastal čas propojit EU s „ruským“ Celním svazem - http://jdem.cz/bqm9s9

L. Severa 16.9.2014 18:11

Re: Jezusmarjááá, zase Spartáá - Slááviáá

Ano, již jsem to zde jednou uvedl. Sparťané tvrdí, že soudce je vůl, protože to byla jasná penalta, kdežto Slávisté oponují, že ani náhodou. Jakmile někdo napíše opačný názor, tak jsou to bludy. Nejvíc se mi líbil diskutující, který napsal, že se diví, že takový článek mohl  Aston vytisknout. Ať žije demokracie!!

J. Kanioková 16.9.2014 18:28

Přesně !

Tito diskutéři si ani neuvědomují, kolik totality je v nich, když se řídí komunistickým - "Kdo nejde s námi, jde proti nám!"

"Demokracie znamená diskusi." TGM ... ne shazování či urážení oponentů..

"Demokracie je demokracií i ve stadiu úpadku tehdy, když mají občané relevantní informace o skutečnosti." Martin Hekrdla

J. Podešva 16.9.2014 18:30

fakt dobrý

Paní Kanioková. Rozhodně vás nechci sežrat :-) Jsem mírumilovný člověk. Jen pár poznámek. Psát dnes, 69 let po válce, o germánské rozpínavosti, je poněkud zpozdilé. "bruselská věrchuška" s Ruskem čile obchodovala. To se teď změnilo. Takže kdyby té věrchušce šlo jen o "Kde mohou najít další bezva přiležitosti pro své investory, kde najít

odbyt svého zboží, ... Kde je možno nalézt další levné subdodavatele.), tak by určitě ten stav neměnili. Z hlediska těchto ukazatelů si Evropa pohoršila. "A s tou úžasnou "touhou" po východních územích souzní i NATO". Jak si představujete realizaci té "touhy" ? To jako že NATO zabere Ukrajinu a zotročí si ukrajince ? A to myslíte vážně ? "A nebudou tak nehorázným způsobem ovlivňovat mediální scénu pokroucenými informacemi" Doporučuji podívat se na ruskou mediální scénu. Budete zírat. Závěrem ... Minsk není v Litvě ale v Bělorusku. Paní Kanioková, nezlobte se na mě, nechtěl jsem "sežrat". Jen si spolu tak v dobrém povídáme :-)

L. Severa 16.9.2014 19:09

Re: fakt dobrý

Pane Podešvo, promiňte. že vstupuji do Vaší diskuse s paní Kaniokovou, ale jen chci opakovat, co jsem zde napsal včera. V podstatě jsem uvedl, že nechápu proč se EU tlačí na východ, když má svých starostí dost a že mám podezření, že se jedná o další korýtka pro Brusel. (Samozřejmě NATO by následovalo, což se Rusům nelíbí, protože jim bylo po několik desetiletí vtloukáno nebezpečí ze západu.)

B. Hamáček 16.9.2014 23:09

Re: fakt dobrý

Kdo nemá zájem do EU , toho tam nikdo násilím netahá , ani necpe !!

J. Kanioková 16.9.2014 19:16

Re: fakt dobrý

"Psát dnes, 69 let po válce, o germánské rozpínavosti, je poněkud zpozdilé." Já jsem někde psala o germánské rozpínavosti ? A čtete západní tisk, tu šílenou mediální masáž? Čtu všechno, ze všech stran, a že se překrucuje na východě, to mě v podstatě nepřekvapuje. Ovšem to, co předvádějí západní média, to je pro mě šokující..

"A s tou úžasnou "touhou" po východních územích souzní i NATO" že je to válka o sféry vlivu mezi USA a Ruskem, to vidím a píšu už dávno. A že NATO obkličuje svými základnami Rusko, to je taky víc než jisté.. Základny NATO - http://krat.si/Cur

12/2013.. Summit 3. Východní partnerství ve Vilniusu - http://jdem.cz/bqngd9

Unie neuspěla, ukrajinský prezident asociační dohodu v Litvě nepodepsal - http://jdem.cz/bqngf2

Výsledky summitu Východního partnerství ve Vilniusu - http://jdem.cz/bqngh4

J. Podešva 16.9.2014 19:22

jo jo, omluva

Na ten Vilnius už jsem zapomněl. Myslel jsem, že píšete o Minsku.

J. Kanioková 16.9.2014 19:22

Jo a zdravím oba pány diskutéry,

už víc nebudu, prchám pryč :))

J. Podešva 16.9.2014 17:30

pro "fanoušky" pana Bouše

Doporučuji jeho článek "Chibiny" z 5.9. Moc se pobavíte. Ke zjištění skutkové podstaty popisované události lze použít např. : http://zpravy.idnes.cz/propaganda-v-ukrajinske-krizi-dk8-/zahranicni.aspx?c=A140422_125610_zahranicni_jw, kde v bodě 5. je geneze této dezinformace podrobně popsána.

J. Podešva 16.9.2014 17:34

P.S.

Za povšimnutí stojí, že ačkoliv už někdy v květnu se vyjasnilo, co je pravda a co je dezinformace, pan Bouše neváhal ještě v září celou věc vytahovat na světlo boží.

J. Kanioková 16.9.2014 18:11

Velmi proukrajinský p. Jan Wirnitzer

Všichni se snaží své informace podávat tak, aby působily v zájmu toho, čemu pisatel fandí..

Trollovia vydavateľstva Axel Springer berú do 450 eur mesacne http://jdem.cz/bqmz89

J. Podešva 16.9.2014 18:21

nerozumím ...

Smysl vaší poznámky (cituji) : "Trollovia vydavateľstva Axel Springer berú do 450 eur mesacne" jsem nepochopil.

J. Kanioková 16.9.2014 18:54

Máte tam odkaz na článek

.