23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

SVĚT: Experti varovali dávno

George Kennan varoval před expanzí NATO už v roce 1997. Přesně předvídal, že to povede ke vzniku nové studené války s Ruskem. Kennana přitom sotva někdo může označit za proruského „putinovce“. Právě on byl architektem politiky „zadržování komunismu“ po druhé světové válce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Novak 15.9.2014 9:27

Re: Kdo vlastně bojuje na Ukrajině?

Nikým neratifikované Budapešťské memorandum má cenu tak akorát toho papíru, toť vše.

J. Novak 15.9.2014 9:25

Re: Kdo vlastně bojuje na Ukrajině?

An kolik vám je? 85-95? To mi jaksi nějak nesedí. Pokud jste mladší, o válce a pětačtyřicátém víte prd.

V. Liška 13.9.2014 23:03

Re: Kdo vlastně bojuje na Ukrajině?

á slečna závist je mezi námi

V. Liška 13.9.2014 22:57

Re: Rusko nemá právo

cituji "Omylem bylo myslet si, že po roce 1991 se Rusko změnilo "

to samé tedy lze aplikovat na českou republiku, německo, polsko. Pokud se nic nezměnilo je na čase začít stavět opevnění proti mocenským choutkám sousedních států dle Krbálka. no nezní to trochu ujetě?

Konec konců když se podíváte na pomníčky rozeseté americké demokracie tak jen trubice s tunelovým viděním nepozná podle ovoce spadlého na zemi o jaký strom že se to jedná. důkazy jsou vždy pod konkrétním stromem. A protože se diskuze zakazují, cenzurují, omezují počet příspěvků je jasné že většina lidí to vidí naprosto odlišně od našich politiků kteří papouškují něco jen proto že je někdo odposlouchává a vydírá.

J. Podešva 13.9.2014 13:18

to už tu bylo

Pane Vydro, tenhle přístup aplikovala Franci a Velká Británie koncem 30. let minulého století vůči Hitlerovi. Říká se tomu "appeasement". Moc se to neosvědčilo.

V. Heidlerová 13.9.2014 8:49

Re: Kdo vlastně bojuje na Ukrajině?

Háááááááááááááááááááááááááááááááááá a příště netykat, ty vemeno, Pepku.

J. Václavíková 12.9.2014 23:10

Re: Naprosto správně

Další takový. Tak ke Gruzii nepatřila?!

B. Rybák 12.9.2014 22:58

Re: Pozitivně se divím,

Já za to NP i panu Kremlíkovi děkuji!

B. Rybák 12.9.2014 22:57

Re: Naprosto správně

Osetie měla vůči Gruzii zaručenou autonomii (nikdy ke Gruzii nepatřila)! Něco si o tom přečtěte!

http://cestainiciativy.cz/aktuality/abchazie-gruzie-osetie-kdo-kdy-kde-a-proc/

B. Rybák 12.9.2014 22:45

Re: Pane Kremlíku,

Souhlasím s Vámi!

B. Rybák 12.9.2014 22:35

Re: Rusko nemá právo

Postojům Ruska, kterému tehdejší (barbarský) křesťanský západ nepomohl proti mongolsko tatarským barbarům a později dokonce podpořil v Krymské válce osmanskou říši, polsko-litevskou agresí zničil Kyjevskou Rus, pokoušel se ho zničit útoky Karla XII, Napoleona, Pruska (které ho během války infikovalo západním marxismem-leninismem), Hitlera a nyní ho obkličuje morálně zdegenerovaný neosocialistický a neokolonialistický "západ", se nyní může divit jenom hlupák, lhář nebo člověk s masmediálně vymytým mozkem (oběť masmediální války)!

J. Václavíková 12.9.2014 22:24

Tejc v Událostech

ukázkový Putinův řiťolezec.

J. Vydra 12.9.2014 22:21

Re: Kdo vlastně bojuje na Ukrajině?

Proboha, Haidlerová, vždyť ty jsi čistokrevná fašistka!

J. Vydra 12.9.2014 22:17

Pozitivně se divím,

že Neviditelný pes publikuje právě nyní tento článek o Georgi Kennanovi. Ten člověk opravdu daleko viděl a jeho závěry se zcela vyplňují. Chtělo by to jen rozumnou politiku Západu, tedy nikoli z pozice silnějšího (sic).

P. Ryšavý 12.9.2014 22:10

Re: Názor Ukrajinců

Máte pravdu, že by to měli řešit jinak. Ale uvědomte si, že chcete něco po nějaké vládě za měsíc dva, a co předchozích 20 let ?? Obě strany jsou stejné, ale co tam proboha dělají Ruští vojáci, kteří střílí ??? To mi hlava nebere.

J. Václavíková 12.9.2014 22:10

Re: Naprosto správně

Vy máte taky pěkný průplach mozku!

Napadl Osetii :-))))

Kam tehdy patřila?

P. Ryšavý 12.9.2014 22:07

Re: Názor Ukrajinců

To si jako myslíte, že si to co píšete uvědomují separatisté?? A není to třeba tak, že Ukrajina je prolezlá bývalými agenty a sympatizanty SSSR a že jsou z principu proti USA stejně jako tady.? Jo, ale svobodný názor, aby člověk hledal, jenže Svobodní o něj nestojí.

B. Rybák 12.9.2014 22:03

Re: Naprosto správně

Je to neuvěřitelné, ale je to tak! Kdopak mu asi "nakukal", že ho v tom "západ" nenechá?

B. Rybák 12.9.2014 22:01

Re: kde je vaše úroveň ?

Pokuste se pane Podešvo vyvrátit fakta, argumenty a správná varování vyjádřená v názorech panem Kremlíkem publikovaných autorit. Vaše ujišťování, že na upadajícím neolevicovém západu existují renomovaní a dobře placení hlupáci, kteří tato fakta popírají je zcela zbytečné. To je přece zcela očividné! V tom je ten největší problém!

M. Balázsová 12.9.2014 21:47

Re: Naprosto správně

Asi jste zapoměl, že je to přesně naopak.President Gruzie(poslaný tam z USA) Šakašvili napadl Osetii !!To i naš pravdomluvný tisk v té době přiznal.

M. Balázsová 12.9.2014 21:45

Re: Kdo vlastně bojuje na Ukrajině?

To snad není možné, co píšete.Vlastně Vás i lituji, jestli tomuto blábolu věříte!!

M. Prokop 12.9.2014 21:40

Re: Naprosto správně

Já se Gruzii (ani Ukrajině) nedivím, je to ovšem politicky zcela neprůchodné. Na to nemají "koule" ani USA, natož další členové NATO.

P. Vaňura 12.9.2014 21:02

Naprosto správně

A proto se četná pátá kolona snaží narušit to odhodlání Západu a ve své zelené variantě i tu sílu!

A sousední státy se snaží zajišťovat pro případ posílení Ruska, jak se dá. Může se někdo divit Gruzii, že chce do NATO, když Rusko (tedy RSFSR, ne SSSR) dvakrát, když mu teklo do bot, uznalo nezávislost Gruzie, aby ji následně anektovalo a odpor utopilo v krvi?!

B. Hamáček 12.9.2014 20:58

Re: Pane Kremlíku,

Pan Kremlík totiž , zejména v diskusi hlásal zjevnou nepravdu a choval se značně demagogicky .

B. Hamáček 12.9.2014 20:57

Re: Pane Kremlíku,

Já bych to neviděl jako odvahu , ale buď jako blbost nebo nebetyčnou drzost.

M. Prokop 12.9.2014 20:55

Re: Kdo vlastně bojuje na Ukrajině?

Dopustili.

M. Prokop 12.9.2014 20:55

Re: Američané v Kyjevě

Pokud vám nevadí "zelení mužici", počty v tisících, proč se vzrušujete nad několika instruktory?

B. Hamáček 12.9.2014 20:54

Re: Kdo vlastně bojuje na Ukrajině?

Vážně bych se zamýšlel , jestli se nedopustili trestného činu !

M. Prokop 12.9.2014 20:53

Re: Kdo vlastně bojuje na Ukrajině?

Při troše snahy najdete minimálně stejné kvantum hakenkreuzy vyzdobených růsů. To jsou paradoxy, že?

M. Prokop 12.9.2014 20:51

Re: Kdo vlastně bojuje na Ukrajině?

Tak to bude velmi mladá ......