19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SVĚT: Levicový antisemitismus se definuje lehce

Rozhovor v LN 26. 8 2014 „Levicoví antisemité? Těžko se definují“ předvedl nedostatek přesného vyjádření o levicových antisemitech v tomto případě i od Petra Papouška, předsedy Federace židovských obcí. Lze jistě chápat, že se nechtěl vyjadřovat přesněji. Udělám to tedy za něj. Levicového antisemitu poznáte celkem lehce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Jež 11.9.2014 22:53

Re: platí skutečně jen u hlupáků

To chce číst. I knihy, ne jen internet, který je propagandistickým bojištěm a kojeneckou lahví mladých.

K. Jež 11.9.2014 22:18

Re: Tohle tvrdím

Ano, židi v americkém kongresu, my dodávkami těžkých zbraní, díky nimž vyhráli první válku a díky sobě a schopnosti odůvodnit si krádeže území a genocidu. No a až vyčistí Palestince a posléze se zbaví všech arabů, tak klidně může přijít na řadu svět.

J. Jurax 11.9.2014 22:01

Re: platí skutečně jen u hlupáků

Jen mne tak napadá - co bylo specielně v Palestině k drancování zlotřilými kolonialisty? Zejména když Palestina nebyla kolonie, nýbrž v letech 1920 - 1948 britské mandátní území (předtím součást Osmanské říše).

M. Pavlíček 11.9.2014 21:11

Re: Tohle tvrdím

A kdo udělal z té zbídačelé země, plné pustin nebo naopak bažin, zemi dnes rozkvetlou a prosperující? židi v americkém kongresu? aha, ti chudáci Palestinci, co tam musí robotovat.... (Oni jsou spíš rádi že tam mohou pracovat, a vydělat si, protože jejich spolubratři,  kteří se v okolních arabských zemích "topí v penězích" (tak to to řekl dnes na Radiožurnálu přímo N. Jazairi) se na ně v klidu vybodnou, i v tom je rozdíl mezi Žody a Palestinci... ) Netvrdím, že v Izraeli nejsou levičáci (to je mor, který je všude), ale tu zemi si vydupali z popela sami, vlastníma rukama.

M. Pavlíček 11.9.2014 20:59

hezký článek

Asi za něj pane Vlku dostanete "přes držku" od všech těch, co jste o nich psal, al eje dobře, že alespoň někdo má odvahu říct natvrdo, tak jak to je. Děkuji.

J. Anděl 11.9.2014 20:54

Re: "penetrantní propagací judaismu vždy a všude."

Zlikvidovat. Hezké. Už to z vás leze.

K. Jež 11.9.2014 19:53

Re: Tohle tvrdím

Izrael je právě levičáků a nefachčenků ráj. Pokud by ho neživily USA biliony dolarů prostřednictvím židů v kongresu, skončil by stejně jako jakýkoliv jiný pokus židů o státní útvar v dějinách. Když už máte rádi tu historii.

K. Jež 11.9.2014 19:29

Re: Historickým právem (majetek českého království)

A jak to souvisí ?

J. Schwarz 11.9.2014 17:39

Re: platí skutečně jen u hlupáků

kdyby sem ty veverky opravdu přišly, já se s nima nechtěl rozdělit o oříšky , naštval se a odešel  s tím, že se co nevidět s bratry vrátím a z nich si uděláme veverčí guláš... No, pokud by mi ty veverky vždycky vyprášily kožich mohu vám garantovat, že bych nikam nechodil plakat, škemrat o peníze pro "svoje ubohé děti" abych pak za ně dílem kupoval jachty a luxusní vozy, dílem štval proti veverkám...

J. Schwarz 11.9.2014 17:34

Tohle tvrdím

furt... levičák nenávidí Izrael coby "poskoka amerického imperialismu" a podpora palestinců slouží jako mezistupeň na cestě ke zničení "kapitalismu". Levičáka nechápu, neb socík nikým zakázán nebyl a levičáci si jej mohou zavést ještě dnes večer - pro sebe a za svoje. Jenže oni by zřejmě rádi za cizí a pro druhé - pro sebe by ponechali role "revolučních vůdců", "myslitelů" a ideologů - lidí zvláštního ražení a hlavně se zvláštními právy.

P. Vaňura 11.9.2014 17:05

To máte pravdu, ALE má to jeden

nebo dva háčky. Ne každý vinu přizná, ale mnozí si naopak dají implantovat vinu za něco, co dílem nezavinili a dílem se to dokonce ani nestalo.

P. Mach 11.9.2014 16:59

Re: platí skutečně jen u hlupáků

Absolutní hovadina, stejně jako ty dva komentáře výše.

K. Křivan 11.9.2014 16:35

Re: Historickým právem (majetek českého království)

obhajujeme právo na Sudety.

Š. Hašek 11.9.2014 16:04

Re: Když proti..

Bezchybně řečeno, pane Langere.

Ale jest to marný, marný, marný.

K. Jež 11.9.2014 15:25

Re: platí skutečně jen u hlupáků

Oni ho neobhajují historickým právem. Takové právo neexistuje. Pokud by existovalo měli by všichni právo na všechno. Tedy je to argument veskrze irelevantní a hloupý.

K. Křivan 11.9.2014 15:12

Re: Souhlas se vším :-)

Ja taky !

J. Boleslav 11.9.2014 15:09

Re: "penetrantní propagací judaismu vždy a všude."

Poslat ji pomodlit se Otčenáš v arabštině do nějaké tamní mešity.

P. Vaňura 11.9.2014 15:08

"Krym poctivě dobyla na tatarských otrokářích"

A co kyž někdo "poctivě dobyde" třeba Sibiř? Ke kterému historickému datu se chcete vracet? Mimochodem, Krym nebyl Ukrajině "darován," ale vyměněn za jiné, stejně velké území.

S tím dobýváním pozor, již Adolf Hitler hlásal, že "člověk hranice tvoří a člověk je také mění." Že ta změna dopadla jinak, než si představoval je jiná záležitost...

K. Křivan 11.9.2014 15:06

Re: Krym býval jeden čas nezávislý

No vidíte jak byl Stalin dobrotivý ! Taky je mohl nechat razstreljať ! :-))) Ale spíš bych řekl, že potřeboval otroky na celinách. :-(((

K. Křivan 11.9.2014 15:04

Re: Vezměte třeba Šabatovou. Jak ji zlikvidovat?

Rychle. :-))

P. Vaňura 11.9.2014 15:03

Krym býval jeden čas nezávislý

chanát, který se později stal vazalem Osmanské říše. A když se Krymští Tataři pokusili r. 1942 chanát obnovit, byli r. 1944 DEPORTOVÁNI do Střední Asie a na Sibiř (a spolu s nimi i jiné neruské národnosti) a namísto nich tu byli usazeni Rusové.

K. Křivan 11.9.2014 15:01

Re: komunista , multikulti a vůbec jakýkoliv levičák a paci

Nač tolik slov ? Krátce a výstižně: " B L B "

K. Křivan 11.9.2014 14:50

Re: Krym poctivě dobyla na tatarských otrokářích

Kateřina Veliká. Od té doby je Krym ruský. Že ho jeden alkoholik "daroval",... směšné !!!

J. Kuka 11.9.2014 14:39

No...

Kdyz uz jsme u tedle federace zidovskych ovci . Uz se omluvili za sfalsovanou vyrocni zpravu o narustu antizidovskeho extremismu ? Nebo stale delaji mrtveho brouka a na dotazy nereaguji .( Pripadne je zarazuji do zpravy na pristi rok )

:D

V. Ondys 11.9.2014 14:31

:))))))))))))))) Třeba to je jenom tím, že zastánci

úžasné :))))) sociální tlupy nenávidí úspěšnou státnost, když vždy stranicky preferují kmenovou stádnost!

E. Sevrát 11.9.2014 14:27

Re: platí skutečně jen u hlupáků

Musím Vám přiznat jistou konzistentnost v názorech.Ovšem většina lidí,kteří obhahují Izrael podobně jako vy, tedy historickým právem, nemá stejné pochopení pro historické právo Ruska na Krym atd.

K. Jež 11.9.2014 14:20

Re: platí skutečně jen u hlupáků

Židi zlodějům nic nevzali ::)))  Izrael byl účelově stvořen pro zbavení se jich ::))))

K. Jež 11.9.2014 14:18

Re: platí skutečně jen u hlupáků

Velká Británie nic nebránila, ta drancovala v koloniích :::))))  A protože už nebylo co, tak mimo jiné státy prosadila Izrael, aby se mohla z vykradeného území stáhnout.

K. Jež 11.9.2014 14:16

Re: platí skutečně jen u hlupáků

Tak se seberte a odstěhujte se odkud jste přišel, před vámi tu byly veverky a mají právo se sem vrátit.

L. Křivan 11.9.2014 14:12

Re: platí skutečně jen u hlupáků

a hlupáci nechtějí pochopit, že Židi měli na tomto území svůj stát už před 3000 lety, a že Arabové, kteří řvou že oni jsou ti praví majitelé,  toto území ukradli a vyplenili v 7. století.  Takže Židi vzali zlodějům, co jim bylo ukradeno. Arabové, jako správní zloději se taky o svůj lup moc nestarali, a tak jim to vzala Osmánská Říše. Když se rozpadla, převzala moc a ochranu Velká Britanie. Takže žádné arabské území. To žvaní pouze hlupáci.