24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

EVROPA: Islám, reklama a propagace

V posledních několika měsících mimořádně zesílila diskuse o blížící se změně způsobu života a kultury v Evropě. K tomu má dojít v historicky krátké době v důsledku radikální změny struktury jejích obyvatel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 2.9.2014 1:13

Re: Pro normální lidi

Taky ještě doplním, protože s mnohým, co píšete, souhlasím, přesto stále mě trápí to, o čem jsem toto vlákno začal psát.

Já bych také nebyl rád, kdyby se mí potomci dožili u nás práva šaríja a těch ostatních věcí, které zmiňujete.

Ale tak nějak jsem v životě potkal několik málo civilních muslimů a rozuměl jsem si s nimi, oni ničím neomezovali mě a já je. Ano, byli to muslimové z jiných zemí, než ti běžně zmiňovaní, jeden byl Turek, jedni byli rodina z Bulharska, žijící a snažící se tvrdě pracovat v Čechách. Ale to jsou také muslimové. Ten mladý muž z Turecka byl takový floutek, neměl jsem ani moc možnost poznat ho více než pracovně, ale jediné, čím se odlišoval, bylo to, že v čase nějakého jejich svátku s námi sice šel na oběd, ale dal si jenom vodu, byl sympatický, a jediné, čím byl pro vás hrozbou, bylo to, že by vám svedl přítelkyni, pokud byste nebyl jeho kamarád. Čímž se myslím zásadně nelišil od některých našich občanů. Druhá zmiňovaná rodina - to byla prostě normální rodina - dobrý otec, dobrá matka, oba tvrdě pracující - a dobře, pokud mohu soudit. Jejich náboženství zůstávalo u nich doma a nijak se neprojevovalo, ani nevím, jak silně a zda byli věřící v pravém smyslu slova.

Takže já bych byl také nerad, aby se mí potomci dožili doby, kdy budou takovéhle normální dobré lidi vláčet po ulicích a věšet na kandelábrech, nebo čeho všeho je rozvášněný iracionální dav (možná i ohánějící se racionální sekulární společností) schopný.

J. Jurax 1.9.2014 19:21

Re: Nelze srovnávat muslimy se zvířaty.

Fašistické ani ne, ale Němci - tam byl nacismus, nikoliv fašismus - zformovali z balkánských muslimů SS divize Handžár (13. horská divize zbraní SS) a Skanderbeg (21. horská divize zbraní SS) a celkem neúspěšně ještě divizi Kama (23. horská divize zbraní SS). Vznikl též tzv. Východoturecký svazek SS z muslimů z území SSSR.

A velký mufti jeruzalémský Mohamed Amín al-Husajní byl s nacisty náramný kamarád - Hitler byl muftím poctěn titulem „čestný muslim“ a muftího obdařil titulem „čestný Árijec“.

Viz http://www.valka.cz/clanek_14637.html

J. Jurax 1.9.2014 19:03

Re: Pro normální lidi

No ... ještě s dovolením naposled.

Jsem bezvěrec, neznaboh a ještě ateista, takže ano, chápu víru v bohy za něco již vývojem překonaného, jako středověký relikt.

Ovšem náboženství nelze šmahem mít za z principu špatnou ideologii - vzniklo a rozvíjelo se v době nevědomého lidstva, jemuž bylo berličkou v obtížně pochopitelném světě (a samozřejmě taky mocenským nástrojem a prostředkem k ohlupování lidí a jejich vyssávání těmi chytřejšími jako každá ideologie, o níž se nesmí pochybovat). U některých je berličkou dosud; je to jejich věc a pokud mi své pohádky nevnucují, nenutí mne v ně věřit a nepropagují tlakem, neřkuli násilím obecnou platnost svých dogmat pro celou společnost, jsou mi celkem lhostejní. Náboženství je pro mne prostě kus historie.

Islám ovšem je momentálně hnací silou jednak velmi odpudivých fanatiků, jednak ideologií, jež kvůli sebevražedné laxnosti naší civilizace hrozí zničit náš svět, jak jej známe. V koránu - jako ostatně i v jiných svatých kněhách - lze nalézt pasáže opravňující velmi nevlídné zacházení s nevěřícími psy a těmi, kdož dobrodiní pravé víry odmítají; ovšem muslimové holt berou svatou knihu doslova (když cítí, že jim to projde) a jsou schopni demonstrovat a vraždit kvůli karikaturám. Prošel jsem se částmi Londýna, kde to vypadalo jak v Arábii či Africe; totéž jsem viděl v Paříži a hlavně na sídlištích kolem ní - a byl jsem upozorňován, že není dobré se v těchto lokalitách pohybovat po setmění a že rozumná bílá žena tam sama neleze ani ve dne. Že se tam bojí i policie a taky že se bojí protí musulmanům zasáhnout, neboť blbost morem multikulti nakažených politiků je bez hranic.

Nerad bych, aby se mí potomci dožili u nás práva šaríja a aby vesnické kostelíčky byly vyhazovány do luftu dynamitem, jak je zvykem fanatických musulmanů. Nerad bych, aby se dožili úpadku, jež ssebou nástup islámu nutně ponese (ne všude je nafta, že ano, jež některé moslemíny financuje).

J. Anděl 1.9.2014 13:56

Re: Pro normální lidi

...nebo nenávidět křesťanství, když chci odmítnout upalování čarodějnic, nebo nenávidět Klause, když chci odmítnout amnestii, nebo nenávidět USA, když chci odmítnout trest smrti...

Ale chápu, že pokud jste přesvědčen, že Islám je z principu chybná ideologie, chápete to tak, jak to chápete. A tuším, že totéž si myslíte i o křesťanství. Proto nemá cenu se o tomhle přít, to už jsme si tu párkrát dali a výsledek je předem očekávatelný.

Proto se mohu jen vrátit na začátek a uvést, že je trapné, pokud se při obhajobě vyloučení děvčat škola hájí vágními kecy o tom, že ve skutečnosti děvčata prostě porušila pravidla školy, případně jak uvádějí různí diskutéři, že se do škol nesmí nosit náboženské symboly atd.

Kromě toho jsme se v zásadě shodli, že některé symboly jsou jiné, než jiné symboly.

J. Jurax 1.9.2014 1:52

No, podíval jsem se na to video

a přišlo mi na mysl, že Alláh je veliký a slitovný, jak nás furt někteří poučují, ale taky slepý jak patrona. A že ti radikální moslemíni, co v jeho jméně páchají ty zvěrstva, by měli být zabombardováni do země a zbytky, co se najdou, pohřbeny v prasečím výběhu ...

J. Jurax 1.9.2014 1:04

Re: Pro normální lidi

A ještě pravíte - cituji - "Přitom podle mě není nutné (naopak, přitom podle mě není zdravé) nenávidět Islám, když chcete odmítnout podřezávání zajatců či kamenování znásilněných dívek." - konec citátu.

No, dalo by se ve stejném duchu říct, že není nutné nenávidět německý nacismus, chceme-li odmítnout holocaust. Nebo sovětský komunismus, chceme-li odmítnout stalinský teror a gulagy a srpen 1968.

J. Jurax 1.9.2014 1:01

Re: Pro normální lidi

No - tak ten Váš recept v prvním odstavci je opravdu zoufale naivní.

Kulturní hranice jsou u nás celkem známé.

A k té módě symbolů - ono nosit symbol hákového kříže nebo dva blesky run SS je přímo trestné a trestané, nosit srp a kladivo je podle zákona trestné taky, ač ovšem u nás netrestané ... a obé je v nejlepším případě znakem pyramidální blbosti, v horším ale temnou hrozbou.

A islám je bohužel temnou hrozbou - dnes víc než to, co zosobňuje srp a kladivo nebo haknkrajc. Nejen radikální - zde není celkem problém jej odsoudit - ale i ten obyčejný, "mírumilovný", jenž je podhoubím toho radikálního.

Prvíte, že snažit se vyprovokovat nenávist je syndrom nezvládnutého strachu. Možná - i když ono vyprovokování by se dalo interpretovat jako burcování pohodlných proti zjevnému nebezpečí. Pokud přijmeme tezi, že ona nenávist je či byla vyprovokována - rozuměno záměrně - něčím jiným než činy moslemínů a rétorikou (některých) muslimských představitelů či autorit. Spíš mám dojem, že oficiálně je ta nenávist tlumena než rozdmýchávána (viz třeba projekt MŠMT na popularizaci islámu na školách - čin to po mém soudu propastně pitomý a zhoubný - viz třeba http://neviditelnypes.lidovky.cz/skolstvi-usa-a-islamizace-sveta-dnq-/p_spolecnost.aspx?c=A140610_093159_p_spolecnost_wag)

J. Anděl 31.8.2014 22:13

Re: Pro normální lidi

Taky neznám správný recept. I když vlastně asi takhle - napadá mě určitý směr, ale možná je zoufale naivní: mít hodně dětí, mít se rádi, neničit se tady navzájem a pečlivě si hlídat hranice - psychické, kulturní i ty státní. Jenomže to bychom ty hranice museli znát. U státních to problém není (tedy je, ale zvládneme je nakreslit), ale u těch kulturních to problém je. Co je u nás kulturně normální?

Tak řekněme nahlas: u nás je normální slušnost ve společnosti druhých lidí v místnosti smeknout, sundat pokrývku hlavy, neudělat to považujeme za urážku. A vyžadujme to za všech okolností. Ale my se pořád nějak schováváme třeba za to, že nikoho vlastně nediskriminujeme, že to byl prostě školní řád, který slečna podepsala, takže si za tím vlastně nestojíme (přitom jak se zdá, o ten řád nešlo a v tom řádu o pokrývce hlavy nic nebylo).

V této diskuzi mě asi nejvíc dráždí snaha nějak to zobecnit a zašudlat - že holky nikdo nediskriminuje, že u nás prostě nenosíme do školy náboženské symboly a nemá se to dělat, protože jsme sekulární stát - a podobně. Přitom to není pravda, je celá řada symbolů, které nosit můžete a nikdo po tom ani neštěkne. Naopak - je u nás móda nosit různé symboly z celé planety i přilehlého vesmíru (viz hnutí rytířů Jedi).

I když možná je to logické chování, pokud se bojíme, že nám sem pak někdo hodí bombu - tak zapíráme a tvrdíme, že my nic, my muzikanti. I ono Petrovo zapření (zmiňované jinde zde v diskuzi) bylo pochopitelné.

Snažit se vyprovokovat nenávist považuju taky za symptom nezvládnutého strachu. Přitom podle mě není nutné (naopak, přitom podle mě není zdravé) nenávidět Islám, když chcete odmítnout podřezávání zajatců či kamenování znásilněných dívek.

J. Jurax 31.8.2014 21:48

Re: Tento článek

No, oficiální politikou EU je - mimo jiného - i vstřícnost k islámu.

Nebo soudíte, že ne?

J. Jurax 31.8.2014 21:46

Re: :)))))))))))) Nezvolil jste dobrý příměr, pane Kaine

Ne tak docela - zakupují se tam ...

P. Sulc 31.8.2014 21:44

Re: Inu, az to takto zacne v Evrope, bude to jen

S tim ocistcem mate recht, co si lide na sebe sami usijou, jej prekona.

J. Jurax 31.8.2014 21:30

Re: Pro normální lidi

Jenže problém zjevně existuje. A jestliže razantní řešení - deportace třeba, ne-li něco horšího - nemusí být i z důvodů Vámi naznačených to nejlepší řešení, co byste navrhl?

Já sám nevím - to, co mne napadá, jsou všechno metody vhodné tak do vyjímečného stavu, ne do demokratického státu. Nicméně nebude-li problém řešen, můžeme mít problém; i když u nás se moslemíni dosud nepřemnožili, od státu bohužel nelze čekat nic, co by jim v tom mohlo zbraňovat - jsme multikulti a humánní. A od čacké EU podporující i našimi penězi palestinské teroristy se nic nedá čekat tuplem, zvlášt když Frnacie, Velká Británie i Německo jsou již islámským morem vážně napadeny.

J. Jurax 31.8.2014 21:21

Re: Propagační video je dokonalé,

No, k tomu netřeba génia. Zvládne to i negramot ...

J. Jurax 31.8.2014 21:18

Re: Netýkalo by se to totiž jen muslimů.

Obávám se, že tenhle problém demonstracemi řešitelný nebude.

J. Jurax 31.8.2014 21:18

Re: Netýkalo by se to totiž jen muslimů.

No jo, ale problém zjevně existuje. Razantní řešení, zdá se, celkem pochopitelně neschvalujete, nicméně jak byste problém řešila Vy?

J. Anděl 31.8.2014 20:45

Re: Inu, az to takto zacne v Evrope, bude to jen

To není tak jisté, ale křesťanství by asi bylo dost jiné.

Neukřižovali řadu jiných proroků a učitelů na světě a ne všichni skončili v zapomnění.

Myšlenku očistce jsem já nikdy nepochopil. V tomto směru mi dává do určité míry větší smysl reinkarnace. No, a očistec je pak to místo, kde teď právě žijeme. Nikdo by nemohl vyrobit lepší, než jaký si děláme sami.

P. Sulc 31.8.2014 19:48

Re: Inu, az to takto zacne v Evrope, bude to jen

A co na tom zalezi, o Kristu uz bylo rozhodnuto. Ale kdyby jej neukrizovali, o ''synu bozim'' by dnes nestekl ani pes, nebylo by krestanstvi. On byl jej neden z nekolika zidovskych heretiku a na rozdil od nich to ''odskakal''. I to  ''bozi synovstvi'' mu prcarovali na nejakem koncilu pozdeji. Vite treba, ze "ocistec" byl vynalezen a zarazen do cirkevnich dogmat nekdy 1274 na druhem lyonskem koncilu?  Od te doby se na to musi verit.

P. Sulc 31.8.2014 19:27

Re: Netýkalo by se to totiž jen muslimů.

Kdyz v hospode s pivem v ruce se tezko bojuje. A demonstrovat se take neda, pivo by se snadno vylilo a to by byla skoda, ne?

P. Sulc 31.8.2014 19:24

Re: To: P. Sulc

Samozrejme zde jsou, ale prporcionalne malo, ne 10 procent jako v Anglii ci Francii, a nejsou nijak na podpore. Moje zubarka je Iranka, jeste me nepodrizla ale stezovala si, ze jiji starej moc pije pivo, muslim, samozrejme. Tady je problem spise z Hispanci, hlavne je tu priliv MexikANU, ale ti pracuji a jelikoz jsou zde ilegalne, zadno podporu nedostvaji a hlavne, hlavne, nedozaduji se zadnych vzlastnich prav. A jako krestane Amerikanum vyhovuji.  Amerika bude za 40 let spanelska, ale ne islamska, to mozna vezme dalsich par desetileti, ale ani o jedno se ve svem veku uz nemusim starat. To , ze jsou slimaci ve WDC a par vetsich mestech, moc neznamena.

H. Lukešová 31.8.2014 19:08

Re: Ano, Západ prohraje

http://www.reflex.cz/clanek/komentare/58650/jiri-x-dolezal-civilizacni-zasady-ktere-budeme-muset-opustit.html

Jiří X Doležal správně píše, že bychom měli Izraeli přispět na náboje, aby sebe i nás chránil před palestinskými islámskými teroristy.

J. Schwarz 31.8.2014 18:46

Ano, Západ prohraje

protože trpí beznadějnou naivitou  a sebevražednou pitomostí, co si říká "humanita". Proti  musulmanům platí jen tvrdost a bezohlednost. Území musulmany ovládnuté je třeba zničit a nehrát si na "nevinné civilisty". Konečně, pokud někdo chytne salmonelu nebo streptokoka taky ho nezajímá, koli "neškodných a nevinných" bakterií zničí když nasadí širokospektrální antibiotikum!

V. Podracký 31.8.2014 16:41

Re: Takhle končí vstřícná předposranost

Prosím Vás, snad si nemyslíte, že oni to nevědí. Oni jsou placeni za to, aby dělali to, co dělají. V podstatě si vyslouží ostruhy a potom je přijmou nějaké evropské organizace a dají jim za to velké platy. Snad si nemyslíte, že to dělají pro stát, pro národ, pro lid. Pro to už dnes ani kuře nehrabe.

J. Slanina 31.8.2014 16:28

Re: Svobodné informace na rádiu které straní Vám lidem

Běž si s tím slavným rádiem už konečně do prdele!!!

P. Hudec 31.8.2014 15:50

Svobodné informace na rádiu které straní Vám lidem

Informace pro všechny slušné lidi. Dobrý den vážení přátele, kdo by

chtěl podpořit naše rádio Svobodný vysílač  CS ať se ozve -

http://www.svobodny-vysilac.cz  informace které se jinde nedozvíte,

jelikož je oficiální média tají

P. Vaňura 31.8.2014 15:45

Samozřejmě, ještě v sedmnáctém století probíhaly

po celé Evropě čarodějnické procesy. Ale skutečností je, že katolické Španělsko vykonalo velice mnoho pro záchranu Evropy před islámem. Do stejné doby spadá např. obléhání Malty, zachráněné včasným zásahem španělských posil a bitva u Lepanta. Flotila Svaté ligy pod velením Juana d'Austria měla původně zachránit i obyvatele muslimy obléhané Famagusty na Kypru. Jenže její obyvatelé byli natolik pitomí, že donutili velitele posádky ke kapitulaci. Poté, co se vzdali, byli všichni včetně toho velitele povražděni. Juana d'Austria se proto zaměřil na zničení tureckého loďstva, což se podařilo. Ale toto vítězství nebylo zúročeno, protože Benátky, hledící jen na své zájmy uzavřely s Turky separátní mír za nevýhodných podmínek...

M. Liška 31.8.2014 14:56

Takhle končí vstřícná předposranost

Začíná to blbým šátkem na palici, podporovaným ministrem školství s ombudsmankou v rámci humanitní pluralitní demokracie a končí to masovými popravami a terorismem. Už to někdo tomu Chalupovi a Šabatové ukázal ? Řekli jim to ?

S. Netzer 31.8.2014 13:51

Re: Netýkalo by se to totiž jen muslimů.

Kdy s tím likvidováním konečně začnete?

Místo planého žvanění byste měl konečně přejít ke skutkům.

S. Netzer 31.8.2014 13:23

Re: Člověk nechápe podobné slepice,....

Vlastní zkušenost?

To je mi vás ale líto.

L. Křivan 31.8.2014 13:09

Re: Člověk nechápe podobné slepice,....

Pane Kubeši, lidská bllbost se nedá pochopit.  Natož  když se spojí s levičáckou sprostotou.

L. Křivan 31.8.2014 13:07

Re: Netýkalo by se to totiž jen muslimů.

Ano, pátá kolona nepřítele by byla také zlikvidována. Mezi nimi i Milan Prokop.