25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

GLOSA: Ruský „omyl“ je obyčejná lež

Ještě včera tvrdilo Rusko, že deset příslušníků ruské armády překročilo ukrajinskou hranici „omylem“ a vzdalo se bez boje. Dnes se hovoří o boji a třech padlých ruských vojácích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Harmáček 28.8.2014 17:25

Ruské tanky operují na Ukrajině

Kyjev/Moskva – Kvůli nejnovějšímu vývoji krize na Ukrajině se dnes v 18:00 SELČ mimořádně sejde Rada bezpečnosti OSN.

J. Holič 29.8.2014 12:05

Re: Ruské tanky operují na Ukrajině

Je škoda, že kvůli takovým postupům není možné nějakého člena RB vyloučit, nebo ho alespoň zbavit práva veta. V podstatě vždy, když se RB dohadovala o nějakém gaunerovi, Rusko ho hájilo (spolu s Čínou).

P. Mach 28.8.2014 17:18

Popis reality dnešního dne na východě Ukrajiny,

na rozdíl od té havránkovy primitivní snahy šířit rusáckou propagandu, viz výše.

Ś. Svobodová 28.8.2014 17:01

Dnes se má sejít Rada bezpečnosti OSN

a uvidíme, jak ona vyhodnotí  "Vpád ruských vojsk" na Ukrajinu. Kyjev už tolikrát volal "vlk je v ohradě" a tolikrát se ukázalo, že nebyl, že je těžké věřit, že tentokrát je to jinak.

P. Mach 28.8.2014 17:19

Re: Dnes se má sejít Rada bezpečnosti OSN

Jasně, prokázané ostřelovaní Ukrajinského území ruskou armádou a okupace Ukrajinského území ruskem se přece nepočítá.

V. Vlach 28.8.2014 23:30

Re: Dnes se má sejít Rada bezpečnosti OSN

To je váš jednostranný názor, přání otcem myšlenky! Smiřte se aspoň jednou v životě s tím, že váš život plný ega již sebeklamem a zákeřnou lží doslova přetéká!

J. Holič 29.8.2014 12:07

Re: Dnes se má sejít Rada bezpečnosti OSN

Kdy se prokázalo, že Kyjev nemluvil pravdu o přítomnosti ruských ozbrojenců na svém území? Uveďte konkrétní příklad.

P. Lenc 28.8.2014 13:47

Je to prostě

k neuvěření.Šéf tzv."separatistů" veřejně přiznává tisíce ruských vojáků, rusové nedementují průnik ruské armády na ukrajinské území, ale čeští blbečci budou i nadále tvrdit jak se chudáci východourajinští občané "brání agresi Kyjevské fašistické chunty".Bože, co my jsme to jen za národ.

J. Holič 29.8.2014 12:08

Re: Je to prostě

Národ, co si zvolil za prezidenta Zemana, nedivte se :-)

M. Harmáček 29.8.2014 14:13

Re: Je to prostě

Myslím, že oni "čeští blbečci" budou de facto kremelští cyberklikači.

J. Václavíková 29.8.2014 22:35

Re: Je to prostě

Poturčenci horší Turka :-)

L. Kubeš 28.8.2014 12:29

Bláboly těch promoskevských "užitečných idiotů"

nemá cenu ani číst, ani je vyvracet. Mnozí z nich jistě kolaborovali i v roce 68 a jezdili se do Milovic družit s ruskými okupanty.A moc rádi by si to zopakovali znovu.

S. Rehulka 28.8.2014 11:02

Odkdy.....

....je prací "vysotniků" patrolování hranic ?

V. Podracký 28.8.2014 10:03

Článek není nic jiného než dohady

O všech těchto věcech existuje vždy několik verzí a nikdo pořádně neví, jak to je. Totéž je i s malajsijským letadlem. Ptejme se především, kdo má jaký zájem? Má Rusko zájem na tom, aby na Ukrajině byli jeho vojáci? Ne. Klidně tam vyšle zaplacené soukromé osoby, obvykle vysloužilé vojáky. Proto věřím tomu, že opravdu ruští vojáci přešli hranici náhodou stejně jako ukrajinští to udělali několikrát. Taktéž malajsijské letadlo přece neměli zájem povstalci sestřelovat, spíše měl na tom zájem Kyjev to udělat tak, aby to mohl na povstalce svést a udělat z nich před světem teroristy. Je zajímavé, kolik lidí se zabývá informačními kachnami. V celé té lžikampani podstatné věci unikají.

J. Vintr 28.8.2014 10:50

Re: Článek není nic jiného než dohady

Má Rusko zájem na "občanské válce" na Ukrajině? Má, anexí Krymu dokázalo, že má imperiální choutky a bez anexe aspoň části Ukrajinského území (aby bylo možno se dostat na Krym po zemi) by mu Krym byl celkem k ničemu. Proč bojují na Ukrajině ruští vojáci? Proti ukrajinské armádě nemohou bojovat nějací povstalci s kalašnikovy. Obsluhovat moderní vojenskou techniku mohou jen vyškolení specialisté a ty nevyškolíte za týden. Proč sestřelili "povstalci" malajsijské letadlo? Protože si jej zřejmě spletli s ukrajinským bojovým strojem. "Povstalci" na ukrajinskou armádu letadly neútočí a tudíž je podobný omyl na druhé straně vyloučen. Že by Ukrajina potřebovala takovýto "argument" proti "povstalcům" a Rusům, je čirá fantasmagorie, protože při možném odhalení by ztratila asi tak milionkrát víc, než by tím mohla získat.

V. Běhal 28.8.2014 11:04

Re: Článek není nic jiného než dohady

Opětné připojení Krymu k Rusku je důsledek záměru vlády v Kyjevě vypovědět Rusku smlouvu io vojenské základně v Sevastopolu. Pak by následovalo vytvoření vojenské základny USA v Sevastopou. Už září 2013 byl vypsaán tendr na přestavbu školy v Sevastopou na kasárna USA vojáků; někdo to zapoměl na internetu smazat. Rusoví na Krymu nebudou čekat až je přijdou masakrovat fašistické bojůvky posklané Porošenjem, 150. nejbohatším Židem na světě, Achmetovem a Kolomajzkym, kteří si vytvořili soukromé armády maskrující Slovany stejně jako za bolševické revoluce v Rusku.

J. Vintr 28.8.2014 11:24

Re: Článek není nic jiného než dohady

Proboha, kde jste k těm blábolům přišel? To je z vaší hlavy?

V. Vlach 28.8.2014 23:33

Re: Článek není nic jiného než dohady

Závidíte celý život těm co mají hlavu na přemýšlení??? Nedivím se, když čtu vaše mrzské reakce splihlé myše...

J. Slanina 28.8.2014 11:44

Re: Článek není nic jiného než dohady

Hezky se ti, ty sviňáku, do toho povedlo zamontovat ty Židy.

P. Lenc 28.8.2014 13:52

Re: Článek není nic jiného než dohady

Ano, to je ten správný levičák, když lhát, tak ať tam je také nějaký ten Žid. A že těch Běhalů se vynořilo.Nácek nebo komunista, vždyť my jsme jedna rodina, že soudruhu Běhale?

V. Vlach 28.8.2014 23:33

Re: Článek není nic jiného než dohady

To nejlepší co mohl udělat - tnout do živého, jantare!

V. Vlach 28.8.2014 23:33

Re: Článek není nic jiného než dohady

To nejlepší co mohl udělat - tnout do živého, jantare!

J. Václavíková 28.8.2014 14:11

Re: Článek není nic jiného než dohady

Jen Vám tam hapruje malý detail. Právě měli čerstvě podepsanou smlouvu na základnu až do 40. let.

Fantasmagorie typu tendru nemá smysl komentovat. Dejte si mokrý hadr!

J. Holič 29.8.2014 12:24

Re: Článek není nic jiného než dohady

"Opětné připojení Krymu k Rusku je důsledek záměru vlády v Kyjevě vypovědět Rusku smlouvu io vojenské základně v Sevastopolu." Takže podle vás, když už nějaké zemi nevyhovuje dohoda, na jejímž základě Rusové využívají část území té země a smlouvu vypoví, je v pořádku, že tam Rusko vtrhne a to území si prostě sebere? To jste frajer... S kolika lidmi mate smlouvy na užívání vašeho majetku? Nebude vám vadit, když si ho prostě vezmou?

V. Podracký 28.8.2014 12:04

Re: Článek není nic jiného než dohady

Všechno zase jen dohady. Odhalení záměrů ukrajinské strany nehrozí, když se do toho zapojí CIA a všechny desinformační kanály včetně sdělovacích prostředků. Ale to nic neříká o tom, jak to skutečně bylo. Rusko podporovalo Ukrajinu celou dobu lacinými surovinami a půjčkami. Dnes přece nemohou nechat obyvatelstvo východu vyhnat z domovů bez perspektivy návratu. Rusko přece od začátku chce dohodu se zapojením obyvatel východu. Vždyť jsou k disposici legálně zvolení zastupitelé měst a obcí. Kdo nechce mír je Kyjev, chce zlikvidovat obyvatelstvo východu stejně jako zlikvidovali Banderovci Poláky a vyhnali Čechy na západě. Jde o etnické čistky.

J. Vintr 28.8.2014 12:16

Re: Článek není nic jiného než dohady

Tak tohle je taky pěkný blábol. Kam na tyhle blbosti chodíte? To vám posílají z centrály v Moskvě?

V. Venc 28.8.2014 13:26

Re: Článek není nic jiného než dohady

Ad Vintr, Kubeš, Slanina...

Vážení, mohli byste se laskavě zmoci na alespoň nějakou argumentační úroveň?

Citové výlevy jsou sice v diskuzích povoleny, ale jinak žádnou informační osvětu nepřináší! Asi ani nemohou!

J. Vintr 28.8.2014 13:47

Re: Článek není nic jiného než dohady

Proti blbosti bohužel žádný argument nefunguje ....

V. Čermák 28.8.2014 15:51

Re: Článek není nic jiného než dohady

To je jednoduché, když žádný argument nemám, řeknu že protivník je blbec a mám vystaráno.

P. Mach 28.8.2014 17:25

Protivník je blbec proto, že

dosud nebyl sto uvést jediný argument (rusácká propaganda se opravdu ale opravdu nepočítá) ale sám vyžaduje nevyvratitelné důkazy, nejlépe dvakrát notářsky ověřené. Očitá svědectví novinářů a rádiové odposlechy banditů placených ruskem už nestačí.