19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

GLOSA: Čtyřdevítkový Putin

Podle svých českých obdivovatelů je Vladimir Vladimirovič Putin nejlepším politikem světa. To je věc názoru. Nicméně v Rusku směřuje k zázračné popularitě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kyselková 22.8.2014 21:39

Už i humanitární pomoc

je kriminalizována. Brzy začne zima. Jak se postará vláda Ukrajiny o své občany? Doufám, že Babiš a spol. jsou zodpovědnější a my můžeme v klidu polemizovat.

J. Šimek 22.8.2014 21:57

Re: Už i humanitární pomoc

Kriminalizováno je porušování suverenity cizího státu, vy kremrole.

P. Vaňura 22.8.2014 20:06

Mnoho lidí tady píše, kdo by směl a kdo nesměl volit

Připomínám proto, že všeobecné volební právo je odrazem všeobecné branné povinnosti. Bez ní se stává pochybnou institucí!

Vezměte si Athény, na počátku stála armáda na šlechticích. Demokracie pro střední vrstvu nastala tehdy, když se rozhodující vojenskou silou stala těžká pěchota hoplítů. A chudé vrstvy získaly vliv, když se Athény staly námořní velmocí a chudí veslovali na válečných lodích.

L. Křivan 22.8.2014 20:29

Re: všeobecná branná povinnost

to závisí od toho, jakou armádu potřebujeme, a tohle zase od toho, co, nebo kdo, nás ohrožuje.

Takže jaká bude příští válka ?  Nebude to válka s Německem o Sudety, nebo s Polskem o Těšínsko, a s Afghanistánem jsme se asi navěky rozloučili.

Příští válka bude celoevropská válka občanů s parazitujícími vetřelci, s 1300 let starým nepřítelem. Na to potřebujeme malou profesionální armádu armádu ve spojení s občanskou milicí. Švýcarský model. Občani musí ovládat zbraň, kterou mají (budou) mít doma ve skříni. Občani musí s tou zbraní často cvičit pod dohledem profesionálů.  Švýcarský model.

Ano pro brannou povinnost.  Budeme to potřebovat. Nepřítel je už  uvnitř Evropy, Evropy bez vnitřních hranic.

Z. Baldova 22.8.2014 17:06

Pro rusti pucflekove si zde leci nervy

Putin je nesporně autoritou,? Jo pro Rusy ano ,ale co jsou to Rusove? Banda ktera jen okrada narody a chce se rozpinat jen vojensky

K. Frejlach 22.8.2014 16:53

Jsou nutné autority?

Putin je nesporně autoritou, alespoň pro Rusy a Rusko. Připomínám si poznámku režiséra Adamce k autoritám a autoritativním režimům:" Lidé někdy ty autority potřebují". Sp. státy a státy EU jsou nyní státy bez autorit a podle toho to s námi a s nimi dopadá. Hollande nebo Obama? K smíchu. Řeší vše expanzí, nyní to je na východ a na Rusko. Předtím oni i jejich předchůdci (Bush a Sarkozy) rozvrátili muslimský svět tím, popravili autority, které tam udržovaly klid a mír. Připomenu Afganistán, Irák a Lýbii, snažili se o totéž v Iránu a v Sýrii. V záležitosti Asada v Sýrii je klepl přes prsty právě Putin, to mu nemohou zapomenout. Snaží se o expanzi  vlivu za každou cenu. Chápu, že pokud by se federalizovala Ukrajina, nemohla by se připojit k EU a Nato, její východ by s tím nesouhlasil. Pokud by se oddělil jihovýchod Ukrajiny podle jednoznačného výsledku tamějšího referenda, mohla EU (a tím i Západ) získat vliv v západní části Ukrajiny. Jenže to politikům EU a Sp. států nestačí, v pozadí je zřejmě nástup na Rusko, nejprve třeba formou nátlaku různého druhu. Proto byl Západem podporován Majdan s fašistickými sklony, proto jsou v čele Ukrajiny nýmandi typu Porošenka a Jaceňuka, kteří zemi vedou k hospodářské katastrofě. A myslí si naivně, že to za ně Západ uhradí. K dluhům a sankcím za neplacení plynu 20 miliard dolarů nyní bez rozpaků přidávají dalších 20 miliard dolarů za škody způsobené válkou na jihovýchodu země. Tedy té části Ukrajiny, která živí celou její západní část. Bez rozpaků tam vysílají polofašistickou Národní gardu, jejich dělostřelectvo a bomby z letadel ničí nejen průmyslové objekty, ale i ty civilní. Lidé tam v důsledku nekompetentnosti kyjevské vlády umírají. Zpestřují to sice humoristickými výtvory o střelbě na Majdanu (na tu už se pomalu zapomíná), o upálení lidí v Oděse, o sestřelení malajsijského letadla, o údajných ruských jednotkách, které se zbraněmi pronikají na Ukrajinu atd. Mystifikátoři to jsou dokonalí, zabitým a padlým to však životy nevrátí,

Z. Baldova 22.8.2014 17:08

Re: Jsou nutné autority?

Propaganda  a jen same zvasty z Vas lezou  Putinovskej burane

M. Balázsová 22.8.2014 20:31

Re: Jsou nutné autority?

Paní je velmi slušná a inteligentní,když se takto "krásně" vyjadřuje,že?!

F. Lesniak 22.8.2014 21:12

Re: Jsou nutné autority?

Kašlete na tu hloupou, sprostou starou pannu. Je zapšklá, nikdo by si o ni neopřel ani kolo, tak se ukájí na netu. Ta tady visí a jako čarodějnice sleduje příspěvky a běda, kdo souhlasí s Putinem. A teď si představte, že chtějí přijmout zákon o procentuálním zastoupení žen v politice a zaměstnání. Takové kreatury, jako je ona,  jsou horší, než dýmějový mor.

J. Šimek 22.8.2014 19:10

Re: Jsou nutné autority?

Dobrý podvečer, soudruhu Jambore. Klidně se podepisujte civilním jménem, Jirko :o)

S. Prosek 22.8.2014 20:37

Re: Jsou nutné autority?

mistre Frejlachu, at hledam, kde hledam, nejak je tady v USA Rusko a i vlastne Ukrajina vsem uplne ukradena. Obcas nekde nejaka zminka, ale nic podstatneho. Mozna ze to je prave to, co ruskou verchusku desne se.... e NENI Zajem! Kdyz se Vam tak po Rusech stejska, verim ze naprosta vetsina Amiku Vam je jen a jen preje. Zjistuju ze pokud chci vedet o Spojenych statech a zivote tady neco zajimave pitomyho musim si precist nazory flastencu jako jste vy :)). Lavrova a jeho propagacni jednotku s agitpropy jako jste vy proste nelze dohnat. Ano Rusko predebehlo Amiky v kecani a ve vyrobe kalafuny. Politologu zdar!

D. Polanský 22.8.2014 14:26

Bohužel představy Urajinců byly jenom iluze.

Manželka má rodinu na Ukrajině, představovali si, že vstupem do EU, se stanou zemí blahobytu, jako např. Německo, přinejhorším něco jako my. Tak jim to politici servírovali. Kdyby se západu bylo podařilo  využít Ukrajiny jako nástroje pro zahájení rozkladu Ruska, to by bylo potlesku. Teď když se kapánek karta obrátila, západ se již moc o Ukrajinu nestará. Ví, že momentálně by to byly vyhozené peníze. Holt musí se počkat na nový pokus. Putin západu nevyhovuje, alkoholik Jelcin, panečku to bylo něco jiného. Tomu tleskali o stošest.

 Jinak pisálek tohoto článku měl zůstat u chemie. Stačí se např. podívat jak draze dovážíme různé postřiky z celého světa. Holt politika je příjemnější výtah než muset něco vytvořit např. v chemii.

J. Šimek 22.8.2014 16:24

Re: Bohužel představy Urajinců byly jenom iluze.

Zahájení rozkladu Ruska Putin rázně zabránil vojenskou anexí Krymu a navázal na okupaci Podněstří a Čečny. To je panečku jiná politika. Kampak se hrabe demokratický Západ, že, soudruhu, kremrole.

J. Kanioková 22.8.2014 13:46

Robejšek, se kterým naprosto souhlasím...

...Do této kategorie bych z části řadil i Ukrajinu. Ale pokus instrumentalizovat ukrajinské hnutí ve prospěch utužení evropské pospolitosti byl proveden hodně naivně, s velkým podceněním Ruska; s naprostým nepochopením toho, jak ruská elita myslí, jak jedná a čeho je schopna.

Podle mě to nebylo tak, že Evropa nechala Ukrajince na pospas. Ukrajinci sami, zejména ty části, které tak upínají k Západu, jsou obětí svých vlastních iluzí. Oni si představovali a slibovali víc, než je realistické.

Analytik Robejšek: Putin je mužem na svém místě. EU je tragická a hrozí jí zánik - http://jdem.cz/ba2q56

Petr Robejšek: "Nemám problém říci, že Vladimir Putin je jedním z nejlepších technologů moci současnosti" - http://www.revuepolitika.cz/clanky/2003/petr-robejsek-

Robejšek v Interview ČT - http://jdem.cz/ba4rn4

J. Kanioková 22.8.2014 14:26

odjinud

Putin není válečný štváč - http://jdem.cz/bqex56

Rusko - sankce fiaskem pro německé firmy- http://jdem.cz/bqewx8 ... Němečtí vývozci již ztratil 3 miliardy eur za sankce v první polovině roku. Prodej automobilových výrobců a dodavatelů náhradních dílů klesl o téměř 25 procent.

Amerika je oslabena a nemůže zabránit zhroucení států - http://jdem.cz/bqewy4

Není to dobrý vtip, který koluje: "Amerika je ve válce s Ruskem do posledního Ukrajince"

Západní i naše média, a vlastně i Češi vůbec, Rusko posledních 20 let nezajímalo a v obecném povědomí „zamrzlo" jako okupant z roku 68 a nějaký de facto Sovětský svaz, kde je pořád „komunismus“ a pomalu gulagy. Myslím, že je třeba vnímat dnešní zahr. politiku Ruska v kontextu vnitřního vývoje a situace v zemi, a ne se pohybovat v rovině novinářských zkratek - Chodorkovsky, Pussy Riots, Putin - ex-KGB a zimní mrazy. V tomto je pravda.. „Potřebná politika budoucnosti by měla být méně globální a centrální, více regionální a komunální. Měla by se zbavit titánských vizí a slibů a vrátit část moci – a tím i odpovědnosti – normálním lidem.“

J. Šimek 22.8.2014 16:33

Re: odjinud

Tak já jsem v praxi obchodoval s Ruskem posledních cca 20 let a mám právo na zkratku.

Ve vdálenějších oblastech od Moskvy je například zdravotnictví na úrovni rozvojové Afriky a dostat se tam do zdravotních potíží je opravdu o holé přežití. Sociální systém těchto oblastech je zredukován na almužnu, aby lidé na ulicích neumírali hlady, nic víc. Obchodníci otevřeně nechtějí obchodovat se zbožím pro běžné spotřebitele s poukazem na to, že kvalita za západní Evropy by zbytečně znervózňovala spotřebytele navyklé na Čínský šmejd.

Putin vsadil na jednu kartu - prstem ukazuje na USA a EU a křičí, že Rusku kazí jejich ráj na zemi, který by za jeho vlády zcela jistě v Rusku panoval.

J. Šimek 22.8.2014 16:36

Re: odjinud

za hrubku se omlovám

B. Senklár 22.8.2014 13:35

Ááá, zase píše nějaký zapšklý

a neúspěšný kandidát na cokoliv a kamkoliv za trochu obroku.

Z. Baldova 22.8.2014 13:40

Re: Ááá, zase píše nějaký zapšklý

Myslite Behala a Lesniaka?  to jo to mate pravdu :)

B. Senklár 22.8.2014 13:46

Re: Ááá, zase píše nějaký zapšklý

Nemyslím, čtěte pozorněji.

F. Lesniak 22.8.2014 21:13

Re: Ááá, zase píše nějaký zapšklý

Vy jste ale opravdu duševní mrzák babo. Měly byste navštívit nejbližší sanatorium duševního zdraví.

Z. Baldova 22.8.2014 12:56

Jak se komunisti zastavaji Putina

Behal > Putin nenechal rozkrast Rusko  mam pusu od ucha k uchu jak se smeji   soudruhu Behale  co rikate na Putinuv majetek ktery se odhaduje na 40 miliard$  ?  To si nasetril kdyz byl  plukovnikem V KGB? Jeho rezidence po celem svete  a jeho rodina? miliardari Kdyby jen 50% Rusu zachazelo s Ruskym majetkem jak Putin tak si obycejni rusove vari k obedu valenky  Vy troubo

V. Podracký 22.8.2014 12:54

Putinovi nahrává všechno

on sám zase není takový fenomén, ale když jsou ostatní blbí, tak prostě vyčnívá. Blbá nacionalistická vláda v Kyjevě dělá na východě genocidu a tím přesvědčuje veřejnost nejen ruskou, že udělal dobře, když Krym od těchto hrůz zachránil. Humanitární pomoc vyslal Putin. Kde je pomoc z Kyjeva? Ta se ztratila. Rozkradli ji ukrajinské bojůvky, nebo co? Kde je? Putin se rozhodl po deseti dnes průtahů ukrajinské vlády, že bez povolení pomoc vyšle, protože situace ve městech to vyžaduje. Každý morální člověk s ním musí souhlasit, nesouhlasí jen blbečkové, ti se potom morálně diskreditují.

Západ se diskredituje tím, že nacionalisty v Kyjevě podporuje materiálně a propagandou. Tak se politika Západu postupně diskredituje a její fundamentální zastánci se stávají v očích normálních myslících lidí nemorální kreatury. Putinovi zastánci mají dostatek morálních argumentů.

P. Kmoníček 22.8.2014 13:00

Re: Putinovi nahrává všechno

Podracký,vinni jsou vrahové z Wall Streetu,že?

V. Podracký 22.8.2014 13:30

Re: Putinovi nahrává všechno

To jste řekla Vy ne já. Asi jste můj komentář špatně přečetla.

Z. Baldova 22.8.2014 13:01

Re: Putinovi nahrává všechno

Blbecek jste Vy kdyz nevite kam ma smerovat Putinova pomoc a to nejen  v tezkych  zbranich  a vycvicenych vojaku  To jako Kyjev ma posilat pomoc teroristum a ruskym zbourencum? Pro Rusti teroriste zabijeji a vrazdi Ukrajince v jejich vlastni zemi  a Vy sem nepiste ze jste normalne myslici clovek podle me jste kovanej rudou barvou a jeste k tomu trubka..

V. Podracký 22.8.2014 13:35

Re: Putinovi nahrává všechno

Rudé komunistické myšlení máte Vy. Svět je podle Vás černobílý, kdo neopakuje přesně linii Velké stany je nepřítel, kdo přemýšlí je nepřítel ještě větší, protože to je největší nebezpečí. Velká strana dělá vždy vše správně a kritik musí být umlčen. Jste vymazaný mozek.

J. Šimek 22.8.2014 16:40

Re: Putinovi nahrává všechno

Kokám, že kremmrole zase vydělávají na propagandě. Genocida, ukrajinské bojůvky, diskreditovaný západ a zaplať pánbůh za anexi Krymu. Dnes je to fakt výživný. Čus, kremrole.

J. Urban 22.8.2014 12:08

Shlédnul jsem před několika

dny oslavy 9. května v Moskvě roku 2013. Kdybych to video viděl před rokem, určitě bych se necítil zabráním Krymu a útokem proti svobodně Ukrajině tak zaskočen. Místo Brežněva Putin, jinak vše stejné, jak před více než čtvrt stoletím, ani ta vlajka se srpem a kladivem nechyběla :-(

A že zdejší komunisté a náckové adorují Putina? Titíž ubožáci kdysi adorovali i Adolfa, žádné překvapení. Jsem rád, že s nimi nejsem a nikdy nebudu zajedno.

K. Janyška 22.8.2014 9:23

Popolaritu zločinci, zdá se, Putinovi zajišťuje

socialistická zločinecká Evropská unue... Dzp.