26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

GLOSA: Zákeřná humanitární pomoc

V tomto duchu, zcela nepřekvapivě, komentuje převážná většina českých médií mohutnou autokolonu vypravenou z Ruska směřujcí do míst nejtěžších bojů na východě Ukrajiny…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 15.8.2014 0:38

Re: Timeo Danaos et dona ferentes

Jste tak naivní, že si myslíte, že by je separatisté nechali přes svoje linie přejít na západ Ukrajiny? To se povedlo málokomu.

J. Svoboda 15.8.2014 0:33

Re: To je darebáctví

Běhale, klidně se pozvracejte. Půjde Vám do dobře, pokud si uvědomíte, že celý ten blázinec rozjeli Rusové, aby mohli anektovat Krym. Stejný scénář rozjeli na východě Ukrajiny s cílem zmocnit se průmyslového potenciálu, dolů a veškerého bohatství toho regionu. Nemuseli by  za nic platit, jako západní firmy, které si mohou zdroje jen pronajmout (ale to asi nechápete při svém zaměření na dezinformační zdroje). Obvyklý scénář Rusů při anexi území je  přímý vojenský přepad, vyvraždění nejkvalitnějšího obyvatelstva, jeho náhrada Rusy a přisvojení si části, nebo celého území. Takhle si počínal SSSR ke všem sousedním zemím a RF v tom pokračuje ( Gruzie, Karabach, Osetie, Čečna, Ukrajina aj.)  Počkejme si, jak se budou Rusové činit.

J. Svoboda 15.8.2014 0:07

Re: Rus má za hranicí

Separatisté mají své domovy v Čečensku, Bělorusku Afganistánu, Česku a kdovíkde, zároveň jim velí cizinci - ruští "bývalí" důstojníci  Ukrajinců tam moc není. Čáslavo, jste tak naivní, že věříte proruským dezinformacím? Vyčkejme, až Rusové ukáží o co jim skutečně jde.

J. Svoboda 14.8.2014 23:54

Re: Většina světa vřeštěla vzteky, když Izrael nevpustil

Davide, žijeme ve světě, kde je normální lež, zrada a podlost. Uvidíme, jak upřímně to Rusové myslí s pomocí obyvatelům, která by nebyla potřebná, kdyby Rusové celý konflikt nerozpoutali z čistě zištných, odsouzeníhodných pohnutek.

J. Svoboda 14.8.2014 23:48

Podivná pomoc.

Ruský cynizmus nezná mezí.  Rozpoutá na Ukrajině válku prostřednictvím svých převlečených vojáků a když jsou ti bandité  likvidováni pravidelnou armádou, roní krokodýlí slzy nad civilisty, za které se ta sebranka schovává. Rozjede bombastickou reklamu o humanitární pomoci, vysláním stovek kamionů s jakousi pomocí, ale snaží se dostat jen k povstalcům. Dohodnuté přechody ignoruje. Překládat náklady zásadně odmítá,  táboří u přechodu, který ještě bandité okupují a adresáty pomoci nechá klidně hladovět.  S tohoto divného chování se dá usuzovat, že jim jde o podporu banditů, kterým všechno dochází. Pomoc civilistům je jen kamufláž pro podporu zločinců.

K. Dvořák 14.8.2014 22:28

Nejlepsi humanitarni pomoc pro vychod Ukrajiny ...

Nejlepsi humanitarni pomoc pro vychod Ukrajiny by byla, kdyby Rusko prestalo podporovat takrecene separatisty.

J. Václavíková 14.8.2014 21:32

Re: Re:

Zato nikomu neuniklo, že Putinovi vlezdoprdelkové se rekrutují z komunistů a klausjugend.

J. Václavíková 14.8.2014 21:30

Re: No vidíte,

A čím si ten rozpor Vaší percepce vysvětlujete? Vymytý mozek?

J. Kanioková 14.8.2014 21:19

No vidíte,

já ruský konvoj neoslavuju, jen k němu nemám paranoidní výhrady. Zato "turecký konvoj" jsem vnímala velmi odmítavě, a referování v čt o těch událostech mě namíchlo tak, že jsem poslala stížnost na Radu čt.

J. Kanioková 14.8.2014 21:12

Re:

Už bylo možno si všimnout, že kritici kyjevské loutkovlády se kupodivu rekrutují napříč politickým spektrem.

K. Krbálek 14.8.2014 20:11

Re: Většina světa vřeštěla vzteky, když Izrael nevpustil

a já myslel, že ti, co oslavovali turecký konvoj a co oslavují ten Putinův, jsou jedni a titíž lidé. A my druzí pak chápeme Izraelskou i Ukrajinskou reakci a "humanitární" podporu teroristů

K. Krbálek 14.8.2014 20:08

pro připomenutí

vzhledem k tomu, jak se Putin bil v prsa, když přelstil "novou vojenskou taktikou pro 21.století" Ukrajince na Krymu, jak jim zavařuje neortodoxním válčením na východě, tak se nelze divit, že mu Ukrajinci nevěří ani Dobrý den. A že s tím konvojem není vše v pořádku je vidět na tom, že ho Rusové nechtějí podrobit prohlídce od Ukrajinců. Ono se i v balících od mouky může schovávat cokoliv.

V. Vérosta 14.8.2014 19:21

Re: Většina světa vřeštěla vzteky, když Izrael nevpustil

Naposledy ve městě Trója a myslím, že se to dost nevyplatilo. :-))

J. Schwarz 14.8.2014 19:00

Re: Ne každý...

Jaké vymývání mozků? Rusové nejsou a nebyli žádní přátelé, stejně jako arabové.Pitomost je jakákoli "humanitární" pomoc komukoli, koho nepovažujete za vlastní. Konečně Rusové pomáhají a bojují taky jen za sebe. To, že v Rusku nepořádají "gay pride", neuvažují tam o kvótách pro ženské a nezvou si tam musulmany jako ti potrhlí Evropani ještě neznamená, že ruské poměry jsou nějaký ideál. Rusů a jejich chování jsme si, doufám, užili dost. Kdybych byl rus,  Putin nebo Žirinovskij by se mi možná jevili jako "molodci", ale já rus nejsem a oni mi vyhrožují. Proč bych jim měl jakkoli "humanitárně pomáhat"? Radši ať naše vláda taky přidá pár set miliard na armádu a vyháže odtamtud ty šašky, co si nechávají za statisíce šít slipy.

J. Schwarz 14.8.2014 18:52

Re: Většina světa vřeštěla vzteky, když Izrael nevpustil

už jste někdy slyšel o tom, že by oblehatelé hradu nejen povolili, ale dokonce vítali "humanitární pomoc"  posádce obléhané pevnosti? Ti humánisti jsou snad padlí na hlavu.

L. David 14.8.2014 18:16

Většina světa vřeštěla vzteky, když Izrael nevpustil

nesmyslnou, násilně vnucovanou "humanitární pomoc" promísenou zbraněmi, vypravenou na tureckých lodích Palestincům do pásma Gazy.

A když nyní poskytne Rusko skutečnou, tolik potřebnou humanitární pomoc trpícím a masakrovaným obyvatelům východní Ukrainy a Kyjev tomu brání, je najednou ticho po pěšině!

V jakém "demokratickém" = bezmezně pokryteckém světě to žijeme?

Z. Baldova 14.8.2014 16:17

Re: Podmínky pro vpuštění humanitární pomoci

Ne budu poslouchat Vas  typu Grebenicek a Putina ne?? Jste padlej na hlavicku??:):)

Z. Baldova 14.8.2014 16:14

P. Lenc

souhlas

Z. Baldova 14.8.2014 16:12

Re: Souhlas i údiv,

Souhlas

Z. Baldova 14.8.2014 16:12

Re: Souhlas i údiv,

Jak by jste to mohla cist kdyz neumite  cist vubec to co se Vam nehodi

V. Vérosta 14.8.2014 15:15

Re: Rus má za hranicí

ale munice asi už dochází, tak se musí fedrovat!

V. Vérosta 14.8.2014 15:14

No jo, když nejde zachraňovat

plačící černoušky s nafouklýmí bříšky tak ta humanitární pomoc by zcela mediálně zapadla, takže bude šmytec!

J. Kombercová 14.8.2014 14:22

Re: Souhlas i údiv,

Asi o něj nikdo nepožádal... ani o ten ruský nikdo nepožádal... tam vlastně jo, tam separatiské (vedení Rusy) už před časem volali Putina na pomoc. Tak je vyslyšel.

Proč si myslím, že byste stejně protestovala, kdyby se tam nějaký konvoj vypravený EU vydal.

P. Lenc 14.8.2014 14:20

Re: Rus má za hranicí

Jo, jo a zase za to může ten Volstrýt, že, soudruhu Čáslavo.Holt ti imperialisti, to je holota, ta vás bolševiky straší i ve spaní.

J. Kanioková 14.8.2014 13:45

Souhlas i údiv,

že jsem zatím nikde nečetla o humanitárním konvoji ze Západu..

J. Kanioková 14.8.2014 13:40

Souhlas s článkem..

.

F. Lesniak 14.8.2014 13:06

Re: Ne každý...

Ale pořád neokecáte, proč Ukrajincům nepomáhají mezinárodní organizace včetně člověka v plísni se  šmejdem Pánkem? Jak pomáhá taková demokratická a citlivá Amerika? Poslala tam vojenské poradce a zbraně. Je opravdu neuvěřitelné, kolik se najde u nás pitomců, kterým stačily USA a propaganda vymýt mozky.

J. Veselý 14.8.2014 12:16

Re: Timeo Danaos et dona ferentes

Dobytku prašivej....

H. Gene 14.8.2014 11:02

Re: Rus má za hranicí

No jasně - stojej na hranicích!

L. Čáslava 14.8.2014 10:57

Re: Timeo Danaos et dona ferentes

Nebo hlásné trouby žid-havlistických grup jakou je i tato Neffova žumpa ?