25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: Proč je mír v Gaze nemožný

OSN je rozčarována, americký vyjednavač Kerry frustrován z toho, že každé příměří, na jehož dojednání vynaložil tolik úsilí, vydrží sotva pár hodin, to poslední dokonce jen devadesát minut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 5.8.2014 1:02

Re: Izrael

Co takhle pro srovnání masakr na Švédských šancích? To už nebyla žádná válka, to se projevila jen ta nejhorší lidská zhovadilost. A tento zločin nebyl nikdy potrestán, přestože tomu nic nebránilo. Vina tedy padá na celý stát.

H. Lukešová 5.8.2014 0:48

Re: Izrael

Jenomže rozhodně tihle lidé, kteří nechtějí islám v ČR Palestince rozhodně rádi nemají. Ale to je jedno, v téhle otázce se s Tebou přít nechci, v současnosti žádný průzkum, který by zachycoval sympatie k Izraeli či Palestině nebyl. A když si přečteš facebookové komentáře, tak ty příznivé k Palestincům nejsou. Ale jak píši, nechme toho, Ty máš svůj názor, já mám svůj názor a dohadovat se, kolik Čechů podporuje Izrael a kolik Čechů podporuje Palestince nemá smysl. Všechno to jsou moje i Tvoje dohady.

H. Lukešová 5.8.2014 0:44

Re: Izrael

Kdo seje vítr, sklízí bouři, to je jasné.

H. Lukešová 5.8.2014 0:42

Re: Izrael

Jak to víš, ptal ses lidí? Někteří lidé Palestince také dost nenávidí, ale jistě uznáš, že nemůžeme vědět, kolik lidí nenávidí Izrael a kolik Palestince.

S. Landa 5.8.2014 0:02

Re: Izrael

To, že někdo nechce Islám v ČR neznamená, že podporuje Izrael.

:-)

To jen ty vidíš ten svět černobíle...

S. Landa 4.8.2014 23:55

Re: Izrael

Tak proto jsi nahoře v diskuzi udivená, kolik lidí se i tady (na stránkách, které jsou hlásnou troubou Izraele) staví vůči židovskému státu kriticky? :-)

Nicméně, netvrdím,že lidé jásají nad Palestinou. Ale Izrael začínají skutečně nenávidět...

H. Lukešová 4.8.2014 23:54

Re: Izrael

A jinak i kdybych měla být jedna jediná, jako že je nás více, více než polovina Čechů nás je, ale to je jedno, ze svého nikdy postoje neslevím. Já píši za sebe a je mi jedno, co si myslí ostatní lidé.

B. Rybák 4.8.2014 23:53

Re: Je pozoruhodné

Oni určitě nemilují "palestince". Oni nenávidí demokracii nebo Židy. V tom nejlepším případě jde u nich pouze o zbabělost odlišit se od své kavárenské "tlupy"!

H. Lukešová 4.8.2014 23:50

Re: Izrael

No ne tak docela. Znáš stránky "Islám v ČR nechceme". Tak tyto stránky kolem 70 000. A to jsou podporovatelé Izraele a údajně 80% Čechů jsou islamofobní. To, že se tady nějací lidé vyblinkají, nic neznamená.

H. Lukešová 4.8.2014 23:48

Re: Izrael

Ne, není.

H. Lukešová 4.8.2014 23:46

Re: Je pozoruhodné

Také to nechápu, že se mezi Čechy najdou lidé, kteří podporují palestinské teroristy. Lidi, kteří nic netvoří a veškerou svou energii zaměřují na terorismus.

J. Jurax 4.8.2014 23:26

Je pozoruhodné

kolik se tu mezi diskutéry nalézá příznivců palestinských teroristů a jak aktivně se projevují ...

J. Jurax 4.8.2014 23:23

Re: Co jako přesně tak?

Už tu to moudro máte podruhé - a je to furt stejná krávovina :-)

S. Landa 4.8.2014 23:21

Re: Izrael

No, porozhlédni se okolo sebe. Den ode dne sdílí stejné názory jako ty stále méně lidí. Jak jsem tě upozorňoval před rokem, vítr se otáčí...

J. Jurax 4.8.2014 23:20

Re: Izrael

No, víte, po válce - zdůrazňuji až po válce jako reakce na německé běsnění - se pár zvěrstev na Němcích bohužel spáchalo i u nás ... zaseli vítr, sklidili bouři ...

S. Landa 4.8.2014 23:18

Re: Izrael

Tak to jsem rád, že se zavazuješ pro příště kritizovat všechny. Už se těším na tvou kritiku Izraele. :-)

Mimochodem, pán měl pravdu. Sionismus je stejné svinstvo jako fašismus.

J. Jurax 4.8.2014 23:16

Re: Izrael

Jistěže ano.

H. Lukešová 4.8.2014 22:38

Re: Izrael

Čin je to jistě tragický, nicméně byl reakcí na arabské běsnění proti Židům, nedivím se, že irgunistům ruply nervy, po těch zločinech ze strany Arabů. Ovšem tento zločin představitelé Židovské agentury důrazně odsoudili! Neschvalovali to. Jinak my jsme nepáchali zvěrstva na německém obyvatelstvu...tak jako Arabové na Židech.

S. Donát 4.8.2014 21:50

Re: Izrael

Vy máte opravdu hodně vymaštěno. Kde jsem se zastával pana Řezníčka? Zjevně nejste schopen pochopit psaný text. Zkuste to s obrázky.

S. Donát 4.8.2014 21:48

Re: Křesťanské hodnoty

Místo diskuze nadávky a urážky. Vy jste asi zamrzl na začátku toho 20. století.

J. Vintr 4.8.2014 21:23

Re: Izrael

Přirovnávat události ve vesnici Dejr Jasín k Lidicím může jen úplný imbecil ...

J. Vintr 4.8.2014 18:27

Re: Izrael

Víte, pokud by Izrael (nedejbože) prohrál ve válce s okolním arabsko - muslimským světem, tak by ti hodní a mírumilovní muslimové zaručeně nedělali rozdíl, který z jeho obyvatel je sionista a který ne. Povraždili by je všechny. A asi by se podobně vedlo velkému množství židů po celém světě, za kterými by už nestál židovský stát, který se snaží chránit všechny židy. Takže pokud kritizujete sionismus a zpochybňujete existenci státu Izrael, zároveň tím (jistě jenom nevědomky) přejete tento osud milionům lidí ...

B. Rybák 4.8.2014 16:45

Re: Izrael

Kdyby jste nám ještě laskavě poradil, jak rozeznat "slušného" antisionistu od zločinného antisemitisty, když se chovají úplně stejně, oba zřejmě nenávidí demokracii (jinak by podporovali Izrael) a konečným důsledkem jejich činnosti by v obou případech bylo "nahnání Židů do moře"?

B. Rybák 4.8.2014 16:30

Re: Křesťanské hodnoty

Autor měl patrně na mysli ty, křesťanské hodnoty (lásky k bližnímu), kterých se už despotičtí císaři Římští děsili natolik, že křesťany házeli "lvům". Hodnoty které pak na prach rozdupal negramotný, krvežíznivý, svůj harém trvale udržující "křesťanský" francký král Karel "Veliký", jehož dědictví rozvíjela "svatá říše národa německého" která zavinila téměř 700 let trvající degradaci křesťanství (při níž laici nesměli číst bibli, vedly se křižácké války a především moc státu a církve nebyla oddělena!).

Ty hodnoty ale jim navzdory (a navzdory převažující přirozené lidské "nátuře") vždy uvnitř křesťanství přežívaly a nastavovaly světu zrcadlo (u nás např. Cyril a Metoděj, Hus, Chelčický, Komenský, Jiří z Poděbrad ..TGM), Albert Schweitzer, Matka Tereza a statisíce jeptišek a mnichů, kteří svůj život zasvětili "lásce k bližnímu" na rozdíl od nepřekonatelných ateistických zlosynů (Stalin, Mao, Pol-Pot, Hitler, lidožroutský Idi Amin, Kim Ir-Sen, císař Hirohito - jeho generálové, ....

Pozn: Jako ateistovi by Vám mělo být jasné, že díky zvířecí lidské přirozenosti, nic lidského nemůže být dokonalé (i pro křesťana je člověk nádoba plná hříchu"). Proto laskavě srovnávejte to, co je srovnatelné např. kanibalismus, či masové rituální popravy na jedné straně a zničení států v nichž k nim docházelo (bezpochyby i z touhy po moci a bohatství). Např. indiánů dnes žije víc než v době rozkvětu jejich říší. Zničili je především choroby, proti nimž byli evropané imunní, protože už byli mnohem vyspělejší (masoví chovatelé dobytka)!

S. Rehulka 4.8.2014 16:14

Re: Křesťanské hodnoty

Pane Seidle, co Vy víte o Austrálii ? Víte kam jděte ?

Ano - tam !

J. Slanina 4.8.2014 15:44

Re: Izrael

Soudruh lesniak je svYně, navíc rudá.

L. Severa 4.8.2014 15:15

Dovolím si nesouhlasit.

Jetliže někdo obdivuje nacismus neuznávám, že má jen jiný názor, ale domnívám se že to není slušný člověk, protože Hitler měl v úmyslu zlikvidovat národ, možná národy. A teď je tady Hamás a spol. se stejným programem.

H. Lukešová 4.8.2014 15:11

Re: Izrael

A Lesniak, co nadává vulgárně do krav, když nemá argumenty. Blbost, zloba a nenávist jsou lidské vlastnosti, které jsou věčné.

Izraelci vysušili bažiny, zúrodnili poušť, zřídili školy, nemocnice, vědecké ústavy, umělecké galerie, udělali ze Svaté země civilizaci.

Co dokázali Arabové ve Svaté zemi?

M. Ilsner 4.8.2014 14:57

Re: Izrael

Ano. A zastávají se ho Donátové a jiná hovada.

M. Ilsner 4.8.2014 14:55

Re: Křesťanské hodnoty

Já reaguji na JEHO vymaštěný mozek, Donát. Vy ho máte také vymaštěný, proto Vás oslovuji také tak. Mimochodem, tohle oslovení bylo běžné ještě počátkem 20. století, 5. pád se používá až od druhé poloviny 20. století.

Takže k tomu Seidlovi, Donát. Seidl je idiot, který o křesťanských hodnotách ví hovno s mašlí. A Vy. jak to vypadá, také, Donát !