20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: Proč je mír v Gaze nemožný

OSN je rozčarována, americký vyjednavač Kerry frustrován z toho, že každé příměří, na jehož dojednání vynaložil tolik úsilí, vydrží sotva pár hodin, to poslední dokonce jen devadesát minut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 4.8.2014 23:26

Je pozoruhodné

kolik se tu mezi diskutéry nalézá příznivců palestinských teroristů a jak aktivně se projevují ...

H. Lukešová 4.8.2014 23:46

Re: Je pozoruhodné

Také to nechápu, že se mezi Čechy najdou lidé, kteří podporují palestinské teroristy. Lidi, kteří nic netvoří a veškerou svou energii zaměřují na terorismus.

B. Rybák 4.8.2014 23:53

Re: Je pozoruhodné

Oni určitě nemilují "palestince". Oni nenávidí demokracii nebo Židy. V tom nejlepším případě jde u nich pouze o zbabělost odlišit se od své kavárenské "tlupy"!

K. Seidl 4.8.2014 13:49

Křesťanské hodnoty

Nevím co tímto výrazem měl autor článku na mysli.Mělo to být vyvraždění a genocida indiánů v Americe / severní i jížní / nebo obchod s černochy tamtéž, nebo snad genocida domorodců v Australii ? Křižácké výpravy ? Možná myslel holocaust. To všechno prováděli ti od křesťanských hodnot.

M. Ilsner 4.8.2014 14:34

Re: Křesťanské hodnoty

Vy toho nebudete vědět mnohem víc, Seidl.

S. Donát 4.8.2014 14:48

Re: Křesťanské hodnoty

Zato Vy víte vždycky všechno nejlíp, že pane Ilsnere? Tak proč se o své vědomosti nepodělíte a neodpovíte panu Seidlovi? Mimochodem, oslovovat jiné lidi v prvním pádu, to dělají jen nevzdělanci a burani. V oblibě to také měly vymaštěné vojenské mozky. Do které skupiny patříte Vy?

M. Ilsner 4.8.2014 14:55

Re: Křesťanské hodnoty

Já reaguji na JEHO vymaštěný mozek, Donát. Vy ho máte také vymaštěný, proto Vás oslovuji také tak. Mimochodem, tohle oslovení bylo běžné ještě počátkem 20. století, 5. pád se používá až od druhé poloviny 20. století.

Takže k tomu Seidlovi, Donát. Seidl je idiot, který o křesťanských hodnotách ví hovno s mašlí. A Vy. jak to vypadá, také, Donát !

S. Donát 4.8.2014 21:48

Re: Křesťanské hodnoty

Místo diskuze nadávky a urážky. Vy jste asi zamrzl na začátku toho 20. století.

S. Rehulka 4.8.2014 16:14

Re: Křesťanské hodnoty

Pane Seidle, co Vy víte o Austrálii ? Víte kam jděte ?

Ano - tam !

B. Rybák 4.8.2014 16:30

Re: Křesťanské hodnoty

Autor měl patrně na mysli ty, křesťanské hodnoty (lásky k bližnímu), kterých se už despotičtí císaři Římští děsili natolik, že křesťany házeli "lvům". Hodnoty které pak na prach rozdupal negramotný, krvežíznivý, svůj harém trvale udržující "křesťanský" francký král Karel "Veliký", jehož dědictví rozvíjela "svatá říše národa německého" která zavinila téměř 700 let trvající degradaci křesťanství (při níž laici nesměli číst bibli, vedly se křižácké války a především moc státu a církve nebyla oddělena!).

Ty hodnoty ale jim navzdory (a navzdory převažující přirozené lidské "nátuře") vždy uvnitř křesťanství přežívaly a nastavovaly světu zrcadlo (u nás např. Cyril a Metoděj, Hus, Chelčický, Komenský, Jiří z Poděbrad ..TGM), Albert Schweitzer, Matka Tereza a statisíce jeptišek a mnichů, kteří svůj život zasvětili "lásce k bližnímu" na rozdíl od nepřekonatelných ateistických zlosynů (Stalin, Mao, Pol-Pot, Hitler, lidožroutský Idi Amin, Kim Ir-Sen, císař Hirohito - jeho generálové, ....

Pozn: Jako ateistovi by Vám mělo být jasné, že díky zvířecí lidské přirozenosti, nic lidského nemůže být dokonalé (i pro křesťana je člověk nádoba plná hříchu"). Proto laskavě srovnávejte to, co je srovnatelné např. kanibalismus, či masové rituální popravy na jedné straně a zničení států v nichž k nim docházelo (bezpochyby i z touhy po moci a bohatství). Např. indiánů dnes žije víc než v době rozkvětu jejich říší. Zničili je především choroby, proti nimž byli evropané imunní, protože už byli mnohem vyspělejší (masoví chovatelé dobytka)!

P. Brodský 4.8.2014 11:28

To pan Řezníček

To se snadno povídá, ale pokud bude celosvětově dominantní, západní feministická civilisace podporovat koncepci národních států, musí si každý národ, který chce přežít fyzicky i kulturně vytvořit svj národní stát. Jinak může dopadnout jako Židé za WW2, či Arméni za WW1. Sionismus je logickou odpovědí na myšlenku národních států.

P. Brodský 4.8.2014 11:39

Re: To pan Řezníček

Počet etnicky a jazykově definovaných národů na Zemi je podle nejnižších odhadů okolo deseti tisíc. Takže si s tvorbou národních států ještě užijeme.

J. Řezníček 4.8.2014 11:12

Izrael

Nejdelší okupace v historii a svět se díky falešné sionistické propagandě, stále jen dívá. Dnes je na straně Palestinců více nežli 8 milionů uprchlíků, tato okupace se od 48 roku rozšiřuje i na okolní státy. V ČR máme Lidice, kde zaslouženě je památník lidem, kteří byli obětí nacistického zločinu, na druhé straně je zde vesnice Deir Yassin, která má naprosto stejný osud jako naše Lidice, ale zde není pomník na počest brutálně vyvražděné celé vesnice, ale dnes v těchto místech jsou silnice, a blázinec, navíc autor tohoto brutálního, zločineckého činu, dostal Nobelovu cenu za mír? Přátelé, nesouhlas se současným sionismem není antisemitismus, jak by si sionisté jistě přáli, ale nesouhlas se sionismem by měla být morální povinnost, každého člověka na této planetě! Sionismus není náboženství, a teroristická, zločinecké a militantní ideologii, která pouze dnes zneužívá neštěstí židů a jejich nešťastného holocaustu, sionismus není náboženství a není to ho holocaust, sionismus je novodobá politická ideologie, které má spoustu aspektů společných s nacismem! Při nesouhlasu se sionistickou politikou, nikdo z nás nemůže být spojován s antisemitismem, jelikož tyto dvě věci nemají nic společného! Navíc sionista vůdce nemusí být židem a také ve 30% nejsou, je to pouze smradlavá militantní politická stoka!

H. Lukešová 4.8.2014 11:18

Re: Izrael

Sionismus je legitimním vlasteneckým směrem, stejně jako české národní obrození. Židé si začali uvědomovat, že jsou židovským národem, stejně tak Češi si začali uvědomovat, že jsou českým národem.

Dejr Jasín? Jistě, hrozný zločin, ovšem na arabské straně těch zločinů bylo mnohem více, 1921 velký pogrom, desítky Židů zabito, 1929 vyhlazena židovská obec v Hebronu, 1936-1939 stovky Židů zabito arabským davem, 40.léta byla ve znamení obou stranného běsnění, např. brutální vražda lékařského konvoje (židovského) ze strany arabské lůzy.

Naopak povinností každého slušného člověka je odsoudit arabský terorismus a postavit se na stranu Izraele.

A vaše urážení svědčí o vás.

S. Landa 4.8.2014 11:38

Re: Izrael

Povinností každého slušného člověka je postavit se na stranu Izraele? :-)

A. Valešová 4.8.2014 12:18

Re: Izrael

Ano!!

S. Donát 4.8.2014 12:20

Re: Izrael

Já myslím, aby si každý vybral dle svých preferencí, kam se postaví. Nařizovat někomu, že musí podporovat Izrael (nebo naopak Hamás) je nesmysl. Nicméně s tím začal pan Řezníček, větou "nesouhlas se sionismem by měla být morální povinnost, každého člověka na této planetě!". Člověk, který rozhoduje, co by mělo nebo nemělo být morální povinností jiných (notabene všech lidí na planetě) by si měl dát mokrý hadr na hlavu (nabo lisknout po čuni).

F. Svoboda 4.8.2014 13:37

Re: Izrael

Samozřejmě ! ! !

H. Lukešová 4.8.2014 13:40

Re: Izrael

Mělo by. Nicméně uznávám, že každý může mít názor jaký chce, ale psát tak hnusně a násilně jak píše Řezníček, by slušný člověk neměl psát.

S. Landa 4.8.2014 14:01

Re: Izrael

Každý může mít názor jaký chce, ale kdo má jiný než Ty, není slušným člověkem?

Pan Řezníček nic hnusného či násilného nepsal...

H. Lukešová 4.8.2014 14:22

Re: Izrael

Nikoliv, i člověk s opačným názorem může být slušným člověkem, nicméně by neměl psát tak hnusné a nenávistné výlevy. Psát se dá i slušně, bez expresivních a násilných výlevů. Psát, že nesouhlas se sionismem má být povinnost, stejně tak bych mohla napsat, že nesouhlas s islámem i muslimy by měla být povinnost, což asi myslíš, že to není správné, stejně tak ovšem hanění sionismu není správné. Nepoužívat dvojí metr, buď kritizovat všechny a nebo nikoho.

M. Ilsner 4.8.2014 14:38

Re: Izrael

Mám pocit, že si pan Landa dělá prču. V opačném případě by to byl dost podivný pán.

M. Ilsner 4.8.2014 14:41

Re: Izrael

Že nenapsal? Jeho výlev je kýbl špíny, nic jiného.

H. Lukešová 4.8.2014 14:49

Re: Izrael

Řezníček napsal nenávistný a sprostý výšplech. Takto slušní lidé nepíší.

M. Ilsner 4.8.2014 14:57

Re: Izrael

Ano. A zastávají se ho Donátové a jiná hovada.

H. Lukešová 4.8.2014 15:11

Re: Izrael

A Lesniak, co nadává vulgárně do krav, když nemá argumenty. Blbost, zloba a nenávist jsou lidské vlastnosti, které jsou věčné.

Izraelci vysušili bažiny, zúrodnili poušť, zřídili školy, nemocnice, vědecké ústavy, umělecké galerie, udělali ze Svaté země civilizaci.

Co dokázali Arabové ve Svaté zemi?

S. Donát 4.8.2014 21:50

Re: Izrael

Vy máte opravdu hodně vymaštěno. Kde jsem se zastával pana Řezníčka? Zjevně nejste schopen pochopit psaný text. Zkuste to s obrázky.

S. Landa 4.8.2014 23:18

Re: Izrael

Tak to jsem rád, že se zavazuješ pro příště kritizovat všechny. Už se těším na tvou kritiku Izraele. :-)

Mimochodem, pán měl pravdu. Sionismus je stejné svinstvo jako fašismus.

H. Lukešová 4.8.2014 23:48

Re: Izrael

Ne, není.

L. Severa 4.8.2014 15:15

Dovolím si nesouhlasit.

Jetliže někdo obdivuje nacismus neuznávám, že má jen jiný názor, ale domnívám se že to není slušný člověk, protože Hitler měl v úmyslu zlikvidovat národ, možná národy. A teď je tady Hamás a spol. se stejným programem.