25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Bezmoc

Malajsijské aerolinie mají v tomto roce smůlu. Minulý týden ve čtvrtek skončil tragicky let MH17 z Amsterodamu do Kuala Lumpuru. Letadlo bylo sestřeleno u východoukrajinské vesnice Grabovo. Nikdo nepřežil. A před necelým půlrokem, 8. března, zmizelo beze stopy letadlo na trase Kuala Lumpur – Peking, s posádkou i s pasažéry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 23.7.2014 10:40

Re: Opomenutí

S tím zcela souhlasím.

J. Jurax 22.7.2014 23:22

Re: Opomenutí

Jojo, podle ruského generála to byla jenom jedna a ještě Su-25, což není stíhačka, ale bitevník, který se do těch deseti kilometrů ani nevyšplhá (maximální dostup podle verze 7000 metrů, modernizovaně verze až 10 000) a taky není o moc rychlejší (max. rychlost cca 950 km/h) než dopravní letadlo letící cca 800 km/h. Viz http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Rusky-general-predvedl-obrazky-ktere-podle-nej-naznacuji-ze-boeing-mohli-sestrelit-Ukrajinci-Podivejte-se-327750

J. Jurax 22.7.2014 23:14

Re: Článek je z 20.7., dnes už mnohé pokročilo,

No, o tom, že letadlo bylo sestřeleno, pochyby nepanují. Z údajů v černých skřínkách se ale nepozná, kdo je sestřelil. Monitorují pouze stav letadla a hovory v kokpitu.

J. Jurax 22.7.2014 23:10

Re: Konflikt na Ukrajině archetypem všech podobných konfliktů

Ono to není až tak pitomost. Akorát ta genocida je v případě Ukrajiny hodně nevhodný výraz; v Kosovu naopak byla genocida záležitostí obou stran.

J. Jurax 22.7.2014 22:56

No,

s letem KAL 007 bych moc nesrovnával - tam se jihokorejský boeing potuloval nad sovětským vojenskými základnami stovky kilometrů od letového koridoru a nereagoval na výzvy stíhačů. Proč, o tom dodnes můžeme jen spekulovat.

Kdežto na Ukrajině šlo o letoun letící v letovém koridoru pro civilní letadla vyhrazeném.

To už by se dalo srovnávat spíš s íránským airbusem, sestřeleným v roce 1988 za složité situace války tankerů protiletadlovou obranou USS Vincennes. Tam ovšem šlo o jednoznačný a přiznaný omyl.

J. Gogo 22.7.2014 22:29

Re: proč pan Doležal nestydatě lže?

Ale to u Doležala přece není žádná novinka. Jsem zvědav, jak všichni ti mudrlanti obrátí po nových zjištěních.

J. Klepal 22.7.2014 22:15

Re: proč pan Doležal nestydatě lže?

Protože své výmysly předkládal jako pravdu.

J. Kombercová 22.7.2014 22:11

Re: proč pan Doležal nestydatě lže?

Lhal by, kdyby to napsal dneska. Přede dvěma dny bylo všechno jinak, co tím zamýšlíte, že ho obviňujete ze lži?

J. Klepal 22.7.2014 22:00

Re: proč pan Doležal nestydatě lže?

To ovšem nic nemění na skutečnosti, že pan Doležal lže, co tím zamýšlel?

J. Kombercová 22.7.2014 21:55

Re: Článek je z 20.7., dnes už mnohé pokročilo,

Ještě že tak, četla jsem jiné obavy, pokud by byli puštěni k troskám jiní než místní, mnohé by bylo naopak podstrčeno.

J. Kombercová 22.7.2014 21:52

Re: proč pan Doležal nestydatě lže?

Článek je z 20. t. m., tj. starý dva dny... jak jistě víte, nic není starší než včerejší noviny.

V. Lacina 22.7.2014 20:24

Re: Opomenutí

Američané ovšem své atomovky přiznávají. Stejně jako němci přiznávají, že po dobu druhé války hostili ten nejzrůdnější možný režim. A oba národy se za toto své dědictví do jisté míry stydí. Totéž nelze říct o dědicích SSSR, kteří jsou stále hrdí na Stalina, na studenou válku i na komunistickou romantiku.

Vystresovaný kapitán separatistických sil je vůči rusku, které ho vyzbrojilo spíše přitěžující, než polehčující okolností, ne?

J. Anděl 22.7.2014 19:16

Re: Možná proto, se stejné systémy

No vidíte :-).

P. Mach 22.7.2014 19:12

Možná proto, se stejné systémy

jako Opencard (i stejně nákladné) používají v mnoha velkých městech západní Evropy. :-)

B. Rybák 22.7.2014 18:47

Re: Článek je z 20.7., dnes už mnohé pokročilo,

Přesně tak!

B. Rybák 22.7.2014 18:43

Re: proč pan Doležal nestydatě lže?

Máte pravdu (možná, že se to k panu Doležalovi nedoneslo moc se o tom "nemluví").

J. Klepal 22.7.2014 18:42

Re: Pozor ...

Ano, je třeba dávat velký pozor, avšak Rusové nedávají zpátečku, naopak přitvrzují a budou zbrojit ještě intenzivněji, jak se vojenská smyčka s posouváním NATO bude kolem nich stahovat.

B. Rybák 22.7.2014 18:42

Re: Protiproud má přiznání američanů o fotce ukrajinců

Kromě toho je pravda, že povstalecké oblasti byli nepochybně bombardovány ukrajinským letectvem (Doněck je ostřelován i dělostřelectvem - zásah zubní kliniky). Je tam válka a při ní obvykle nelze čekat, až budou padat bomby!

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/1109-kyjev-zabreda-do-vietnamskeho-scenare-doneck-se-pripravuje-na-vleklou-valku-demonstrace-pred-ukrajinskou-ambasadou-v-praze-nase-media-o-tom-mlci.htm

J. Klepal 22.7.2014 18:33

Re: Opomenutí

Právě včera jsem v české TV shlédl dokument, který vysvětluje jak tento mýtus, který je do omrzení opakován (můžeme tomu říkat gebelsovský přístup), vzniknul a k čemu sloužil.

J. Klepal 22.7.2014 18:24

proč pan Doležal nestydatě lže?

Pan Doležal tvrdí, že černé skříňky mizí, zatímco ve skutečnosti byly předány oněmi opovrhovanými separatisty podporovanými Ruskou federací Malajcům, kteří potvrdili, že skříňky jsou v pořádku.

J. Mrázek 22.7.2014 18:06

Protiproud má přiznání američanů o fotce ukrajinců

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/stat/planeta/1132-medialni-valka-o-letadlo-pokracuje-cenami-ovenceny-americky-zurnalista-ma-dukazy-ze-let-mh17-sestrelila-z-oblohy-ukrajinska-armada-mainstream-presto-zbroji-ke-svetove-valce.htm

J. Anděl 22.7.2014 17:58

Re: Američané shodili ty dvě bomby

Ano, to se uvádí jako argument a já se o něj nechci přít, ač zpochybnit lze všechno. Čistě na základě zkušenosti, že málokteré vyjádření je čirá a všeobjímající (vševysvětlující) pravda. To je ale celkem jedno. Stejně tak bych mohl ve svém příspěvku s nadsázkou napsat: "ano, Američané bijí černochy - ale to neznamená, že je článek nutně jednostranný".

Protože právě tohle - to poukazování na to, co všechno udělali Američani špatně - se zde vždycky vyrojí při absolutně jakékoliv kritice Ruska nebo něčeho s ním souvisejícího. Ať jde o homosexuály, punkerky v kostele nebo válku v Ukrajině. Přitom naprosto nechápu, jak by to mohlo jakkoliv cokoliv změnit na tom, co se stalo nyní nad Ukrajinou. To jako máme říct: a jo vlastně, máte pravdu, tak to je nakonec všechno úplně v pořádku?

M. Prokop 22.7.2014 17:45

Re: Opomenutí

I japonské ztráty by byly vyšší, ano.

Na ultimáta odpovídali "mokusaccu".

M. Prokop 22.7.2014 17:43

Re: Článek je z 20.7., dnes už mnohé pokročilo,

Mnohé pokročilo, mnohé stopy smazány .....

M. Prokop 22.7.2014 17:42

Re: Konflikt na Ukrajině archetypem všech podobných konfliktů

Tedy vy máte fantazii .....

nebo je ta pitomost opsána z nějakého .ru?

M. Dukát 22.7.2014 17:12

Diskuzní pořad: Interakce v akci

Vážení přátelé, chtěl bych Vás všechny pozvat k diskuznímu pořadu na rádiu Svobodný vysílač CS http://www.svobodny-vysilac.cz. Diskutujte s námi na aktuální témata bez cezury, zavoláním na redakční telefon: 608121419 od 17 hodin do 18:30 hod.

Servery pro poslech rádia:

http://infowars.listen2myradio.com/

Alternativní server: http://svobodnyvysilac.caster.fm/

M. Matura 22.7.2014 16:42

je to tak,

snadno se zapomíná, i autor má hlavu jistě zcela děravou, zapoměl připomenou také sestřelení civilíno letounu Iránských aerolinií americkým válečným plavidlem s počtem obětí vyšším nežli v případě zmíněného korejského letu, inu ta hlava, ta hlava, že ano,  autore

P. Vaňura 22.7.2014 16:16

Američané shodili ty dvě bomby

koncem války, a je téměř jisté, že právě ty dvě bomby urychlily kapitulaci Japonska. Císař to alespoň uvedl ve svém projevu k národu, kde potřeboval zdůvodnit kapitulaci (někteří Američané už r. 1945 tvrdili, že svržení bomb byla pro Japonce záminka k přijetí podmínek z Postupimi, toto je důležité, nebyla to bezpodmínečná kapitulace jako v případě Německa). Přesto došlo k pokusu o puč ze strany oficírů, kteří chtěli válčit dále.

P. Vaňura 22.7.2014 16:07

To je ale blábol

JEDINÝ, kdo na Ukrajině páchal genocidu byli komunisté, po nich nacisté a pak opět komunisté.

Pokud to vezmeme po narodnostech (nepřesné), byli to Rusové, po nich Němci a pak zase Rusové.

Počet Ukrajinců, zavražděných komunisty je přibližně stejný, jako počet Židů, povražděných nacisty, o těch Ukrajincích se ale cudně (téměř) mlčí, aby se Putin nenahněval.

A "Banderovci" jsou Ukrajinci, kteří si výše uvedená fakta dovolí říci nahlas. V zájmu pravdy je ovšem třeba říci, že komunisté nevraždili jen Ukrajince, ale také Rusy a další národy. Ale zločinecký komunistický režim instalovala na Ukrajině r. 1919-1920 Rudá armáda, což byla převážně ruská armáda!

M. Krátký 22.7.2014 15:30

Re: USA zcela úmyslně hodily dvě atomové bomby...

nebo také Vokovická Sorbona