25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Juncker? Naprosto špatná volba

Napřed citát : „Něco odsouhlasíme a čekáme. Když nenastane žádný velký pokřik a vzpoury, protože většina vůbec nepochopila, co bylo rozhodnuto, tak pokračujeme – krok za krokem, až již neexistuje cesta zpátky.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Plocek 4.7.2014 2:49

Re: EVROPA: Juncker? Naprosto špatná volba

Pomůže nám to v tom, že by nás po vypadnutí p. Zahradilů, kteří sedí na 2 židlích mohla Evropa začít brát trochu vážně. V současné době jsme pro ně banda kašparů, neschopných komunikace doma i vně, na rozdíl např. od Poláků, kteří neřeční a konají. A například v obchodní výměně konají tak, že to již západu nahání strach nad vlastní neschopností. A byl bych rád, kdybychom takto v rámci EU konali také.

V. Plocek 4.7.2014 2:38

Re: EVROPA: Juncker? Naprosto špatná volba

Chlape já Vám vůbec nerozumím. Jste pro EU nebo proti? Nebo pro co vlastně jste? Doufám, že ne proto Moskviče.

V. Plocek 4.7.2014 2:35

Junker je jen o trochu lepší volba:

Se současným stavem EU nejsem spokojen. Ale daleko více jsem nespokojen s konáním našich politických představitelů a vůbec státních orgánů, kteří nejsou schopni řídit tento stát (viz současná volba Eurokomisaře), protože se na ničem nedohodnou. Takže je pro mě daleko menší nepříjemnost EU, které částečně tlačí na ekonomickou stabilitu státu. Což je našim politikům a jak je vidět i některým občanům nepříjemné, protože ti nějakou snahu o stabilizaci nevyvíjejí a jak koná současná vláda, tak např. finanční destabilizaci přímo podporují. A konečně, nám ani dalším zejména menším evropským státům nic jiného než EU nezbývá, protože svět se mění. A současní velcí hráči s východu čím dál tím více tlačí na pilu (viz finanční přebytky \a dodávaný sortiment zboží J. Korei, Číny a dalších) a pokud bychom zůstali samostatní , tak potěš pánbů.

J. Vyhnalík 3.7.2014 0:07

Re: Nikým nevolení, pouze jmenovaní, předsedové vlád

Premiéři prezentují většinu voličů každé členské země! Přitom volební účast u parlamentních voleb je vždy vyšší, než u eurovoleb. V některých zemích několikanásobně.

P. Brodský 2.7.2014 22:13

Pan Zahradil protetuje oprávněně.

Vítězství J.C. Junckera a EU parlamentu nad národně státními papaláši představuje největší porážku eurosabotérů za poslední čtvrtstoletí.

P. Brodský 2.7.2014 22:07

Pan Zahradil protestuje oprávněně.

Vítězstvi J.C. Junckera a parlamentu nad národně státními papaláši představuje největší porážku eurosabotérů od padesátých let.

P. Brodský 2.7.2014 21:37

Re: Junker je jen o trochu lepší volba

Takže na AMerickomexické hranici probíhá podle Vás svobodný pohyb osob molotku osrpeniči?

P. Brodský 2.7.2014 21:23

Re: Nikým nevolení, pouze jmenovaní, předsedové vlád

Argumentum ad hominem. Ignoro.

J. Kanioková 2.7.2014 19:21

Přesně !

.

J. Kanioková 2.7.2014 19:19

Jo, jo..

takže máme jásavě volit nedarmožrouty vlezdobruselisty, aby se v Bruseli odsouhlašovaly socialistické šílenosti lépe a radostněji..

Nevím, proč bychom trpěli, to je jen vaše nutkavá paranoia..

J. Jurax 2.7.2014 19:02

Re: ubohé komentáře

Přesně.

J. Jurax 2.7.2014 19:00

Re: loď se pomalu potápí,

No, z textu článku lze dovodit, že pan Zahradil nebude mezi těmi, kdož chtějí ještě chvilku tancovat na palubě potápějící se lodi.

V tomto příměru by se spíš dalo říct, že chtějí vysadit do člunu kapitána i důstojníky, dotáhnout potápějící se loď do přístavu a tam ji v suchém doku radikálně přestavět. A nepůjde-li to, neboť konstrukce je zastaralá, minulé přestavby do ní vnesly zásadní konstrukční nedostatky a navíc je prorezlá, tak demontovat.

J. Jurax 2.7.2014 18:53

K volbě Junckera

by teta Kateřina posloužila příslovím Koho chtějí bohové zničit, toho raní slepotou.

J. Kuka 2.7.2014 17:14

Naopak ...

Juncker je super volba , urcite lepsi nez schulz . Uz proto , ze donuti britanii vystoupit z EU , pripadne radne zahybe tamnejsi politickou sferou . Cekam narust preferenci UKIPu.

M. Prokop 2.7.2014 15:18

Re: Čtouc Zahradila

Argumenty si šetřím na jiné argumenty, jichž je váš výlev (abych nenapsal "výblitek") dokonale prost.

M. Prokop 2.7.2014 15:17

Re: Europasivisté v parlamentu EU

Napsat pitomost vícekrát a na více míst z ní moudro neudělá.

Jen více vynikne (i s autorem).

J. Šimek 2.7.2014 15:04

Re: Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

Beru ho, jako korektor eurohujerství, ale na opravdovou politiku nemá.

P. Rajman 2.7.2014 14:23

Europasivisté v parlamentu EU

jsou prakticky darmožrouti. Voliči těchto europoslanců musí trpět dvakrát. Poprvé, že volí někam, kam vlastně volit nechtějí. Podruhé, že ti co je zvolí berou opravdu tučné odměny za kulový. Ale taková už je demokracie.

P. Rajman 2.7.2014 14:15

Re: loď se pomalu potápí,

To myslíte ODS s jejími dvěma posledními europoslanci z nichž jedním je autor? Nic jiného mu nezbývá neboť nic jiného neumí a i kdyby uměl, nebylo by mu to nic platné. U jiných stran (na jiných člunech) je obsazeno.

P. Rajman 2.7.2014 14:08

Re: Čtouc Zahradila

Povýšenost, kterou dáváte najevo v podstatě potvrzuje fakt, že vám argumenty prostě chybí.

M. Moravcová 2.7.2014 13:51

loď se pomalu potápí,

ale na horní palubě chtějí ještě chvíli tancovat.

P. Gabriel st. 2.7.2014 13:51

Byla-li co špatná volba,

tak volba Zahradila!

M. Josovič 2.7.2014 12:57

Re: Jak vypadá volný pohyb zboží, osob, kapitálu a služeb bez

Ale samozřejmě. Co se děje na hranicích s Mexikem je dáno dvěma faktory

1. Totální ekonomickou nerovnováhou (zaostalostí Mexika proti USA)  obou zemí

2. Nezřízenou touhou Američanů po drogách.

Jak tyto problémy může odstranit politická integrace, centralizace a byrokratizace to opravdu nechápu pane Brodský.

M. Prokop 2.7.2014 12:53

Re: Zahradil v europarlamentu? Naprosto špatná volba.

O možnost přežití EU.

M. Prokop 2.7.2014 12:51

Re: Nikým nevolení, pouze jmenovaní, předsedové vlád

Co taky napsat na takovou blbost, kterou jste vyplodil, že?

M. Prokop 2.7.2014 12:50

Re: Junker je jen o trochu lepší volba

Zatím ty dráty máte v hlavě, pěkně pomotané.

M. Prokop 2.7.2014 12:49

Re: Od Vás,

Ano, sedí. I od Zahradila.

M. Prokop 2.7.2014 12:49

Re: Čtouc Zahradila

Čta, nejste-li samička.

Ty ostatní pitomost ani nekomentuji.

P. Rajman 2.7.2014 12:47

Čtouc Zahradila

(dnes již s úlevou) zjišťuji, že stejně názorově a charakterově pokřivení lidé jako bolševici se dokáží vyprofilovat i ve zcela opačné části spektra. Česko za tuto zkušenost zaplatilo téměř dvacetiletou vládou ODS.

P. Rajman 2.7.2014 12:42

Kdo je horší než aparátčík?

No přece vyčůraný aparátčík.