28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

PRÁVO: Protikorupční hysterie porodila sabotáž

Státní zastupitelství vyrazilo s dalším mediálním obviněním v kauze Nagyová, když oznámilo, že věc šetří jako podezření ze sabotáže. Jako by zavanul duch 50. let. Chybí už jen spojení se zahraničními imperialisty. Jedná se o další fázi protikorupční hysterie, ke které jsem se vyjádřil již v několika svých článcích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 23.5.2014 15:33

Re: Koryto je holt koryto

Paní Sedláčková, je to Váš názor. Můj názor je ten, že pan Vlk píše pořád do kola totéž, protože si pravděpodobně předsevzal, že bude ochraňovat sobě sympatickou partu. Další věcí jsou reakce lidí, kteří na vyjádření nesouhlasu s panem Vlkem neváhají reagovat slovy jako debilní komunisto a nejraději by vydali některým lidem zákaz, se diskuse zúčastňovat. Ty nepovažujete za emocionálně podjaté?

A. Sedláčková 23.5.2014 11:36

Re: Koryto je holt koryto

Pane Svobodo, píšete (zkracuji): p. Vlk fanatik, píše nenávistné články, vzteky se zajíká...Aťse snažím sebevíc, vidím jenom vaši emocionální podjatost. A to ne se vším, co p. Vlk píše, souhlasím.

J. Svoboda 22.5.2014 23:38

Re: Volba soudců by velice pomohla,

Tolerance, nebo netolerance voličů je soudcům šumafů, jsou neodvolatelní nějakými voliči. Justiční mafie si vládne bez jakékoliv kontroly a není nikomu, než sama sobě odpovědná.

J. Svoboda 22.5.2014 23:33

Re: ODS má strach

Jste asi jasnovidec, jak jste zjisti, že má ODS strach? Vaše přání je otcem myšlenky, i když strach z hlupáků je na místě.

J. Svoboda 22.5.2014 23:30

Re: Koryto je holt koryto

Paní Varadinkové by to nepřipadalo nemístné, naopak by jí uspokojil fakt, že ona má sice také síťovku, ale méně roztrhanou, tedy lepší.

J. Kanioková 22.5.2014 21:05

Dík,

tohle jméno jsem neznala.. šílená doba, šílená zrůda..

A o Koniášovi jsem v posledních časech už víckrát narazila na jeho obhajobu. Že to dřívější hodnocení není fér. Měla jsem i odkazy, jenže mi HDD odešel do věčných lovišť..

J. Slanina 22.5.2014 18:48

Re: Celá ta mediokracijní fanatická obsese

Spíš než Koniáše mi Ištván připomíná Jindřicha Bobliga z Edelstadtu.

J. Slanina 22.5.2014 18:45

Re: ODS má strach

Ano, správně, soudruhu. Bylo to nádherné, když jsme měli všichni strach z bolševiků jako ty, že?

J. Kanioková 22.5.2014 18:10

Celá ta mediokracijní fanatická obsese

je odporná, manipulativní a Ištván mi připadá jako Koniáš.

Člověku se z toho už chce zvracet.

Sebevražda v kauze Nagyová, tou skončí odposlechy? Novinář Pečinka v hrůze (a Pečinka je velmi kvalitní novinář) - „Hnus v přímém přenosu,“ shrnul to lapidárně Pečinka.

http://jdem.cz/ba66s8

J. Svoboda 22.5.2014 17:54

Re: Koryto je holt koryto

Vždyť je to také Vaše chyba. Mně je to buřt jen do té míry, do jaké si na tu kabelku, nebo síťovku vydělala a nikoliv nakradla.

J. Svoboda 22.5.2014 17:48

Re: Koryto je holt koryto

Ale ano, paní Varadinková. Kdyby podle mého názoru nebyl pan Vlk fanatikem, nepsal by takové nenávistné články, jaké píše. Dnes prakticky zopakoval to, co napsal včera, protože se vzteky zajíká. Ištvana vidím jako člověka, kterému se různí Vlkové snaží házet klacky pdo nohy.

P. Vaňura 22.5.2014 17:41

Většinou ano, ale někdy dopadnou

hůře, než si sami vůbec uměli představit. Takových lidí bych mohl v historii jmenovat možná 20.

M. Varadinková 22.5.2014 15:36

Re: Koryto je holt koryto

Mně nikdo nic nevštípil, mám oči a vidím.

Jestli nosí Nagyová drahou kabelku nebo síťovku, je mi buřt.

M. Varadinková 22.5.2014 15:32

Re: Koryto je holt koryto

Napsal jste přece: "článek se nese v duchu fanatiků, kteří budou volit ODS". A to je chybná úvaha.

Článek nemá s žádnými fanatiky nic společného, fanatiky vidím naopak na straně Ištvána a spol.

J. Vyhnalík 22.5.2014 14:56

Re: tragické 2

Povinností SZ je dodržovat zákony a ne je systematicky porušovat. To vás neznepokojuje?

O. Prochazka 22.5.2014 14:12

Re: ODS má strach

A proč je to dobře, když má někdo strach (přijmeme-li vaše hloupé janecovimalenepovimbububu)?

L. Hrušková 22.5.2014 13:53

Re: Smesne, kdyz tato slova pise nekdo z ODS !!!

Když se na dnešní situaci podílela ODS spolu s ČSSD, proč je ODS špatná a zločinná a ČSSD křišťálově čistá???

J. Svoboda 22.5.2014 13:42

Re: Koryto je holt koryto

A ještě něco, paní Varadinková, to, že Vy s článkem souhlasíte, je důkazem, že já mám chybu v úvaze? Ani trošku Vám to nepřipomíná okřídlené, kdo nejde se mnou, jde proti mně?

J. Svoboda 22.5.2014 13:38

Re: Koryto je holt koryto

Paní Varadinková, rozum do hrsti. To už Vám pan Vlk vštípil tu floskuli Pravdoláskařský "boj proti korupci"?

Máte pravdu, že by se přerozdělování peněz mělo omezit tak, aby o penězích rozhodoval občan. Nevím ale, jak to chcete uskutečnit přímo.

No jo, ale kdyby k tomu došlo, nepřipadalo by Vám nemístné, kdyby Nagyová místo stolitrových kabelek nosila roztrhanou síťovku?

J. Novotný 22.5.2014 13:33

ODS má strach

ODS má strach. To je dobře.

O. Prochazka 22.5.2014 12:59

Re: tragické 2

Jaký šílený vliv, buďte konkrétní vy hltači novin.

O. Prochazka 22.5.2014 12:58

Re: Koryto je holt koryto

No kdo? Schválně!

V. Venc 22.5.2014 12:31

Ke článku

„Chybí už jen spojení se zahraničními imperialisty.“, to se tedy mýlíte, určitě v tom má prsty Putin a KGB. Vše se ukáže, ovšem v náznacích!

„Doufám, že se najde aspoň několik statečných, kteří najdou dost odvahy hájit zásady právního státu.“ To si tedy opravdu nemyslím, ti, kteří se postarali o pád vlády, si opravdu, ale opravdu dovedou poradit s nějakým nadšeným a spravedlivým, statečným politickým aktivistou.

J. Šimek 22.5.2014 12:26

Re: tragické 2

Co když je to účelově sestříhané a Vy naskakujete na brainwashing?

A co ta zvůle státního zástupce se zatýkáním a snahou dodatečné legalizace vyfabulovaného právního názoru?

M. Varadinková 22.5.2014 12:00

Re: Koryto je holt koryto

Já s článkem souhlasím. A ODS nevolím. Takže máte chybu v úvaze.

Pravdoláskařský "boj proti korupci" působí více škody, než korupce samotná. A to nejen škody materiální, ale i škody morální.

Boj proti korupci by se měl vést tak, že se minimalizuje množství přerozdělovaných peněz. Kdyby o vynaložení svých vlastních peněz rozhodoval přímo občan sám (a ne úředník za něj), nebylo by koho korumpovat.

M. Hanko 22.5.2014 11:59

Re: tragické 2

Únik odposlechů je špatně. Tečka. Nicméně v situaci, kdy z těch odposlechů plynou takto závažné informace, mé znepokojení nad těmi fakty z odposlechů vysoce převýší mé znepokojení nad tím samotným únikem.

J. Šimek 22.5.2014 11:50

Re: tragické 2

A kde je teda ta hranice, kdy se může skoro všechno? Myslím odposlechy, jejich řízený únik do médií, pozavírat podezřelé a pak si teprve nechat Nejvyšším soudem zhodnotit právní názor státního zástupce, jestli to není blbě atd.

J. Svoboda 22.5.2014 11:29

Koryto je holt koryto

Pane Grosi, váš článek se nese přesně v duchu fanatiků, kteří budou volit ODS až do úplného zániku. Vyhrožujete stejně, jako pan Vlk. Bylo by úplně nejlepší, kdybyste nechal lidi myslet za sebe vlastní hlavou a navyhrožoval stejně, jako to dělali komunisté. Že by boj proti korupci mohl zastihnout i nevinné, je asi pravda. To je podle Vás důvod, s bojem ustat? Uvědomte si prosím, kdo se tady převážnou dobu od 89. roku staral o právní vědomí, kvalitu státního zastupitelství a kvalitu policie.

P. Vaňura 22.5.2014 10:49

Volba soudců by velice pomohla,

ne že ne. Rozsudky se totiž vyznačují tím, že je někdo vynese a ten někdo je pod tím PODEPSÁN. Kolik šílených rozsudků by asi voliči dotyčnému soudci tolerovali?

P. Vaňura 22.5.2014 10:43

Sabotáž to je ze strany Ištvána a Šlachty

V zemi, kde se na foltovoltaickém tunelu a "podpoře OZE" vytuneluje 50 miliard ROČNĚ se už dva roky "řeší" údajné "trafiky" tří bývalých poslanců, ze kterých jeden žádnou trafiku ani nedostal.

Pokud jde o sabotáž, tu představují PŘEDEVŠÍM obstrukce při stavbě dopravní infrastruktury!

Namísto konkrétních úplatků "šetří" policie dodržování zákona o veřejných zakázkách právě tam, kde je ten zákon nesmyslný a škodlivý, jako většina toho, co naši zákonodárci vyplodí.

A právě TOTO ohrožuje demokracii, vždycky se totiž najdou "Vůdci," kteří slíbí, že ten neskutečný blázinec prostě zruší.