27.3.2019 | Svátek má Dita



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


PRÁVO: „Koniáš“ zasahuje v Islámské nadaci



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 40, poslední: 2.5.2014 21:48, přehled diskusí

Nechte toho, autore. Nehodlám trpět:
Autor: J. Urban Datum: 2.5.2014 21:48

svobodu slova pro nikoho, kdo chce mne o moje svobody připravit. Ten váš blábol jsem nedočetl, nestálo mi to za to.

Pokud existují "verbální trestné činy," je článek:
Autor: P. Vaňura Datum: 30.4.2014 23:18

totálně mimo.

Pokud nelze svobodně šířit nacistickou literaturu,:
Autor: P. Vaňura Datum: 30.4.2014 23:09

není důvod nezakázat jiné extremistické knihy!

Re: Pokud nelze svobodně šířit nacistickou literaturu,:
Autor: J. Jurax Datum: 1.5.2014 2:00

Ale komunistickou literaturu šířit přece můžete!

:-D

policisté narušili hlavní páteční modlitbu, která má pro mu:
Autor: J. Lepka Datum: 30.4.2014 21:27

Pane Žantovský, prosím, uveďte nějaký reciproční příklad, např. jak mají křesťanští gastarbeitři v Saudské Arábii, či v Emirátech, v neděli volno k návštěvě kostela !

Koniáš zasahuje:
Autor: M. Procházka Datum: 30.4.2014 17:30

Pane Žantovský,to je všechno k ničemu,ti islamisté se roztahují příliš a brát je v ochranu ,je velice nebezpečné.Už dnes pracují na demolici křesťanství,civilizace a demokracie.Nic pro ně tato slova neznamenají a když je někdo bere v ochranu,zavděčí se vám stejně,dýkou v zádech.

Zaspal jste dobu:
Autor: J. Rybenský Datum: 30.4.2014 14:04

Za "šíření myšlenek" byl v Norimberském procesu odsouzen a pak popraven Joseph Rosenberg, pouhý ideolog, který nikomu osobně neublížil a nikdy nedal příkaz někomu ublížit.

Totéž Julius Streicher:
Autor: P. Vaňura Datum: 30.4.2014 23:16

Ten se nemohl podílet na Holocaustu z toho důvodu, že už od r. 1940 byl mocensky odstaven a před horším osudem ho zachránila jen přízeň A. Hitlera. A totéž Rudolf Hess, od r. 1941 v britském zajetí.

No já vám nevím,:
Autor: R. Langer Datum: 30.4.2014 13:45

ale tak pokud byl podle nějakého zákona zakázán Main Kampf, tak podle stejného zákona může být zakázáno cokoliv jiného, co naplňuje jeho literu. Nebo snad pro komunisty a muslimy ten zákon neplatí?

Jiná věc je ovšem to, jestli je správné, že takový zákon vůbec existuje. Pokud ovšem existuje, platí pro všechny stejně!

Re: No já vám nevím,:
Autor: E. Sevrát Datum: 30.4.2014 16:47

To máte pravdu,zákon má platit bez rozdílu.Akorát je otázka,jestli ta kniha splňuje tu skutkovou podstatu.Mám neblahý pocit,že většina přispěvovatelů, neví o čem je řeč(já taky ne) a tak jenom slepě podpisuje "antichartu",nic nevím,nic neznám,ale je to závadné.

Dvojí metr:
Autor: P. Schuster Datum: 30.4.2014 13:39

Cituji:"Tady se kriminalizuje vydání a šíření myšlenek a to je v důsledku stejně nebezpečné jako terorismus se zbraní v ruce." A co vydavatel Michala Zítka , který byl taky obviněn za vydání knížky Mein Kapmf.

Když dva dělají totéž...:
Autor: B. Rybák Datum: 30.4.2014 13:26

Zákaz šíření politických, ideologických nebo náboženských textů v demokratickém státu je hanbou těch, kteří ho prosazují a špatnou vizitkou úrovně demokracie ve státu, v němž byl prosazen!

V tom nejlepším případě se cenzoři obávají pouze toho, že vyjdou najevo jejich snaživé lži, kterými si usnadnili svůj (oprávněný) boj s např. A. Hitlerem, s t.zv. krajní "pravicí", fašismem, šovinismem nebo s "pornografií"...

V horším případě jde pokus zabránit rozšíření nepříjemných pravd o vládnoucí "elitě" nebo jejích spojencích např. o "muslimech" (paradoxně třeba i zákazem jejich vlastních textů)!

V tom nejhorším případě jde o zákaz vyslovení (stačí v hlavních masmédiích) myšlenek, o nichž elita ví, že jsou názorem většiny občanů (otevřená kritika multikulturnosti, politické korektnosti, dogmat "zeleného náboženství", EU-realizmu,...)

To už je ale zcela za hranicí demokracie (je to elitářská postdemokracie)!

Jak patrno,:
Autor: A. Hrbek Datum: 30.4.2014 11:37

většina diskutujících nečetla ani Korán ani Starý zákon. Přesto vesele diskutuje.

Obě tyto knihy jsou plné příkazů a návodů k násilí a zabití.

Nakonec i Ježíš řekl:

Nemyslete si, že jsem přišel na zem uvést pokoj; nepřišel jsem uvést pokoj, ale meč. Nyní, kdo má měšec, vezmi jej a stejně tak i mošnu; kdo nemá, prodej plášť a kup si meč.

Ale nějak jsem nezpozoroval, že by policie stíhala vydavatele Bible "svaté"

Re: Jak patrno,:
Autor: R. Langer Datum: 30.4.2014 13:25

Však ona policie nestíhá ani vydavatele Koránu, jestli jste si toho nevšiml.

Re: Jak patrno,:
Autor: A. Hrbek Datum: 30.4.2014 19:22

Kde jsem říkal, že policie stíhá vydavatele koránu?

Re: Jak patrno,:
Autor: B. Rybák Datum: 30.4.2014 13:49

Tento Ježíšův výrok ale nelze oddělit od "nepřišel jsem zákon rušit, ale naplnit" (jehož je přímým doplňkem), a také, "dej císaři co je císařovo a Bohu, co je Boží", "hoď kamenem, kdo jsi bez viny"...a především od jím za nejdůležitější prohlášeným: "Miluj bližního svého, jako sebe samého".

Pozn: Vydavatele "bible" by stíhal jenom blázen, protože je to nejvydávanější kniha lidských dějinách! Především jste ale nezpozoroval to, že zákaz muslimských textů byl v tomto případě motivován tím, aby se o jejich nenávistném obsahu veřejnost nedozvěděla a ne z obavy, že by lid jimi "nakazil"!

Re: Jak patrno,:
Autor: A. Hrbek Datum: 30.4.2014 19:23

A na co ten meč?

Re: Jak patrno,:
Autor: B. Rybák Datum: 1.5.2014 15:08

Ve Vámi uvedených citacích jsou slepeny věty z různých evangelií a je tím velmi zdeformován jejich význam. První Vámi citovaná věta pochází z evangelia Matoušova: "34. Nemyslete si, že jsem přišel, abych na zem přinesl pokoj. Nepřišel jsem přinést pokoj, ale meč. 35. Přišel jsem, abych rozdělil člověka proti jeho otci, dceru proti matce a snachu proti tchyni."

Opravdu si myslíte, že Ježíš požadoval, aby např. matka s dcerou nebo snachy s tchyní (otec se synem) bojovali mečem? Ježíš se zde pochopitelně vyjadřuje pouze obrazně (což vyplývá ze všech jeho ostatních výroků).

Ta druhá věta ("o měšci, mošně a meči" je z evangelia Lukášova. Pokračuje tím, že se Ježíš spokojí s tím, že mají celkem dva meče a když je tím mečem při zatýkání Ježíše useknuto sluhovo ucho, Ježíš ho dotekem uzdraví (účelem zmínky o meči je tedy zdůraznění zákazu jeho použití)..

Což je v Matoušově evangeliu popsáno slovy: "52. Ježíš mu ale řekl: „Vrať svůj meč na místo. Všichni, kdo meč berou, mečem padnou." (podobně v evangeliu Janovu).

Svým pokusem o důkaz Ježíšovy bojechtivosti pomocí evangelií, jste to opravdu "přepísk"!

Re: Jak patrno,:
Autor: J. Jurax Datum: 1.5.2014 2:06

No, ono je bible kniha svatá tak dlouho mimo jiné i proto, že znalec v ní nalezne oporu pro jakýkoliv názor i pro názor zcela opačný.

Miluj bližního svého jako sebe samého, cisaři dej, co je jeho a ten meč si taky kup, kdyby po tobě někdo vrhal kameny, ač jsi bez viny, tím mečem naplň zákon ...

Podstatné je co v té knize bylo.:
Autor: J. Gutvirth Datum: 30.4.2014 11:12

Protože vymývání mozků mívá pro společnost tragické následky. Viz výplod carské tajné policie o mudrcích. Pan autor si bude sedět doma a u kafe řešit množství mrtvých, až méněcenní budou pykat za svou nevíru v korán, že?

Pokus obhájit islám ?:
Autor: J. Dvořák 188 Datum: 30.4.2014 9:49

Jelikož je islám ještě horší než fašismus ve své hrůzné podobě s koncentráky a vyznávání likvidace tzv.méněcenných ras(jiných vyznání než islám)kde jejich korán vybízí k likvidaci a úplném vyhubení všech co islám nevyznávají je v podstatě zlotřilejší než vše co zavedli Hitler a Stalin dohromady !Mein Kampf je proti koránu pohádka o červené Karkulce !Už i historie ukazuje co jsou mohamedáni zač !Kamenovat ženskou když jde po ulici sama je pro ně normální a diskuze v islámské televizi zda trestat ženu řemenem nebo klackem mluví za všechno !Zavraždit ženu za to že si chce vzít někoho kdo je jiného vyznání se považuje za normální protože jde o čest rodiny !Darmo mlčet, taky pokus o obhajování islámu by měl být trestán jako pokus o znovuvzkříšení fašismu !Zákaz islámu by měl být všude normou, jde o šíření nenávisti proti všem co neskáčou jak zlotřilí imámové pískaj s jejich následnou bezohlednou likvidací !Jen totální bůvol a analfabet to nepochopí !!!

Re: Pokus obhájit islám ?:
Autor: P. Pokorný Datum: 30.4.2014 11:42

Blázen?

Re: Pokus obhájit islám ?:
Autor: J. Jurax Datum: 1.5.2014 2:09

Ne. Realista ...

Re: Pokus obhájit islám ?:
Autor: K. Křivan Datum: 30.4.2014 18:11

Naprostý souhlas !

Re: Pokus obhájit islám ?:
Autor: P. Vaňura Datum: 30.4.2014 23:13

Nepochopí to především ten, kdo to pochopit NECHCE. Ten nepochopí ani to, co pochopí člověk s IQ hluboko pod hladinou debilty!

Policie neuvažuje v mediálních souvioslostech:
Autor: R. Brzák Datum: 30.4.2014 9:32

ale přímočařeji. Dozví-li se policajt, že skupina lidí, které potřebuje vyslechnout, se shromažďuje pravidelně v pátek ve chrámu - považuje toto za ideální chvíli k jejich zadržení.

Ano, zachovali se jako burani - ale podle našeho práva, které nerespektuje přinejmenším ve vybraných případech svobodu slova. Ale nejen našeho práva...

Souhlasím s panem Pokorným níže, přestože vnímám potenciál ohrožení ze strany islámu. Nechť si šíří svoje slova - ale je třeba je okamžitě trestat za jejich činy. Existuje k tomu řada jiných příležitostí - ale to by předpokládalo mnoho dobře odvedené policejní práce a pomoci od občanů, se kterými společným tlakem na nepřizpůsobenou skupinu lidí - samozřejmě vše v souladu se základním právem na svobodu a související odpovědnost - lze takovýmto skupinám lidí jasně vymezovat hranice. Ale naše společnost - tím myslím tu západní, jak se profiluje dnes - se vytyčovat hranice obává, zjevně pod strachem z toho, že by bylo možno ji označit za nehumánní. Ve skutečnosti jde o nepochopení lidskosti, šířené médii, oportunistickými politiky či "nezávislými" neziskovkami přisátými na dotačním řečišti.

Škoda že před více než 80 roky nezasáhla němacká policie:
Autor: L. David Datum: 30.4.2014 9:22

v "nadaci" nějakého Adolfa Hitlera.

Re: Škoda že před více než 80 roky nezasáhla němacká policie:
Autor: J. Jurax Datum: 1.5.2014 2:09

A před sto lety nerozehnala nějaký spolek, kde své myšlénky šířil jistý Uljanov, známější jako Lenin ...

Jde o pomatené "korektní" názory !:
Autor: L. David Datum: 30.4.2014 9:10

Neboť islám je prioritně dobyvačným terorismem, který se náboženstvím pouze maskuje. Stačilo by, kdyby si autoři podobných spanilomyslných úvah přečetli Korán.

Nerozumím tomu, proč to neudělají a místo toho píšou bláboly o demokracii, svobodě, lidských právech a dalších bla-bla.

Většině muslimů je u pihele nějaká demokracie, kterou neuznávají, ani nevědí co to je. A tomu  malému procentu muslimů, kteří se s pojetím naší "demokracie" seznámili jsme pro smích a umějí místrovsky využít právě této naší hlouposti.

Islám neuznává nic než sílu, a proto je NUTNO (vy rozumbradové) postavit se islámu SILOU ! !

Chválím českou policii za vyjímečně správný počin !

Re: Jde o pomatené "korektní" názory !:
Autor: K. Křivan Datum: 30.4.2014 17:15

Přesně tak !  Islám už 1300 let dobývá Evropu a je nepřítelem všeho neislámmského.  Je nepřítelem civilizace.