23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

POLITIKA: Úsvit káže vodu, ale pije víno

"Do Úsvitu jsem vložil svou práci, své jméno a slíbili jsme voličům prvky přímé demokracie. Ale aby stranu někdo rozvracel a od těchto principů ustupoval, tak to opravdu ne, to nás radši bude devět." Inu, po jejich ovoci je poznáte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 22.4.2014 1:03

No,

122 melounů pro devět členů hnutí - to se už vyplatí jít do politiky a oblbovat lidi :-)

Okamura není Pitomio, ale chytrý pán, co ví, co je pro něj dobré - těch 122 melounů, i kdyby se dělit musel s ostatními osmi členy hnutí :-D

V. Vaclavik 20.4.2014 13:22

Hnuti, ktere chce delat politiku

aniz by se stalo politickou stranou, je podvodne z definice. Delam-li politiku, jsem politik, a to same plati pro hnuti, tecka.

V. Vaclavik 20.4.2014 10:09

briliantni vypichnuti

Tohle je rana, ktera jde primo na komoru tomuto politikovi typu snatkoveho podvodnicka a jeho volicum a priznivcum, uzitecnym blbcum, kteri mu uverili.

J. Boleslav 20.4.2014 12:41

Re: briliantni vypichnuti

Je docela zoufalé, kolik lidí tuto partu v počtu 9 členů volí či preferuje.

Z. Bureš 20.4.2014 7:49

Stačí jedna věta - asi takto:

Fašoidního demagogického Tlučhubu - PiTomia Okamuru nám byl čert dlužen !!!

J. Boleslav 20.4.2014 12:42

Re: Stačí jedna věta - asi takto:

Souhlas.

V. Mlich 20.4.2014 17:54

Koho nám byl čert dlužen víc?

Myslím, že na scéně máme nějaké subjekty, které nám byl čert dlužen víc. Okamura aspoň odsál pár voličů komunistům a socanům. Jeho čas teprv nastane, až se Sobotka rozhádá s Babišem a Babiš ho vymění za Okamuru a do počtu se sveze TOPka, která by taky ráda využila nový služební zákon k obsazení doživotních trafik svými lidmi.

J. Boleslav 20.4.2014 18:34

Re: Koho nám byl čert dlužen víc?

TOPka nikdy s Babišem ani Okamůrou do vlády nepůjde.

J. Vintr 20.4.2014 2:13

Tomio je úspěšný podnikatel

dokázal dobře prodat svůj mediálně známý obličej a nalákat spoustu voličů, kteří mu zajistili spoustu peněz. Nic víc za tím není. Ty kecy, kterými lákal voliče, nabyly ani náhodou míněny vážně (jako ostatně u všech ostatních uchazečů o politická koryta - bez výjímky).

P. Čech 20.4.2014 7:56

Re: Tomio je úspěšný podnikatel

Nechci jej nikterak obhajovat, nicméně zatím vidím, že opravdu se snaží dělat to, co říkal. Ikdyž s více věcmi, které říkal nesouhlasím (jeho názor na komunisty). Hnutí Úsvit opravdu předložilo ve sněmovně množství návrhů zákonů, vycházejících z jeho programu. Více dělat totiž nemohou, když mají pouhých 14 poslanců. Naopak ti, kteří mají většinu poslanců (koalice) zatím nic smysluplného nepředvedli. Poslanci opoziční (mimo Úsvit, jehož poslanci nejsou ani koaliční ani opoziční) zejména ústy pana Kalouska pouze hloupě žvaní, stejně, jako to dělali ve sněmovně minulé, v době kdy byli ve vládnoucí koalici.

J. Boleslav 20.4.2014 12:44

Re: Tomio je úspěšný podnikatel

Jistě, Okamůra - spasitel naší demokracie. Nezapomínal byl ale ani na Bureše, ten funguje na podobném principu. Jen má víc peněz a proto i větší preference.

V. Vlach 20.4.2014 17:44

Re: Tomio je úspěšný podnikatel

Se pomalu profilujete jako milec minulých a bohužel ještě nynějších politických struktur a jejich arcizlodějskému Systému. Nu což, po volbách Vás přejde humor.

J. Boleslav 20.4.2014 18:36

Re: Tomio je úspěšný podnikatel

Nesázejte tolik na blbost lidskou. Většina lidí takové odporné kreatury jako je Okamůra nebo Babiš dříve nebo později prokoukne.

Š. Hašek 19.4.2014 20:50

Přeji všem voličům

a podporovatelům našeho milého Kimirsena, aby se dočkali ve zdraví výsledků jeho blábolů.

Nechal by si někdo operovat koleno od plyšáčkového šaška? Ale za presidenta by ho chtěl klidně.

J. Vintr 20.4.2014 12:39

Re: Přeji všem voličům

Operovat koleno může jen odborník, zatímco prezidenta může dělat kdokoliv - i úplný blbec.

J. Boleslav 20.4.2014 12:45

Re: Přeji všem voličům

Konec konců se už v podstatě stalo.

V. Vlach 19.4.2014 14:28

Volební program beru všema 10ti.

Okamuru, kdyby se ukázalo po volbách(vítězných), že se neřídí tím co hlásá a že nenaplňuje program slíbený voličům, by mohli voliči přece okamžitě odvolat. Tak o co všem hnidopichům jde?

V. Vlach 19.4.2014 14:33

Re: Volební program beru všema 10ti.

Navíc ať je jakej chce a pokud se budu účastnit voleb, které pořádá Systém, který je mým úhlavním nepřítelem, tak není(zatím) koho jiného. A měl by se ohlížet kolem sebe, s kým bude v koalici, páč sám to asi nedá. Jenom koalice více stran, které mají obdobné programy, může porazit tu dřevomorku politiků, velkopodnikatelů s větrem a EU řitních alpinistů.

Ale s těma 9ti členy pohoří, o tom žádná.....

J. Boleslav 20.4.2014 12:47

Re: Volební program beru všema 10ti.

Jak vidno, jste jedním z jeho přívrženců. To vcelku koresponduje s Vašimi zdejšími příspěvky.

V. Vlach 20.4.2014 17:41

Re: Volební program beru všema 10ti.

Ňo vidíte, škoda, že s Vašemi přípodotky nekoresponduje nic, vůbec Nic.

J. Boleslav 20.4.2014 18:32

Re: Volební program beru všema 10ti.

To je ovšem pouze Váš veskrze mylný subjektivní názor.

V. Hák 19.4.2014 10:41

Dle mého názoru.

prostě jedna trapná figurka naší politiky závidí druhé.

M. Kosejk 19.4.2014 10:14

+ ta taškařice s financováním Okamury

Taky vtipná je ta taškařice s tím, jak náš rétorický strážce čistoty politiky - Okamura - pravidelně měsíčně fakturoval Úsvitu konstantní částku (984 483,- Kč) na jeho živnostenský účet. A že to prý zpětně zdokladoval. Naprostý výsměch lidem a naprosto protizákonné jednání, ale jeho fans mu to žerou a novináři o tom nepíšou.

Kdyby to bylo tak, jak Okamura tvrdí, tak by si měsíčně nefakturoval konstantní částku. A navíc nechápu, proč by to dělal tak složitě, když ty údajně nakoupené služby mohl objednat přímo na Úsvit, který by to také přímo zaplatil. Okamura prostě tuneloval státní příspěvky pro Úsvit - a novináři to ignorují (krom Reflexu). Kdyby takhle neortodoxní přistup k financování svého předsedy měla např. ODS nebo ČSSD, tak by z toho novináři udělali kauzu na několik týdnů - ale u Okamury nic.

A o tom, jak se novináři disproporčně staví k informování, je tenhle článek:

http://echo24.cz/a/iiuSK/policie-vtrhla-do-schwarzenbergovy-firmy

B. Rybák 20.4.2014 11:14

Re: + ta taškařice s financováním Okamury

Přesně tak! Jediným plusem zcela nepřijatelného politického "chaota" Okamury je to, že není EU-hujerem (v EU je přímá demokracie nemyslitelná).

Přímým tahem pana Babiše na "branku" (stát) se cítí ohroženy už i "pravdo-láskařské" kruhy (např. pan Pehe) a i někteří EU-hujeři (TOP09, Sobotkova ČSSD) a vzniká tak zcela chaotická situace, jejíž projevem mohou být i informace z tohoto článku pana Doležala:

http://www.reflex.cz/clanek/komentare/55961/bohumil-dolezal-maji-v-mfd-kocovinu-z-babise.html

P. Čech 19.4.2014 9:12

Pane Matějko, kecáte a lžete!

Nejsem příznivcem pana Okamury, ikdyž jsem naopak příznivcem hnutí Úsvit. Lépe řečeno jeho programu. Pan Okamura totiž má jeden, dosti velký handicap. Rychleji mluví než myslí. A tak se stává, že občas prohlásí věci, které nejsou pravdou a které mohou vypovídat o jeho neznalosti problému. Sám jsem jej přistihl u jeho projevu v Kladně před volbami při "lži", když prohlásil, že ve Švýcarsku je přímá demokracie. Není, je tam demokracie zastupitelská. A takovýchto přebreptů se dopustil více. To ovšem nic nevypovídá o programu hnutí Úsvit, který v podstatě formuloval pan Pavel Kohout a nikoliv pan Okamura. Pan Kohout ví o čem mluví. Že program hnutí Úsvit nefunguje, jak tvrdíte?  Je to lež a Vy to sám víte. Funguje a to dokonce velice efektivně. Bohužel nikoliv u nás, ale ve Švýcarsku a Lichtenštejnsku. Raději si ujasněte, co to je či co by mělo být politické hnutí. Podle mne politické hnutí, stejně jako jakékoliv jiné hnutí, nemusí mít nutně nějakou členskou základnu, své členy, které je možno zavázat k povinnému konání tak či onak. Politické hnutí je tvořeno jeho představiteli a jeho příznivci (nikoliv členy) To však neznamená apriori že členy mít nesmí, pouze nemusí. V tom totiž spatřuji základní a zásadní rozdíl mezi politickým hnutím a politickou stranou. Proto také jsem psal panu Okamurovi a panu Babišovi, aby z ANO a Úsvitu nedělali, probůh, politickou stranu. To by totiž byl začátek konce jejich existence.

V. Hajková 19.4.2014 10:00

Re: Pane Matějko, kecáte a lžete!

Docela  bych  ráda-  viděla  odkaz  na  vyjádření  se  p.  Kohouta   k   ""USVITU" -  to  jste  jaksi  nedodal.   Jmeno   ekonoma  Kohouta  bylopřed    před  volbami   OKAMUROU   jen  zneužito!!

V. Hajková 19.4.2014 10:04

Re: Pane Matějko, kecáte a lžete!

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/okamuru-opustil-jeho-guru-vadily-mu-vyroky-o-romech_282952.html#.U1IthycpOXc       Laskavě- si  toto  přečtěte  a  shledáte  -  jak  kecáte-  což  u  Vás  není  nic  nového  :-)))))))

V. Hajková 19.4.2014 10:05

Re: Pane Matějko, kecáte a lžete!

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/okamuru-opustil-jeho-guru-vadily-mu-vyroky-o-romech_282952.html#.U1IthycpOXc

P. Čech 19.4.2014 10:39

Re: Pane Matějko, kecáte a lžete!

Paní hájková, mám za to, že nemáte pravdu. Ono totiž nestačí hýřit odkazy z internetu. Přečtěte si laskavě knihu pana Pavla kohouta "Úsvit. Kritika politického systému a návrh nové Ústavy pro Českou republiku" a seznáte sama, kde je pravda. Ony totiž různé odkazy na internetu nemusí pravdou být.

P. Čech 19.4.2014 10:43

Re: Pane Matějko, kecáte a lžete!

To jsem dávno četl, paní hájková. Ovšem není to to, co říkáte. Není to vyjádření pana Pavla kohouta, jehož si velice vážím, nýbrž lživý článek nějakého "novináře", který zde uvádí polopravdu. Polopravdy jsou, jak známo, mnohdy horší než přímé lži. je pravdou, že pan kohout přešel k SSO Toť asi tak vše, ostatní je lež.