24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

UKRAJINA: Nebezpečný krymský precedens

Ukrajinský Krym si v referendu s téměř stoprocentním výsledkem potvrdil rozhodnutí svého parlamentu vyhlásit nezávislost na Ukrajině a okamžitě požádal o začlenění do Ruské federace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 20.3.2014 22:32

Re: Kdy začínají dějiny Ukrajiny

Třetina Ukrajinských občanů (nejenom Rusů) hovoří pouze Rusky. To, že kyjevský "parlament" schválil jejich jazykovou diskriminaci je dostatečným důkazem toho, jaká "chátra" ho ovládla. Je zřejmě pouze Putinovou zásluhou, že východ Ukrajiny okamžitě nepovstal, protože on by Ukrajinu dříve nebo později získal v demokratických volbách bez boje! V krizi se potácející "západ" jí nechce a ani nemůže nic nabídnout a proto musí na Ukrajině vykopat příkopy nové studené války za nimiž chce svou konkurence neschopnou neo-socialistickou říši stmelit! Jen blázen by od toho čekal něco dobrého pro nás!

B. Rybák 20.3.2014 22:01

Re: FUJ!

My jsme ve své historii měli před "Mnichovskou zradou" nějaké problémy s Ruskem? Nebyli po celé naše dějiny naším smrtelným ohrožením především Němci? Víte vůbec co je to fašismus (on někdy existoval v Rusku)?

B. Rybák 20.3.2014 21:54

Re: Pane,

EU-socialismus si rozvracet nedejte! Všechny jeho odpůrce od jeho budovatelů izolujte (osvědčené jsou elektrické dráty)!

Ona ale existuje třetí možnost. Český demokratický, o spolupráci se všemi slušnými státy se opírající stát. Díky "užitečným idiotům", kteří si neumí domyslet jak moc "blbé" je "zelené", politicko-korektní EU a vlastizrádcům, kteří jsou za EU-lhaní placeni je tato možnost už ovšem bohužel pouze hypotetická!

B. Rybák 20.3.2014 21:14

Nebezpečný precedent

Už dávno nastal rozbitím Jugoslávie a vytvořením teroristy ovládaného "státu" Kosovo, který dodnes oprávněně neuznávají ani všechny státy EU. "Humanitární" bomby dopadající na Bělehrad rozbili na padrť do té doby důvěřivou prozápadní politiku Ruska! Pan prezident Rutin zatím neklesl tak hluboko, aby házel bomby na nějakého tradičního spojence USA nebo "jádra" EU!!!

J. Šejnoha 20.3.2014 19:53

Kosovo je nebezpený precdens

Krym je jeho logické pokračování, které inicioval Majdanský násilný puč.

Díky bohu za tu domobranu a referendum na Krymu.

1000 x lepší než Kosovsko Srbský masakr !

F. Ogáv 20.3.2014 19:28

Re: FUJ!

Byl bych rád, kdyby to byla pravda.

B. Volarik 19.3.2014 20:44

Re:Ukrajinští bolševici na konci 2.světové války....

OMYL! To byli Sovětští bolševici!!! Diktovala Moskva.

J. Václavíková 19.3.2014 20:38

Re: FUJ!

Pane Ogáve, nemám tyto bezprostřední zkušenosti, ovšem to znechucení cítím stejně. A pořád doufám, že není tolik Čechů tak pitomých, jak to na diskuzi vypadá.

P. Sulc 19.3.2014 19:35

Re: Nebezpeční precedens bylo Kosovo, nebýt toho,

A proc mel tehda Zapad hybat prstem, kdyz nehybali ani Cesi, treba na rozdil od Finu ci Israelcu, kteri hybali docela dobre? Cesi nehybali ani v 38, jen stale vzdy cekali, az zahyba za ne nekdo jiny a vytahne je z bryndy. A nez mi zacnete nadavat, pripravte si nejake sikovne argumenty, at nenadavate naprazdno, Co se Kosova tyce, mate ovsem pravdu na 100 procent. Americane o tom ovsem vedeli prd, ale knize, ten uz vedet co a jak mel, presto pospichal Kosovo uznat.

J. Kanioková 19.3.2014 19:35

Stačí pohled na pravou stranu...

Hospodářské sankce vůči Rusku? Doplatilo by na ně Německo a Nizozemsko

Jo, to je tak, když se lidi řídí emocemi, ne zdravým realistickým myšlením

P. Sulc 19.3.2014 19:30

Re: Nesmysly o referendu

No, Amerika , tusim, v te zahranicni politice spise pokulhavala, snad jeste mimo J F Dullese.Toho soudruzi stale proklinali, jeho bratra take. Jenze v minulosti alespon Amerika byla silna a nejaky ten omyl nebyl tak zly. Ted uz ale je vse jinak.Uz aby byl O. v haji. A co se studene valky tyce, nemel jsem dojem nikdy, ze je u konce. Spise ze je v mrazaku a ceka na svoje ''lepsi pristi'' No, uz se dockala. Ale s tim Krymem , to jak Zapad, tak i Ukrajinci dosti po$rali, ted nebudou ani penize za pronajem, ani laciny plyn a nafta. Nenavist a emoce nedelaji dobrou politiku, jenze toho se nekdy ''lid'' nedokaze zbavit. Ostatne, ''lid'' je blbec.

B. Hamáček 19.3.2014 19:13

Re: Pane,

Víte Sevrát a jemu podobní jsou nepochybně placení agenti ( nebo profesionální podporovatelé bolševika ) , svou práci dělají dobře , ale jako rozvraceči jakžtakž demokratického systému by měli být v nejmírnějším případě izolováni od společnosti . Opravdu škodí . Raději v blbé EU , než s Ruskem.

J. Kulišek 19.3.2014 19:12

Re: Nebezpeční precedens bylo Kosovo, nebýt toho,

No casto, kdo chce delat proruskou propagandu zacne tim, ze neni prorusky. Na Grenade jste dostali na zadek. Nakonec rusti dustojnici rekli kubanskym vojakum, aby bojovali do posledniho a pak se sli schovat na sovetske velvyslanectvi. Na ostrove, ktery ma 80 000 lidi se naslo ve skladistich 250 000 pusek vz 52 ceskoslovenske vyroby, pripravene dodat komunistickym hnutim v Latinske Americe. No pravda je, ze to byla snad jedina zbran, ktera se konstrukterum se CS Zbrojovky skutecne nepovedla. A kde se ve vas bere drzost, tvrdit, ze zapad mel povinnost, jit do nuklearni valky s Ruskem aby zachranil komunismus v Ceskoslovenske Socialisticke Republice? Vzdyt kazdy krome cechu vedel ze nejaky komunismus s lidskou tvari je nesmysl, to je stejne jako lidozroutstvi s lidskou tvari. No a valka nebude, protoze by musela byt nuklearni a zadna velmoc netouzi po sebevrazde. To snad, az se nuklearni zbrane dostanou do ruky muslimskym fanatikum.

J. Kulišek 19.3.2014 18:55

Re: bože, to je Mrázkova slepota

A proc Ceskoslovensko po valce nevratilo madarske uzemi puvodnim majitelum ? Takove otazky  by se mohly klast ve vsech ruznych pripadech a misto reseni by se kazdy prebijel slovy proc?

F. Ogáv 19.3.2014 18:08

Re: Všechna čest a klobouk dolů:

Maďar nejsem, kdybych byl tak by mi to nevadilo a bylo by mi stejně dobře, jako je mi teď. Být Maďarem nebo někým jiným je problém? Pro mne není. Já si myslím, že jsem Evropan i když novou RVHP nemám moc rád.

Místo toho slova na které se ptáte jsem chtěl napsat něco velmi expresivního, ale protože jsem reagoval na příspěvky pana E.S. připadlo mi to takto vtipné. Asi nebylo. Ne vše se povede. :-)

F. Ogáv 19.3.2014 17:44

Re: Pane,

to bylo myšleno pro E.S. v 16:46

F. Ogáv 19.3.2014 17:39

Pane,

já bych asi nikdy nenapsal, že mne Vaše rodina nezajímá, to však nevadí to je ten rozdíl mezi námi. Moje matka byla osvobozena jednoho dubnového rána na silnici někde v Durynsku.

Na tehdejší Němce mám stejný názor jako Vy a divím se, že nevíte proč Vaše rodina, která mne ne nezajímá musela čekat až do 8.5. Protože komunistický imperialistický ksindl si usmyslel. Divím se, že nevidíte stejný fanatismus v pohledech Rusů na Krymu,s fanatismem  jaký byl v pohledech Sudetských Němců když volali Heim ins Reich. Já bohužel mám z první ruky to co se dělo v Osvětimi ale také z první ruky co se dělo v gulazích na Sibiři. Nedá se srovnávat. Domyslete sám co bylo horší. Já vím svoje. Buďte zdráv.

E. Sevrát 19.3.2014 16:46

Re: FUJ!

Vaše matka a vaše rodina mě opravdu nezajímá,ale chápu vděčnost za osvobození ze strany USA-zřejmě z okolí Plzně.Ovšem moje rodina žila v Praze 8,v Kobylisích a tedy hned vedle tzv. Ďáblické střelnice,kdy po atentátu na Řišského protektora Německý dobytek střílel české lidi,ale aby to ten Německý dobytek umocnil,tak z tlampačů vysílal jména popravovaných a jejich střelbu,takže to všichni v okolí slyšeli.A pak z Ďáblického háje 8.5.1945 přišla Rudá armáda,pomíčky mrtvých tam jsou dosud. a vyhnala Německý dobytek.Mojí mamince bylo patnáct a byla to hezká dívka a nikdo ji neznásilnil a ani neobtěžoval,to se většinou odehrávalo v Německu a bylo ta reakce na Německá zvěrstva a opravdu primitivní způsob ponížení německého národa.Říká Vám něco 11.9. 1951 a tzv.Vlak Svobody, za účast  přípravy maminka dostala 2 roky vězení,které si odseděla na Borech (tři měsíce na cele s Jiřinou Štepničkovou),ale to je na delší povídání.Závěr: i tak byla maminka vděčná Rudé armádě za osvobození do konce života a bez toho bych tady asi nebyl.

E. Tocháček 19.3.2014 16:25

Re: Přesně tak.

Jestli jste vyjadřoval tak čitelně jako zde, je možné že vás ani nepochopily. Ale nějak jste přešel ten radar, máte k tomu nějaký důvod ?

E. Sevrát 19.3.2014 16:14

Re: Studená válka nezačíná, žádný precedens,

Jistě,náš Pán Bůh vidí vše,ale jeho náruč je všeobímající a tak i ty duševně pomalejší,zaostalejší,těžkopádnější a i mdlého rozumu vezme do svého do své náruče.Takže, žádné obavy pane Bureši,Ráj vás čeká.

M. Šejna 19.3.2014 16:14

soudruhu učiteli Fardo

kouzlem nechtěného jste sem hodil odkaz na to, co píšu, tedy, že nejprve Rusíni poslali Stalinovi žádost o "věčném snu podkarpatských Rusínů žít v jedné rodině s UKRAJINSKÝM lidem". Poté následoval manifest "Manifest o sjednocení Zakarpatské Ukrajiny se sovětskou Ukrajinou". Beneš byl od počátku přesvědčen (a nejspíš zcela oprávněně), že proti-československá kampaň na Podkarpatské Rusi je vyvolána místním sovětským velením a ukrajinskou vládou v Kyjevě, nikoli ústřední sovětskou vládou v Moskvě, kterou jakási Podkarpatská Rus tehdy vůbec nezajímala, protože řešila dobytí Berlína.

D. Nowodny 19.3.2014 16:03

ko ko ko dak

kam to putinovo(ruske)  vejce mam dat ???

D. Nowodny 19.3.2014 15:58

Re: Příspěvky pana Rudy jsou tak neskutečně...

prave vam spdly pdvlikacky do vasi kadibudky !

M. Šejna 19.3.2014 15:55

bože, to je Mrázkova slepota

ta území získala Ukrajina jako součást SSSR. Pokud tomu nerozumíte a nepovažujete Ukrajinu za součást SSSR , tak mi pak vysvětlete, proč si Ukrajina po vystoupení ze SSSR počátkem 90.let nechala uzemí, které SSSR získalo. Proč je Ukrajina nevrátila zpět SSSR, nebo původním majitelům?

M. Šejna 19.3.2014 15:52

pane Mrázku

vy jste v budapěšťské memorandu nejspíš četl jen závazky mocností a nikoli závazky Ukrajiny, že?

K. Luboš 19.3.2014 15:49

Všechna čest a klobouk dolů:

„Je z vás na blití vy zasevrátovaní postkomunisté, rusofilní vyliždírové, nenapravitelní lůzři, Rodné Strany doktoři.“

Teda chlape, kam vy na ty výrazy chodíte. Je vidět, že starší generace se ještě dokáže vyjadřovat.  Pro mě je svátkem každý den, kdy si mohu přečíst takovou nádhernou a expresivní češtině. Podle jména bych usuzoval, že jste snad nějaký horkokrevný Maďar! Ale co je to ten „zasevrátovaný“?

J. Vyhnalík 19.3.2014 15:25

Re: Nesmysly o referendu

Samozřejmě, že takhle by to bylo správné, ale to by museli politici EU dělat i něco jiného, než si trénovat co nejlepší úsměv pro setkání s Jaceňukem.

Jinak, taková dohoda je obtížná, pokud revoluční parlament a revoluční vláda prohlásí řádně zvolené regionální orgány apriori za nelegální a jakékoliv jednání odmítají.

J. Vyhnalík 19.3.2014 15:16

Re: Nesmysly o referendu

Ten náš trouba byl hlavně ješita, který nedokázal zkousnout, když mu lidi netleskali. Když se Slováci začali trhat od Československa a na Slovensku začaly hořet "vatry nezávislosti", tak se sebral a odjel do Bratislavy, "aby to urovnal". Jak vlezl na náměstí, začali lidi pískat, snad přiletělo i nějaké to vajíčko, nebo rajče a ten náš trouba se urazil a stáhl se do ústraní, aby na něho nepadl ani stín negativních emocí při dělení federace. Poté, co bylo rozdělení dojednáno, hned vyjel jak rytíř z Blaníku a hned se nechal zvolit presidentem republiky a to již potřetí a posléze i počtvrté. To přes svůj někdejší slib, že bude presidentem pouze do prvních svobodných voleb a přes strašení duchů Ústavy, která umožňuje jednomu člověku být presidentem maximálně dvakrát. Nakonec mu tedy to dělení republiky přišlo velmi vhod.

Pokud jde o USA, pořád si říkám, jestli nejde o odvetu za ruskou roli v konfliktu v Sýrii. Pokud by Rusko ztratilo Krymskou základnu, jeho vliv v Černém moři a potažmo ve středomoří by byl výrazně oslaben. Pokud by časem získalo základny na Krymu NATO, byl by Ruský vliv na celou oblast prakticky vygumován. Každopádně z těch několika vyjádření amerických "expertů" k situaci na Krymu a na Ukrajině, na mne dýchl duch studené války ještě víc, než od našich komunistů. Vedle těch pitomců dokonce i Zaorálek vypadá jako diplomat.

Z. Bureš 19.3.2014 14:49

Re: Studená válka nezačíná, žádný precedens,

Pane Bože - Ty to vidíš......

E. Sevrát 19.3.2014 14:46

Re: Studená válka nezačíná, žádný precedens,

Ano,někdy stačí i foto.Kdo vypadá jak marxistický komunista či Che-Geuvara k tomu má jistě důvod,tedy pokud to není nějáký vědec apod. I ta vaše ikonka svědčí o vašem nízkém IQ.