29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

POLITIKA: Je to skutečně blbákov

Plzeň se dusí ve výfukových plynech, onemocnění způsobených znečistěným ovzduším (včetně leukemie) je víc, než je celostátní průměr, a "ekologisté" protestují proti obchvatu Plzně. Na D5 se staví drahý a zcela zbytečný tunel a "hlídací psi demokracie" se diví, proč jsou dálnice v Česku tak drahé. "

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 18.12.2013 12:41

Zcela s autorem souhlasím

Vzhledem k tomu, že ty "blbosti" prosazují především nedotknutelní slouhové vznikající DEU říše, bych název pozměnil na "Protektorát blbákov".

J. Boleslav 17.12.2013 14:06

Výborný článek

100% souhlas.

R. Brzák 17.12.2013 13:00

Ve svých úvahách o vězeňském prostředí

jste prokázal, že ani Vy nejste proti manipulaci odolný. Nemůžete ale vědět, že ve věznicích se dělají "potěmkinovské" cely, ve kterých obvykle žádný běžný vězeň čas netráví, jsou totiž určené k ukazování médiím. Je běžné například, to, že když se najde například dárce nábytku pro vybavení několika cel, nebo společenské místnosti (4x4 metry, pro dvacet osob), je tato nabídka bez vysvětlení odmítnuta. Není to však proto, že by tam již byl používán nějaký použitelný (pro člověka, který si chce sednout na obyčejnou dřevěnou židli) nábytek. Pokud se necháte ošálit fotkami, které problesknou do médií, pamatujte, jak pěkná fotka zachycuje našeho současného prezidenta - kdo umí se světlem, ani retušovat nepotřebuje...

S celkovým vyzněním Vašeho článku souhlasím.

J. Vintr 17.12.2013 22:52

Re: Ve svých úvahách o vězeňském prostředí

Nicméně údaje o výdajích, přepočítané na jednoho vězně, budou asi pravdivé. Kde ty peníze ve skutečnosti skončí, o tom už statistiky nehovoří ...

V. Novák 17.12.2013 11:19

A všiml jste si, že daně nejvíc zvyšovala pravice?

Že to Kalousek zvedl spotřební daně na benzín a naftu tak, že se vyplácí nakupovat v zahraničí?

O dvojím zvednutí DPH nemluvě.

Z. Lapil 17.12.2013 11:36

Re: A všiml jste si, že daně nejvíc zvyšovala pravice?

A všiml jste si, kdo Vaše peníze rozdává lidem ne zcela chudým? A nemluvte mi tu o cinknutých státních zakázkách. Přece když 80 nebo kolik % státního rozpočtu spotřebují povinné výdaje definované (levicovými) zákonodárci, nemá ten rozpočet, který musí uživit přinejmenším ještě armádu,  školství a nějakého toho ministra moc šanci něco ušetřit.

Ale možná ani nejsme ve při, možná je hlavní průšvih v tom, že je "to všechno jedna verbež", přestože parlament tu byl původně od toho, aby vládu kontroloval, dnes... Dnes je to prostě jedna verbež, no. Jenže to je na debatu, kterou rozhodně nejsem schopen vést v rámci povinné pracovní přestávky :-).

R. Langer 17.12.2013 11:52

Re: A všiml jste si, že daně nejvíc zvyšovala pravice?

Prej Kalousek a pravice... :-D :-D :-D

... to je dobrej fór!

Odkdy pravice zvyšuje daně?

Ale obelhal vás skvěle, ta levičácká liška podšitá! ;-)

Tak už si to prosím pro příště zapamatujte - je to levičák jako poleno, jako celá ODS!

J. Vyhnalík 17.12.2013 2:48

Amazon

Signifikantní je reakce na plány Amazonu vybudovat u nás dvě logistická centra a to, vemte si tu drzost, dokonce v průmyslových zónách.

Místo toho, abychom vyjednávali a snažili se domlouvat co největší kus krajíce pro naše lidi, házíme Amazonu klacky pod nohy. To si opravdu ti lidé nedokáží spočítat, že pokud nebude práce pro skladové dělníky v Amazonu, tak časem nemusí být práce ani pro ně, a oni budou muset své, hypotékou řádně zatížené, domečky opustit?

E. Heusinger 17.12.2013 3:40

Jojo,

to je opravdu radost když lidem okolo jejich domů budou ve dne v noci dunět kamiony.

J. Vavrochová 17.12.2013 6:39

Re: Jojo,

No, průmyslová zóna je asi ve schváleném územním plánu a k němu se mohli obyvatelé včas vyjádřit. Proč to neudělali?

J. Slanina 17.12.2013 9:13

Re: Blbečku Šoustale.

http://praha.idnes.cz/dobroviz-referendum-amazon-vysledky-dss-/praha-zpravy.aspx?c=A131206_215916_praha-zpravy_wlk

"V Dobrovízi chce firma nastálo zaměstnat 2 000 lidí a další stovky míst přibudou v sezoně."

"Obyvatele Dobrovíze nepřesvědčilo o záměru Amazonu ani to, že by bylo podmínkou výstavby distribučního centra vybudování obchvatu."

P. Boublíková 17.12.2013 9:27

Re: Jojo,

Dost často si musí lidé vybrat, jestli chtějí klidné prostředí a nezaměstnanost, nebo práci a s tím spojenou zátěž pro životní prostředí. Viz Ostravsko.

V. Novák 17.12.2013 11:20

Dost často lidé tu možnost nemají.

Viz Ostravsko.

J. Vyhnalík 17.12.2013 12:54

Re: Jojo,

A ještě tam budou jezdit autobusy s lidmi do práce a z práce a představte si tu drzost, že někteří ti pracující budou chtít jezdit svými auty!

Mimochodem je to vedle letiště a ti, kterým vadí hluk mají svoje domy už jistě proti hluku izolované.

Psychologie NIMBY v praxi. Hlavně nic neměnit a nadávat na ty nahoře.

L. Šarina 17.12.2013 13:47

Re: Jojo,

No raději dunět kamiony, něž dunění v hlavě že něco splácím a nemám na to !I když finančně negramotných lidí u nás je hafo.

M. Šejna 17.12.2013 7:47

pane Vyhnalíku

to je paradox demokracie. Nikdo Amazonu klacky pod nohy nehází. V Dobrovízi proběhla anketa nezávazná pro obecní úřad.Té ankety se zůčastnila zhruba polovina voličů a z nich pak polovina hlasovala proti logistickému centru. Takže jen čtvrtina obyvatel protestuje, zbytek byl pro a nebo se vůbec nedostavil. A protože výsledek hlasování není pro zastupitelstvo závazný, lze toto házení klacků pod nohy označit jen za šaškárnu pro média.

R. Langer 17.12.2013 11:53

Re: pane Vyhnalíku

To doufám...

J. Vyhnalík 17.12.2013 13:03

Re: pane Vyhnalíku

Viděl jsem TV debatu se zástupcem Amazonu a jestli mne něco překvapuje, tak to, že se v polovině nezvedl a neřekl: "Fajn, projekt změníme, jeden sklad bude na Slovensku a druhý v Polsku, nashledanou."

Nejde o vyjednávání, byli bychom hloupí, kdybychom se nesnažili vyjednat co nejlepší podmínky, ale o ten mediální hon okolo.

P. Papež 17.12.2013 19:33

Re: pane Vyhnalíku

Obdobné "velkopracovny" byly už vybudovány za Zemana, když předsedal vládě. Zahraniční investor vybudoval fabriku (sklady) se slibem tisíců zaměstnaných samozřejmě s velkou úlevou na daních (což se firmě sakra vyplatilo). Dnes jsou tyto prostory prázdné, zahraniční investor šel dále na východ a občané mají za zády obrovské haly a sklady. Ty pomalu a jistě pronajmou Vietnamci na výrobu falešného zboží či přímo na pěstění marihuany. Nejlepší na tom je vždy to, že nejvíce jsou pro devastaci životního prostředí ti, kteří v oblasti nebydlí. Jakmile se ohrožení začne týkat i jich, okamžitě obrací a jsou největšími obhájci životního prostředí. Zajímalo by mě, kdyby za barákem panu Vyhnalíkovi něco takového postavili, jak by obhajoval investory. Dost směšné, pane Vyhnalíku, což?

J. Vyhnalík 17.12.2013 22:53

Re: pane Vyhnalíku

Amazon si buduje distribuční logistická centra tak, aby optimalizoval dovozové vzdálenosti. Nepočítá tedy s tím, že by naše centra zásobovala Ukrajinu, nebo Německo, nehrozí tedy, že by se odstěhovala do Indie.

Právě se chystá stavba domů na loukách, kam chodím se psy a přitom z polí, kousek dál je už golfové hřiště. Tam, kde bývalo školní hřiště s tartanovou dráhou, stojí Ikea a bazén, kam jsem chodil ráno plavat zavřeli kvůli výstavbě hypermarketu o kus dál. Nepříjemné, ale tak to prostě chodí.

P. Papež 17.12.2013 23:42

Re: pane Vyhnalíku

Mám radost, že jako jediný znáte všechny záměry Amazonu do budoucna. Bohužel vše bývá jinak, než zahraniční investor  při příchodu avizuje.

J. Vyhnalík 17.12.2013 23:59

Re: pane Vyhnalíku

Amazon je e-shop a pokud bude mít odbyt, bude potřebovat sklady všude, kde bude obchodovat. Pokud zkrachuje, tak skončí i ty sklady, ale zatím to tak nevypadá, i když knihy si od nich už kupuji jenom elektronicky, pořád je spousta věcí, které je třeba posílat.

Ovšem Vy vyžadujete jistotu a tu máte jedinou, nepříliš povzbudivou.

V. Lacina 17.12.2013 21:13

Re: pane Vyhnalíku

Je fakt, že ty výkřiky, jako "chceme investice s větší přidanou hodnoutou" jsou občas příšerné. Je tu spousta míst, kde by ty sklady lidi chtěli. Mediální humbuk je ale hlavně kolem Dobrovíze, kde to s tou nezaměstnaností není tak horké a pro místní by to znamenalo téměř výhradně komplikace, pročež proti tomu taky protestují. Nevím, proč Amazon usiluje o překladiště zrovna u Prahy. Ostrava by jim s takovou investicí utrhla ruce -a hlavně se tu obyčejných čičmundů nikdo na názor pro jistotu ani neptá. :D