23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

PRAHA: „Áčková“ linka z „béčkového“ filmu

Ačkoli by se mohlo zdát, že hlavním problémem Dopravního podniku hlavního města Prahy (DPP) je smlouva na nízkopodlažní tramvaje, prodloužení trasy metra A do Motola kontraktu se Škodou Transportation zdatně sekunduje. To, že se metro v příštím roce neotevře, je už téměř jisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Chaloupka 2.11.2013 12:53

Zajímavé, že novináři řeší Bártu, který pokud vůbec uplácel, tak ze svého.

Zatímco Dopravní podnik a IDS jsou v našem tisku výjimečně. Asi je to pro nevzdělané a někdy i hloupé novináře moc složité.

P. Khail 2.11.2013 16:10

Re: Zajímavé, že novináři řeší Bártu, který pokud vůbec uplácel, tak ze svého.

Přesně tak a hlavně to není jednoduchá zpráva pro většinového čtenáře bulváru.

P. Papež 2.11.2013 10:28

Je zajímavé

Je zajímavé, že IDS se vyskytovalo v mnoha pražských i mimopražských průšvihách, ale nikdy nikdo nebyl potrestán. V normálním státě by už arogantní generální ředitel dávno seděl. Neskutečný příliv peněz, přitom naprosto nedostatečná kontrola (viz. propady na Blance, umně zahrané do autu, i když byl prokázán naprosto nedostatečný až nulový kontrolní vliv IDS, i když za to byl bohatě odměňován). Zde se ztrácejí obrovské sumy peněz ve stavebnictví.

P. Vaňura 2.11.2013 12:11

Skoro žádná velká stavba kdekoliv !!! ve světě se

zpravidla "nevejde" do původního rozpočtu. A to skoro nikoho z občanů nezajímá, pokud je uvedena do provozu a funguje!

P. Papež 2.11.2013 20:43

Re: Skoro žádná velká stavba kdekoliv !!! ve světě se

Mně jde spíše o kvalitu a kontrolu prováděné práce, za kterou jsou vydávány hodně velké peníze. Jinak vícepráce jsou přirozené, protože se nikdy neví, co za problém se objeví.