25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

VOLBY: Jak nám Babiš zachránil demokracii

"Chtěl bych mít sud rozumu anebo kapku štěstí," pravil Menandros, antický řecký dramatik a kdekdo to po něm dodnes opakuje. Náš "bodrý lid", nedotčený antickým vyjadřováním, tomu říká (dámy prominou) "mít z prdele kliku".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Roubíček 30.10.2013 0:22

souhlas

autor má v jedné věci 100% pravdu. Hlasy pro Babiše zabránily  vzniku oranžovo-rudé šílenosti. Řecko II. 

ČSSD se sama nyní vybavrvila. Jde o MOC. Kdo vyhraje. Milouš II. se snaží mačkat citrón. Ale půjde-li to v jeho režii, pak domnívám se, bude ČSSD následovat ODS, a právem.

Co ale s tím  politickým spektrem dál? Toť otázka. Spatřil jsem ale  zrnko naděje v né až tak agresivních povolebních debatách, kde byl nádech jakési domluvy. Co tu stále dodnes chybí je širší konsensus o hlavních otázkách tak, aby po každých volbách se nejelo o 180 vzad.

Držím Rés Publicae palce.

V. Roubíček 30.10.2013 0:15

Re: Babiš nás zachránil před totalitou?

ach jo..... A tohle nám sem posílají učitelé? 

Svěrák měl pravdu: "no vždyť ti komunisti mají docela hezký program. Ale já jim tak nějak¨nevěřím".

P. Urban 29.10.2013 22:04

Babiš nás zachránil před totalitou?

Ale vláda ČSSD+KSČM by nás zase zachránila od nové Bílé Hory v podobě církevních restitucí. Tak si vyberte...

D. Streit 29.10.2013 22:01

Nadpoloviční souhlas

http://streit.blog.idnes.cz/c/372534/Epochalni-vitezstvi-levice-podruhe-odvraceno.html

Ale Babiš má ve straně plno pravdoláskařů (Komárek, Stropnický, Zlatuška...)   :-(

M. Prokop 29.10.2013 21:45

Re: Není klika jako klika

Aha .........

A proč si to ten lid nezvolí?

Š. Hašek 29.10.2013 20:12

Re: Pan Vlk má asi pravdu,

Asi tak.

Š. Hašek 29.10.2013 20:11

Re: --

Vidím to stejně.

Ale pokud Babiš přistřihnul křídla ČSSD  a bplševikům (teprve se ale ukáže), může být i postavou s malým plus.

A nebyl bych tak přísný na pana Vlka.

P. Zelenka 29.10.2013 17:50

Není klika jako klika

Klika kmotrovské ODS nastartovala motor od prava odjíždějícího vozu. Klika, že i od leva se rozjel jiný vůz, všechny někam do neznáma, s nadějí. Možná je to konec dinostran, klausovozemanovských tolerančních patentů a nesmyslných mobilizací tu proti rudému tu proti modrému nebezpečí.

Zároveň je to ale také možná konec všech dinokomentátorů a štváčů jedněch proti druhým neb je klikou, že nepochopili, že lid už nechce souboje klausokultu versus pravdolásce, ale slušnost a věcnost, jinou kulturu politiky.

F. Navrátil 29.10.2013 16:47

Re: Přesně !

   Paní Kanioková, pokud jste slečna tak se omlouvám. Pan Babiš, podle toho co lze pokládat za fakta, také není to pravé ořechové, ale ve srovnání s politickými nádeníky typu Sobotky , Haška a ostatních, kteří krom parlamentních soubojů nepředvedli nic, co by je opravňovalo k tomu, aby určovali směr, kterým by náš stát měl pokračovat , se jeví v jiném světle. Je schopen řídit poměrně velký byznys a lze předpokládat, že má představu o tom jak by měl vypadat náš přechod od socialismu ke kapitalismu. Pokud zneužívá dotace, pak je asi logické kritizovat toho kdo tyto dotace uzákonil a umožnil. Ani mně se nelíbí výsledky práce některých představitelů ODS, ale to snad neznamená, že program ,který ODS představuje je špatný. Nelze přece odsoudit práci, kterou mají ve své náplni státní zástupci podle toho co předvádí pan Ištván, ale požadovat, aby logika a uplatňování platných zákonů měla nějaký výsledek a nebyla zneužívána. Jinými slovy existence KSČM, která se ve vyjadřování a myšlení většiny jejich představitelů nebezpečně blíží k zločinecké organizaci KSČM byla tolerována a posuzována jako politika demokratické strany.

P. Vaňura 29.10.2013 16:28

Situace je taková, že jsme skoro

před katastrofou. Imigraci z třetího světa MUSÍME ZASTAVIT NEBO ZEMŘÍT. Teď jde o to, jaké riziko se nám jeví přijatelné pro naše PŘEŽITÍ.

Děsím se toho, že nakonec může být přijatelný i nějaký diktátor. Unsere letzte Hoffnung...

J. Barto 29.10.2013 15:52

Re: Jak je zvykem v této zemi,

Ono běžet za bejkem, není taky zrovna dvakrát rozumný. Otočí se a pak, spas se kdo můžež. Ve Španělsku o tom něco vědí !!

X. XXXJemelík 29.10.2013 15:45

Mám pochyby

Úvaha o Babišovi jako zachránci proti Zemanově a socialisticko-komunistické nadvládě platí potud, pokud pan Babiš nepodlehne vábničce moci a nedomluví se s nimi na vstupu do vlády. Nevíme, co udělá a nejsem si jist, zda to v tuto chvíli ví on sám:-) Není také jisté, zda se jeho hnutí nebude drolit jako kdysi VV a neztratí tak část svého vlivu. Předpokládám, že i v něm jsou nastrčení agenti-rozbíječi.To vše ovšem nemění nic na tom, že jeho vstup do politiky je zatím zázračně úspěšný.

M. Hoblík 29.10.2013 15:33

Jak je zvykem v této zemi,

za blbcem největší stádo běží! Ani si toho ti chudáci voliči nepovšimli, vydali se za volem, ne za býkem.

J. Heincl 29.10.2013 15:16

Re: Adorace Babiše

U mě jsou horší oba. Myslím, že by spolu utvořili silný tým. Ukřičeli by každého.

J. Heincl 29.10.2013 15:15

Re: A fix,

Jmenovitě ho nechválí, to je pravda. Ale já jsem chválu vycítil z těchto vět: "Výsledek voleb ovšem potvrdil to, že občanstvo státu není úplně blbé. A zvolilo partaj vedenou "superkapitalistou". "

M. Prokop 29.10.2013 15:14

Re: Adorace Babiše

Kdo byl horší, Babiš nebo Jílková?

M. Prokop 29.10.2013 15:12

Re: Pan Vlk má asi pravdu,

Má pravdu v tom, že Babiš zabránil vládě KSČSSD. Vše ostatní je "v luftě". Koalice s Babišem může být lepší i horší.

J. Heincl 29.10.2013 15:11

Re: Adorace Babiše

Ani Škromacha, ani Zaorálka, ani Filipa, ani Kalouska, ani Bendu, ani Němcovou. Zkrátka žádného z politiků z profláknutých parlamentních stran.

L. Severa 29.10.2013 14:55

Pan Vlk má asi pravdu,

ale je to jako v dobrodružném filmu ve kterém se hrdina zachrání skokem do neznámé řeky, která je možná plná krokodýlů.

 

R. Langer 29.10.2013 14:40

Re: No vzhledem k tomu

Jo, možná už bychom byli knížectví... :-D

R. Langer 29.10.2013 14:39

Obávám se,

že "úspěšného" socialistického podnikatele, pana Babiše, silně přeceňujete, pane Vlku. Nejspíš utvoří koalici s ČSSD (komančové se pak přifaří automaticky i bez dohody), umožní ČSSD nějaké kroky pro plnění jejich programu (vyšší daně), a ČSSD mu na oplátku odhlasuje zákony, které budou výhodné pro pana "podnikatele". Pro občana to bude znamenat klasické zvyšování cen jako obvykle.

J. Veselý 29.10.2013 14:29

Ono to nebude tak horké.

Babišovi se do vlády moc nechce a já se mu nedivím. Skončí to tak, že dosadí na správná místa ve státní správě svoje lidi, aby mu pohlídali kdyby hrozilo něco, co by mohlo ohrozit jeho byznys (řepka, dotace) a dál bude řídit svoje firmy.  

Sám o sobě říká, že spí denně 4 hodiny a pracuje od 6 do 23 hodin. To čekáte, že tenhle člověk bude chodit denně do nějakého úřadu a tam řešit z jeho pohledu voloviny?

Když se bude hodně nudit, ukáže se v parlamentu, všechny zkritizuje a zase zmizí.

Co se mu podaří prosadit ze svého programu, bude vydávat za svůj úspěch a co se nepovede, hodí na hrb vládě.

P. Krasny 29.10.2013 13:59

No vzhledem k tomu

ze tady pan autor ovara volil, tak by mel bejt radsi zticha.  Nebo si snad nekdo mysli, ze by se tyhle sarcky valily kdyby byl KS prezidentem?  Pravedepodobne by se ani predcasne volby nekonaly.

J. Kanioková 29.10.2013 13:44

Přesně !

Sobotkovi jsem měla za zlé už jeho "měkké ano" pro LS a jeho mlžení. Ovšem když jsem četla, co psali mladí, kteří mu pomáhali s prezidentskou kampaní, tak u mě definitivně ztratil poslední špetky sympatií.  On se vůbec o nic nesnažil, všechno nechali na těch mladých. Neoslovoval lidi, postavil se do pozadí a jen čekal. On je prostě hodně pasivní člověk a nějaký "boj" o něco či proti něčemu je mu na hony vzdálen..Raději se přizpůsobí situaci..

O dalších jmenovaných moc nevím, jen jsem četla, jak si Černochová docela nebrala servítky v jakési debatě o imigraci. Takže se nejspíš střetu nebojí, ale jak řeší jiné situace, netuším..

ODS už opravdu dávno není pravicí, bohužel.. Nechodí do střetů, ztratila tah na branku.. Bohužel..

J. Kanioková 29.10.2013 13:31

A fix,

znovu jsem si přečetla váš komentář a zaregistrovala, že obviňujete p. Vlka z Babišovy chvály. Já to v článku nevidím..

J. Kanioková 29.10.2013 13:27

Naprostý souhlas.... bohužel..

M. Kosejk 29.10.2013 13:21

--

Tenhle článek názorně ukazuje, jak primitivismus může ovládnout i ty, co nemají v hlavě úplné stračky.

Myslíte, že s Babišem mám problém, protože je bohatý? Ani náhodou. Já mám s ním problém jako s protekčním exkomunistou a šmejdem, který svůj kapitál rozmnožil díky svému přisátí na veřejné penězovody a na politiky, kteří mu na míru tvořili zákony. Andrej Babiš ve své osobě reprezentuje vše, co bylo na předlistopadovém systému špatně. A stejně tak krásně reprezetuje téměř vše špatné na dnešním systému.

Z. Rychlý 29.10.2013 12:47

Re: Nijak se mi tlak nezvedl.

Mýlíte se pane Schwarzi. Může ... ale nemusí. Mr.Babiš navzdory svému vzezření není žádné ořezávátko, a v prostředí, kde se pohybuje se svými óbr kšefty a je v něm úspěšný, a kde kdysi působil nějaký Mrázek, se moc na férovku nehraje. Babiš jistě zaměstná schopné (viz Komárek a Stropnický), jen se modleme, aby nedával přednost všehoschopným.

Když už jsem zmínil Mrázka (potažmo Setuzu), čert ví, kdo vlastní Mrázkův zápisník. Šlouf to asi není, to už by ho použil. Babiš ? Kdo to ví ? Nepoví.

H. Lukešová 29.10.2013 12:04

Re: Ano, Kopretino

Až na to, že já všemi Bartoši, Putiny, Mursím, Lukašenky pohrdám. Spoustu diskusních příspěvků jsem napsala o těchto lidech. Já jednoznačně podporuji pana generála Sisiho, ne Mursího, o tom jsem také psala mockrát, že je lepší sekulární člověk, než-li islamista. A právě ty, které jmenujete, Putina a Lukašenka, ti mají pevnou podporu multikulti politkorektníků a marxistických profesorů v Evropě a v Severní Americe.

P. Vysloužil 29.10.2013 11:48

Dík.

Článek dobře vystihuje realitu. Myslím, že v tom nastalém mumraji je šance uvědomit si některé reálie současné politiky. Zvláštnost a jedinečnost situace v našem zapšknutém rybníce umožňuje studovat chování některých, protože jsou zaskočeni a nemohou vystačit s běžnými demagogickými frázemi.