20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

MÉDIA: Kdo v ČT pere špinavé prádlo?

Zveřejňování útoků a jednostranných a nepravdivých prohlášení zaměstnanců ČT proti generálnímu řediteli Petru Dvořákovi se proměnilo v řízenou kampaň. K některým zkreslujícím výpadům a jejich pozadí považuji za nutné se vyjádřit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Pruner 13.9.2013 11:39

Re: Drtinovou měli vyrazit

Máte naprostou pravdu pane Šejno. Pravdoláskařští zaměstnanci se čertí, když po nich vedení ČT chce objektivní nezaujatou práci jak přísluší médiu veřejné služby.

I. Schlägel 13.9.2013 11:38

Re: Paní redaktorka není nic víc

Paní Drtinová byla a je jistě tuctová redaktorka tuctové televize, která vysílá pro převážně tuctové české diváky. To je mi novina. A abychom z té tuctovosti vybředli, tuctovou redaktorku tuctově vyhodíme pár dní po netuctovém výkonu ministra (?) Balvína. A tuctové paní Drtinové svěříme další tuctový pořad v exponovaném čase jako odměnu za její profesionalitu. Ještě že netuctový je pan Ředitel, který tak moudře rozhodl. Stejně tuctově odešel po grilování soudruha Paroubka velmi tuctový a neprofesionální redaktor pan Borek. A co na to ovce? Bééééééé...

P. Pruner 13.9.2013 11:37

Re: Paní redaktorka není nic víc

Nepopulární, ale výstižné pane Jirko.

I. Schlägel 13.9.2013 11:33

Re: Drtinovou měli vyrazit

Je příjemné se dozvědět, že i bolševik umí zkritizovat bolševismus. Evoluce maká na plný plyn.

I. Schlägel 13.9.2013 11:32

Re: Paní redaktorka není nic víc

V BBC nejsou pořady zaměřené na komentáře? V BBC negrilují politiky? Do BBC má ČT jistě dost daleko. Stejně jako ČR k Velké Británii. A pokud se děje nějaká nepravost, má se o tom mlčet? Děkuji, nechci.

M. Šejna 13.9.2013 11:31

Drtinovou měli vyrazit

Drtinovou měli vyrazit už v roce 2000 poté, co se angažovala ve Velké bolševické televizní revoluci. A nejen ji, ale i další televizní bolševiky, kteří si tehdy přivlastnili ČT a vlastní ji dodnes -  my jim to vlastnictví platíme z televizních poplatků. Drtinová je pravdo-láskařka, jako většina televizních zaměstnanců. Svou pravdu a lásku prosazují lži a nenávistí. Televizní bolševická revoluce vedená televizními odboráři v roce 2000 byla ukázkou toho, jak si televizní bolševická prasata představují svůj zaměstnanecký poměr.

Ve firmách neexistuje demokracie, ale diktát zezhora. Jinak by ty firmy nemohli fungovat. Šef rozhoduje a podřízení poslouchají. Pokud se jim něco nelíbí, mohou si stěžovat u odborů, ale nikoli veřejně kritizovat vedení firmy. Za toto kritizovaní totiž nasleduje zcela logicky okamžitý vyhazov. Takto to funguje v každé firmě, ale nikoli v ČT.

M. Malovec 13.9.2013 10:56

Re: Paní redaktorka není nic víc

Více než pravda!!!

P. Jirka 13.9.2013 10:37

Re: Paní redaktorka není nic víc

Možná jste si jen nestihla povšimnout, že ta televize nikdy nezávislá nebyla (možná tak v roce 1990). Je jen plná egoistů, kteří si buď fanaticky hýčkají své "já" nebo zcela okatě pracují pro nejrůznější zájmové skupiny. Při tom všem si myslí, že jsou "nadlidi", pro které neplatí žádná pravidla...

A myslím, že není nic nedemokratického chtít, aby televize veřejné služby informovala, ale své komentáře a názory si ti lidé nechávali pro sebe. Nikdo se jich o ně neprosí. Dnes televize informuje čím dál tím víc stylem Blesk, ale o to více nám servíruje komentáře nejrůznějších jedinců, kteří si myslí, že mají patent na rozum...

M. Malovec 13.9.2013 10:34

Re: Paní redaktorka není nic víc

Pokud mohu soudit, paní Drtinová byla tuctová redaktorka, která stejně, jako jiní nedokázala "vyslýchané" poslouchat a byla jakoby odvážná. Bohuže jen jakoby.

M. Malovec 13.9.2013 10:29

A co

P. Vass 13.9.2013 10:02

Re: Mě se paní Drtinová líbila, ...

Kdo ví? V každém případě máte možnost se na její místo přihlásit Vy. Evidentně budete chytřejší, tak snad to pan Dvořák docení. Držím palce.

S. Ševeček 13.9.2013 9:57

Re: Mě se paní Drtinová líbila, ...

Není to prostě tím, že je jenom obyčejně hloupá?

S. Ševeček 13.9.2013 9:56

Re: No vést Drtinová rozhovor se mnou,

Pěkně vyjádřeno.

M. Malovec 13.9.2013 9:40

A co

nestranný pan Moravec?

I. Schlägel 13.9.2013 9:37

Re: No vést Drtinová rozhovor se mnou,

Opravdu? Že ji nevyhodili dříve, když je tak strašně neschopná? A proč ji následně angažují v podstatě ve stejném pořadu? Proč ji jako neschopnou nevyhodili hned? A proč ji z Událostí vyhodili po rozhovoru s tím neschopným karieristickým blábolou, kde odvedla celkem obstojnou práci? Paní Drtinová jistě není žádný reportérský guru, v tom případě tam neměla co dělat možná již v den, kdy osvícený pan Dvořák nastoupil jako schopný manažer do ČT. Není potřeba si s tím lámat hlavu. ČT stále tančí, jak politici pískají. A to jsme chtěli, no ne?

I. Schlägel 13.9.2013 9:26

Re: Paní redaktorka není nic víc

Pro Vás je svobody a demokracie škoda. Ve finále se stáváte námezdní sílou lidí, kterým nezávislá a kvalitně fungující televize schopná a ochotná klást našim ctnostným politikům nepříjemné otázky vadí jako osina v zadku.

P. Papež 13.9.2013 9:26

Re: Mě se paní Drtinová líbila, ...

Souhlas. Není normální, aby se ředitel organizace vyptával politiků, zda se jim Drtinová líbí jako moderátorka. Proč? Jak asi politici odpověděli, když ředitel odvolal Drtinovou. To není veřejná televize, to je politická televize. Proto politici by měli platit povinné příspěvky na vysílání, ne veřejnost. K udržení ředitelského korýtka je potřeba být loajální k politikům. Veřejnost není důležitá, ta nemůže odvolávat z ředitelské pozice.

I. Schlägel 13.9.2013 9:25

Re: Mě se paní Drtinová líbila, ...

Na západě by v televizi zleknutíministr Balvín schytal od profesionálního moderátora takovou spršku skákání do řeči, že by se nestačil ani nadechnout. Jeho hloupé rozhodnutí ohledně ředitele Národního divadla se nedá chytře obhájit, pouze oblábolit, a v tomto konkrétním případě bylo povinností každého redaktora "s koulema" vést rozhovor podobným způsobem. Bohužel načasování odejití paní Drtinové do jiného pořadu zavdává naprosto seriozní možnost výkladu, že se potrefená husa(Balvín)ozvala a druhá vrchnost (Dvořák) promptně vyhověla. A pokud má pan Svoboda pocit, že kritiku prasárny mohu vykonávat až po odejití z nějaké instituce, tak až se rozhodne kritizovat některé z rozkošných poměrů v tomto státě, nechť nejdříve z tohoto státu čestně emigruje, tím nejspíš prokáže svou loajalitu a patřičný odstup. Česká televize není soukromá firma. Tím netvrdím, že tam není co zlepšovat.

P. Jirka 13.9.2013 9:17

Paní redaktorka není nic víc

než námezdní síla - zaměstnanec. A podle toho se má chovat. Všechno to žvanění o demokratických principech je stejně jen pokrytectví. Samozřejmě chápu, že Dvořák slouží určité partě lidí, ale stejně nepochybuji, že paní redaktorka zase jiné. Vše ostatní je jen divadlo pro lidi...

Pokud se v celé věci začne angažovat prostý lid, pak bohužel plní pouze roli užitečných idiotů.

P. Vass 13.9.2013 8:49

Re: Mě se paní Drtinová líbila, ...

Víte, když si člověk umí dát dvě a dvě dohromady, stačí pro udělání obrázku i politikovo blábolení, ale vzpomeňte, jak třeba Špidlovi stačilo na volební vítězství na jakoukoli otázku odpovídat idiotským blábolením, že zdroje budou. To se pak nedivím, že komentátor "dokope" politika, aby odpověděl na otázku. Vy jste s jejím odvoláním spokojen, já ne. To je stejně asi tak vše, co s tím oba naděláme. Na tom celém mě asi nejvíc nejvíc vadí, že se ředitel TV opravdu vyptává politiků na spokojenost s redaktorkou, a jak říká Cimrman, ještě to drze přiznává. :o)) Přeji hezký den.

P. Maleček 13.9.2013 8:46

Dvořák agent mafie a Drtinová k Babišovi

Posadit ředitele NOVY (tj. televize debilní zábavy, přiživování se na cizím neštěstí a dráždění těch nejprimitivnějších pudů, to vše v zájmu zisku vlastníků) do vedení veřejnoprávní televize může zase jen ten, kdo chce i z veřejnoprávní televize vymlátit prachy pro sebe a politickou moc a tím prachy ze státního pro ty, kteří ho kvůli tomu do čela ČT posadili.

A Dvořák to o sobě potvrdil poté co obratem zařízl Drtinovou, která přes debilního ministra kultury ukázala na "kvality" motoru té současné celospolečenské hořké komedie ožralu a soudem uznaného lháře Zemana.

Faktem je že měla poté tvrdě prásknout dveřmi a ne skočit na špek vlastního pořadu, v kterém za nedlouho uštve sama sebe a bude pro malou sledovanost stejně vykopnuta. Kdyby pochopila dobu a skočila k Babišovi, tak je z ní teď celá ta zlodějská ODS, TOP a ČSSD galérka podělaná strachy a Babiš má v průzkumech 20%. No co vy na to paní Drtinová?

M. Procházka 13.9.2013 8:35

ČT dnes

Všude se pere špinavé prádlo,proto se nesmí vynechat i ČT.V ní je spousta chytráckých hlav ještě z bivaku politiků a hlupáků.Jedno je jisté,kvalita televice nikdy nebude záviset na ukecaných komentátorech a odborových žvanilů.

P. Lenc 13.9.2013 8:28

Re: No vést Drtinová rozhovor se mnou,

Také souhlasím.Mimochodem, lidé jí říkali štěkna.

Z. Švrček 13.9.2013 8:19

Re: Mě se paní Drtinová líbila, ...

Papír je v pořádku, ale její ňafání, skákání do řeči, tlak na to, aby odpověď byla dle její představy a když ne, tak si odpoví sama - to už normální není. Redaktorka má jít na kořen věcí, ale zároveň taky - zejména jde-li o maratón předvolebních rozhovorů a prezentací - musí dát prostor druhé straně k vyjádření názoru a ne prezentovat především sebe a "svoji skvělost". Výdyť i to, že politik, či jiný zpovídaný blábolí, pustě žvaní, nebo utíká od otázek je informace pro diváky, nehladě na to, že se vždy dá s gracií jeho odpověď/neodpověď ze strany redaktora podtrhnout. Vždy, když jsem se odhodlal se na její pořad dívat, její (ne)způsoby mne vždy za velmi krátký čas přinutily z důvodů duševní hygieny přepnout jinam, či vypnout aparát. A nezměnila se ani nyní, kdy z obrazovky dál poštěkává před zprávami.

L. Hrušková 13.9.2013 7:45

Re: No vést Drtinová rozhovor se mnou,

Souhlasím s Vámi!!!

P. Vass 13.9.2013 7:42

Mě se paní Drtinová líbila, ...

... papír, co kdy politik kdy řekl, je nezbytostí, protože jinak by každý politik ztratil paměť, nebo by tvrdil, že to řekl jinak, nebo vůbec. Takže budeme mít redaktorku, která pochválí politiky všech stran za úspěchy v práci a budování vlasti a komu se to nelíbí, tak má k dispozici, díky schopnostem pana Dvořáka, dětský kanál.

K. Kužel 13.9.2013 7:21

Re: No vést Drtinová rozhovor se mnou,

Moje city k D. Drtinové jsou velmi podobné.

H. Grúbr 13.9.2013 6:00

Celý tento dlouhý zaplacený článek se dá shrnout takto

bullshit. Podstata spočívá v tom, že Dvořák přijímá befely od politiků, takže se o nezávislém zpravodajství už nedá mluvit. ČT - hlásná trouba papalášů.

L. Krajicek 13.9.2013 1:33

No vést Drtinová rozhovor se mnou,

tak ji po pěti minutách praštím. Její způsob, kdy se ně něco zeptá a po několika slovech skočí do řeči s další otázkou nebo rovnou vlastní odpovědí, je úděsný.

Na kolenou připravený papír s tím, co, kdy, kde, kdo přesně řekl a chce po dotazovaném k tomu kterému výroku vyjádření. Takže se z rozhovoru dozvíme jen útržkovité a nedokončené vysvětlování, jak to před dvěma roky ten který myslel, když cosi řekl, ale nového nevíme zhola nic.

M. Stuchlik 13.9.2013 0:25

Už jsem se lekl

že nějaký český vrcholový manažer je lump. Ale  bylo mi to krásně vysvětleno a teď je mi jasné, že tento systém vynáší navrch jen ty nejlepší a dole zůstávají jen neschopní závistivci, kteří ty na vrchu nepravdivě osočují. To se mi ulevilo.