29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

GLOSA: Gratulace

Ještě nikdo nedokázal rozdělit národ tak, jako vy. Proti vám jsou praktiky politiků procházkou růžovým sadem. A to včetně těch, které jsme viděli od volebních týmů obou prezidentských kandidátů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 31.1.2013 21:18

Re: Pane Matějko, kdysi jste tu psal i k věci. Dnes už pouze

Zeman je lhář, protože nemluví pravdu. A protože to lidem buď nevadí, nebo to dokonce ani nechápou, zvolili ho.

J. Urban 31.1.2013 21:15

Autor má velmi, ale opravdu

velmi krátkou paměť. Vůbec nezmínil, co zaznělo z Hradu, od Lívie Klausové, od Klause jr. Jak Zeman KS nechutně kádroval. Jak novináři byli vůči Zemanovi krotcí, neptali se ho na odpuštěný ruský dluh ve výši 100 mlrd. Kč, na jeho první manželství, na jeho syna. O tchánech a tchýních, kteří se na straně KS pitvali denně, ani nemluvě. A tak dále. Zbytečné to vyjmenovávat. Autor je hugo. A hugo je wool.

B. Uhlich 29.1.2013 22:46

Re: Masáže jsou různé.

Naprostý souhlas na ČRo 6 opravdu naprosto ztratili soudnost...a pí Rakušanová by asi měla navštívit nějakého specialistu z oboru psychiatrie.....  i když její rozčarování je asi pochopitelné...Zeman na hradě pro ní osobně znamená naprostou katastrofu, neboť tato "milá" paní má za svůj životní cíl zlikvidovat naší energetiku....a se Zemanem na hradě to věru půjde o poznání hůř... proto zní asi leze tolik žluči...

M. Stuchlik 29.1.2013 22:46

Re: Zajímalo by mě,

Kterou kulturní frontu máte na mysli? Tu co šířila lži Zemanových StBáckých poskoků ?

M. Stuchlik 29.1.2013 22:44

Ještěže Klausjugend Zemana nepodporovalo

:-)

M. Stuchlik 29.1.2013 22:43

Re: Taky se připojuji s gratulací

Takže jste zvolil KGB. Gratuluji k vlasteneckému činu.

M. Vlasák 29.1.2013 18:30

Re: Zemana jsem opravdu volit nechtěl

Ano ten co něco slíbí korumpuje, je tedy korupčník, když korumpuje voliče, kteři se nechjí korumpvat. Tito voliči pak nejsou proti korupci, ač to všichni tvrdí!

V. Kobetič 29.1.2013 17:52

Taky se připojuji s gratulací

k získání koruny hlouposti a zloby - za těch minimálně(?) 10% navíc pro vítěze voleb.

Původně jsem neuvažoval o účasti ve 2.kole. Ale nebylo možné odolat - "aktivitě" jmenovaných sdělovacích prostředků a apelům naší "kulturní fronty", obvykle seřazené "jako jeden muž" v nějaké výzvě (Děkujeme,... Dřevíčské,...letos Tříkrálové,...atd.)

- a tak jsem zvolil ze dvou špatných alternativ tu méně špatnou... tedy Zemana.

J. Kanioková 29.1.2013 16:35

Gratuluji MF Dnes, iDnes, Komárkovi, ČT i umělcům ke zvolení Zemana

Souhlas, naprosto přesně !  To fanatické běsnění se jim "zúročilo" !  Nejdřív frontálně hrrr zlikvidovat Fischera, a pak výhybka k Zemanově likvidaci. Jenže Zeman se nedal. Dějiny se nebudou ptát, jak ctnostně...

Kdo seje vítr, sklízí bouři.

Jak se do lesa volá, tak se z něj ozývá.

P. Schuh 29.1.2013 15:10

Dobrý článek

Plně souhlasím s autorem.

Z. Rychlý 29.1.2013 15:08

Re: Zajímalo by mě,

Ono blahopřát ke druhému místu je taky povedené ! Ale hulváti se jistě telelili blahem.

Z. Švrček 29.1.2013 14:03

Shrnuto:

takže M.Zeman má se svým hodnocením novinářů pravdu pravdoucí a není co dodat. Jsem ostatně přesvědčen, že K.Schwarzenberg si to o nich myslí taky, ale nedává to najevo a jen se na ně mile usmívá. Novinářům je to jedno, budou  poňafávat dál, dle svého zaměření a bez ohledu na nějakou zbytečnou vyváženost a nezaujatost, Takže asi opravdu jenom jedeme dál.

T. Czernin 29.1.2013 14:00

Pane Matějko, máte pravdu,

že nejprve jsem měl Karla plné uši, pak plné oči a nakonec plné zuby...

M. Šejna 29.1.2013 12:23

Re: Zemana jsem opravdu volit nechtěl

Však také v severních Čechách vyhrál Schwarzenberg. Dokonce tam byla volební účast více než stoprocentní, protože tam volili hlavně lyžaři s volebním průkazem.

R. Houška 29.1.2013 12:09

Re: Pane Matějko, kdysi jste tu psal i k věci. Dnes už pouze

Opět musím zdůraznit - pero je k dispozici pro ty, co podepisují a, jak říká pan Špaček, i pro vedoucí delegací. Pominu-li vyjádření chilské strany, že toto pero tam rozhodně jako dárek neleželo, stále musím brát v úvahu poněkud uličnické provedení jeho přemístění do kapsy pana Klause. Zkrátka, kdyby byl vzal pan Klaus to pero do ruky, pokynul s ním směrem k chilskému prezidentovi s otázkou "mohu?", odpověď by jistě nebyla zamítavá. Takto mi nezbývá, než trvat na svém: technické provedení 0, umělecký dojem -10.

J. Fleiszner 29.1.2013 11:55

Není to můj prezident!

Proč někdo kvičí až teď, že Zeman není jeho prezident? Proč nekvičel už v době voleb? Já si třeba myslím, že by na ČESKÉHO prezidenta neměl kandidovat nikdo, kdo nemá jen české občasnství. Proto byl pro mě nevolitelný Jiří Dienstbier i Karel Schwarzenberg. Kdyby, ale některý z nich volby vyhrál, tak by to byl můj prezident.

R. Brzák 29.1.2013 11:38

Re: Pane Matějko, kdysi jste tu psal i k věci. Dnes už pouze

Dobrá, pane Houško,

jsem rád, že jsem pro Vás našel ještě názor jednoho člověka, který se ve věci orientuje jistě lépe než-li já, neboť jsem nikdy nepracoval ani v diplomatických službách, ani jako mluvčí prezidenta.

http://www.ladislavspacek.cz/blog/clanek:klaus-krade-pero

tak by mne zajímalo, jestli Vaše kvalifikace k posouzení tohoto "incidentu" vyplývá z něčeho jiného, než že se Vám Klaus zajídá?

Protože v takovém případě jsme na tom úplně stejně. Klause nemám rád od kupónovky a jeho tvrzeních o špinavých penězích apod. Přesto nepodléhám mediální klace.

J. Vyhnalík 29.1.2013 11:13

Re: Zemana jsem opravdu volit nechtěl

To byla karta, na kterou Miloš Zeman původně sázel, ale osobně si myslím, že moc velkou váhu neměla, i když by k Zemanovu vítězství možná stačila také. Ovšem zcela zbytečný útok na Beneše od KS rozhodl.

Ještě jeden detail. KS volili hlavně lidé z Prahy a větších měst. Kolik z nich místo volby odjelo s rodinou lyžovat, když už začala pořádná zima? Lyžovat nejezdí každý, ale hlavně lidé s vyššími příjmy a to jsou právě voliči KS.

J. Vyhnalík 29.1.2013 11:07

Re: Zemana jsem opravdu volit nechtěl

Ovšem, pokud přepočteme výsledky prvního kola tak tam ten rozdíl byl něco přes 3 % a tedy Zeman svůj náskok dokázal zvýšit.

Bylo jasné, že se presidentem stane ten, kdo získá více hlasů těch, kdo volili v prvním kole jiné kandidáty, případně, kdo přiláká k volebním urnám víc těch, kdo první kolo vynechali a přitom neztratí své voliče z prvního kola.

KS nejen, že nedokázal oslovit jiné voličské skupiny, než oslovoval v prvním kole, ale navíc k volbám přivedl Zemanovi i část nevoličů z prvního kola, které vystrašil svým výrokem o Benešovi. Část z těch, kteří byli ochotni ho volit, pak ze stejných důvodů zůstala doma.

Ti, kdo si mysleli, nebo dodnes myslí, že přímá volba znamená souboj velkých myšlenek, by si měli uvědomit, jak to je. Nevítězí ten, kdo má silnou podporu mezi přesvědčenými, ale ten, kdo dokáže oslovit a něco slíbit co nejvíce voličům a získat tak i hlasy nerozhodnutých a váhavých. Roli hraje také "umělecký dojem", tedy nejen samotný vzhled, ale hlavně to, zda kandidát působí dostatečně sebevědomě a rozhodně.

R. Houška 29.1.2013 11:05

Re: Pane Matějko, kdysi jste tu psal i k věci. Dnes už pouze

Pane Brzáku,

kdyby jste si o protokolu přečetl něco vy, zjistil byste, že patří mezi časté zvyklosti, že si podepisující navzájem vymění pera, kterými příslušný dokument podepisovali. V případě, že protokolární pera připraví pouze jedna strana, bývá zvykem, že domácí strana nabídne protokolární pero straně hostující, tedy tomu, kdo s ním dokument za hostující stranu podepisoval. Když si něco zjistíte o předmětné české státní návštěvě v Chile tak zjistíte, že tam mezinárodní dohodu podepisovali ministři zahraničí obou zemí, nikoli prezidenti. A to video, točeno z jakékoli strany, je jasnější než facka. Pan Klaus vyndal pero z kazety, dal ruce pod stůl, pero zasunul do své kapsy, kazetu zavřel a naaranžoval do původní polohy... Německý prezident odstoupil, když se zjistilo, že si ještě před výkonem své funkce vzal obyčejnou Škodovku jako dar od jejího šéfa. Pan Klaus se tu prohání na lyžích, tu na čínském kole, tu otočí protokolární pero, a Češi nic. Češi jsou tak nějak otrlejší, že...

J. Virtuál 29.1.2013 11:05

Re: Švarcík morálku a intelekt národa přecenil

Jde už jen o maličkost:kdo by ji vlastnil?Pán zprava, či pán zleva?

J. Kulheim 29.1.2013 10:51

Re: Masáže jsou různé.

"....komentáře pí. Rakušanové)."

Pravda a láska nezvítězila nad lží a nenávistí.

R. Brzák 29.1.2013 10:03

re : No nevim ..: Autor: A. Holík Datum: 29.01.2013 00:18 Rekl bych, ze tu masaz vidi jen clovek, ktery je jiz od zacatku zemanovym fanouskum.

Musím se ohradit. Mým kandidátem byla Roithová. Po prvním kole jsem byl spokojen jen s tím, že v dalším kole není Fischer.

Volil jsem Schwarzenberga. Je fakt, že jsem po prvním týdnu kampaně obou kandidátů nechtěl jí k volbám vůbec. Musel jsem sám sebe přesvědčit a to tak, že jsem musel vypustit z hlavy vše, co jsem se dozvěděl z médií o jednom i o druhém - a pak jsem si řekl, že volit K. Schwarzenberga budu pro to, že byl vychováván mimo dosah totality.

Přesto tady zopakuji to, co jsem psal už v průběhu kampaně - obával jsem se, že média dělají KS medvědí službu.

R. Brzák 29.1.2013 10:02

Re: No nevim ..

Musím se ohradit. Mým kandidátem byla Roithová. Po prvním kole jsem byl spokojen jen s tím, že v dalším kole není Fischer.

Volil jsem Schwarzenberga. Je fakt, že jsem po prvním týdnu kampaně obou kandidátů nechtěl jí k volbám vůbec. Musel jsem sám sebe přesvědčit a to tak, že jsem musel vypustit z hlavy vše, co jsem se dozvěděl z médií o jednom i o druhém - a pak jsem si řekl, že volit K. Schwarzenberga budu pro to, že byl vychováván mimo dosah totality.

Přesto tady zopakuji to, co jsem psal už v průběhu kampaně - obával jsem se, že média dělají KS medvědí službu.

S. Donát 29.1.2013 9:55

Re: Zajímalo by mě,

Díky za info. Mě to právě zarazilo - považuji to za samozřejmou slušnost (pokud tedy nechce poražený napadnout regulérnost voleb, pak by asi gratulace nebyla na místě :-)). Ale chápu, že to vypětí a také zklamání udělalo svoje...

S. Ševeček 29.1.2013 9:50

Re: Zemana jsem opravdu volit nechtěl

"necelých 10%" ... to byla jenom procentní diference ve výsledku.

Dá se to hodnotit také tak, že z voličů dalo Zemanovi oproti Schwarzenbergovi svůj hlas o více než dvacet procent.

R. Brzák 29.1.2013 9:45

Re: Pane Matějko, kdysi jste tu psal i k věci. Dnes už pouze

Pane Houško,

v okamžiku, kdy začnete něco o čilském peru, stáváte se pro mne nedůvěryhodným. Přečtěte si něco o diplomatickém protokolu a zamyslete se nad médii, která s takovou chutí vyrobí dehonestující materiál (doplnění o podbízivou hudbu, která vzbuzuje pocit rošťárny, záběr pouze na Klause, jakoby on nemohl svým chováním reagovat na své okolí atd.) na prezidenta vlastního státu.

R. Brzák 29.1.2013 9:39

Re: Zajímalo by mě,

Myslím, že jsem zaregistroval blahopřání už v prvním ohlasu zveřejněné výsledky - ale to není důležité. K.Schwarzenberg (já ho volil) je starý pán a mírné zpoždění omluvy bych mu nevyčítal. Je ale fakt, že kultúrně mediální fronta dělala vše možné i nechutné, čehož jsem se obával, již po první diskuzi v televizi mezi oběma kandidáty - jak je vidět, oprávněně.

K. Kužel 29.1.2013 9:28

Re: Zemana jsem opravdu volit nechtěl

Malý detailek: dovede si někdo představit, co by z toho naše "státoprávní" TV a jiná média udělala, kdyby V. Klaus udělal podobné faux pas jako vhození neplatného hlasu do urny?

J. Maleček 29.1.2013 9:22

Re: Zajímalo by mě,

Na FB, a později mu volal. Dokonce se snad dohodli, že se sejdou, až se pan Zeman vrátí do Prahy. Pravda je, že to měl jasně říct už v tom prvním projevu.