16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

MÉDIA: Hon na prezidenta

Český prezident se stal lovnou zvěří. V přeneseném slova smyslu na něj za každým stromem číhá nejeden lovec. Ti trochu chytřejší sice vědí, že prezident je po právní stránce naprosto „neprůstřelný“ (přesněji řečeno jím udělená amnestie), ale když oni si na něj chtějí alespoň vystřelit, někteří do něj kopnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Farda 9.1.2013 17:29

Hon na presidenta ....

Po přečtení tohoto blogu (http://nohava.bigbloger.lidovky.cz/c/315021/Jakl-prozradil-ze-Klaus-ma-obrovske-koule.html) na dnešních LN jsem konečně pochopil, proč Klaus bez zaváhání sestřelil Topolánka (s gulema) uprostřed předsednictví EU. A nevykládejte mi teď v reakcích, jako kdysi o krádeži protokolárního pera v Chile o Špačkovi, mí milí Klausofilové, nic o Paroubkovi. Klaus nemusel, ale chtěl, a teď konečně vím, proč. Příjemné překvapení. Tečka.

B. Rybák 9.1.2013 17:06

Zcela s autorem souhlasím

Č. Červenka 8.1.2013 22:58

Diskuse

Tak jsem si pečlivě přečetl celou diskusi a vidím to takhle: každý má nějaký názor, jen forman je blbec!

J. Urban 8.1.2013 22:03

Hon na Klause - byť si ho dotyčný sám

vykoledoval - je svým způsobem nemístný a hlavně zbytečný. Proč média nepodnikají hon na Miloše Zemana? Reálně hrozí, že se po Klausovi stane presidentem. On, který rusákům odpustil mnohamiliardový megadluh. Snad nejvíc ze všech poškodil tuto zem. Proč po tom média nejdou? Nebo i média jsou uplacená lukoilem?

J. Klimecký 8.1.2013 21:52

Důvody Kmotrovy milosti

Václav Klaus si privatizoval úřad prezidenta a učinil kroky, které jsou v přímém rozporu s Listinou práv a svobod. Obětem trestných činů upírá Václav Klaus právo na spravedlivý proces.  Hrad navíc absolutně odmítá vydat informace, jak vůbec tato amnestie vznikla. Poradci z okruhu Klause mají přímou vazbu na odsouzené lidi. Například právní poradce, kteří byli jednoznačně spojeni s Větrovcem a Berkou.

V kauze První družstevní záložny byla totiž v dozorčí radě Livie Klausová. Kočárník, to byl další, který se v této akci v roce 1997 angažoval. Dnes se amnestie týká kauzy, v níž je omilostněna společnost, kde Livie Klausová seděla v dozorčí radě. To si někdo snad myslí, že všechno je jen náhoda? Jsou v tom zamícháni členové jeho rodiny. Tolik lidí kolem Klause je ve spojení s těmi, co jsou omilostněni? A přitom jde přece o miliardy, jen například v případu soudce Berky.

Nevěřím, že se jedná o náhody. Je to morálně devastující pro českou společnost. Má to strašné důsledky, demotivuje to policisty, demotivuje to soudce. Vždyť se jedná o rozsudky, které byly před rozhodnutím. Union banka měla být projednána už koncem ledna. Je to proto naprostá lež, že by se to záměrně protahovalo. Důvodem protahování byly  omluvenky z důvodu zdravotního stavu a podobné triky, jimiž se obžalovaní snažili vyhnout soudu. Oni věděli, že ta amnestie přijde, a proto to také protahovali. Měli to domluvené s Klausem.

V. Košacký 8.1.2013 21:03

Souhlasím

beze zbytku, je to tak, a je to moc a moc smutné. Kde jsou ty dávné časy kdy platilo Buškovo o našem lidu ..... jak kvete po svém..... , nebo , že by blbost tak hojně kvetla - podle Wericha ?

K. Dvořák 8.1.2013 20:59

Dobra ukazka demagogie

Vas clanek je projevem stejne "hysterie", kterou vycitate mediim, jen s opacnym znamenkem. Stejne jako oni prehanite ("... prezident se stal lovnou zvěří", "... Václav Klaus měl opět pravdu ...", atd.). Asi by se vam nelibilo, kdyby o vas nekdo psal jako o rektalnim alpinistovi, ktery se chce zalibit. Takze byste si mohl odpustit "devítihlavou saň" a dalsi urazky, klise a nesmysly. Jo, a vymyslet si, ze zrejme jen z nedostatku odvahy "se někdo [ne]odvážil veřejně žádat pro prezidenta Klause ... trest smrti", abyste pak mohl o dnesni spolecnosti psat, ze by nekoho s "manifestačním jásotem klidně poslala na popraviště", to je dobra ukazka demagogie.

Vetsina lidi nad amnestii nejasa, protoze i kdyby nic jineho, tak s pravdepodobnosti blizici se jistote povede ke zvyseni kriminality (byt prevazne te takrecene "bagatelni", ale i ta dokaze radne otravit zivot). Rozhodnuti prezidenta mohu akceptovat, co mi ostatne zbyva jineho. Ale abych pro nej nachazel nejake pochopeni, to bych musel byt ... no, rekneme, ponekud masochista ...

P. Jirka 8.1.2013 20:08

Souhlas, souhlas a ještě jednou souhlas!

Dejte to do zlatého rámečku a nebo to rovnou vytesejte do mramoru. Už dlouho jsem nečetl tak trefný a pravdivý článek. SUPER!

V. Kusý 8.1.2013 19:06

Vyjádření pana prezidenta v TV:

Já, mne, mně , já , já moje , já můj, mým, já, moje, mým, já, já, já, moje, můj, mým. atd.

J. Ryba 8.1.2013 18:36

Amnestie je omyl tragéda Jakla. Stačilo by, kdyby se naučil číst...

Jaklův judikát je bumerang proti amnestii....tak nakonec to byl pachatel, který byl nezvěstný, pan Santos na základě toho podal civilní žalobu pro odškodnění, nic se nedělo, proto se obrátil na ESLP.

ESLP mu přiznal odškodnění pro nemateriální újmu, z důvodu toho, že to trvalo 6 let, s tím, že ESLP předpokládá, že civilní řízení doběhne i v Portugalsku, že bude odškodně znovu a řádně s tím pachatelem, od toho pachatele. To znamená, o co v té cause jde: to je ochrana obětí trestných činů, nebo újmy...a je to civilní řízení. Nejedná se o trestní věc, nikdo žádné řízení nezastavuje, naopak ESLP přiznává ve verdiktu 800.000 escudos panu Santosovi za morální újmu, kterou utrpěl....je to podle paragrafu 6 odst. 1 Listiny.

Soud tady konstatuje, že nelze takto pošlapat práva obětí trestných činů. Stalo se někde omylem, že si to Hrad vyložil tak, že to byl stěžovatel, který se skrýval, Hrad obrátil celou tu causu v její naprostý opak...Hrad udělal pravý opak toho, co udělal ESLP. Oni ti šašci popřeli práva oběti...zatímco ESLP oběti vyplácí odškodnění a předpokládá pokračování sporu v Portugalsku.

pane Jakle, to je na "demisi"....nechtěl jsem sugerovat "na mašli"

"Ve věci Santos proti Portugalsku soud rozhodl, že délka šesti let a dvou měsíců je nepřiměřená bez ohledu na to, že stěžovatel byl po část této doby nezvěstný," uvedl pro Lidovky.cz Jakl.

V. Kusý 8.1.2013 16:12

Je to potíž! Štvavá media, pravdoláskovci,

on ten odbor boje s vnitřním nepřítelem nebyl až tak špatná věc, což?Demokracii, to ano, ale vocaď-pocaď.

Š. Hašek 8.1.2013 15:32

Souhlas.

Trochu jinak. Zřejmě nás čeká, až někteří nerozdýchají, že nebyl zvolen v nadcházejících volbách presidenta republiky jejich favorit, cyklické sundavání a věšení presidentské fotografie v úředních místnostech. Zvláště ve školách zajímavé.

Dle mého jest to počin šaška (plete si fotografii presidenta s fotkou tchyně doma v pokoji).

Dle soudu jiných jest to ale vrcholný počin občanského aktivisty, který tím zahajuje všeobecnou revoluci za lepší zítřky.

M. Freiová 8.1.2013 15:47

Re: Souhlas.

Můj nebožtík otec vyprávěl, jak 28. říjen 1918 strávil se svým otcem v pražských ulicích, kde prozpěvovali národovecké písně. Když druhý den přišel do školy, tj. do arcibiskupského gymnázia vedeného jezuity, shledal, že tam se nic neděje. Otcové jezuité, vždy opatrní, nikdy unáhlení, prostě vyčkávali, až se věci usadí.

Až několik dní poté přišel do třídy ředitel a požádal o židli. Vystoupil na židli, sundal obraz císaře Karla, poděkoval za židli a bez komentáře s obrazem odešel.

Myslím, že to je správný postup, protože politika do školy nepatří. Pokud studenti v ulicích, tedy nikoli ve škole, protestují proti ustavení komunisty do místní funkce s vlivem na školství, je to něco jiného: ale představitel státu má být respektován.

mf

Š. Hašek 8.1.2013 15:51

Re: Souhlas.

Napsala jste to lépe než já.

K. Filek 8.1.2013 17:28

Re: Souhlas.

Plně s Vámi souhlasím.Dodám ještě,že tigeroji co sundávájí obraz prezidenta tam mohou pověsit vraha s.Gottwalda.Jistě jim je ten soudruh milejší.Za jeho vlády by si něco takového nemohli dovolit jelikož by šli do báně místo těch amnestovaných.

J. Kombercová 8.1.2013 20:24

Re: Souhlas.

Vám se po Gotttwaldovi stýská?

K. Loucký 8.1.2013 15:21

Překvapuje mne jen jediné:

Totiž, že si autor všiml chování médií (například včetně citované D. Drtinové) a jejich vlivu na většinu populace až teď - nebýt amnestie, asi by mu to nijak nevadilo? Anebo, pokud mu nejde o média, ale o něco jiného, ať to řekne rovnou. 

To, že prezident není ze své funkce odpovědný ještě automaticky neznamená zákaz hodnotit jeho kroky kladné i záporné (v tomto případě jsou tam zcela nepochybně oba aspekty). To samo o sobě ještě není žádná "mediální štvanice".

P. Schuh 8.1.2013 14:48

Otázka pro autora

Proč amnestie na Slovensku jde dělat s citem a u nás se pustí kdejaký obrlump ?

J. Václavíková 8.1.2013 14:41

Vidí snad někdo další možnost?

Buď je autor amnestie, zastavující trestní stíhání, pitomý naivka, který neměl tušení, jaké bude mít jeho počin následky, anebo je to naopak lump, který dobře věděl, co činí. Co myslíte vy?

J. Belling 8.1.2013 14:15

Pan prezident sice omilostnil všechny své zlodějské kámoše

To ale není důvod, aby mediální hyeny a různí havloidní rozeštvávači z toho hned udělali nafouklou pseudokauzu.

Vždyť i ti poškození nakonec ve Štrasburku vysoudí od ČR nějaké to odškodnění. Jenom se to připíše k těm deseti miliardám zaplaceným za politické krytí pana Železného.

Je hnusné něco takového zneužívat proti nejlepšímu z prezidentů.

J. Václavíková 8.1.2013 14:17

Re: Pan prezident sice omilostnil všechny své zlodějské kámoše

:-)))

J. Vyhnalík 8.1.2013 16:22

Re: Pan prezident sice omilostnil všechny své zlodějské kámoše

Trochu jste to popletl. Těch 10 miliard jsme zaplatili za politické krytí pana Laudera, kterému ministerští úředníci dodatečně fabrikovali důkazy na podporu jeho žaloby proti ČR.

Koncept Novy vymyslel a prosadil Železný. Lauder to financoval, ale úmyslně postavil systém tak, aby mohl odděleně danit zisky v daňovém ráji.

B. Rybák 9.1.2013 17:30

Re: Pan prezident sice omilostnil všechny své zlodějské kámoše

Ano. Pan Špidla dokonce vyslal na naši obhajobu zástupkyni, která podvodně a zrádně podpořila pana Laudera. Tento neschopný miliardářský synek si tím prý vydělal své první peníze. V Londýně jsme prakticky stejnou arbitráž vyhráli, protože londýnská arbitráž (na rozdíl od té holandské) byla povinna přihlížet k našim zákonům (smlouvu s ní vytvořil V. Klaus).

Tu holandskou, za totáče vytvořenou, naše zákony nerespektující (protože se tehdy považovalo za samozřejmost, že si nikdo netroufne jednat jinak) arbitrážní smlouvu obnovil další rok pan Špidla okamžitě telefonicky (no řekněte, nezasloužil si svůj "komisárek"?).

Právě jsem četl, že 800 milionů Kč si pan Lauder z NOVY, která je prý na pokraji krachu, nechává posílat na Bahamy (no není to drahoušek?).

S. Ševeček 8.1.2013 13:48

Ano. Je to snad nácvik na věci příští?

Čtěte Smrt v Sametu, tam to všechno je.

P. Podešva 8.1.2013 13:45

Jen do víkendu

Toto je palebná příprava na volby a po volbách po amnestii už neštěkne ani pes. Stejně jako po tykadlu Smetanovi, blbovi s kuličkovou pistolkou a dalších socanských provokatérech. Možná to občas někdo přepomene než nastoupí nástupce do úřadu.

A pak to začne, pěkně po kolenou hlavu zarazit do Brusele....

Š. Hašek 8.1.2013 15:35

Re: Jen do víkendu

Bohužel jste to vystihl skoro dokonale.

C. Coton 8.1.2013 13:16

Souhlasím s autorem

Pro mediálně zmasírované hysteriky: Prezident NEPROMINUL tresty : osobám odsouzeným za

zločin, při němž byla způsobena smrt nebo těžká újma na zdraví, proti životu

a zdraví, proti lidské důstojnosti v sexuální oblasti, proti rodině

a dětem, osobě, byla v posledních pěti letech před 1. lednem

2013 odsouzena k nepodmíněnému trestu odnětí svobody. VZPOMEŇTE, CO PROPUSTIL HAVEL.Chápu rozhořčení nad "osvobozením tunelářů". Avšak tresty za závažnou hospodářskou činnost by měly být v sazbě do 12 let. Tak bude na soudcích, jak se ke "svým" kauzám postaví. A musí to udělat HNED. Možná to je to, co nám pan prezident vzkázal.

J. Boleslav 8.1.2013 13:19

Re: Souhlasím s autorem

Přesně tak. To ale všem klausofobům stejně nikdy nevysvětlíte.

J. Forman 8.1.2013 15:01

Re: Souhlasím s autorem

Vy a ten nad váma jste fakt dvojka modrých blbů.

Š. Hašek 8.1.2013 15:50

Re: Souhlasím s autorem

Formane, dejte si hadr a potom vyvraťte to, co napsal diskutér a co je ve vyhlášení amnestie.

Takto jste jen trapný šašek, opájející se tím, že umí bušit do počitadla. To dneska umí každý, i se senem v makovici.