16.7.2019 | Svátek má Luboš



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


Vypůjčený úvodník



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 788, poslední: 26.10. 2012 0:04, přehled diskusí

Re: Tak se zas nějaký šmejd bude hojit na mnou zakoupenách cigárách , o čtyři kačky půjdou nahoru.:
Autor: M. Ilsner Datum: 25.10.2012 19:58

Dobře děláte, že kupujete pašovaná cigára, jste věru vzorný "pravičák".

Re: Tak se zas nějaký šmejd bude hojit na mnou zakoupenách cigárách , o čtyři kačky půjdou nahoru.:
Autor: I. Gellner Datum: 25.10.2012 20:01

Bolševikovi Kaloskovi solit nebudu, není-li to nutné. S naftou nic nenadělám, to mu musí stačit (stran spotřebních daní).

Re: Tak se zas nějaký šmejd bude hojit na mnou zakoupenách cigárách , o čtyři kačky půjdou nahoru.:
Autor: M. Ilsner Datum: 25.10.2012 20:03

On není bolševik, ale gauner, který by měl být dávno v teplákách. Vy se ale chováte jako typickej socan.

Re: Tak se zas nějaký šmejd bude hojit na mnou zakoupenách cigárách , o čtyři kačky půjdou nahoru.:
Autor: I. Gellner Datum: 25.10.2012 20:17

Pro mne je bolševik a gauner synonymum.

Re: Tak se zas nějaký šmejd bude hojit na mnou zakoupenách cigárách , o čtyři kačky půjdou nahoru.:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 20:33

pak jste bolševik, protože podporujete černý trh :-)

Re: Tak se zas nějaký šmejd bude hojit na mnou zakoupenách cigárách , o čtyři kačky půjdou nahoru.:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 20:07

ale řve, že se důchodcům snížila valorizace :-)

Tak to jsem tedy tady v Praze neviděl,:
Autor: R. John Datum: 25.10.2012 20:00

   major vitnamčík to tu mastí tržně, až se mu z večerky kouří.

Re: Tak to jsem tedy tady v Praze neviděl,:
Autor: I. Gellner Datum: 25.10.2012 20:02

Já bez problému v Mostě i v Plzni, z toho jsem vysoudil, že je to všude, jen si říct, vystavený to mít nemůže -)

Gellner: Jistě jste si všimla, že v článku uvedených 80% výdajů SR jsou součtem výdajů mandatorních a quasi-mandatorních:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 19:44

jistě, výdaje na armádu nejsou "čistě mandatorní", protože ji lze kdykoliv zrušit...výdaje na státní správu nejsou "čistě mandatorní", protože ji lze kdykoliv zrušit...výdaje na kurzové ztráty při obsluze státního dluhu nejsou "čistě mandatorní", protože je lze kdykoliv zrušit...výdaje na naše příspěvky nejsou "čistě mandatorní", protože je lze kdykoliv zrušit...atd... :-)

Re: Gellner: Jistě jste si všimla, že v článku uvedených 80% výdajů SR jsou součtem výdajů mandatorních a quasi-mandatorních:
Autor: I. Gellner Datum: 25.10.2012 19:53

Určitě by se našlo, kde ušetřit, když ne zrušit.

Jako první bych zrušil "Vojenské újezdy" a rozprodal .:
Autor: R. John Datum: 25.10.2012 20:14

   Nechal bych jim jen jeden, Dědice ,  dále bych rozprodal   státní lesy , jež vykrádají a plundrují Lesy ČR  , hnedka by bylo pár stovek  miliard na kontě státu. Na přísně hlídaném kontě a nikdo by do toho nesměl šmátnout .

Re: Gellner: Jistě jste si všimla, že v článku uvedených 80% výdajů SR jsou součtem výdajů mandatorních a quasi-mandatorních:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 20:25

třeba kdybyste vědomě nekupoval nezdaněné....že?

Já tu diskuzi o mandatorních výdajích považuji za zcestnou. Mandatorní jsou totiž, téměř veškeré výdaje státního rozpočtu.:
Autor: P. Vandas Datum: 25.10.2012 19:27

 Mandatorní je i IZIP, přez VZP, mandatorní jsou podpory solární energie, mandatorní je i úhrada ekologických škod. Mandatorní jsou platy státních zaměstnanců, příspěvky do fondu EU i podpora stavebního spoření. Problémem je, že mandatorní je dnes už vše a to ve výši přesahující příjmy. Takže i bankrot státu se mi jeví, jako mandatorní.

Re: Já tu diskuzi o mandatorních výdajích považuji za zcestnou. Mandatorní jsou totiž, téměř veškeré výdaje státního rozpočtu.:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 19:34

ano, skoro, s výhradou poslední věty

Re: Já tu diskuzi o mandatorních výdajích považuji za zcestnou. Mandatorní jsou totiž, téměř veškeré výdaje státního rozpočtu.:
Autor: J. Balcar Datum: 25.10.2012 19:35

Jeho příčina rozhodně. Strukturální deficit. Neutáhneme to a to si všichni myslí, že jejich mzdy / platy jsou malé a daně a odvody velké.

Re: Já tu diskuzi o mandatorních výdajích považuji za zcestnou. Mandatorní jsou totiž, téměř veškeré výdaje státního rozpočtu.:
Autor: M. Ilsner Datum: 25.10.2012 20:00

Mluvte za sebe, laskavě.

Re: Já tu diskuzi o mandatorních výdajích považuji za zcestnou. Mandatorní jsou totiž, téměř veškeré výdaje státního rozpočtu.:
Autor: I. Gellner Datum: 25.10.2012 19:43

Prohlašme tedy, že všechny výdaje jsou mandatorní (100%), a máme všichni klid! -))

Re: Já tu diskuzi o mandatorních výdajích považuji za zcestnou. Mandatorní jsou totiž, téměř veškeré výdaje státního rozpočtu.:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 19:46

ne, přece "prohlašme za mandatorní jen vaše sociální transfery",ne? :-)

Re: Já tu diskuzi o mandatorních výdajích považuji za zcestnou. Mandatorní jsou totiž, téměř veškeré výdaje státního rozpočtu.:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 19:50

Pavel nepřidal dalších 20%, on jen mluví o tom, co je v těch cca 80% příjmů

Docela zajímavý článek::
Autor: F. Doušek Datum: 25.10.2012 19:26

http://ceskolipsky.denik.cz/zpravy_region/tyrsovka-slavi-osmdesatku-otevreni-skoly-v-roce-1932-bylo-velkou-udalosti-201210.html

Ani jsem nevěděl, že je mé rodné město tak svázáno s rodinou Formanových.

Re: Docela zajímavý článek::
Autor: V. Hajková Datum: 25.10.2012 19:50

Moc  zajímavý  článek.

Gellnere:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 19:21

ne, to, co vy považujete za mandatorní výdaje (25% a podobné nesmysly), jsou nanejvýš jen "Sociální transfery vč. ochrany zaměstnanců a mandatorních sociálních dotací", které činí půl bilionu.[(b] Tyto sociální transfery dělají 80% všech mandatorních výdajů...jenom mandatorní výdaje činí cca 700 miliard a to tam ještě nemáte ty quasi, jako kapitolu Ministerstva obrany, mzdy zaměstnanců státu atd...to všechno dalo dohromady v roce 2007 těch 75% příjmů

Re: Gellnere:
Autor: J. Slanina Datum: 25.10.2012 19:30

Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 19:24

ne, to, co vy považujete za mandatorní výdaje (45% a podobné nesmysly), jsou nanejvýš jen "Sociální transfery vč. ochrany zaměstnanců a mandatorních sociálních dotací", které činí půl bilionu. Tyto sociální transfery dělají 80% všech mandatorních výdajů...jenom mandatorní výdaje činí cca 700 miliard a to tam ještě nemáte ty quasi, jako kapitolu Ministerstva obrany, mzdy zaměstnanců státu atd...to všechno dalo dohromady v roce 2007 těch 75% příjmů

Re: Gellnere:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 19:32

nemáte tam: ostatní mandatorní výdaje - hypotéční úrokové podpory, kurzové ztráty při správě státního dluhu, realizace státních záruk, transfery mezinárodním organizacím aj.

nemáte tam: kvazimandatorní výdaje - výdaje na aktivní politiku zaměstnanosti, armádu, zahraniční pomoc, platy zaměstnanců, příspěvky do rozpočtů mezinárodních organizací.

Re: Gellnere:
Autor: I. Gellner Datum: 25.10.2012 19:41

Vkrádá se dotaz - k čemu nám jsou, v časech rozpočtového napnelizmu, příspěvky do rozpočtu mezin. organizací (s vyjímkou EU), nebo černé díry jménem "zahraniční pomoc", a mnohé další. Opravdu potžebujeme, aby Schwarzenberg mohl vystupovat (s ústavem pro mezin. vztahy za zády) jako kofr, kterej umí "zasolit"..?

Re: Gellnere:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 19:52

je to součást mezinárodních smluv, zrušte nejprve ty, břídile, pak si můžete snít, jen abyste obhájil své bludy... :-))))

Re: Gellnere:
Autor: I. Gellner Datum: 25.10.2012 19:56

Jo, kdybych mohl, zruším. Hned, a bez náhrady. Stane se něco??

Jako třeba s ekologickou superzakázkou (kolik chtěl Pedersen, 50mld?). Nečas klepl Kalouse přes prsty, ten kvičel, že bude průser.......a děje se něco? Někdo si stěžuje? Je někde problém?

-)

Re: Jílku:
Autor: I. Gellner Datum: 25.10.2012 19:36

já nejsem placen od čísel.

Vše, co jsem se snažil říct, je zhruba toto : domníval jsem se, že nelevá vláda, poprvé v historii s pohodlnou většinou, bude mít koule něco udělat s nesmyslnými, a stále se zvyšujícími výdaji. Nepředpokládal jsem, že různé úřady/ústavy/agentury budou místo rušení posilovány. Že už někdo zruší ministerstva, kterých máme více než USA, že (třeba) nebudeme téměř jediným státem, kde bude fízlovat několik úřadů (ČOI, potr. inspekce, normalizační institut, k tomu příslušné certifikátoři, normalizátoři, etc, že se to pěkně slučí a tím ušetří, no prostě a tak dále. Zmohli se jen na strašení Řeckem a kecy o zodpovědnosti

Leč nestalo se. Jen se lépe vyjevili zloději, k čemuž této vládě dík.

Toť vše.

Re: Jílku:
Autor: J. Ryba Datum: 25.10.2012 19:58

nížeji v dnešní diskusi jsem Prokopovi na číslech dokladoval, že u nás přerozdělujeme 31% (on tvrdil 45%), zatímco Švýcarsko 30%

Tato vláda je první vládou, která reálně snižuje své náklady, včera to říkal Kalousek a já tomu věřím, protože když jsem dnes sledoval vývoj všemožných nákladů dávek, příspěvků atd, tak ty absolutně klesají, nejen relativně

NEUVĚŘITELNÉ- co dělá závist s lidma!!:
Autor: V. Hajková Datum: 25.10.2012 19:14

http://www.lidovky.cz/peake-chteli-me-verejne-zostudit-kauza-jako-miliony-v-krabici-to-ale-neni-14f-/diskuse.asp?iddiskuse=A121025_165035_ln_domov_spa&reakce=58755676