25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

EVROPA: Ticho z Bruselu

Od krajských voleb uplynulo několik dnů a noviny jsou plné stanovisek a rozborů zamýšlejících se nad důvody nástupu komunistů do krajských vlád. V záplavě slov mi chybí hlas, který se ozýval při sebemenším podnětu, hlas, který vyhlašuje přípustné zahnutí banánů, zakazuje žárovky a teploměry, zkrátka hlas, který dbá o naše blaho – hlas bruselské úřadovny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fleiszner 22.10.2012 20:09

Re: Nebojím se duchů, ale...

EU je nějakej neuchopitelnej a nepochopitelnej paskvil a nedokážu si představit, že by při pokračování nynějšího způsobu ekonomiky mohla přežít. Nedokázal jsem si, ale představit už hodně věcí. Třeba to, že by si můj totálně postiženej kamarád mohl najít holku nebo se dokonce oženit a stalo se :-)

M. Kosejk 22.10.2012 19:06

Re: Nebojím se duchů, ale...

Můžou škodit ekonomice a svobodně podnikajícím lidem - a to hodně. Ale uznávám, že to bude čajíček proti nedemokratickým nesmyslům, které na nás chystá EU.

P. Čech 22.10.2012 19:03

Re: Proč mlčí?

Že pan klaus a ODS považují občany státu za nesvéprávné jedince, kterým je třeba vládnout ja obecně známo. Občané jsou pro ně obtížný hmyz, který je pouze třeba využít v době voleb. Co se týče obecného referenda, měly a mají jej některé politické strany v programu, i ČSSD. Jakmile však byly handlovány koalice, ona referenda z koaličních programů vždy vypadla. Je to nadmíru jasné. Všechny politické strany se bojí referenda a občanů jako čert kříže, protože jeho existence ohrožuje jejich moc nad občany. Máte však pravdu v tom, že nejvíce se jej bojí ODS a zejména pan Klaus (záměrně neříkám prezident, protože jsem jej nevolil a nevolila jej ani strana, kterou jsem volil).

M. Kosejk 22.10.2012 19:02

komunisti komunistům

Ježíš, uvědomte si, že v západní Evropě jsou teď u moci lidé, kteří celá desetiletí protestovali proti USA a na podporu SSSR. Například, když u nás probíhala tvrdá normalizace a Sověti u nás rozmísťovali rakety namířené na Západ, tak naši západní sousedi v ulicích protestovali proti americké armádě. A že tyto protesty byly placeny a řízeny KGB, to už je dnes známý fakt (i když ho mnozí pořád odmítají vzít na vědomí).

P. Čech 22.10.2012 18:56

Re: Nohama na zemi

Má politické strany a to dokonce mnohem silnější, co se týče počtu členů než u nás. Tyto strany se však od našich poněkud liší. Existují proto aby sloužily občanům státu na rozdíl od našich, které slouží jen sobě ev. v některých případech jen svým členům a voličům. Všechny větší politické strany ve Švýcarsku tvoří již dlouhou dobu t.zv. velkou koalici, kde pracují v zájmu státu. U nás se politické strany sdružují do koalic menších (obvykle mají101 - 105 členný ansámbl svých příznivců v parlamentu), zastupují vždy menšinu občanů a státu škodí. Zákony má Švýcarsko také. Tyto jsou však tvořeny na základě referend. Referend, jejichž výsledky jsou závazné pro všechny, tedy i pro politické strrany. A o tom to je, pane Prokope.

J. Fleiszner 22.10.2012 18:25

Nebojím se duchů, ale...

Moc nechápu neustálé připomínání zločinů komunistů. Jo ten systém byl vadnej a tak se na vedoucí pozice dostálali pitomci a sociopati. Pak tu byl silnej tlak ze CCCP, kde vládli pitomci a sociopati asi vždycky. Dnes už nehrozí politické vraždy v duchu Milady Horákové. Je to jako s ŘK církví. Svoje krvavé období už má za sebou a teď se jen snaží nějak přežít (ekonomicky).

Opravdový strach mám z muslimských půl-mozků. Ty mají totiž krvavé období ještě před sebou.

J. Láníček 22.10.2012 18:05

Re: Ticho z Bruselu.

No, potom co nám drahnou dobu ODS předvádí, vyhrát ještě volby, to by mi připadalo daleko nenormálnější. Smutné je, že v dnešní době může přinést trochu kultury do politiky především ta KSČM.

J. Kombercová 22.10.2012 17:55

Re: komunisté u moci?

Souhlas, jen připomínka, že s nacismem má trpké zkušenosti celá Evropa, kdežto s komunisty jen ta nově připojená - takže na Heidera vystartovala EU se svým tytyty okamžitě a střelhbitě (v Německu také Hitler  nějak začínal) - no a my se snad vyrovnáme v příštích volbách, když nás půjde k urnám víc a když bude koho volit.

P. Han 22.10.2012 17:28

Re: komunisté u moci?

Montují-li se, je to špatně. Montují-li se selektivně, je to horší. Kdyby se nemontovali vůbec a brali výsledky voleb jako výraz vůle příslušných voličů, bylo by to nejlepší. Obzvlášť s přihlédnutím k tomu, že značnou část těchto papalášů nevolil vůbec nikdo.

F. Pavlis 22.10.2012 17:02

Re: Fňukání

Herr Heusinger, huž stavíte huhuláka   ???

J. Kombercová 22.10.2012 16:57

Re: komunisté u moci?

Jak říkáte - montují-li se, je to špatně, nemontují-li se, zase špatně.

:)

M. Prokop 22.10.2012 14:52

Re: Nohama na zemi

Jen tak pro zajímavost, ono často vzývané Švýcarsko nemá ani strany, ani zákony?

M. Prokop 22.10.2012 14:49

Re: Po krajských volbách

Tak nefňukejte.

M. Prokop 22.10.2012 14:49

Re: komunisté u moci?

A proč se tedy soudruzi z Brusele "montovali" do výsledku rakouských voleb?

J. Boleslav 22.10.2012 14:25

Re: Nohama na zemi

Výdaje na existenci  podporu stran jsou naprosto minoritní.

J. Boleslav 22.10.2012 14:21

Re: Eurokverulanti-to je přesné

Toho ne. Myslím třeba veřejnoprávní televizi a rozhlas, noviny atd.

J. Matuška 22.10.2012 13:18

Ticho z Bruselu.

Ano, socialistické věrchušce podstatně vadí víc politici jako je Václav Klaus a další. Ani našim vieweghovcům oranžovo-rudé ovládnutí krajů až tak nevadí. Vyhrát ODS, to by byl jiný rachot.

"...vláda připravuje zákon o derelikci (čili odebrání zanedbaného či neužívaného majetku)." S připravovaným zákonem na rozdíl od autora souhlasím a vítám ho. Chodím denně kolem rohového domu Na kocandě /roh Křižovnické a Kaprovy/ a jenom kroutím hlavou. A takových baráků je po Praze víc. Nedovedu si představit, že v Německu by něco podobného se mohlo vyskytovat.

M. Trhlík 22.10.2012 13:06

Re: Proč pořád čekáte na prince na bílém koni,

Paní Kulhánková, úplně s Vámi souhlasím.Článek na mne udělal dojem, že EU by snad měla zrušit svobodné volby. A nikdo se nepozastavuje nd tím, kolik voličů sedělo doma a přestože se chlubí pravicovým smýšlením, v duchu si přáli, aby levice vyhrála.Po prvním kole jsme si mohli přečíst kolik voličů dostalo levici a komunisty k moci.Druhé kolo voleb senátorů bylo totální fiasko v účasti voličů a pozitivní bylo jen to, že  komunističtí  kandidáti na senátory propadli.A ohlas byl takový, že lidé dostali rozum.Kolik jich bylo, když byla naprosto podprůměrná účast ? To jsou věci, se kterými musíme počítat, že EU nezasáhne. Proto jsem také nakloněn názoru, že výsledky voleb jsou zapříčiněné naší vlastní neschopností. K tomu patří pochopitelně polovičaté řešení neschopných politiků a lhostejnost voličů.

J. Klepal 22.10.2012 12:57

komunisté u moci?

Výsledkem hysterické reakce autora, který očividně podcenil současnou nespokojenost voličů především s vládní politikou soustavného znepříjemňování života, sotva může být, ve srovnání s minulými volbami, prohra ČSSD ve třech krajích. Pokud vím, komunisté zvítězili ve dvou krajích, v nichž nahradili socialisty a kde mají jistou šanci na to, aby získali místo hejtmana, ale ještě je nemají, a v jednom kraji vyhrála ODS, zatímco v předchozích volbách zde zvítězila ČSSD. Pokud jde o senát, pak komunisté obhájili jedno křeslo a žádné navíc nezískali. Otázka tedy zní, proč by proti standardnímu výsledku demokratických voleb v pluralitní politické společnosti měl Brusel protestovat, takové požadavky pouze ukazují, že lidé autorova typu se zřejmě přiklánějí k heslu účel světí prostředky, a demokracie jako prostředek vyhovuje pouze tehdy, jestliže podporuje jejich cíle.

E. Heusinger 22.10.2012 12:30

Re: Fňukání

Vondráčku, zase nerozumíte psanému textu, Vy intelektuální výbavo. Obecnou školu máte dochozenou?

E. Heusinger 22.10.2012 12:28

Po krajských volbách

se na NP nediskutuje, ale fňuká.

M. Šejna 22.10.2012 12:28

Re: pane Čechu

aha,

takže jste potvrdil, že autor blábolí nesmysly.

E. Heusinger 22.10.2012 12:25

Re: Proč mlčí?

Co se týká blokování referenda v ČR račte se s důvěrou obrátit na ODS a prezidenta.

M. Martin 22.10.2012 11:50

Re: Fňukání

Hu hůůůůůůůůůůůůůůů ššššššššššššššššššš.

P. Čech 22.10.2012 11:25

Re: Nohama na zemi

Evidentně nedokážete, ve své stranické zaujatosti, přijít na kloub skutečným příčinám problémů. Co jsou to mandatorní výdaje? Jsou to výdaje diktované zákony. Kdo tyto zákony stvořil a schválil? Politické strany a jejich zastupitelé ve sněmovně. Tedy, nebyly-li by ony zákony, nebylo by ani mandatorních výdajů. Jedněmi z velkých mandatorních výdajů jsou výdaje na existenci a ve prospěch politických stran. Tyto výdaje jsou nedemokratické a zbytečné, stejně jako mnoho jiných mandatorních výdajů. O tom to je, pane Komárku.

M. Prokop 22.10.2012 11:07

Re: Já se té EU bojím úplně stejně jako Vy

Emigruji.

M. Prokop 22.10.2012 11:06

Re: Nohama na zemi

Hovno, hovno, zlatá rybko.

Jistěže to také přispělo, ale hlavní zdroj dluhů je prostě větší spotřeba (mandatorní) než se na ni vybere.

M. Prokop 22.10.2012 11:04

Re: Proč pořád čekáte na prince na bílém koni,

Nečekám.

Pokud by měl být z přeslavné EU, spíše odháním.

M. Prokop 22.10.2012 11:03

"Jak to, že evropské instituce mlčí ve chvíli, kdy se k moci dostávají komunisté?"

Proč by levičáci měli vadit levičákům?

P. Rajman 22.10.2012 10:48

Re: Eurokverulanti-to je přesné

Myslíte třeba NP?