23.10.2017 | Svátek má Teodor, Theodor



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


ŠUMAVA: Inkvizice přijíždí



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 26, poslední: 15.9.2012 18:48, přehled diskusí

Re: Je zde obecný problém.:
Autor: B. Rybák Datum: 15.9.2012 18:48

Pokud by tamní dogmatická, na tak velkém území bezohledně prováděná bezzásahovost byla přesně podle zákona, musel by se ten zákon demokraticky změnit tak, aby odpovídal postoji většiny našich obyvatel.

Tak tomu ale nebylo. Jeho ustanovení, že příroda má být chráněna tak, aby zůstávala v původním stavu bylo hrubě porušeno (bezzásahové území bylo svévolně rozšiřováno). Např. po katastrofě jakou byl orkán Kyril měla tedy být co nejrychleji obnovena jím zničená druhová skladba stromů. Ti kdo to zanedbali, by měli být souzeni jako pachatelé veřejného ohrožení a nevyčíslitelných kulturních, přírodních i ekonomických ztrát.

Re: Je zde obecný problém.:
Autor: B. Rybák Datum: 15.9.2012 18:23

1) Oni snad u nás někdy ve volbách zvítězili "zelení"? Ekologisté snad někdy přesvědčili většinu občanů, kteří tam žijí? Své akce před nimi utajují (bojí se jich víc než zastrašené policie, prchají před nimi).

2) Historie šumavských lesů začala až po skončení poslední doby ledové, tedy v trvalé koexistenci s člověkem.

P.S. Bezzásahovost si vyzkoušejte sám na sobě ve svém bytě, ... Vaše blechy, tasemnice, škrkavky, plísně, mikroby a viry to jistě ocení. Nechoďte pak ale mezi lidi.

Re: Další rána národně socialistické ODS a jejím voličům:
Autor: B. Rybák Datum: 15.9.2012 18:06

Porazili ho, protože přejali jeho hlavní požadavky. EU-ústavu ostatně Holanďané odmítli už před Wildersem a tím spíš by ji odmítli teď.

P.S. Když neumíte říct něco k věci, měl by jste ve vlastním zajmu raději mlčet.

Děkuji za výborný článek:
Autor: B. Rybák Datum: 15.9.2012 17:58

Fotografie zničené Šumavské přírody jsou viditelným dokladem působení EU-inkvizitorů u nás. Měly by se stát symbolem našeho zápasu proti tomu aby EU získalo moc i nad dosud před nimi alespoň částečně chráněnému, nezdevastovanému zbytku naší země.

Ekologisté všech zemí:
Autor: J. Jurax Datum: 13.9.2012 23:52

táhněte do perdele!

Re: Nebylo by nejlepší:
Autor: B. Uhlich Datum: 13.9.2012 21:24

Ono to není zas tak dávno, co celé delegace aktivistů jezdili protestovat ke zdi v Matiční ulici v Ústí nad Labem..nic o tom nevěděli, ale protestovali zdatně a nejvíc legrační bylo, že jezdili i dále i po tom co se problém vyřešil...tak se jich ptali novináři, proti čemu protestují a oni řekli...my to za vyřešené nemáme... a hotovo.... tady je každý s argumenty v koncích, že? :-) Tak mám pocit, že s tou Šumavou bude podobné...

Re: Je zde obecný problém.:
Autor: V. Skalová Datum: 13.9.2012 15:40

A pozvat cizí vojska má taky každý právo, ne?!

Re: Já jsem pro,:
Autor: V. Skalová Datum: 13.9.2012 15:38

Ano, proč nepozvat rovnou cizí vojska, ne? Na to má přece taky každý právo!

Re: Je zde obecný problém.:
Autor: L. Matura Datum: 13.9.2012 14:33

Referendum jistě ne, ale úřední povolení od určité velikosti u těch smrčků určitě. A o to v tom sporu jde, jestli se to co se koná, děje podle zákona.

Pozdě milí senátoři, velmi pozdě !:
Autor: L. David Datum: 13.9.2012 14:23

Jestliže v tolika jiných případech lezete Bruseli do pihele, nedivte se, jak to končí.

Re: Je zde obecný problém.:
Autor: J. Schwarz Datum: 13.9.2012 14:15

Úplně stačí názor těch občanů, co jsou na Šumavě doma. Nebo se má konat referendum i o tom, jestli si skácíte na zahradě hrušku a nahradíte ji smrčkem?

Re: Je zde obecný problém.:
Autor: L. Matura Datum: 13.9.2012 13:52

1/ jaký je názor ostatních občanů? Znáte ho bez referenda?

2/ území bylo bezzásahové po většinu jeho existence. Vzhledem k milionům let jeho existence

je pár století určitě nicotná etapa (:-).

Re: Další rána národně socialistické ODS a jejím voličům:
Autor: V. Kain Datum: 13.9.2012 13:34

Co do toho pleteš volby v Holandsku ty socialistický Vojto.Naši ekoteroristé se spoléhají na ten bruselský výkvět,že jim půjdou na ruku.Vždyť to jsou darebáci z jednoho vrhu.Jak dlouho si ještě nechá lid evropský kálet na hlavu od bruselských nikým nevolených ničemů?

Z článku není jasné,:
Autor: E. Heusinger Datum: 13.9.2012 13:31

zda nebyly zpracovány stromy po orkánu K. i zásahové oblasti.

Re: Já jsem pro,:
Autor: L. Matura Datum: 13.9.2012 12:22

Souhlasím, ale ani idiotům nelze brát právo na protest.

Další rána národně socialistické ODS a jejím voličům:
Autor: P. Brodský Datum: 13.9.2012 11:13

Nizozemské volby vyhráli liberálové, populista Wilders je mimo hru.

Je zde obecný problém.:
Autor: J. Šrámek Datum: 13.9.2012 10:54

Totiž ten,kdo má jaká práva.Každý má právo na názor,sex.orientaci,na protest atd.,ale není možné třeba názor ekologů,právo na jejich protest a pod., stavět nad názor ostatních občanů a vnucovat jim násilím ten svůj!A jen proto,že ti druzí občané se nedokáží jejich násilným akcím postavit stejnou silou.Jinak,takhle vznikají občanské války.Hájit se tím,že mám právo na něco,je zcestná myšlenka.Historie nám v případě Šumavy říká,že tohle území nikdy nebylo ,,bezzásahové"!Tudíž pusté a bez lidské činosti.Jen po roce 1945 zůstalo vysídlené a částečně zakázané.Smrkový les má původ v lidské činnosti a způsobu hospodaření v lese.Stejní ,,mudřeci" prohlásili zpustlý(!) zámecký park v Lednicko-Valtickém areálu za lužní les(!) a vysadili tam bobra!Od té doby zde panuje heslo:,,Zabij bobra,zachráníš strom"!,,potkáš-li něco zeleného,hoď to do vody!Na míru nehleď"!

S touto EU komisí:
Autor: J. Boleslav Datum: 13.9.2012 10:23

by bylo asi nejlepší naložit stejně jako s kůrovcem. Obojí jsou to v podstatě stejní škůdci šumavských lesů. Rozdíl je pouze v tom, že zatím co kůrovec je v nich zásluhou ekodebilů jako doma, EU komise je tam spíše cizí element.

Re: Já jsem pro,:
Autor: J. Boleslav Datum: 13.9.2012 10:17

Snahy ekoteroristů i zničení šumavských lesů nejsou snad ani tak levičáčké, jako spíš idiotské.

Je podivuhodné,:
Autor: F. Eliáš Datum: 13.9.2012 9:26

s jakou drzostí úředníci EU zasahují do záležitostí států. A to ještě naši hloupoučtí novináři nazývají odpůrce vyšší integrace populisty.

Re: Já jsem pro,:
Autor: L. Matura Datum: 13.9.2012 9:24

Zajímavé, proč myslíte že podle mne pro jiné právo neexistuje. Těm jiným soud vyhověl a žalobu zamítl tak jak mu naše právo umožňuje. A protistrana hledá další právní možnosti. Co je na tom levičáckého. Z vaši agresivní reakce spíš usuzuji na to, že vy jste zastáncem jedné neměnné a správné pravdy. Demokracie je také o přiznání práv na protest těm druhým.

Pokud poroste nasr... českého lidu na EU....:
Autor: J. Mrázek Datum: 13.9.2012 9:09

...tak se možná dočkáme i racionálního hodnocení politiků při vyhodnocení vhodnosti setrvání v této "organizaci"...původní nádhernou myšlenku Evropy současní Barrosové totálně zničili pro několik dalších generací...

Re: Nebylo by nejlepší:
Autor: P. Lenc Datum: 13.9.2012 8:54

Bohužel pane Hejno, pokud budeme my občané mlčet a volit "Budovatele zářných zítřků" tak to bude jenom horší.

Re: Já jsem pro,:
Autor: P. Lenc Datum: 13.9.2012 8:51

Opravdu?Je zajímavé, že prokazatelný "bordel"ekoteroristů vám vyhovuje a v jejich případě se oháníte "právy".Pro jiné, viz. článek ve vašem pojetí práva neexistují.To je pravé myšlení levičáka.Naše pravda je jediná a kdo nejde s námi, je proti nám.To jsem,bohužel, již jednou zažil a díky takovým jako jste vy se nám to zadními vrátky zase vrací.

Já jsem pro,:
Autor: L. Matura Datum: 13.9.2012 8:25

 jen ať ten českej b.o.r.d.e.l. každý vidí.  Nevidím nic špatného na tom, když občané využívají svých práv.

Nebylo by nejlepší:
Autor: J. Hejna Datum: 13.9.2012 7:23

tu komisi prostě vyhnat z lesa až za hranice republiky?

Copak jsme nějaká bruselská gubernie nebo nesvéprávní?