19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

SVĚT: Sílí snaha o bojkot Izraele

Bojkot Státu Izrael si po jeho vzniku vymyslely arabské země a zakázaly veškeré vzájemné obchodní styky. Padesát let zmařených obchodních příležitostí a investic stálo Izrael zhruba 45 miliard dolarů. Arabové jej začali brát potichu na milost až v devadesátých letech, ale brzy nato se bojkoty začaly objevovat v západních zemích a dnes dosahují absurdních rozměrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Kolář 16.6.2012 14:42

Re: Antisemitismus

Pane Landa,s Vámi se opravdu nedá diskutovat,to,co vy považujete za pravdu,funguje bohužel jenom jenom u Vás.Myslím si,že by se dala tato odchylka i pojmenovat.

S. Landa 14.6.2012 23:38

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální

Psi mají tendenci štěkat na škodnou....  :-)

H. Lukešová 14.6.2012 23:15

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální

Ano, máte pravdu. Zvykla jsem si na vše, považujete-li mě za hloupou, tak ať, jak se říká, psi štěkají, karavana jde dál. Dobrou noc.

J. Kanioková 14.6.2012 21:14

Nejen politické elity, ale - celkově P&L

J. Kanioková 14.6.2012 21:12

Ano, ano, ano...... bohužel drsný fakt..

J. Kanioková 14.6.2012 21:06

Přesně ! Role oběti jim vyhovuje přenáramně...

J. Kanioková 14.6.2012 21:00

To je šílené !!!!!

A pak, že vzdělání člověka povznáší... KAM ?

K "ušlechtilým mantrám" na úkor zdravého rozumu...?

Předlouhý je seznam špatností vnesených do směřování lidstva na úkor zkušeností potvrzených staletími...Pachateli Dobra!

J. Jurax 14.6.2012 20:55

Re: Souvisí bojkot Izraele s kolonialismem?

Morning Star - jsou de fakto noviny Komunistické strany Velké Británie - viz http://www.bbc.co.uk/czech/indepth/story/2005/04/050428_fooc_uk_morning_star.shtml

Ergo - citovat z nich je totéž jako citovat z úvodníku Rudého práva neblahé paměti a věřit jim lze asi tak stejně ...

J. Jurax 14.6.2012 20:50

Re: Antisemitismus

No jo, a u nás mají v konzumu gothajský salám - přímo z Gothy, pátého největšího města svobodného státu Durynsko :-)

J. Jurax 14.6.2012 20:43

Re: Jádro problémů bývá jednoduché

Máte recht.

A že se nedokážeme poučit z nedávných dějin? My ano, ale naše - některé, ale bohužel vlivné - politické elity ne. Levičácká EU pod vedením bývalého komunistického vůdce, předsedy Portugalské komunistické strany pracujících - Revolučního hnutí portugalského proletariátu Barrosa, , Husajn Obama ...

S. Landa 14.6.2012 20:42

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální

Když Vám nevadí co jsem napsal, tak co se čílíte? :-) Nakonec, za ta léta co tu publikujete a příspíváte, jste si už musela na posměch a narážky na Vaší inteligenci zvyknout, ne?

A pokud jde o Vaši údajnou mírumilovnost, asi si najdu někdy čas a vypíši Vaše nenávistné a vyhubení žádající výroky ze starých diskuzí....

A že se neliším od "Hamasníků"? No, mám docela rád zelenou barvu, nemusím Izrael a vepřové.. Jo, na tom něco bude.,..   :-)

S. Landa 14.6.2012 20:36

Re: Antisemitismus

Náhodou, já kupuji nějaké kosovské buřty (vypadá to jako točeňák) a jsou prima...  :-)

S. Landa 14.6.2012 20:35

Re: Antisemitismus

Ten názor si vytvořil ještě pan Tejkl. A ten zbytek z "více lidí"?  :-)

J. Jurax 14.6.2012 20:34

Re: Antisemitismus

OSN je dnes na dvě věci a jím uznané a neuznané území tuplem, takže si jeho protiizraelské kecy taky vetkněte kam chcete - Izrael vydržel vražedné útoky okolních arabských států, co jej chtěli smést do moře (kde byla tehdy OSN?) a odolává povstání Palestinců, co vlastní stát chtějí a nechtějí, a má tudíž právo obsazovat půdu nepřátel. Nebo snad chcete řící, že Palestinci jsou přátelé Izraele, láskyplně se nechávající vybuchnout na zalidněných židovských tržištích či diskotékách a dodávající dárečky v podobě raket Kásam? 

Palestinci vlastní stát chtějí - hubou - ale jinak nechtějí. Takhle jsou ubozí otloukánci pošetilou mezinárodní pomocí živení (a Izraelem taky), kdežto jako samostatný stát by se museli starat sami a na Izrael by si nemohli dovolovat jako teď - bombardování území jiného státu je agrese a bombardovaný stát má právo se bránit, což by ani OSN nemohla zpochybnit. A bylo by po palestinském státu jedna dvě a po Palestincích taky a byl by mír pod olivami ...

J. Jurax 14.6.2012 20:19

Evropa blbne

Jakýkoliv bojkot Izraele je další sebevražednou blbostí naší západní civilizace. Koho chtějí bohové zničit, toho raní slepotou, multikulturalismem, levičáctvím a tolerancí muslimské rozpínavosti.

Podpora palestinských teroristů za peníze z našich daní, ustrašené ustupování požadavkům militantních moslemínů, politika appeasementu vůči nim, tolerance nenávistných útoků vyznavačů Alláha proti naší civilizaci, našemu způsobu života se nám jednou vymstí. Míra antižidovských a antisemitských projevů je alarmující, jejich tolerance tuplem - západní svět klesá k barbarství pod rozvinutou zástavou blbé a sebevražedné smířlivosti k svým nepřátelům.

A od vítěznými rasistickými černochy ovládané JAR spějící k osudu Zimbabwe je bojkot Izraele kuriózní ...

Akorát mne napadá, kdo bude na omezení vědeckých kontaktů mezi britskými a izraelskými vědci škodný - ono Velká Británie už dávno není na špici technického a technologického pokroku ... ledaže by šlo o britské vědce humanitní, tradičně salónně levičácké - tam ovšem žádná škoda vzniknout nemůže :-)

J. Jurax 14.6.2012 20:12

Re: Antisemitismus

No, tak z toho Kosova bych si fakt nic nekoupil - ostatně odtud se vyváží akorát kriminalita a kriminálníci. Naopak tovar z osad bych si přednostně koupil kdykoliv - škoda, že to mám do švýcarských supermarketů Migros trochu z ruky ....

H. Lukešová 14.6.2012 20:08

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální

Ne, nevadí mi, že jste napsal, že je pan Tejkl chytřejší než já, to je mi fuk, od Vás mi nevadí vůbec nic. Vy sám jste hlupák, k tomu nenávistný hlupák. Žádnou nenávist necítím, nechci zabíjení Palestinců, vražda kohokoliv je hnusná, ale to, že máte v sobě patologickou nenávist k Izraeli je fakt a jste stejný, fanatický a nenávistný antisemita, jak nejhorší hamasníci. Od hamasníků se nelišíte, jste s nimi na "jedné lodi"...

H. Lukešová 14.6.2012 20:03

Re: Antisemitismus

Sám jste velmi fanatický a zejména fanatický antisemita. Všimlo si toho více lidí, nejenom já. Vždyť Vy se od hamasníka nelišíte, máte stejné názory...

S. Landa 14.6.2012 19:30

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální

Co se tak rozčilujete? Protože jsem napsal, že pan Tejkl je mnohonásobně chytřejší než Vy? Prostě to tak je, no... Nevím, jestli antisemité tvrdí, že mají mezi Židy přátele, já se s takovým ještě nesetkal. Proč mi vadí Izrael jsem tu psal, opakovat to nebudu. A že se zastávám Palestinců? Zastávám, stejně jako Kurdů, Tibeťanů, Ujgurů, atd. Že bych měl radost z mrtvého Izraelce je jen Vaše domněnka, nemám v sobě takovou nenávist jako Vy, která si ve fanatismu nezadáte s nejradikálnějšími islamisty. Možná mne soudíte dle sebe, nevím...

S. Landa 14.6.2012 19:20

Re: Antisemitismus

Máte pravdu, že taková diskuze by byla zbytečná, ale kým bych byl, pokud bych se nestavěl fanatismu a demagogii?  :-)

H. Lukešová 14.6.2012 18:14

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální

Zato Vy, Lando, jste geniální, ano, geniální v antisemitismu, to vyčníváte nad mnohé diskutéry, pohádka "já mám mezi Židy přátele" se vymlouvá každý antisemita, proč Vám vadí Izrael? Proč, protože jste zastánce palestinských Arabů. Co palArab činí dobře činí, co Izrael činí, špatně činí. Pro Vás je jediný dobrý Izraelec, mrtvý Izraelec. Měl byste se stydět, stydět se kvůli svému nenávistnému postoji, vždyť vy se od KKK příliš nelišíte...

H. Lukešová 14.6.2012 18:08

Re: Antisemitismus

Mýlíte se, ale psát statě o antisionismu, bylo zde mnoho článků, antisemita/antijudaista diskriminuje Žida, antisionista diskriminuje židovský stát, ale to by byla neplodná debata, Vy byste mlel jak kolovrátek své, já rovněž, znám Váš postoj, Vy můj, takže co, zahltit diskusní prostor dialogem mezi mnou a Vámi...

S. Landa 14.6.2012 17:40

Re: Antisemitismus

.... tak o tom nepište, protože označovat antisionismus za zavrženíhodný postoj jako antisemitismus či antijudaismus je nesmyslné...

J. Tejkl 14.6.2012 17:01

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální

P. Podešva 14.6.2012 16:47

Re: Antisemitismus

Nekupovat zboží ze státu, který má osady na OSN neuznaném území (kecy typu "vítěz bere vše" si vetkněte kam chcete) je regulerní forma politického protestu. A pokud se tento regulérní politický postoj zkombinuje se svobodou slova, máme tu veřejný bojkot. No, kdyby neměli osady na území, které jim podle mezinárodního práva nepatří, tak by třeba žádný bojkot nebyl.

Jinak samozřejmě firmy jsou něčí majetek a ten někdo má právo rozhodnout, co a od koho se bude nakupovat, stejně jako demokratická většina ve státech.

S. Landa 14.6.2012 16:33

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální

A něco ke zbytku? Našel jste ještě nějaký takový můj příspěvek? Potřebujete za každou cenu každého, kdo nemusí Izrael, mít ve škatulce "židobijec" či "mdlého rozumu", abyste mohl nepochybovat o správnosti svého názoru? Začínáte se chovat jako Lukešová, pravda, disponujete mnohonásobně vyšší inteligencí, ale nálepkujete jako ona...

E. Sevrát 14.6.2012 16:30

Re: Antisemitismus

Díky,přečetl jsem a pěkně jsem se sekl v čase vzniku slova.

S. Landa 14.6.2012 16:27

Re: Antisemitismus

To je nacistické.... :-)

Když tu před lety Češi organizovali bojkot rakouského zboží, jednalo se též o nacismus?

S. Landa 14.6.2012 16:25

Re: Všechny izraelské osady na okupovaném Západním břehu jsou ilegální

Můžeme začít hledat stát po státu :-) Zrovna Turky za hlavní vyníky současného stavu nepovažuji. A pokud jde o sudetské Němce? To by bylo do jiné diskuze....

J. Tejkl 14.6.2012 16:16

Re: Antisemitismus

zkuste wikipedii, heslo antisemitismus.