29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

POLITIKA: Sobotkovy a Haškovy gorily

Pro levicové strany minimálně ve středoevropském prostoru by to mělo být povzbuzení a motivace pro další práci. Přesto tuzemské sociální demokraty při pohledu na volební výsledky slovenského Směru v čele s Robertem Ficem spíše polil studený pot.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Fiala 27.3.2012 13:57

Základ společenských řádů

Můžeme si ty společenské řády vyhodnotit na stavu "chudobných"  euroobčanů ze států Západnější EU a stavu "chudobnějších" ve státech střední Evropy.

Jedni se řídili principy SVOBODA a KAPITÁL a druzí se řídili principy TOTALITA a CENTRÁLNÍ PLÁN a PROLETÁŘI VŠECH ZEMÍ SPOJTE SE (pro méně chápavé, v tomto systému vládli KOMUNISTÉ).

KOMUNISTÉ i NEOKOMUNISTÉ mají v programu udržovat "chudobné", jinak ztrácejí oprávnění existovat.,

J. Blažek 27.3.2012 21:20

Re: Základ společenských řádů

Moc hezké teorie, bohužel holá skutečnost je jiná!

T. Blecha 27.3.2012 23:57

Re: Základ společenských řádů

Kapitalismus je nerovnoměrné rozdělení bohatství. Socialismus je rovnoměrné rozdělení chudoby.

                                              W.Churchill

L. Severa 27.3.2012 11:27

EURO i NP nectí češtinu ?

S tím, že se bude soustředit na prezidentskou volbu, poté ......

V. Linhart 27.3.2012 9:35

ODS pros.rá co může. A smrdí a krade. Programově.

Nechápu, čím je politická situace u nás odlišná od situace na Slovensku. U nás, stejně jako u našich sousedů, tou svých vlastních voličů pravice projíždí pro svoji okázalou neschopnost navázat jakýkoliv společenský dialog s většinou společnosti a za vytváření - a je na diskusi, zda záměrně - korupčního prostředí. Diktovat, vážení , uměli bolševíci a naše pravicové - neustále vítězné partaje - byli dobrými žáky. Nediskutují, nařizují, urážejí. A co je nejhorší - kradou a ještě se tím, dobytek jeden chlubí. Tak je to v Čechách i na Slovensku, to je společné pravicové politice. Možná by stálo za to podat žádost o zrušení ODS jako zločinecké organizace, vycházející z temného kriminálního podsvětí...

M. Frank 27.3.2012 9:53

Když neprošlo zrušení KSČ

jako spolku usvědčeného z vraždění a útlaku obyvatelstva, těžko někdo zruší ODS. Je to na voličích, kolik grázlů a gaunerů se dostane do parlamentu.

V. Linhart 27.3.2012 10:24

Re: Když neprošlo zrušení KSČ

Formy útlaku obyvatelstva mohou mohou být různé, od fyzické likvidace přes šikanu politickou či ekonomickou, omezování přístupů ke zdrojům,přes manipulaci s veřejným míněním až k populistickému zveličování problémů a označování různých skupin obyvatelstva za viníky čehokoliv. Je na úvaze a zvolených kriteriích, co je vlastně z této pestré totalitární palety nejhorší. Já osobně si myslím, že bezmocnost a ta dnešní je hodně podobná té předlistopadové.

M. Frank 27.3.2012 10:51

Naprosto nesouhlasím

nesměl jsem dostat pas a vycestovat za lepším. Již to je zásadní rozdíl, dnes nikomu není bráněno, aby si zvolil režim, ve kterém chce žít. Každý komunista může do KLDR a zastánce ryzího kapitalismu může třeba do Ruska nebo do Číny. To myslím samozřejmě žertem. Ale hlavně, před listopadem by vás za vaše názory vyhodili z práce, děti ze školy a pokud byste šed demonstrovat, dostal byste pendrekem, zlili by vás a pak zavřeli. Tak že uznejte, že plácáte nesmysly.

V. Linhart 27.3.2012 11:04

Re: Naprosto nesouhlasím

Vaše agitka je sice zajímavá, ale odvádí od nastoleného problému. Snadno řešit, co bylo, hůře poprat se se současnou realitou a neublížit prostřednictvím svých zhrzených politických lásek sám sobě...

R. Tesařík 27.3.2012 12:12

Re: Naprosto nesouhlasím

jste prostě komouš zatloukač.

M. Frank 27.3.2012 12:20

Agitka?

Soudruhu kovaný, lépe se poprat se současnou realitou, když nehrozí věznění, bití a perzekuce rodiny, nemyslíte? Zhrzený jste leda tak vy, když ty vaše marxisticko-leninský žvásty nelze ve svobodné společnosti uplatnit.

J. Slanina 27.3.2012 13:12

Re: Když neprošlo zrušení KSČ

Kurňa, ty ale musíš bejt, soudruhu linharte, utlačenej. A hlavně se ti to rudý svinstvo natlačilo až do hlavinky, že?

BTW: Docela by mne zajímalo,jak tě "utlačovali" bolševici a jak jsi "utlačovaný" dnes.

J. Boleslav 27.3.2012 17:04

Re: Když neprošlo zrušení KSČ

Srovnávat dnešní situaci s předlistopadovou může jen někdo naprosto nesoudný nebo někdo z prominntů minulého režimu. Těm se možná tehdy vedlo líp.

J. Blažek 27.3.2012 21:23

Re: Když neprošlo zrušení KSČ

Jen opravdu naiva si může myslet, že ti dnešní prominenti jsou lepší, či snad dokonce mravnější, než ti dřívější!  Pravý opak je pravdou!

M. Frank 27.3.2012 21:54

Re: Když neprošlo zrušení KSČ

pokud to myslíte vážně, pak jste ...... a velký!

A. Reček 27.3.2012 8:49

Čekat od KSČM sebereflexi?

To skutečně mohou jen natvrdlí členové socdem party. Ale i tak při porovnávání výsledků parlamentních voleb počínaje rokem 1996 lze vidět to, že levicoví občané je považují za spojité nádoby.  Jak dost získává socdem, pak komunisti stagnují či něco ztrácejí a naopak.  Ovšem očekávat v příštích volbách takový úspěch těch dvou stran, že mohly by získat ústavní většinu, může jen skutečně fantasta.  Skutečně aspoň v mém okolí je dost voličů socdem, kteří by takovou koalici s komunisty nesnesli a potvrzují to už na komunální úrovni.

Nechme se překvapit podzimními volbami krajskými a senátními. To už bude objektivnější signál o stavu nálady u nás.

L. Šarina 27.3.2012 9:18

Re: Čekat od KSČM sebereflexi?

No s tím bych moc nesouhlasil,nevíte čeho je schopen český člověk,který ani o listopadový převrat moc nestál.U nás se společenské,majetkové rozdíly těžko  v hlavách snášejí kde hraje prim rovnostářstí.Naše zdělovací prostředky se předhánějí v podávání negativismu všeho druhu a když lid vydí politickou a faktickou bídu na jedné a bohadství a arogancí různých skupin, jejich  "párty" v přímem přenosu a na druhé straně ušmoulané lidi za 10000 kš měsíčního výdělku ve" vietnamské" konfekci ničemu bych se nedivil.

V. Linhart 27.3.2012 9:44

Re: Čekat od KSČM sebereflexi?

Také věřím, že do podzimu se ODS podaří zamést všechny problémy pod stůl a naslibovat hory a doly voličům s permanentním bojem proti komančům a tak trochu naruší to naše zažité rovnostářství a pak se zkoriguje - třeba zákonem - že negativistická stanoviska se ve sdělovacích prostředcích zakazují, protože nikdy jsme se v historii neměli tak dobře, jako v současnosti a že je tady u nás vlastně ráj na zemi. :-)

M. Šejna 27.3.2012 8:25

Pan autor zapomněl

pan autor zapomněl, že v Česku neexistuje ČSSD a KSČM, ale že tu existuje jen jedna jediná KSČSSD. Aspoň tak to chápou a prohlašují echt-pravičáci. No a pokud bychom sečetli hlasy obou frakcí KSČSSD, pak by mělo být vítězství KSČSSD v příštích volbách ještě drtivější, než jak zvítězil SMER na Slovensku. Pokud budou socani taktičtí, sloučí se s bolševiky až po volbách. A mám pocit, že v té chvíli bude mít KSČSSD ústavní většinu.

Mimochodem toto je jedním z důvodů, proč v Česku nebude nikdy zakázána KSČM. Pravice  sice zakaz KSČM veřejně prosazuje, ale ve skutečnosti se toho bojí, jak čert kříže. Má totiž pořád malou naději, že socani budou závěry bohumíského sjezdu dodržovat na věčné časy, a  v takovém případě by existence KSČM byla jedinou možností, jak levicové voliče nikdy nesjednotit.

M. Frank 27.3.2012 8:50

Tak by to dopadlo již ve volbách 2010

kdy preference KSČSSD byly na pozim 65% a Paroubek mluvil o vítězství jako hvězdě jasné a vůbec o něm nepochyboval. Výsledek KSČSSD ve volbách byl nakonec 33%, i když se Paroubek dušoval, že stojí jen o tichou podporu komunistů. To je polovina z výsledku, který předpovídal průzkum. Příslib vládní spolupráce před volbami by výsledek shodil dolů mnohem hlouběji. Proto tvrdím, že ČSSD se do koalice s KSČ spojí až po volbách.

J. Boleslav 27.3.2012 9:11

Re: Tak by to dopadlo již ve volbách 2010

Taky si to myslím, byť někteří socanští Fierlingeři se o to snaží už dnes (Drath, Dienstbier).

M. Frank 27.3.2012 7:20

PAne Blažku

autor hlavně zapomněl, že minimálně polovina členů a voličů ČSSD si nepřeje spolupráci s komunisty. Proto nemůže Sopbotka rušit bohumínské usnesení před volbami, ale až po volbách. Jinak by se skvělé volební vítězství scvrklo na minimálně plichtu. A samotné preference KSČM svědčí o tom, že procento darebáků v ČR je daleko vyšší než na Slovensku. Není se co divit, češi jsou v podstatě nechutný národ, to je vidět z toho, co se tu děje.

J. Blažek 27.3.2012 21:19

Re: PAne Blažku

A tím, "co se zde děje" máte na mysli činnost české věrchušky nebo těch obyčejných, prací se živících lidí, či snad dokonce nezaměstnaných? 

M. Frank 27.3.2012 21:50

Re: PAne Blažku

mám tím namysli činnost soudů, policie, státních zaměstnanců na úřadech,zkorumpovaných  politiků všech směrů, negramotných učitelů, reinkarnovaných STBáků v odborech. Co se týká nezaměstnaných, ty odsuzuji také, marně hledám kvalifikované svářeče a musím zaměstnávat cizí státní příslušníky. Jsem z paraxe přesvědčen, že pokud je člověk zdravý, má IQ přes 90 a nezaměstnaný, jde ve 100% o lempla, líného se cokoliv naučit a cokoliv dělat.

J. Blažek 27.3.2012 4:33

Typická reakce .....

...... pravicového mediálního vrtichvosta: Velký problém má ODS se svými dvěma předními pražskými členy, ale autor nelení, zmíněné závažné kauzy si nevšímá, ale pouští se spekulacemi do ČSSD. Ta prý bledne závistí nad pozicí a vítězstvím slovenského Smeru. Jenomže zapomněl říci, že:

1) Letos nejsou v ČR parlamentní volby, jen průzkumy ukazují na velké vítězství ČSSD

2) V Česku je další významná parlamentní levicová strana a to KSČM, což na Slovensku není ......

3) Řeči o nějaké velké nevraživosti tzv. Sobotkovců, Haškovců a Dienstbierovců jsou spíš zbožným přáním politických soupeřů, než realitou

P. Zeman 27.3.2012 9:03

Re: Typická reakce .....

Teď jste nám předvedl taky typickou reakci :-D