18.4.2024 | Svátek má Valérie


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Tak Bátoru bychom měli. Kdo bude další?

Nemá smysl rozšiřovat řady textů o tom, zda byla česká demokracie zachráněna před plukovníkem Bátorou připravujícím státní převrat nebo zda se jednalo o zlovolnou štvanici na nevinného člověka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Hejda 17.10.2011 20:21

Re: Bátora jako oběť

Evidentně se řídíte zásadou, že polemizujete jenom s tím, co ostatním sama podstrčíte. Kdy jsem proboha posílal Bátoru do jaké kotelny?

Diskuse o tom, jestli se někdo hodí pro nějakou politickou funkci je v demokratickém státě zcela normální (rozhodně víc než prapodivné dehonestující výkřiky). A jediný, kdo má tendenci právo na tuto legitimní diskusi ostatním upírat, jsou Bátorovi fanoušci.

M. Varadinková 17.10.2011 16:07

Re: Bátora jako oběť

Kde žijete?

J. Kombercová 17.10.2011 15:23

Re: Kdo bude další? To je jednoduché:

Neměl v tom Romanově odvolání prsty Petr Nečas? Kurňa, další zakuklený pravdoláskař.

M. Moravcová 17.10.2011 14:57

Re: A tohle znáte?

Kdo platí členské příspěvky náckům?

V. Vašek 17.10.2011 14:05

dotaz

Můžete mi někdo vysvětlit, co chápete pod pojmem pravdoláska? Je to tu používáno denně v mnoha argumentech, ale nedá se podle toho vysledovat, co tím autor míní. Mám obavu, že jde o další příklad budování imaginárního nepřítele.

V. Vašek 17.10.2011 13:56

Re: Bátora jako oběť

Co to furt plácáte o nějaké pravdolásce? Můžete mi to definovat? Já to tu slyším dost často a nějak mi není jasné, co tím myslíte.

M. Varadinková 17.10.2011 13:43

Re: s autorem článku lze jen souhlasit

Na to slovo elitáři byste si měl dát pozor. Elitáři jsou spíš ti, kteří touží tu levičáckou smečku vést. Nemusí to nutně být "levičáci srdcem", ale přesto staví své vůdcovství na levičáckých idejích, protože právě tím oslovují to stádo. Jejich cílem není si individuálně žít po svém, ale ovládat jiné. Obvykle si o sobě myslí, podobně jako Hitler, že oni jsou ti "vyvolení" k tomu, aby to stádo usměrňovali, regulovali, vychovávali.... Stádo levičáků totiž generuje poptávku po "vůdci" a ten se dříve či později objeví.

M. Varadinková 17.10.2011 13:32

Re: Bátora jako oběť

Vyhrožoval mediálním honem? A jak, prosím Vás?

O Vašem charakteru svědčí to, že ten realizovaný hon schvalujete. O Schwarzenbergově charakteru pak svědčí to, že jím jen nevyhrožoval, ale ho rozpoutal.

Karikatury a výkřiky jako "zemský škůdce" jsou v demokracii normální součástí debaty. Zajděte si poslechnout poslance do sněmovny, jakými slovy se tam častují. Nebo si zajděte na odborářskou demonstraci, jakými slovy tam častují ministry. Budou za ta slova  také vyhazování z práce a vláčeni mnoho měsíců médii? Kdepak, nebudou, to by byl oheň na střeše!

Prostě ani prohlášení typu "zemský škůdce" není důvodem posílat někoho do kotelny či do skladu tužek. A Vy, když to posílání do skladu tužek schvalujete, jste příznivcem ne demokracie, ale totality. Chováte se totiž úplně stejně,  jako se komunisti chovali k chartistům!

E. Heusinger 17.10.2011 13:08

A tohle znáte?

Platit členské příspěvky náckům není individuální vina?

S. Netzer 17.10.2011 13:03

Re: Blbost. Nelze srovnávat.

Další, který trpí poruchou úchopového instrumentaria.

Nebo to měl být pokus o vtipnou odpověď?

T. Blecha 17.10.2011 12:48

Re: Bátora jako oběť

 Co člověk to jiný názor. A každý má na ten svůj názor právo. To snad patří k zásadám demokracie.  Ale když je někdo kvůli svému názoru vyhozen z práce, to nemá s demokracií nic společného. V demokracii by se mělo o názorech diskutovat a názory o kterých se usoudí (demokratickou většinou), že jsou špatné, se odvrhnou a nebudou se prosazovat. Ale "likvidace" autora je nástroj totality.

K. Křivan 17.10.2011 12:36

No dyť,

Semelová je jednotlivec, který se stal dobrovolně členem zločinecké organizace.  To je individuelní vina. Kdo platí členské příspěvky vrahům, platí i vraždící nástroje.

J. Wagner 17.10.2011 12:17

Kdo bude další? To je jednoduché:

Na forhontě je zločinec Martin Roman.

B. Hejda 17.10.2011 12:16

Re: Bátora jako oběť

No vidíte, a já si myslím že není nic neobvyklého na tom, když někdo nechce, aby ten nebo onen byl z toho či onoho důvodu náměstkem ministra, v tom se asi tolik nerozcházíme.

A nezlobte se na mě - ale Bátorovo chování - kandidatura za nacionalistickou stranu, karikaturní kresbičky, výkřiky typu "zemský škůdce" na adresu lidí s odlišnými názory, pokus o mediální hon*, to vše jsou věci, které v mých očích člověka z politických funkcí diskvalifikují, a samotný fakt, že existuje víc komentátorů se stejným názorem není důkazem žádné organizované štvanice.

*O jeho charakteru svědčí už to, že něčím takovým vyhrožoval, že (naštěstí) neměl šanci uspět, je v tomto ohledu vedlejší.

E. Heusinger 17.10.2011 12:13

Re: Milej pane, Semelová je členka organizace,

Pravičáku, já srovnávám jednotlivce. Pravičáku, Vy vyznáváte kolektivní vinu?

J. Kanioková 17.10.2011 12:08

Ano, a zvláště Lidovky a Respekt - Macháček..

Úžasný ekonomický expert :((

K. Křivan 17.10.2011 12:04

Re: Blbost. Nelze srovnávat.

Co se slovníku týče, přiznávám se Bohu všemohoucímu, a hlavně vám gnädige Frau, že jsem včera použil stejná slova jako Adolf Hitler.  Ano, řekl jsem: "Herr Ober, noch ein Bier !" 

Strašné provinění. Jsem si vědom mé viny a žádám o nejvyšší trest.

K. Křivan 17.10.2011 11:59

Milej pane, Semelová je členka organizace,

která vraždila,  kradla, tyranizovala celý národ,... prostě zločinecká organizace.  Takže vaše srovnání pana Bátory s takovou ženskou není jen vaše blbost, ale zlá sprostota.

K. Křivan 17.10.2011 11:54

Re: s autorem článku lze jen souhlasit

jsem rád pane Blecho, že se Vám to srovnání začíná líbit.   Levičáci jsou "stádní zvířata". Stádo, smečka, pochody, uniformy, partajní shromáždění,  rovnostářství za každou cenu,.... to je a byla levice.  Pravičáci jsou idividualisti, elitáři, nesnáší stáda, davy.

M. Varadinková 17.10.2011 11:42

Re: Bátora jako oběť

Vlastně svým přístupem jen potvrzujete to, co píše autor článku.

Na tom, že někdo nechce, aby byl ten či onen z toho či onoho důvodu ministrem, nic neobvyklého není.

Neobvyklé to začne být až tehdy, když se z toho stane stane jednostranná štvanice politiků a dominantních médií proti jednomu člověku. Štvanice organizovaná bez důkazů, že by dotyčný cokoliv špatného udělal, kdy jediným důvodem pro tu štvanici je, že se někomu nelíbí jeho názory.

Jedním otevřeným dopisem se nerozpoutává hon na čarodějnice. Rozpoutat hon na čarodějnice může jen ta skupina, která má mediální vliv v mainstramových médiích. A tou je pravdoláska.

M. Varadinková 17.10.2011 11:27

Re: s autorem článku lze jen souhlasit

Ano, přesně tak to je.

B. Hejda 17.10.2011 11:15

Bátora jako oběť

Je legrační se všude dočítat, jaká je pan Bátora nevinná oběť "poplivávačů", kteří ho zcela bezdůvodně kritizují. Přitom vzhledem k jeho chování jsou reakce na něj zcela přimněřené. Namátkou: Své názorové odpůrce podpásově pomlouval a častoval je "údernými" karikaturami jako vystřiženými z Dikobrazu 50. let (viz. http://www.akce-dost.cz/20101025.htm ). Nehledě nato, že se Bátora a jeho kamarádi s DOST sami snažili rozpoutat vlastní "hon na čarodějnice" na člověka, jehož názory se jim nelíbily, a jediný důvod, proč se jim to nepodařilo byl, že je nikdo nebral vážně, takže neměli dost lidí pro své "demonstrace občanského odporu - viz http://www.akce-dost.cz/20100607.htm .

Pan Bátora není žádná slušná nevinná oběť. Na základě jeho prohlášení a činnů lze zcela jasně říct, že to je hulvát (byť v rukavičkách) a extremista.

J. Kanioková 17.10.2011 11:14

Přesně !

J. Kadeřábek 17.10.2011 11:14

Pokud autor tvrdí, že je odborník na PR

pak by nám mohl každý článek dle svého názoru ocejchovat. Bylo by to velmi zajímavé kdyby na to měl čas a chuť. Teď třeba letí "Jak vzal Klaus úplatek od policistky" a v diskusích je vidět, že tomu polovina lidí věří (na Novinkách 100%).

J. Kanioková 17.10.2011 11:12

Naprosto přesné zhodnocení

J. Kanioková 17.10.2011 11:09

Naprosto se nemýlíte, autore,

prostě PL už shazuje masku..

A ten Macháčkův článek, to je čiré šílenství a nechápu HN, že si ho drží jako ikonu... hnus !

J. Gutvirth 17.10.2011 10:59

Zlí yntelektuál

No moc srozumitelné mi to nepřipadá, jestli to má být ironie, trochu víc vtipu by neuškodilo, ostatně je - li pravda, že se někdo podílí na práci nepřizpůsobivé strany s demagogy v čele, měl by být na ministerstvu školství asi stejně jako majitel vykřičeného domu přivydělávající si prodejem lehčího perníku. No - protože nemáme moc informací, bloudíme. Na ty intelektuály bych to nesvaloval, už z definice nejsou tak mstiví. Nebo opravíme definici intelektuála protože na někoho se nadávat musí?

T. Blecha 17.10.2011 10:58

Re: s autorem článku lze jen souhlasit

Demonstrace jsou nástrojem levice. Kdysi jsem narazil na takové humorné vysvětlení rozdílů mezi pravicově smýšlejícím člověkem a levicově smýšlejícím. S postupem času mi to ale místo humoru čím dál víc připomíná pravdu. Většina revolucí končících diktaturou začínala demonstracemi (je potřeba davy nažhavit, že?).

Nemá-li pravičák rád zbraně, nekupuje je.Nemá-li levičák rád zbraně, chce je zakázat.Když je pravičák vegetarián, nejí maso.Když je levičák vegetarián, organizuje protestní akce proti živočišným proteinům.Když je pravičák buzík, užívá v klidu svého života.Když je levičák buzík, požaduje od společnosti, aby ho respektovala.Když pravičák přijde o práci, přemýšlí, jak by se z této situace dostal.Když přijde o práci levičák, stěžuje si na diskriminaci.Když se pravičákovi nelíbí televizní diskuse, tak tu televizi vypne.Když se levičákovi nelíbí televizní diskuse, chce ty idioty, co v televizi vykládají nesmysly, zažalovat.Když je pravičák nevěřící, tak nechodí ani do kostela, ani do synagogy, ani do mešity.Když je levičák nevěřící, tak chce zakázat, aby se na veřejnosti objevovaly jakékoli symboly Boha, víry a jakéhokoli náboženství.

E. Heusinger 17.10.2011 10:18

Re: Pane autore,

Blbost je Vaše replika

F. Eliáš 17.10.2011 10:01

Bátora je sympatický člověk

má snad jedinou vadu, je příliš inteligentní. To našim levicovým poloblbům pochopitelně vadí. Jeho názory se kryjí s názory průměrného Čecha.