25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 8.9.2011 0:05

Někdy s Klausem souhlasím, ale jádro pudla,

pokud jde o Euro je někde úplně jinde a on to sám dobře ví - ale mlží. Proč? Jednotná měna je účelná tam, kde je jednotná fiskální politika - to ví dnes i žáček studující obchodní akademii. Bláboly o stejné či nestejné výkonnosti jsou o ničem, i mezi státy USA jsou rozdíly, POCHOPITELNĚ - a vždy budou, ba i v rámci ČR jsou rozdíly mezi Prahou a okresem Bruntál, například. Evropská měna bude možná(!) udržitelná politicky - ovšem za cenu velmi drahé podpory těch výkonných ekonomik těm nevýkonným. Jenže jednotná fiskální politika smrdí Klausovi "superstátem", kterého se on a jiní kohoutci na českém smetišti bojí jako čert kříže. Možná kdyby byl ten superstát, nechodily by pak do USA tajné depeše, že česko je nejzkorupovanější stát stř. Evropy. A proč by pak měli Klausové, Grossové, Bendové, Vondrové, Drobilové a spol. u nás tu politku vlastně dělat a kde by našli druhé takové "zlaté tele"???

M. Stuchlik 5.9.2011 21:51

Re: Nevhodný titulek

Klause zajímá jen Klaus

M. Trhlík 4.9.2011 21:14

Re: jak dokáže lidi popudit pravda

Pane Šejnoho a co je to očividná pravda a co nám přináší?Já si myslím,že je určena jen nám a nepřináší nám nic.Mne naprosto neirotuje,protože vím,že z ní nikdo nic nemá.

M. Trhlík 4.9.2011 21:10

Re: Nevhodný titulek

  A měl by? Bursík je mu stejně lhostejný,jako Vy,nebo já.

F. Eliáš 4.9.2011 17:24

Nevhodný titulek

Bursík je mimo Klausouvu rozlišovací schopnost. Klaus na toho hlupáčka určitě nebude nijak reagovat.

K. Kužel 4.9.2011 17:17

Re: Je to trochu surové ?

Odborná literatura ke srovnání: to myslíte ty zfalšované výsledky od IPCC?

P. Rada 4.9.2011 17:09

Re: Klausovy výroky .....viz jeho kniha.

Pani Kanioková nepřispůsobuji si nic - není to třeba - je to černé na bílém a podané dokonce několikajazyčně a rafinovaně tak, by hádka mohla začít. A kdo, že se stane de facto středem pozornosti rozhádaných? No přece autor výroků - to je ale právě ten který si realitu kroutí k obrazu svému.

Na druhou stanu je to ale člověk který se i mě vázal přísahou - podobně jako celému národu - ale dělá si z něj šašky!

K. Křivan 4.9.2011 16:02

Re: Konec konců, když už to klíště někoho kouslo,

Nebyla tu dlouhá debata ? Kam zmizela ?

J. Kanioková 4.9.2011 13:45

Vidím to taky tak, pane Šejnoho..

J. Kanioková 4.9.2011 13:44

Vy taky patříte k těm, co si Klausovy výroky přizpůsobujete svým argumentům?

jako že přírodní zdroje jsou nevyčerpatelné? Nebo něco v tom duchu, jak jste to napsal v prvním příspěvku?

F. Doušek 4.9.2011 12:38

Re: Hlouběji klesnout

Madame není schopná.

P. Rada 4.9.2011 11:16

Re: Re:" Zdoje jsou prý všechny nevyčerpatelné..."

Omlouvám se - možná neprohlásil - ale určitě napsal:

Kapitola 2 str 41....

http://www.dokoran.cz/index.php?p=book.php&id=315

J. Slanina 4.9.2011 10:48

Re:" Zdoje jsou prý všechny nevyčerpatelné..."

Nebyl by náhodou odkázek na to, kdy a kde to náš "náčelník nejvyšší" prohlásil?

K. Křivan 4.9.2011 10:30

Stydět se můžeme ,

když máme lepší alternativu. Pak se můžeme stydět za to, že ta lepší alternativa nedošla k nasazení.

A v tom je jádro pudla.   Ke Klausovi není ani rovnocenná alternativa, natož lepší.

P. Rada 4.9.2011 10:19

Re: jak dokáže lidi popudit pravda?

Ano přesně tak pane Kužel - ale aby byla vyřčena pravda úplněji, tak při vědomí tohoto úskalí úbytku zdrojů, si člověk technického věku vytvořil obranu zvanou technologický pokrok. Tato strategie zabrala perfektně především ve chvílích kdy byl dostatek energie na krmení náhradních zdrojových cest. Např. došel Chilský ledek - Guano a už se zdálo že nebude čím hnojit.... ale právě se podařilo vyrábět močovinu a dusíkatá hnojiva synteticky. Tato výhra byla ale vykoupena energií - jež svého času byla levná v podobě ropy a uhlí hned u povrchu. Takto se homo utvrdil ve víře, že technologický pokrok vždy dokáže kompenzovat úbytky zdrojů a růst měrné spotřeby.

Problém dnes ale tkví právě v tom, že ten technologický pokrok je nyní relativně méně inovační oproti ztrátám na straně zdrojové plus nárůstu populace a měrné spotřeby zároven. S takovouto eventualitou se nikomu nechtělo počítat v osobním uskromění či řešít to bytostným rozvojiem - intenzifikací...  Tak tu nevyhnutelně máme nový typ krize s podstatně hlubším významem a lidi jsou popudlivější tím víc jak se rozevírají nůžky mezi nejbohatší špičkou a průměrným obecenstvem či i mezi národy.... To je navíc i podnět pro vnitrodruhovou agresivitu v níš má druh homo tradičně vyvinuté schopnosti až typu genocidy. Takováto "pravda" má ale až fatální dopady - to ale už předbíhám událostem a doufám, že přeháním.

K. Kužel 4.9.2011 7:49

Re: Dopis Moravana pražáčkům.

Pane Pauku, myslím, že pro člověka vašeho formátu je Morava malá. Co nevidět z ní začnou vaše myšlenky překypovat. Doufám, že ne k nám.

K. Kužel 4.9.2011 7:42

Re: jak dokáže lidi popudit pravda?

Máte pravdu, spálené fosilní suroviny se nikomu splácet nechce. Stejně jako pazourky znehodnocené přetvořením v sekeromlaty a řadu jiných spotřebovaných zdrojů - třeba sežrané mamuty!

P. Rada 4.9.2011 4:14

Re: jak dokáže lidi popudit pravda?

Ta vysoká životní úroven se ale dá nejčastěji prostě UKRÁST. Lidstvo si svého času na toto vzalo fosilní hypotéku a nehodlá ji jakoli splácet - také tedy krádež. Náš náčelník nejvyší také pokrytecky hovoří o růstu ekonomiky a životní úrovně bez toho, že by podstatou byly neobnovitelné přírodní zdroje. Zdoje jsou prý všechny nevyčerpatelné a tak prý při tvorbě hodnot záleží jen na člověku.

Vysoká životní úroven např tam, kde je hodně ropy - jako u saudů, nebo hodně jiných snadno těžitelných a cenných surovin je toho dokladem a válečné vřavy co lidstvo prováyejí od nepaměti mementem. Není to tedy primárně v míře lidské práce! To jak kdo zbohatl po tzv sametové revoluci u nás je dalším evidentním dokladen toho jak dravci zbohatli zneužitím právních mezer doslova za pár dní a ostatním je podsouván jen chléb a hry jako proklamovaná spravedlivá odměna za denodenní dřinu.

Tak jsem zvědav koho si ted nejvíc popudím.

P. Rada 4.9.2011 3:58

Re: Je to trochu surové ?

Účelové lhaní si trest zasluhuje - to je fakt - na to máme právní řád i morální zásady a někteří to posvěcují i přísahou na ústavu....

Bylo by ale na místě tyto lži specifikovat. Pokud bychom si vzali do ruky např. knihu "Modrá, nikoli zelená planeta" pak by se dalo porovnáním s odbornou literaturou a fakty ukázat jak rafinovaně autor obelhává čtenáře s cílem nikoli informovat o faktech ale dostat se do polemik, do středu pozornosti publika....  které se kupodivu autorovi nedostává i na nejvyším stupínku státního žebříčku.

Jak je to v tomto případš se "zaslouženou surovostí" od pana Prokopa?

J. Šejnoha 4.9.2011 0:56

Re: Také se stydím za svého presidenta.

Vidím, že na  všechno máte  zcela  jasný a pevný názor. 

Ještě  zkuste  vysvětlit, "proč v tak očividných případech jak je Řecký krach se v úsudku" mýlí skoro všichni  evropští politici, když  ten náš hloupý klimaskeptik na to kápl ?

Buďto jsou úplně hloupí oni ( což si nemyslím ), nebo  nedokáží hájit  zájmy daňových poplatníků proti  bankám a spekulantům.  Za takové politiky, kteří nedokáží pojmenovat očividnou situaci a  svou neschopností prohlubují problémy se tedy zase stydím já. 

Fakt, že  Klaus  právě  dvakrát  dobře nezvládl privatizaci ještě  neznamená, že je hlupák a že  nemůže mít již nikdy pravdu.

J. Šejnoha 4.9.2011 0:41

jak dokáže lidi popudit pravda

Klausova očividá pravda  dokáže  iritovat  i mnoho lidí, proti kterým nebyla  namířena  ani vzdáleně.  Jak  se  dočítám v dikusi. 

Asi je to dáno světonázorem.

Když je někdo přesvědčen, že  vysoká životní úroveň se dá  odhlasovat či  vystávkovat, tak si to  nenechá hanět  ani po bankrotu !

R. Sedláček 4.9.2011 0:30

Re: Směšný Bursík

zde je začátek vymazané diskuze pod úvodníkem. Dal jsem odkaz na tuto reakci a už jsem byl terčem jistého společenství diskutérů.

B. Rybák 3.9.2011 23:47

Re: Také se stydím za svého presidenta.

Vzteklá klausofobie jíž trpíte není naštěstí nakažlivá. Očividně Vás duševně vyčerpává a ničí. Je mi Vás líto, dokonce i v případě, že jste za ni skvěle placený. Jste totiž už úplně mimo realitu a to by se člověku, který si chce svůj "jidášský groš" zasloužit, nemělo stát.

PS. Píšete: "Takto se sám stává extrémistou světového kalibru jako otec tunelářů??? i klimatoskeptiků!!!"

Máte pravdu: B. Ládin nebo S Husain, či "zelený vůdce" Pol-Pot aspoň nebyli tak strašnými klimaskeptiky.

M. Prokop 3.9.2011 23:22

Re: Bursík versus Klaus

Což jste jistě už před válkou prodiskutoval s okresním hejtmanem.

M. Prokop 3.9.2011 23:19

Re: Směšný Bursík

Ne, on má pravdu, pokud už bych se měl uchýlit k vašemu výrazivu, ten "kripl" jste vy.

Nicméně už i pejorativní užití tohoto slova vypovídá mnohé o uživatelce.

M. Prokop 3.9.2011 23:17

Re: Článek je dobrý,

Ne. Reálný nápis by byl

"Jsme (byli jsme) vyžírkové obecních peněz pod nálepkou humanismu."

M. Prokop 3.9.2011 23:15

Je to trochu surové vůči melounovi Bursíkovi,

nicméně zaslouženě a sedí to jak Jandák na hrnec.

A tu surovost si Bursík svým účelovým lhaním tisíckrát zasloužil.

B. Rybák 3.9.2011 22:57

Kdyby se pan Bursík

po svém traumatickém zážitku začal chovat slušně, nebo aspoň mlčel, mohli bychom ho za prožité trauma politovat, mohli bychom dokonce doufat, že po té, co na "vlastní kůži" zjistil, jakou hloupostí bylo nepoužít proti klíštěti preventivní opatření (např. očkování) a jakým neštěstím bylo to, že ho včas nezničil, že konečně pochopil jak idiotské je obdobné chování vůči jiným přírodním škůdcům, např. vůči kůrovci. Říká se, chytrému napověz...Panu Bursíkovi zřejmě ani toto přírodní nakopnutí zatím nestačilo, nepochopil nic. Bohužel jenom potvrdil, že na problémy, které řeší V. Klaus je jeho mozek nepoužitelný teď, stejně jako kdykoli před tím. Pan Bursík nám ostudu nedělá. Morálních a myšlenkových nul si totiž nikdo nevšimne (ani ti kdo je platí).

J. Kanioková 3.9.2011 22:56

Článek je dobrý,

je to v podstatě pořád stejné téma, pseudohumanisti proti racionalistům. Bylo to OH, SD, 4koalice, teď zelení a Topka. Je to pořád stejná argumentace a Bursík je toho příkladem. Ekologisti, eurohujeři, "humanisti", multikulti a politická korektnost.  Trefně se k tomu vyjádřil Petr Nárožný –

na náhrobku Evropy se bude skvět nápis – BYLI JSME HUMANISTÉ!!!

V. Vlk 3.9.2011 22:55

Re: Také se stydím za svého presidenta.

No Nokia to právě ketos dotáhla ke krachu, oni trumpeto.