23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Kocourek 24.8.2011 23:21

Co to je za nesmysl, být hrdý na někoho jiného

Možná můžete být hrdý na svoje děti, za kvalitu výchovy, kterou jste jim poskytl, nebo obecně na lidi, k jejichž úspěchu jste přispěl, ale být hrdý na Mašíny, kteří museli celou situaci zvládnout sami? Jenom oni můžou být hrdí sami na sebe!

V. Heidlerová 21.8.2011 23:28

Re: I titulek si má člověk po sobě přečíst.

Podle kultivovanosti příspěvku, výborného stylu i lidského náhledu - zda-li nejste náš milý cestovatel???

I. Hil 21.8.2011 23:09

Re: Nehorázná drzost.

Jo ale, nevinných.

J. Štrobl 21.8.2011 20:58

Re: Nejvíc mě na celé této kauze baví

Kde hledat pravdu? No přece v sobě. Darebáka od poctivého poznáte zcela snadno. Podívejte se jak kdo volí v parlamentu. Já vím, chce to trochu času a podívat se na web parlamentu. Ale pokud budeme pasivní budeme pořád jen ty ovce.

R. Tesařík 21.8.2011 20:57

vy hrd.

cucáku.

T. Hudeček 21.8.2011 20:54

Zakonzervované myšlení, bylo Re: Proč jsem hrdý na skupinu kolem bratří Mašínů

No zabetonovaný komunistický výklad dějin vidíme a slyšíme dnes a denně v médiích i od našich "expertů". Jeden příklad za všechny: co má společného Dělnická strana a pravice, jak je nám neustále vtloukáno do hlav? Nic, jen jsme po komunistech převzali to, že pokud je něco špatně, je to pravicové (pokud se to zrovna nejmenuje ...komunistick....). A tak je to se spoustou věcí (opět vzi obliba našich socialistických seriálů). Je mi z toho smutno ...

V. Heidlerová 21.8.2011 19:48

Re: Samozrejme ze nemuzete byt hrdy na Masiny, to tedy ne !!

Su z jižní Moravy, tady sem se narodila a tady aj umřu. Zavolej si psychiatra,  si úplně "bokem Vídňa". Kam se mám vracet, když su tady doma? Stydět se moc nemusím, protože sem svoju páteř zas tak moc neohýbala, leda tak v Sokole. Proboha, kde je doktor Chocholoušek?

L. Orlita 21.8.2011 19:45

Re: Antikomunistické odbojáře udělala z Mašínů

většina si udělala úsudek? Myslíte konzumenty seriálu 30 případů majora Zemana? :))))))))))))))))))

L. Orlita 21.8.2011 19:43

Re: autorovi :-)

jo, krásně a jednoduše řečeno :)

L. Orlita 21.8.2011 19:41

Mašíni jsou rozporuplní

a to podříznutí SNBáka je fakt divné. Ale tvrdit, že by to byl zločin i za války? Nad podříznutím nějakého SSáka či "obyčejného" vojáka Wermachtu by se nikdo nepozastavoval ani omylem. Tady autor článku hodně, ale hodně trapně přestřelil.

Š. Hašek 21.8.2011 17:46

Re: autorovi :-)

Přidávám se k panu Vondráčkovi. Krásně řečeno.

Možná základem dnešních a budoucích průšvihů je "nezaujaté" rozuměj -bez souvislostí a znalostí- posuzování faktů kavárenskýma očima. Lumpárnám se má čelit dialogem a ochranou práv hlava nehlava. A nic nečíst a nestudovat. Popř. studovat lidská, gender a jiná práva a politologii.

J. Kanioková 21.8.2011 17:30

Re: Je typické,

F. Šimek 21.8.2011 16:43

ten chlapec to má popletený!

Mašíni nevyhlásili válku, ale komunisti vyhlásili válku všem obyčejným lidem. Tedy i jeho tátovi a dědovi! Kdo nešel s nima, šel proti nim. U nás ve vsi nosili bouchačky všichi soudruzi, co měli pásku. Byli to většinou ti, co vykradli po němcích baráky. Postavit se tý lůze bylo největší hrdinství. Hochu-myslíte, že se měli opravdu bránit švestkovýma knedlíkama, aby nedej bože někomu nevyrazili oko?

S. Maršálek 21.8.2011 16:38

Re: Antikomunistické odbojáře udělala z Mašínů

To co tvrdíte, je velmi pravděpodobné. Dobrodružně naladění mladí kluci zatoužili po životě v té druhé polovině Evropy. Aby měli řádné doporučení, tak vraždili. Jak působila propaganda tehdy, tak rafinovaněji působí i dnes.Jak lezli do rekta někteří lidé tehdejšímu režimu, tak lezou i dnes. Nic nového, takoví kolaboranti holt jsme. Většina národa si o Mašínech úsudek se závěry udělala a těch několik nic neovlivní, byť by metálů dostali nepočítaně. Věřím, že se v budoucnosti najdou i tací, kteří stejné vyznamenání odmítnou.

M. Trhlík 21.8.2011 16:32

Re: Nejvíc mě na celé této kauze baví

Myslím si,že je zbytečné tyto problémy neustále rozvádět.Jsme hrdinové,až vidíme,že se nám nic nestane.Stejně tak po roce 1968.To už všichni věděli co se u nás dělo a přesto strana získávala další mladé lidi do svých řad.Dnes  všichni nadávají na Stalina ,Gottwalda,Zápotockého a celou plejádu ostatních komunistických prezidentů.Když žili,motali se kolem nich lidé zrovna tak,jako před tím kolem Masaryka,Beneše,Havla či Klause.Pochopitelně zdaleka ne všichni,ale k pocitu spokojenosti jim to stačí..Podporovat občanská sdružení je sice pěkné,ale zákony jsou zase tak nedokonalé,že většinou se nikomu nic nestane.A nevolit darebáky?Jak poznáte před volbami darebáka od poctivého?To je asi tak podobné,kde je hranice mezi pravdou a lží.Vy si myslíte,že máte správné názory a druhý také.A kde hledat pravdu?Souhlasím s tím,že by se nikdy neměla vrátit padesátá léta v takové podobě a pod vládou kterékoliv strany.

S. Maršálek 21.8.2011 16:29

Re: autorovi :-)Přidávám se k Vám, pane Vondráčku, 14:30

Musíte ale uznat, že váš názor je menšinový.

M. Trhlík 21.8.2011 16:15

Re: Autorovi:

Pane Volariku,tak jak to popisujete,jste zaisté i Vy sám symbolem hrdinství.

J. Štrobl 21.8.2011 15:54

Re: Nejvíc mě na celé této kauze baví

Ne, že přicházím s něčím, co už nikdy nebude. Nesmíme dovolit aby to nebylo. A to nebezpečí zleva tady stále je a bude. Račte dovolit, ale tyhle diskuze to jen potvrzují. Nemyslím si, že by většina národa souhlasila s popravami, ale prostě se je podařilo zastrašit. Stejně jako při minulé stávce ti, kteří vyjeli z dopravou byli napadáni a procházeli uličkami hanby. Co by se jim stalo, kdyby se ta lůza neobávala postihu? Kdyby byla podporována vládní garniturou? Těch práskačů tady bylo hodně, ale nemyslím, že většina. A pokud se jedná o ty zloděje, tak ti jsou tady bez rozdílu politické příslušnosti. Dělat se dá jediné, podporovat ta občanská sdružení, která proti tomu brojí a darebáky prostě nevolit.

M. Trhlík 21.8.2011 15:36

Re: Nejvíc mě na celé této kauze baví

Pane Štroble.teď pomíjím komunisty,ale jak vypadá zbytek hrdinského národa,který se rozplývá nad bratry Mašínovými?Celou dobu drtivá většina byla ztícha,souhlasila s popravami a dnes,přijdete s něčím,co už nikdy nebude.Proč mi zatím nikdo neodpověděl,kolik nestraníků či vážených "vlastenců",práskalo své spolupracovníky,sousedy i jiné?A Vy vyrukujete s tak unikátí moudrostí,jací jsou levičáci humanisté.Jak se dostanou k moci mha za mnou ,přede mnou vraždí mučí a zavírají.O kterém období mluvíte?A jak dlouho se s tím budete ohánět?To nemáme dost problémů,jak zlikvidovat celé řady nekomunistických zlodějů,kteří na taková témata vůbec nemyslí,ale přemýšlí jak se dostat k penězům,či naopak vysekat se z malérů,včetně pana ministra Vondry a desítek dalších? To je také námět k bavení.

J. Štrobl 21.8.2011 15:33

Re: Nehorázná drzost.

No alespoň pár jich poslali do pekel.

J. Štrobl 21.8.2011 15:16

Nejvíc mě na celé této kauze baví

jací jsou ti levičáci najednou humanisté. A jen se dostanou k moci, mha přede mnou, mha za mnou, vraždí, mučí a zavírají.

M. Bílý 21.8.2011 15:10

Re: autorovi :-)Přidávám se k Vám, pane Vondráčku, 14:30

V. Košacký 21.8.2011 14:46

Re: Pane Polanecký,

Vřele s panem Haškem souhlasím, mnoho lidí, včetně pana Polaneckého neumí vážit velikost  hodnot. Hrdinů jako Mašínů bylo bohužel málo, převažovali mudrlanti a švejkové, holt takoví většinově jsme. Jsem rád alespoň za to malé vyznamenání.

M. Vondráček 21.8.2011 14:30

autorovi :-)

Nikdo Vás nenutí být na bratry Mašíny hrdý, ale to že nejste vypovídá více o Vás než o Mašínech ...

J. Štrobl 21.8.2011 14:28

Re: pokladník Kovolisu

Ostatně další lež je, že byl Rošický střelen do zad. Ve stejném soupisu věcí doličných je uvedena i prostřelená kravata. Kdyby byl Rošický střelen do zad, náboj ráže 6,35 mm by kravatu neprostřelil.

Š. Hašek 21.8.2011 14:15

Pane Polanecký,

Vy nemáte "nezaujatý" pohled, Vy ho máte zaujatý a neznalý/subjektivní.

Pokud se podíváme na bolševický převrat  s cílem zničit demokratickou občanskou společnost stojících na základech Rakouska-Uherska, Masarykovy první republiky, s cílem vytvořit v jednom ohrazeném (dráty a psi) vězeňském táboře prostý dav bezprávného lidu, kdy zákony a vyhánění občanů z jejich majetku, domů, bytů, továren, obchodů a statků řídí hnusná lůza v čele s opilcem Gottwaldem a Stalinem, mnohdy vyhlášky tvořeny na krátkých schůzích v hospodách.  Byl to jasný zločinecký teror proti občanům a republice. Potom reakce občanů Mašínů mi připadá naprosto adekvátní. Bohužel osamocená.

Pokud se podíváme na bolševický převrat "jako že se tak moc nedělo", potom ovšem jsou pro Vás Mašínové a jiní sprostí vrazi. Záleží na faktech a potom na osobním postoji.

Pro mě jsou to občané s velkým O. Vyznamenání je málo.

J. Štrobl 21.8.2011 13:58

Re: Antikomunistické odbojáře udělala z Mašínů

Na tohle se dá odpovědět jen známým Voskovcovým výrokem, že někteří lidé mají místo mozku jen kaši na lívance.

J. Štrobl 21.8.2011 13:56

Re: pokladník Kovolisu

Zase lžete. Můžete se obrátit na Archiv bezpečnostních složek, kde je soupis věcí nalezených na místě činu a mezi jiným i Rošického stranická legitimace.

I. Hil 21.8.2011 13:45

Re: pokladník Kovolisu

vrchní účetní Josef Rošický nikdy nebyl ani v KSČ, ani v LM

M. Trhlík 21.8.2011 13:44

Re: Pane Polanecký,

Pane Řehulko,ale  úplně stejně jako Vy se chovali komunisté,kteří tvrdili,jak mladí lidé nemají žádné zkušenosti a proto si nemohou vytvořit životní názor.Názor není to,co lidem vnutíte,ale k čemu se musí sami dopracovat.Kdo a jak vychovával lidi,často z významných i nekomunistických rodin,kteří ve statisících požadovali smrt pro Miladu Horákovou? Každá doba si vytváří takové prostředí,které jí vyhovuje.Hodně lidí i zde na diskusních stránkách poukazuje na udavače a to je vše.Mého otce dostal do koncetračního tábora Mauthausen,člověk,ze kterého se stal po válce velký bojovník proti fašismu,včetně partyzánského osvědčení.Ale,když není někdo hrdý na bratry Mašínovi,tak proč si to má nechat pro sebe?To stejné může tvrdit o Vás,aby jste si nechal pro sebe ,že jste na ně hrdý.Prokazatelně pro část národa jsou hrdinové a pro část vrazi.A nejsou to to jen komunisté.