23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Kocourek 24.8.2011 23:21

Co to je za nesmysl, být hrdý na někoho jiného

Možná můžete být hrdý na svoje děti, za kvalitu výchovy, kterou jste jim poskytl, nebo obecně na lidi, k jejichž úspěchu jste přispěl, ale být hrdý na Mašíny, kteří museli celou situaci zvládnout sami? Jenom oni můžou být hrdí sami na sebe!

R. Tesařík 21.8.2011 20:57

vy hrd.

cucáku.

L. Orlita 21.8.2011 19:41

Mašíni jsou rozporuplní

a to podříznutí SNBáka je fakt divné. Ale tvrdit, že by to byl zločin i za války? Nad podříznutím nějakého SSáka či "obyčejného" vojáka Wermachtu by se nikdo nepozastavoval ani omylem. Tady autor článku hodně, ale hodně trapně přestřelil.

F. Šimek 21.8.2011 16:43

ten chlapec to má popletený!

Mašíni nevyhlásili válku, ale komunisti vyhlásili válku všem obyčejným lidem. Tedy i jeho tátovi a dědovi! Kdo nešel s nima, šel proti nim. U nás ve vsi nosili bouchačky všichi soudruzi, co měli pásku. Byli to většinou ti, co vykradli po němcích baráky. Postavit se tý lůze bylo největší hrdinství. Hochu-myslíte, že se měli opravdu bránit švestkovýma knedlíkama, aby nedej bože někomu nevyrazili oko?

J. Štrobl 21.8.2011 15:16

Nejvíc mě na celé této kauze baví

jací jsou ti levičáci najednou humanisté. A jen se dostanou k moci, mha přede mnou, mha za mnou, vraždí, mučí a zavírají.

M. Trhlík 21.8.2011 15:36

Re: Nejvíc mě na celé této kauze baví

Pane Štroble.teď pomíjím komunisty,ale jak vypadá zbytek hrdinského národa,který se rozplývá nad bratry Mašínovými?Celou dobu drtivá většina byla ztícha,souhlasila s popravami a dnes,přijdete s něčím,co už nikdy nebude.Proč mi zatím nikdo neodpověděl,kolik nestraníků či vážených "vlastenců",práskalo své spolupracovníky,sousedy i jiné?A Vy vyrukujete s tak unikátí moudrostí,jací jsou levičáci humanisté.Jak se dostanou k moci mha za mnou ,přede mnou vraždí mučí a zavírají.O kterém období mluvíte?A jak dlouho se s tím budete ohánět?To nemáme dost problémů,jak zlikvidovat celé řady nekomunistických zlodějů,kteří na taková témata vůbec nemyslí,ale přemýšlí jak se dostat k penězům,či naopak vysekat se z malérů,včetně pana ministra Vondry a desítek dalších? To je také námět k bavení.

J. Štrobl 21.8.2011 15:54

Re: Nejvíc mě na celé této kauze baví

Ne, že přicházím s něčím, co už nikdy nebude. Nesmíme dovolit aby to nebylo. A to nebezpečí zleva tady stále je a bude. Račte dovolit, ale tyhle diskuze to jen potvrzují. Nemyslím si, že by většina národa souhlasila s popravami, ale prostě se je podařilo zastrašit. Stejně jako při minulé stávce ti, kteří vyjeli z dopravou byli napadáni a procházeli uličkami hanby. Co by se jim stalo, kdyby se ta lůza neobávala postihu? Kdyby byla podporována vládní garniturou? Těch práskačů tady bylo hodně, ale nemyslím, že většina. A pokud se jedná o ty zloděje, tak ti jsou tady bez rozdílu politické příslušnosti. Dělat se dá jediné, podporovat ta občanská sdružení, která proti tomu brojí a darebáky prostě nevolit.

M. Trhlík 21.8.2011 16:32

Re: Nejvíc mě na celé této kauze baví

Myslím si,že je zbytečné tyto problémy neustále rozvádět.Jsme hrdinové,až vidíme,že se nám nic nestane.Stejně tak po roce 1968.To už všichni věděli co se u nás dělo a přesto strana získávala další mladé lidi do svých řad.Dnes  všichni nadávají na Stalina ,Gottwalda,Zápotockého a celou plejádu ostatních komunistických prezidentů.Když žili,motali se kolem nich lidé zrovna tak,jako před tím kolem Masaryka,Beneše,Havla či Klause.Pochopitelně zdaleka ne všichni,ale k pocitu spokojenosti jim to stačí..Podporovat občanská sdružení je sice pěkné,ale zákony jsou zase tak nedokonalé,že většinou se nikomu nic nestane.A nevolit darebáky?Jak poznáte před volbami darebáka od poctivého?To je asi tak podobné,kde je hranice mezi pravdou a lží.Vy si myslíte,že máte správné názory a druhý také.A kde hledat pravdu?Souhlasím s tím,že by se nikdy neměla vrátit padesátá léta v takové podobě a pod vládou kterékoliv strany.

J. Štrobl 21.8.2011 20:58

Re: Nejvíc mě na celé této kauze baví

Kde hledat pravdu? No přece v sobě. Darebáka od poctivého poznáte zcela snadno. Podívejte se jak kdo volí v parlamentu. Já vím, chce to trochu času a podívat se na web parlamentu. Ale pokud budeme pasivní budeme pořád jen ty ovce.

M. Vondráček 21.8.2011 14:30

autorovi :-)

Nikdo Vás nenutí být na bratry Mašíny hrdý, ale to že nejste vypovídá více o Vás než o Mašínech ...

M. Bílý 21.8.2011 15:10

Re: autorovi :-)Přidávám se k Vám, pane Vondráčku, 14:30

S. Maršálek 21.8.2011 16:29

Re: autorovi :-)Přidávám se k Vám, pane Vondráčku, 14:30

Musíte ale uznat, že váš názor je menšinový.

Š. Hašek 21.8.2011 17:46

Re: autorovi :-)

Přidávám se k panu Vondráčkovi. Krásně řečeno.

Možná základem dnešních a budoucích průšvihů je "nezaujaté" rozuměj -bez souvislostí a znalostí- posuzování faktů kavárenskýma očima. Lumpárnám se má čelit dialogem a ochranou práv hlava nehlava. A nic nečíst a nestudovat. Popř. studovat lidská, gender a jiná práva a politologii.

L. Orlita 21.8.2011 19:43

Re: autorovi :-)

jo, krásně a jednoduše řečeno :)

Š. Hašek 21.8.2011 14:15

Pane Polanecký,

Vy nemáte "nezaujatý" pohled, Vy ho máte zaujatý a neznalý/subjektivní.

Pokud se podíváme na bolševický převrat  s cílem zničit demokratickou občanskou společnost stojících na základech Rakouska-Uherska, Masarykovy první republiky, s cílem vytvořit v jednom ohrazeném (dráty a psi) vězeňském táboře prostý dav bezprávného lidu, kdy zákony a vyhánění občanů z jejich majetku, domů, bytů, továren, obchodů a statků řídí hnusná lůza v čele s opilcem Gottwaldem a Stalinem, mnohdy vyhlášky tvořeny na krátkých schůzích v hospodách.  Byl to jasný zločinecký teror proti občanům a republice. Potom reakce občanů Mašínů mi připadá naprosto adekvátní. Bohužel osamocená.

Pokud se podíváme na bolševický převrat "jako že se tak moc nedělo", potom ovšem jsou pro Vás Mašínové a jiní sprostí vrazi. Záleží na faktech a potom na osobním postoji.

Pro mě jsou to občané s velkým O. Vyznamenání je málo.

V. Košacký 21.8.2011 14:46

Re: Pane Polanecký,

Vřele s panem Haškem souhlasím, mnoho lidí, včetně pana Polaneckého neumí vážit velikost  hodnot. Hrdinů jako Mašínů bylo bohužel málo, převažovali mudrlanti a švejkové, holt takoví většinově jsme. Jsem rád alespoň za to malé vyznamenání.

I. Hil 21.8.2011 13:33

pokladník Kovolisu

Byl podle pitevního protokolu střelen do zad!

I. Hil 21.8.2011 13:45

Re: pokladník Kovolisu

vrchní účetní Josef Rošický nikdy nebyl ani v KSČ, ani v LM

J. Štrobl 21.8.2011 13:56

Re: pokladník Kovolisu

Zase lžete. Můžete se obrátit na Archiv bezpečnostních složek, kde je soupis věcí nalezených na místě činu a mezi jiným i Rošického stranická legitimace.

J. Štrobl 21.8.2011 14:28

Re: pokladník Kovolisu

Ostatně další lež je, že byl Rošický střelen do zad. Ve stejném soupisu věcí doličných je uvedena i prostřelená kravata. Kdyby byl Rošický střelen do zad, náboj ráže 6,35 mm by kravatu neprostřelil.

S. Rehulka 21.8.2011 13:32

Nu, pan Polanecký.....

.....nemůže být hrdý na Mašíny, to je jeho věc.

Ovšem příspěvky soudruha Urbana, to je bolševický hnus od bolševického hnupa !

J. Urban 21.8.2011 13:22

Antikomunistické odbojáře udělala z Mašínů

toliko jejich vlastní rétorika a více či méně šikovná propaganda (učili se od Goebbelse? - něco těm imigračním úřadům navyprávět museli, aby je i tam rovnou nezabásli). S podobnou rétorikou, kdyby ji uměl, mohl by dnes dostat premierskou medajli každý zlodějíček, ba i vrah z doby před r. 1989. Že to s nějakým bojem proti režimu nijak ostře ve skutečnosti nemysleli, svědčí i to, že se po svém odchodu na západ do řádné protikomunistické činnosti už nezapoijili (ale možná byla jejich kriminální minulost i pro tamnější zpravodajské služby nestravitelná).

J. Štrobl 21.8.2011 13:58

Re: Antikomunistické odbojáře udělala z Mašínů

Na tohle se dá odpovědět jen známým Voskovcovým výrokem, že někteří lidé mají místo mozku jen kaši na lívance.

S. Maršálek 21.8.2011 16:38

Re: Antikomunistické odbojáře udělala z Mašínů

To co tvrdíte, je velmi pravděpodobné. Dobrodružně naladění mladí kluci zatoužili po životě v té druhé polovině Evropy. Aby měli řádné doporučení, tak vraždili. Jak působila propaganda tehdy, tak rafinovaněji působí i dnes.Jak lezli do rekta někteří lidé tehdejšímu režimu, tak lezou i dnes. Nic nového, takoví kolaboranti holt jsme. Většina národa si o Mašínech úsudek se závěry udělala a těch několik nic neovlivní, byť by metálů dostali nepočítaně. Věřím, že se v budoucnosti najdou i tací, kteří stejné vyznamenání odmítnou.

L. Orlita 21.8.2011 19:45

Re: Antikomunistické odbojáře udělala z Mašínů

většina si udělala úsudek? Myslíte konzumenty seriálu 30 případů majora Zemana? :))))))))))))))))))

S. Rehulka 21.8.2011 12:52

Je typické,

že hned následující příspěvek je špinavé, bolševické plivnutí, o mnoho primitivnější formou, než původní článek !

I když to k thematu "Mašínové" ted nepatří, uvědomí si někdo, při pohledu na dnešní datum - 21. 8. 2011. že je to čtyřicettři roků, od "druhé okupace Čsl.republiky", tedy to, čemu komunisté drze říkali "internacionální, bratrská pomoc", ačkoliv to byl jen stranický boj o koryta ?

J. Kanioková 21.8.2011 13:31

Jo, máte pravdu a štve mě,

protože sleduju polední nedělní politické debaty, že tam o srpnu 68 ani ň. Sice chápu, že v této době všechny tíží ekonomické problémy, ale mohli alespoň krátce..ten srpen..Kdo na to má vliv, to by mne zajímalo, jestli Moravec či někdo nadřízený

J. Kanioková 21.8.2011 17:30

Re: Je typické,

S. Rehulka 21.8.2011 12:45

Pane Polanecký,

žijete ve (relativně) svobodné zemi, proto můžete být i "nehrdý" na Mašíny. Já na ně hrdý jsem, tak jako mnoho lidí, zvaných bolševiky : reakcionáři !

Ovšem, když na ně nejste hrdý, nechte si to pro sebe, protože to je jako byste právě zemřelému Ctiradovi plival na hrob.

Podle Vašeho obrázku je vidět, že jste mladý člověk, který z té doby těžko něco pamatuje (nechtěl jsem napsat "mladé tele", ale pak mi to nedalo). Také nevím, z jaké jste rodiny, kdo a jací byli Vaši učitelé, což je důležité pro životní názor.

Asi jste vzdělaný člověk, tak si pro podruhé odpustte soudit činy, pokud neznáte dobu, okolnosti a jenom papouškujete názor prezentovaný komunistickou dobou !

I. Hil 21.8.2011 13:38

Re: Pane Polanecký,

Ale jdi ty brebto....