29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

Jako za Rakouska

Traduje se, že za starého Rakouska stávkovali ajznboňáci tak, že dodržovali předpisy do puntíku. Totéž hodlají dělat v našich aerolinkách. Protože vedení aerolinek se rozhodlo propouštět, piloti se budou bránit - jako jejich ajznboňáčtí předci před sto lety - striktním dodržováním předpisů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Heusinger 28.7.2011 21:33

Ke komunistúm

můžete přiřadit i kapitalisty. Ti pro své náboženství ničí deštné pralesy.

M. Prokop 28.7.2011 21:32

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Od vás je to ovšem pocta. Když obvykle najdete ideologii tam, kde se jedná o fakta.

Jak je neumíte vyvrátit, je to ideologie.

J. Václavíková 28.7.2011 21:31

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Jak pro Vás je ten svět jednoduchoučký!

M. Prokop 28.7.2011 21:30

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

No, trochu nakurwili, půl století je znát, ale že zničili, to zase ne. Ta lehkost a otevřenost není národní vlastnost, ono vůbec málo co je nějak národně definováno.

J. Václavíková 28.7.2011 21:30

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Ještě větší ....., než jsme si mysleli.

J. Václavíková 28.7.2011 21:30

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Vy jste jen ideolog na kvadrát.

E. Heusinger 28.7.2011 21:29

Šumava potřebuje les,

nikoliv dřevo. Bavoráci se chovají "zločinně" , nic nekácejí. Když se po ropné katastrofě Exonu nechala část bez asanace pro srovnání, tak příroda si poradila rychleji.

J. Václavíková 28.7.2011 21:29

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Pane Prokope, Vy jste tu teď celkem ukázkově předvedl, jaký způsob diskuze a postoj nevede k žádoucímu cíli.

S. Lazárek 28.7.2011 21:28

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Osobně bych přirovnal park Šumava k laboratoři a v laboratoři se z podstaty věci mají dělat nestandardní věci. Poku se bude kácet v zemědělské lesní kultuře, kde jde o výnos, pak to plně chápu, ale pokud se kácí v laboratoři, to mi nedává smysl. Měli by toho brouka nechat ukázat, co umí, jestli opravdu celou monokulturu sežere nebo se stane něco, co jeho postup zbrzdí a s čím třeba nikdo nepočítal. Pokud se v laboratoři pokus neprovede, její existence mi nedává smysl.

Stránský je všechno možné, jen ne intuivní šéf laboratoře. je to zatvrdlý ouřada, který nechápe svojí úlohu v celé záležitosti. Tož tak......

M. Prokop 28.7.2011 21:28

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Čím se to liší od vás, kromě toho, že je mi bližší jiné řešení? A ani si nevymýšlím o ztrátě podpory odborníků.

M. Prokop 28.7.2011 21:26

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

No, mne to trochu udivilo.  Lidovec, P&L, (dříve i komunista) ti mají obvykle k zeleným pošukům blízko.

P. Hofman 28.7.2011 21:26

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

No, vy to víte všechno a hned. Jako vždy.

M. Prokop 28.7.2011 21:25

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Neztratil podporu odborníků, nýbrž ideologů.

Krizový manažer by musel leda povolat víc policajtů.

H. Lukešová 28.7.2011 21:24

Re: souhlasím, enviromentalismus se stal ideologií.....

Ale nevrátí...

M. Prokop 28.7.2011 21:23

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Vítězství nad kůrovcem není žádoucí?

Pro těžařskou lobby tedy ne, jste u nich "zaháčkovaná"?

L. Brabencová 28.7.2011 21:23

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

když slyší trávu růst, co pak slyší u stromu.)) Ani se  nedivím, že je pro kácení.

M. Prokop 28.7.2011 21:22

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Ona v tom ta ideologie také je jen z jedné strany.

Šumava je dnes porostlá hospodářskými lesy,  už pár set let. Pokud by byla zcela izolována od okolí, dalo by se nějaké to tisíceletí čekat, co tam po sežrání stávajícího vyroste. Jenže při své velikosti izolována není a nebude, takže z ní (s Rakouskem jsou na to i smlouvy) nelze udělat semeniště kůrovce.

Což všichni kromě pár pošuků v čele s kůrovcem Justem vědí.

P. Hofman 28.7.2011 21:22

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Stráský na to nestačí a kdo ho zná ví, že nikdy stačit nemohl. Navíc ztratil podporu odborníků a to je něco, co mu svazuje ruce, ať se to někomu líbí nebo ne. Stráský je dobrý úředník, ale mizerný krizový manažer. Beru zpět, je mizerný manažer, krizovým se nikdy neměl stát. A takového dnes Šumava potřebuje.

L. Brabencová 28.7.2011 21:21

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

komunisti zničili nejen lesy. Zničili naši duši. Jsme uzavření soběstřední, nemáme tu lehkost a otevřenost jako jiné národy. Těžko navazujeme kontakt a bojíme se cizí kultury.50 let za dráty se na nás podepsalo.

M. Prokop 28.7.2011 21:19

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Než to odborníci rozeberou a dohodnou se (pokud vůbec), je Šumava suchá a sežraná. Podstatné je, kdo má zodpovědnost. Což je Stráský.

Mimochodem, když se proti demonstrujícím včera v LN postavil i průzkumník ve vysoké trávě, kterou občas slyší i růst, Pithart, docela mne (příjemně) překvapil.

P. Vandas 28.7.2011 21:19

Re: souhlasím, enviromentalismus se stal ideologií.....

 Však já si jen rýpnul, žádné právo nemaje, neb sám rád použím ty "vznešené" formulace a termíny, neb jsou přesnější. Takže žádné sorry a nenechte se zviklat.

S. Lazárek 28.7.2011 21:15

Re: souhlasím, enviromentalismus se stal ideologií.....

V tom nejedu. Docela mě ale pobavila pointa. Všicni (včetně mě) tu řešili rám a presidentův kloub, Forejt v novinách psal o tom, jak by se to Williamovi stát nemohlo a nakonec to Vašnosta rozčís tím, když řekl, že jen nechtěl stát frontu s místníma skautíkama......:-)

L. Brabencová 28.7.2011 21:15

Re: souhlasím, enviromentalismus se stal ideologií.....

Tu Nobelovku by měl vrátit,byl to podvod.

P. Vandas 28.7.2011 21:14

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

 Zničení nádherné Šumavy je zločin, zelených náboženských blouznivců. Je to stejný zločin, jako ten komunistický, když zničili pro své náboženství, Krušné hory, Krkonoše a Jizerky. Nikdy jsem nevěřil, že se to bude opakovat. Mám pro oba tyto zločince, stejné opovržení. "Po ovoci, poznáte je."

L. Brabencová 28.7.2011 21:14

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

každý v tom má své ego.Když vyhraju, zachrání se... A Šumava trpí dál.Ale když se podíváte na ty hnusný červy, já bych to taky kácela a pálila. Oheň přírodě svědčí.

H. Lukešová 28.7.2011 21:14

Re: souhlasím, enviromentalismus se stal ideologií.....

Klimatické oteplování...Al Gore...Nobelovka...Kecy, kecy, kecy...Zelený nacismus se stal módou mnohých levičáků...

J. Václavíková 28.7.2011 21:12

Re: souhlasím, enviromentalismus se stal ideologií.....

Spíš myslím to předtím.

R. Tesařík 28.7.2011 21:11

Re: čeho se piloti obávají ?

proč bych to měl řešit ?

J. Václavíková 28.7.2011 21:11

Re: Teď jste mi připomněli, byl tu zajímavý článek o Šumavě

Snažit se v tom sporu o vítězství je právě to nejhorší.

J. Václavíková 28.7.2011 21:10

Re: Führer Klaus

Ten, kdo má všechno předem nalajnované, mě nebaví. Navíc je dost demagogická.