25.6.2019 | Svátek má Ivan



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


EVROPA: Kraft durch antiatom



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 76, poslední: 7.6.2011 23:53, přehled diskusí

Přesně, pane Vlku,:
Autor: J. Kanioková Datum: 6.6.2011 20:50

tu diskuzi na čt24 jsem málem nevydýchala, v neděli to byla repríza. Viděla jsem to někdy uprostřed týdne a byla jsem v šoku. Tu esenci bohorovnosti a sebevědomí, jak absolutně ignoroval racionáoní protiargumenty a mlel si pořád své mantry - zírala jsem, jak může tak starý chlap takhle suverénně lhát a nezastydět se. Naprostý ideolog a demagog.

Zelené šílenství je zločin, ale že to má už tak dlouhou historii, to je pro mne novinka. A já pořád nechápala, proč tomu ti Němci tak podléhají..  v takovém množství..

Šestidenní válka,je výročí triumfálního:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.6.2011 20:48

triumfálního vítězství Izraele nad arabskými státy. Arabové dostali na frak. Izraeli, gratulujeme.

Milý pane Vlku,:
Autor: L. Ott Datum: 6.6.2011 16:35

což dahle zajít ještě dál, neboť fašismus byl svým způsobem i kult nahého těla, nechce ještě rozvinou teorii, že holý zadek=fašista

je to trochu jinak:
Autor: F. Matousek Datum: 6.6.2011 16:28

Srovnávat ekoteroristy s fasismem 30. let v Nemecku je od pana Vlka vemi silné kafe. Presto jsem rád, ze tenhle "bujarý" clánek napsal. Nemecko se opravdu svou soucasnou velkohubostí a megalomanií ukazuje svetu z té spatné strany. A to je skoda.

Merkelová pouze udelala osudovou chybu, kdyz se podelala z Fokuschimi a zadoufala ve volební hlasy zleva. Naopak zleva zádný hlas neprisel a zprava hlasy ztratila. To bude její zaslouzený konec!  Bohuzel ale také konec celé CDU/CSU, jestli se nekdo nevzpamatuje. 

Občas, když čtu články V. Vlka,:
Autor: M. Martinovská Datum: 6.6.2011 16:21

říkám si, teď už mu definitivně hráblo. Nu, vždycky je možné napsat něco ještě šílenějšího. Ekologisti = nacisti (+, viz níže, budhisti, je to zřejmě jedna svoloč). Jasná věc. Doporučuju v příštím článku zaměřit pozornost na turisty. Řekla bych, ehm, že turisti jsou skoro horší než fašisti. Chcete snad, aby u nás vládli odporní turisti v těžkých bagančatech? Všude malovali své bílo modro bílé, žluto bílé, zelenobílé a červenobílé pruhy? Těmi jasně vyjadřují své  názorové kamvítrtamplášťství.  NE! My však jim rejdy zatrhneme!

Re: Občas, když čtu články V. Vlka,:
Autor: B. Rybák Datum: 7.6.2011 17:16

Skvěle jste vyvrátila myšlenky, které v článku nebyly. Tenhle neolevičácký trik už je ale dost okoukaný. A to teď ani nemluvím o hrábnutí ve Vaší mysli, které vás vykolejilo tak, že jste začala mluvit poněkud scestně o turistech. Ono tam nikde není ani to, že ekologisti = nacisti (to přece nikdo nemůže tvrdit a netvrdí, přinejmenším proto, že na rozdíl od nacistů, ekologisti ani v Pol-Potově provedení ještě neukázali všechno co dokážou, jejich historie bohužel neskončila). Oni pouze čerpají ze stejného pramene (tradice německy protikladného chápání západní civilizace a německé kultury).

Zajímavá kniha:
Autor: V. Vlk Datum: 6.6.2011 14:56

Koho tyto otázky zajímají, mohu mu doporučit například knihu "Hitlerova kněžka"  od autora Goodrick Clarke o jisté Sávitrí Déví , vyznavačce nacismu a jejím "duchovním poselství " , spojení nacismu a budhismu a kultu "čisté přírody" .Kniha šla  v nakl Grada Publishing. 2011

Re: Zajímavá kniha:
Autor: H. Lukešová Datum: 6.6.2011 15:25

Nejenom spojení budhismu a nacismu, ale také islámu a nacismu. Johann von Lears, nacistický básník byl okouzlen islámem,se kterým měl společný antisemitismus... palestinský Arab Husejní se přátelil s Himmlerem, Iráčané r.1941 spáchali krvavý pogrom po nacistickém vzoru... Na Eichmannův proces reagovaly jordánské noviny: "Eichmanne, buďte statečný, jednoho dne bude zlikvidováno zbývajících 6 milionů a Vaše hlava bude pomstěna"...

Hehe, pěkné :):
Autor: J. Anděl Datum: 6.6.2011 13:38

Děkuji za jednoduchá a srozumitelná schémata jako, že každý nekuřák, vegetarián a abstinent je masový vrah, zatímco (zřejmě) ochlasta, hulič a masožravec láskyplnou bytostí :-).

Ale to budiž bráno s nadsázkou prosím.

Re: Hehe, pěkné :):
Autor: J. Schwarz Datum: 6.6.2011 15:24

Ne ochlasta a hulič, ale v současnosti bývá kořák a člověk příležitostně popíjející jaksi lidštější než militantní aktivisté, kteří by pod záminkou "ochrany zdraví" nejraděj regulovali a zakazovali všechno, co přináší nějaké potěšení. Snad jenom cikány by, kvůli "politické korektnosti" a obavám z nařčení z rasismu nechali napospas jejich neřestem. Bojovníci za "zdraví" mi občas připomínají středověké asketické náboženské fanatiky.

Re: Hehe, pěkné :):
Autor: J. Anděl Datum: 6.6.2011 15:31

Tohle je podobné, jako to bio. Avšak zde také obvykle souhlasím s jinou stranou - například nejsem zastáncem zákazu kouření ve všech restauracích. Jsem pro, aby to bylo na lidech. Ovšem podotýkám, že já do hospod, co jsem přestal kouřit cigarety, radši moc nechodím. A pokud tam jdu, neobejdu se bez doutníku, protože bych to jinak "nevydýchal" :-))).

Mně podobně prudí hnutí za zdravou snídani v reklamě na sušenky bebe.

Ale řada lidí, kteří se věnují zdravému životnímu stylu a které já osobně znám, nejsou rozhodně ekvivalentem asketického mnicha s vystouplými žebry a varlaty propíchnutými dlouhou jehlou.

Opravdu, nejsou :))

Re: Hehe, pěkné :):
Autor: J. Anděl Datum: 6.6.2011 15:33

Ani to nejsou aktivisté. To je to, co lidi moc nechápou, protože vidí jen ty aktivisty.

Re: Hehe, pěkné :):
Autor: J. Schwarz Datum: 6.6.2011 15:53

Proti těm, co žijí zdravě a NEJSOU AKTIVISTY nemám naprosto nic, sám se snažím žít zdravě a do zakouřených hospod nechodím pokud nemusím. Jsem však dalek tomu žádat například plošný zákaz kouření. Mně lezou na nervy oni militantní aktivisté - nakonec kam to může vést i jen v Evropě, když je zatím rozdělená do národních států. Němci  odstoupili od jádra - a k čemu jim to bude, neodstoupí-li češi, poláci, francouzi či italové? Pokud to myslí vážně, budou "bojovat" dál - buď proti těmto zemím nebo za posílení pravomocí EU tak, aby mohli vnucovat svoje fobie všem.

Re: Hehe, pěkné :):
Autor: J. Anděl Datum: 6.6.2011 16:02

Chápu. Militantní aktivisté mi také lezou na nervy. Ať jsou to křesťanští věrozvěsti, dietáři, ekologisté, muslimové, nacisté, budhisté či militantní sběratelé známek.

Jedním z dnešních:
Autor: S. Netzer Datum: 6.6.2011 13:35

nejekologičtěji jednajících států na světě je Israel. Podle Vlka st. se zřejmě israelští ekofašisté inspirují nacistickou Blut und Boden ideologií, a jejich "výron staré totality do dnešního světa" je podporován israelskou politikou. :-)))

Re: Jedním z dnešních:
Autor: J. Tejkl Datum: 6.6.2011 14:03

Ano, Izraelci recyklují až 70% veškeré odpadní vody. Jsou to světové jedničky v odsolování mořské vody a hodlají v budoucnosti převážnou část el. energie získávat ze solárních panelů plovoucích na mořské hladině. 

   

Re: Jedním z dnešních:
Autor: J. Schwarz Datum: 6.6.2011 15:31

Co to je za ptákovinu? V Izraeli to všechno snad má smysl, vody je tam málo, je vzácná a nedá se jinak získat než čištěním a odsolováním - slunka hodně, poskytuje levnou energii potřebnou k odsolování - takže tam jde o velice ekonomické činnosti. Pokud  si stejně hodlá někdo počínat v Norsku nebo sev. Německu, kde spousta vody naprší a tedy není třeba žádnou odsolovat, kde je po většinu roku zataženo a slunce nízko nad obzorem takže energetický výnos je mizivý - je bloud a pitomec.

Re: Jedním z dnešních:
Autor: J. Poláček Datum: 6.6.2011 15:58

Jsem přesvědčen ža tak jako v řadě jiných odvětví lidské činnosti se i zde vlastně jedná o nedorozumění (? ! ) Vedle sebe jde několik jevů (relativně nezávisle na sobě) a někdo má po jistém čase nutkavou potřebu podobné důsledky těchto jevů různě spojovat a vyvozovat z toho závěry (prosím , proč ne - že vznikne ptákovina je hlavně jeho vizitka). Co je špatného že Němci ctí čistou krajinu, to mají proboha mít za vzor Pakistán ? Že se jim nelíbí jádro - dámy a pánové, to je jejich věc (emoce jsou silnější než rácio - nebo ne ?). Že stoupne cena elektřiny i u nás ? Nejspíše ano. Ale také nemusí - je to pak na naší reakci na nastalou situaci a schopnosti reagovat adekvátním opatřením (kartelová dohoda výrobců energie v okolních státech, protestní akce spotřebitelů, nějaká forma konkurence ?) Každopádně spoléhám na ekonomické páky a tlumící efekt hrozby navyšování ceny za elektřinu u průmerného Němce. Pokud by předse jenom tuto tecnickou (giganticku) obtíž vyřešili a udrží ceny podobné i bez jádra (nevěřím tomu ) tak klobouk dolů. Prosím naší milí sousedé, máte šanci to dokázat.

Re: Jedním z dnešních:
Autor: J. Tejkl Datum: 6.6.2011 16:33

 V Izraeli nejde o "ekonomické činnosti" ale o životní nutnost. Mít a udržet si zdroje pitné vody tam znamená udržet nezbytnou kvalitu života, ba co víc,  mnohdy i obyvatelnost celých území. Pokud Izraelci odsolují moře, dělají to proto, že chtějí aby jejich společnost žila civilizovaně, na určité úrovni. Kdyby se na to vykašlali, mohli by žít obklopeni pouští  jako miliony lidí  ve většině sousedních arabských zemí.  Uznáte snad, že kvalita života je  spojená s kvalitou životního prostředí. Izrael a nedostatek vody je samozřejmně extrémné případ, ale svědčí o tom, že zájem o kvalitu životního prostředí je motivován nejen ekonomicky ale především kulturně a také esteticky, což jsou kategorie, které Vás asi moc nezajímají. Vztah člověka a životního prostředí je dokonce jeden ze zásadních  rysů podle kterých se hodnotí kulturní vyspělost. Není náhoda, že vztah člověka a krajiny  hraje klíčovou roli v západní kultuře: v architektuře, výtvarném umění, poezii a literatuře.  Redukovat tento široký a staletý  fenomén na krátké období Nacismu, ba co víc - uvádět jej jako výlučný zdroj německého zájmu o životní prostředí, je  skutečně ubohé ignoranství.  

 Samozřejmně, že třeštění ekologistů bývá často přehnané a ani mně se nelíbí dotace do mnohdy pochybných technologií. Ale to přece není předmětem tohoto článku. Autor se zde snaží prokázat přímou souvislost mezi Nacismem a současným zájmem Němců o životní prostředí, potažmo jejich snahu ovládnout skrze zelené technologie Evropu, přitom selektivně vybírá určitá fakta a jiná pomíjí, tak aby článek vyzněl v souladu s jeho obvyklou protiněmeckou zaujatostí.  

  

  

Re: Jedním z dnešních:
Autor: S. Netzer Datum: 6.6.2011 16:07

Arava Power inaugurates Israel's first solar field (http://www.globes.co.il/serveen/globes/docview.asp?did=1000651705&fid=1725),

Ekofašistická vláda státu Israel oznámila, že do roku 2020 bude 10% spotřeby energie v zemi pocházet ze sluneční energie.

Re: Jedním z dnešních:
Autor: S. Netzer Datum: 6.6.2011 16:15

Prezident Václav Klaus dnes podpořil tradiční energetické zdroje. Pokřtil rypadlo a vysmál se Němcům.

Tak to budou ti Israelci asi taky strašně hloupí, když sázejí na sluneční energii, místo na jadernou jako Iran, nebo Saudská Arábie.

Když to tvrdí takový vyhlášený expert a polyhistor ...

Re: Jedním z dnešních:
Autor: M. Martinovská Datum: 6.6.2011 16:49

Nejn V. Vlkovi definitivně hráblo... anebo ne? Možná si umí spočítat, kolik lidí se zaraduej: Hle, hájí naše Národní zájmy - proti zlým Němcům a hnusným ekologistům, kteří by nám chtěli nejspíš sebrat poslední groš z naší čacké výroby.... spousta lidí si nespočítá, že naopak střízlivá (ne dotační) podpora alternativních zdrojů může vést k rozvoji technologií a bohatnutí, a že spalování nekvalitního, sirnatého hnědého uhlí je jednoznačně i kvůli nízké účinnosti největší nesmysl i ekonomicky.

Re: Jedním z dnešních:
Autor: S. Netzer Datum: 6.6.2011 17:13

Ale jistě. Se stranou Zelených bych nechtěla mít v životě nic společného. Ovšem srovnání kvality života v takovém nejzelenějším městě v Německu, jako je např. Freiburg i. Br., a kvalitou života v takovém Mostu, nebo Ostravě říká vše.

Při nejlepší vůli nechápu, jaký cíl sleduje český prezident tou polarizací, kterou provokuje.

Jde mu o osobní uspokojení, podle hesla "já jsem to už dávno tvrdil", o škodolibost, nebo o co? Neuvědomuje si, že lpěním na takových zkostnatělých pozicích škodí zájmům země, kterou reprezentuje?

Jinak http://www.theaustralian.com.au/national-affairs/warming-sceptic-has-frosty-reception/story-fn59niix-1226069752818

= "Klausovi hrozí v Austrálii „nepřijetí“ kvůli jeho názorům na oteplování "   http://zpravy.idnes.cz/klausovi-hrozi-v-australii-chladnym-prijetim-kvuli-odmitani-oteplovani-14a-/zahranicni.aspx?c=A110606_090626_zahranicni_ipl

Re: Jedním z dnešních:
Autor: M. Martinovská Datum: 6.6.2011 17:46

Australani jako jedni z prvních pocítí, pokud se zvedání hladiny moří stane faktem - i klimatické změny. Já myslím, že Klausovi jde jednoduše o oblibu - vždy vyhmátne názor lidu - ví, že lid je rád, když se cokoli řekne proti Němcům, proti Eu, proti "ekologistům." Hezky to napsal Ondřej Štindl v komentáři v sobotních LN.

Re: Jedním z dnešních:
Autor: S. Netzer Datum: 6.6.2011 20:07

Nejen Australani. Celé Tichomoří je postižené. Českého lidu se to netýká, on o tom nic neví.

Proto může pan prezident hřímat jak se mu zlíbí, aniž by to poškodilo jeho důvěryhodnost.

Zvedání hladiny... ách bóže..:
Autor: J. Kanioková Datum: 6.6.2011 21:51

Re: Zvedání hladiny... ách bóže..:
Autor: S. Netzer Datum: 6.6.2011 22:19

Není nad argumenty, paní Kanioková. U Vás asi fakta nahrazuje víra.

Re: Zvedání hladiny... ách bóže..:
Autor: S. Rehulka Datum: 7.6.2011 13:50

Paní Kanioková, nic si z toho nedělejte, ono se totiž o Austrálii tvrdí leccos ! Dobré, i špatné. Faktem ale zůstává, že současná australská federální vláda PM Julie Gillard,strana Labor, tedy socanů, se po volbách dostala k moci pouze s přispěním Greens (kterým říkáme Watermelons - navrch zelení, uvnitř rudí) a několika t.zv.Independents, kterým všem něco musela slíbit. Ted, po volbách už je jasné, že se příčtích voleb bojí, předně, aby své rozhazovačné projekty mohla financovat, hodlá vyhlásit novou dan (Carbon Tax), čímž zvýší všem obyvatelům cenu elektřiny, poškodí průmysl, ale "upokojí" věřitele z Greens !

Ti alarmisté (Strašitelé a Oteplovači), si navzájem poklepávají po rameni, pseudovědec Tim Flannery (australská odrůda Al Gora) od vlády dostal na tříletý rozpočet sledování změn v počasí 400milionů dollarů, ale mezi normálním obyvatelstvem se zvedá žádost k vyhlášení referenda o placení "uhlíkové daně" (jedná se o kysličník uhličitý).S daní souhlasí levicoví "umělci" a podobní vládní prominenti. Názory vědců, kteří mají opačný názor, jsou potlačeny, jako "nepřátelů lidstva". Útlak národa nemusí být politický, stačí pár enviro-fanatiků a je to totéž !

Re: Jedním z dnešních:
Autor: V. Vlk Datum: 6.6.2011 18:52

Vážená paní, nejděte si někde jaký je rozdíl mezi slunečním osvitem v Izraeli a v Německu. Máte li kalkulačku, můžete začít počítat...

Re: Jedním z dnešních:
Autor: S. Netzer Datum: 6.6.2011 20:09

Nevážený pane, on někdo z německých politiků tvrdí, že v Německu existuje stejný potenciál solární energie, jako v Israeli? Pokud máte odpovídající odkaz, tak, prosím, sem s ním. Pokud ne, tak byste udělal líp, kdybyste mlčel.